Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 6 2005 MZR (1800) - Κατανάλωση Λαδιού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mazda 6 2005 MZR (1800) - Κατανάλωση Λαδιού
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    71
    2877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      margm last edited by

      Τελικά θα μπεί το μοτέρ για γενική επισκευή απο τόν επόμενο μήνα .

      Σε πρώτη φάση εάν είναι σε καλή κατάσταση το σέτ χρονισμού ( έχει καδένα ) δέν θα αλλαχτεί .

      Ωστόσο στο αμάξι έχει μπεί υγραέριο εδω και 5000 χιλιόμετρα .

      Σκέφτομαι αφού θα ανοιχτεί το μοτέρ , να μπούν και βαλβίδες πιο ενισχυμένες τουθλάχιστον εξαγωγής .

      Μαζί με τήν επισκευή , θα γίνει αλλαγή συμπλέκτη αφου θα κατέβει το μοτέρ , καιθέλω και σέτ δισκόπλακες και τακάκια , που το γνώριοζα στόν έλεγχο που έγινε στήν αγορά . Είχε γίνει η ανάλογη πτώση απο τόν ιδίωτη τής τιμής

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis67 last edited by

        αν ημου στη θέση σου ,αφού ειχες μείνει πολύ ευχαριστημένος με το  honda που ειχες εκεί θα κατέληγα πάλι. - μακάρι να εχεις βρεί γατόνι μάστορα κ να κάνει σωστή κ καλή δουλειά στην επισκευή του μοτέρ κ σε λογικά λεφτά βέβαια - μπόρεσες να βρείς τελικά  πόσα χέρια εχει αλλάξει αυτό το αμάξι ? γράφεις μπήκε επάνω αλλο μοτέρ 1800 ενω φορούσε 2000 cc ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          margm @manolis67 last edited by

          αν ημου στη θέση σου ,αφού ειχες μείνει πολύ ευχαριστημένος με το  honda που ειχες εκεί θα κατέληγα πάλι. - μακάρι να εχεις βρεί γατόνι μάστορα κ να κάνει σωστή κ καλή δουλειά στην επισκευή του μοτέρ κ σε λογικά λεφτά βέβαια - μπόρεσες να βρείς τελικά  πόσα χέρια εχει αλλάξει αυτό το αμάξι ? γράφεις μπήκε επάνω αλλο μοτέρ 1800 ενω φορούσε 2000 cc ?

          Το αμάξι όντως ήταν 2 λίτρο . Δέν ξέρω για ποιό λόγο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του έβαλε 1800. Στόν έλεγχο που έγινε απο μέρος μου έχει όλο το σέτ μετατροπή . Δηλαδη εγκέφαλο και λοιπά απο το 1800 μοτέρ και δηλωμένα.

          Το είχε πάει σε επίσημο συνεργείο.

          Εγω είμαι 3ο χέρι , τα γυρισμένα χιλιόμετρα πρέπει να είχαν γίνει απο το 1ο ιδιοκτήτη. Βάσει τών ΚΤΕΟ ο 2ος ιδιοκτήτης λέει αλήθεια. Στη συμπίεση όταν ελέγχθηκε βγήκε άριστο . Αλλά δέν φαίνονται πάντα μέσω της συμπίεσης. Το πιο πιθανόν είναι να έχει ξεραμένα τσιμουχάκια βαλβιδών όπως και ελατήρια πιστονιών να θέλουν αντικατάσταση

          Το σημαντικότερο είναι οτι είναι καθαρή η καρότσα.

          Από το να μπλέξω με μεταχειρισμένο μοτέρ , που είναι πάλι τύχη , προτιμώ να επισκευάσω το δικό μου μοτέρ με κάτι παραπάνω.  Μηχανικά θα το αναλάβει ο άνθρωπος που πήγαινα και το Honda και είμαι ευχαριστήμενος απο τή δουλειά του και τίς τιμές του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            manolis67 last edited by

            επρεπε να πήγαινες πάλι σε honda accord ,αφού ειχες μείνει πολύ ευχαριστημένος ,ηξερες που πονάει σαν αμάξι κ βέβαια ειχες βρεί ακρες στο εξωτερικό που αγόραζες τα ανταλλακτικά που χρειαζόσουν ,https://www.car.gr/used-cars/honda/accord.html

            αφού ειχες κ δικό σου μηχανικό που  ξέρει τα honda κ ειχες μείνει ευχαριστημένος ,θα ελεγχε το αμάξι που θα του πήγαινες κ θα σου ελεγε την γνώμη του - τέλος καλά  λοιπόν αφού θα εχεις καινούργιο σχετικά μοτέρ - απο κόστος αν θέλεις γράψε πόσο πήγε ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet @manolis67 last edited by

              αν ρίξεις μέσα στον κινητήρα  το καθαριστικό λαδιού ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ διά ροπάλου να πατήσεις το γκάζι (ισως κατα λάθος - απο συνήθεια  κλπ ),

              μόνο στο ρελαντί για 30 λεπτά ,δοκίμασέ το αφού το αγόρασες  κ μετά αλλάζεις λάδια +φιλτρο λαδιού

              Στο δικό μου το είχα αφήσει γύρω στον ένα χρόνο μέσα, μέχρι να αλλάξω λάδια.

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • bassstarlet
                bassstarlet @manolis67 last edited by

                που το παίζει ειρωνία με υφάκι κλπ ,αν τον ρωτάς κάτι για ποιότητα λαδιών κλπ ,το παίζει παντογνώστης αλλά ειρωνας με μπλαζέ υφος

                χαχα ωραίος ο τύπος, μ'αρέσει, θα έχει μπουχτίσει με τον κάθε βλάκα νεοέλληνα που «θέλει καλά λάδια αλλά όχι ακριβά» και έχει βαλβίδα διαφυγής μην κάνει μπαμ...!

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k @bassstarlet last edited by

                  Στο δικό μου το είχα αφήσει γύρω στον ένα χρόνο μέσα, μέχρι να αλλάξω λάδια.

                  Ενα χρονο???? Δεν διαβασες τις οδηγιες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Επίτηδες σχεδόν το άφησα τόσο.

                    Σιγά μην χάλαγε ο 2SJ!

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manolis67 @bassstarlet last edited by

                      manolis67 wrote:

                      που το παίζει ειρωνία με υφάκι κλπ ,αν τον ρωτάς κάτι για ποιότητα λαδιών κλπ ,το παίζει παντογνώστης αλλά ειρωνας με μπλαζέ υφος

                      χαχα ωραίος ο τύπος, μ'αρέσει, θα έχει μπουχτίσει με τον κάθε βλάκα νεοέλληνα που «θέλει καλά λάδια αλλά όχι ακριβά» και έχει βαλβίδα διαφυγής μην κάνει μπαμ...!

                      οχι φίλε το παίζει υπερόπτης - παντογνώστης κ ειρωνας -ουτε καλημέρα δεν σού λέει καλά για ευχαριστώ κ τέτοια το ξεχνάμε κ μιλάμε για ατομο 25-27 ετών οχι για γεροπαράξενο ατομο ... ξέρει οτι ο λαμπριανίδης ειναι θείος του κ ΔΕΝ πρόκειται να τον  διώξει ,ενω αν ηταν απλά ενας υπάλληλος θα ειχε διαφορετική στάση ,καμία σχέση με τον λαμπριανίδη το αφεντικό - καλοσυνάτος πάντα γελαστός κ αμέσως να σου λύσει οποια απορία θέλεις να μάθεις -αλλά το αφεντικό ειναι συνήθως στον πειραιά κ οχι στην φραντζή -αν τύχει κ πάς ειναι ενας με μακρυά μαύρα ισια μαλλιά ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        margm last edited by

                        Έχω ξεκινήσει ήδη έρευνα , προσανατολίζομαι πρός επισκευή του δικού του μοτέρ παρά να μπλέξω με μεταχειρισμένο . Πλέον ο κινητήρας καταναλώνει 700 ml / 1000 χιλιόμετρα , και δέν είναι και δουλειά αυτή , έχει ξεκινήσει και λαδώνει και τα μπουζί . Πιστεύω εάν γίνουν σωστές μετρήσεις από το ρεκτιφιέ δέν θα υπάρξει πρόβλημα . Του συνεργείου του έχω εμπιστοσύνη πηγαίνω χρόνια. Έλεγα μαζί με το άνοιγμα του κινητήρα να αλλαχτεί και καδένα και όλος ο χρονισμός όπως και αντλία νερού . Το αμάξι αγοράστηκε μετ/σμενο . Η μόνη απορία είναι τι γίνεται με τις βαλβίδες κινητήρα . Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μηχανικές με καπελώτα . Έχει μπεί υγραέριο στο αμάξι εδώ και 40,000+ χιλιόμετρα , δέν έχω μετρήσει διάκενο βαλβιδών μέχρι στιγμής .  Αξίζει το κόστος για ενισχυμένες βαλβίδες κυρίως εξαγωγής ;  Γνωρίζω ότι είναι διαφορετικός ο τρόπος ρύθμισης με καπελώτο και οτι έχει πιο πολύ διαδικασία και μέτυρηση σε σύγκριση με τα κοκοράκια .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Είσαι σίγουρος ότι οι βαλβίδες είναι μηχανικές και ρυθμίζονται;;;;

                          Σε εμένα πάντως είναι υδραυλικά ρυθμιζόμενες και μεταβαλλόμενης βύθισης. Μοντέλο 1/08.

                          Όπως και να έχει ξεκίνα απο τα απλά και οικονομικά,τσιμουχακια βαλβίδων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            margm @ggab last edited by

                            Είσαι σίγουρος ότι οι βαλβίδες είναι μηχανικές και ρυθμίζονται;;;;

                            Σε εμένα πάντως είναι υδραυλικά ρυθμιζόμενες και μεταβαλλόμενης βύθισης. Μοντέλο 1/08.

                            Όπως και να έχει ξεκίνα απο τα απλά και οικονομικά,τσιμουχακια βαλβίδων.

                            Είναι με καπελώτα και ρυθμιζόμενες . Εμένα είαν 1/2005 με μοτέρ L8 , το έχω δει και στο Autodata .

                            Έχω ρωτήσει 3 συνεργεία , κανένα  δέν αναλαμβάνει μόνο τσιμουχάκια βαλβιδών , βασικά μετά δέν παίρνει την ευθύνη . Έχει αρχίσει και λαδώνει και τα μπουζί πλέον .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 4 / 4
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr