-
Καλησπέρα. Πρώτο μου post και προβληματικό, δυστηχώς.
Θα ήθελα μία μικρή βοήθεια. Αντιμετωπίζω ένα προβλήματα με το αμάξι τελευταίους μήνες. Αφορά την 'δύναμη' ή την 'τροφοδοσία', θεωρώ.
Νιώθω κάπως μπουκωμένο, χωρίς δύναμη, το αμάξι όταν πατάω παραπάνω γκάζι (μέση και βαθύτερα το πετάλι), κυρίως όταν είμαι 2χιλιάδες στροφές και θέλω δύναμη. Αυτό το εκάνε κυρίως (έως πάντα/σταθερά) σε 3η ταχύτητα και πάνω, ιδικά στις χαμηλές στροφές (2 - 3k), μέχρι να πάει στις υψηλές όπου επανέρχεται η δύναμη και το γκάζι απροβλημάτιστα. Το αμάξι κατά κάποιο τρόπο κάνει μια παύση 1 - 2 δεύτερα, επαναλαμβανόμενα (όσο πατάω αρκετά γκάζι) έως 4 με μαξ 5k στροφές. Μετά, σε παραπάνω στροφές, στρώνει.
Για να βοηθήσω πιο πολύ, πριν 5 χιλιάδες χιλιόμετρα μου το έκανε σε ανηφόρα και τη δεύτερη ημέρα στον ίδιο λόφο άναψε λαμπάκι μηχανής. Από 3 ταχύτητα και πάνω δεν είχα καθόλου δύναμη, έμενε σταθερά σε 2κ στροφές. Το μήνυμα στη διάγνωση εμφάνισε νεκρό πολλαπλασιαστή. Πριν από 3k χιλιόμετρα μου ξανά ζοριζόταν αλλά σε 4 και 5η ταχύτητα. Καθώς περνούσε ο καιρός μια μέρα το ζόρισα άναψε λαμπάκι, όμως για κάποια δεύτερα και ξανά εξαφανίστηκε. Καθώς προσπαθώντας να το ξεμπουκώσω ή να κάνω κάτι (διότι με πέτυχε κατεχάκι), το λαμπάκι εξαφανίστηκε σε κάποια δευτερόλεπτα. Όταν ξανά κάναμε διάγνωση στον εγκέφαλο είχε κρατήσει πάλι μήνυμα για προβληματικό πολλαπλασιαστή. Επομένως άλλαξε και δεύτερος.
Τώρα μου κάνει τα προ αναφερόμενα. -μπουκωμένο, χωρίς δύναμη, σαν να ρετάρει, μετά δίνει πλήρης δύναμη- Υ.Γ. Πριν 10k έχω αλλάξει όλα τα μπουζιά σε NGK (μαμάς). Όμως εδώ και δύο μήνες παρ' όλο που δεν έχει ανάψει λαμπάκι συνεχίζει όλο και χειρότερα, καθώς πλέων αντιμετωπίζω και στη δεύτερη ταχύτητα (σε χαμηλές στροφές) το πρόβλημα. Όμως ο ένας τεχνικός λέει ότι μπορεί να ετοιμάζεται πολλαπλασιαστής, επομένως άλλαξε και τους δύο προλυπτικά. Άλλος πάλι ότι ίσως χρειαστεί καθαρισμό στα μπεκ, από την στιγμή που δεν έχει εμφανίσει λαμπάκι τόσο καιρό. Άλλος πάλι πως μπορεί να έχει πρόβλημα με κάποιο καταλύτη ή throttle να τραβάει αέρα κάπου αλλού. Τέλος, άλλος πάλι, πως ίσως να έχει να κάνει με τρόμπα βενζίνης να θέλει καθαρισμό ή αλλαγή. Έχω τρελαθεί και συγκεκριμένα την περίοδο που με έπιασε με βρήκε οικονικά στενά.
Η οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,Μιχάλης!
-
Καλησπέρα. Πρώτο μου post και προβληματικό, δυστηχώς.
Θα ήθελα μία μικρή βοήθεια. Αντιμετωπίζω ένα προβλήματα με το αμάξι τελευταίους μήνες. Αφορά την 'δύναμη' ή την 'τροφοδοσία', θεωρώ.
Νιώθω κάπως μπουκωμένο, χωρίς δύναμη, το αμάξι όταν πατάω παραπάνω γκάζι (μέση και βαθύτερα το πετάλι), κυρίως όταν είμαι 2χιλιάδες στροφές και θέλω δύναμη. Αυτό το εκάνε κυρίως (έως πάντα/σταθερά) σε 3η ταχύτητα και πάνω, ιδικά στις χαμηλές στροφές (2 - 3k), μέχρι να πάει στις υψηλές όπου επανέρχεται η δύναμη και το γκάζι απροβλημάτιστα. Το αμάξι κατά κάποιο τρόπο κάνει μια παύση 1 - 2 δεύτερα, επαναλαμβανόμενα (όσο πατάω αρκετά γκάζι) έως 4 με μαξ 5k στροφές. Μετά, σε παραπάνω στροφές, στρώνει.
Για να βοηθήσω πιο πολύ, πριν 5 χιλιάδες χιλιόμετρα μου το έκανε σε ανηφόρα και τη δεύτερη ημέρα στον ίδιο λόφο άναψε λαμπάκι μηχανής. Από 3 ταχύτητα και πάνω δεν είχα καθόλου δύναμη, έμενε σταθερά σε 2κ στροφές. Το μήνυμα στη διάγνωση εμφάνισε νεκρό πολλαπλασιαστή. Πριν από 3k χιλιόμετρα μου ξανά ζοριζόταν αλλά σε 4 και 5η ταχύτητα. Καθώς περνούσε ο καιρός μια μέρα το ζόρισα άναψε λαμπάκι, όμως για κάποια δεύτερα και ξανά εξαφανίστηκε. Καθώς προσπαθώντας να το ξεμπουκώσω ή να κάνω κάτι (διότι με πέτυχε κατεχάκι), το λαμπάκι εξαφανίστηκε σε κάποια δευτερόλεπτα. Όταν ξανά κάναμε διάγνωση στον εγκέφαλο είχε κρατήσει πάλι μήνυμα για προβληματικό πολλαπλασιαστή. Επομένως άλλαξε και δεύτερος.
Τώρα μου κάνει τα προ αναφερόμενα. -μπουκωμένο, χωρίς δύναμη, σαν να ρετάρει, μετά δίνει πλήρης δύναμη- Υ.Γ. Πριν 10k έχω αλλάξει όλα τα μπουζιά σε NGK (μαμάς). Όμως εδώ και δύο μήνες παρ' όλο που δεν έχει ανάψει λαμπάκι συνεχίζει όλο και χειρότερα, καθώς πλέων αντιμετωπίζω και στη δεύτερη ταχύτητα (σε χαμηλές στροφές) το πρόβλημα. Όμως ο ένας τεχνικός λέει ότι μπορεί να ετοιμάζεται πολλαπλασιαστής, επομένως άλλαξε και τους δύο προλυπτικά. Άλλος πάλι ότι ίσως χρειαστεί καθαρισμό στα μπεκ, από την στιγμή που δεν έχει εμφανίσει λαμπάκι τόσο καιρό. Άλλος πάλι πως μπορεί να έχει πρόβλημα με κάποιο καταλύτη ή throttle να τραβάει αέρα κάπου αλλού. Τέλος, άλλος πάλι, πως ίσως να έχει να κάνει με τρόμπα βενζίνης να θέλει καθαρισμό ή αλλαγή. Έχω τρελαθεί και συγκεκριμένα την περίοδο που με έπιασε με βρήκε οικονικά στενά.
Η οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,Μιχάλης!
-
Eίσαι σίγουρος ότι τα NGK είναι γνήσια ?
Για κοίτα εδώ τι γίνεται
-
Eίσαι σίγουρος ότι τα NGK είναι γνήσια ?
Για κοίτα εδώ τι γίνεται
Καλησπέρα Φίλε μου και ευχαριστώ για την απάντηση.
Θεωρώ πως είναι γνήσια καθώς τα αγόρασα ώς Fiat γνήσια και όχι NGK. Δηλαδή το κουτί της 4αδας ήταν γκρι OEM (https://papazoglouricambi.gr/index.php?route=product/product&path=217_195_196&product_id=255) και όχι NGK Branded (https://papazoglouricambi.gr/index.php?route=product/product&path=217_195_196&product_id=259). Απλώς στα OEM κάπου αν θυμάμαι καλά (στο άσπρο πλαίσιο ή στη μεταλική βίδα) είχε και NGK έμβλημα.
-
ΟΚ, σε αυτό το κουτί δεν υπάρχει αμφιβολία.
-
Δυστυχώς για σένα, αυτά που σου ειπαν είναι πιθανά όλα. Οι πολ/στες είναι αρκετά ύποπτοι, αλλά αν είναι αυτό, πιστεύω θα σκάσουν γρήγορα. Πόσο κάνουν; Αν μπορείς δοκίμασε κανένα μτχ.
-
Δυστυχώς για σένα, αυτά που σου ειπαν είναι πιθανά όλα. Οι πολ/στες είναι αρκετά ύποπτοι, αλλά αν είναι αυτό, πιστεύω θα σκάσουν γρήγορα. Πόσο κάνουν; Αν μπορείς δοκίμασε κανένα μτχ.
Καλησπέρα φίλε μου και ευχαριστώ για την απάντηση.
Δυστυχώς όχι, δεν έχω μεταχειρισμένο.
Πως μπορούν να σκάσουν; Από την δύναμη/πίεση και το φορτίο που μπορεί να χρειάζεται το αμάξι και ο οδηγός; -
Οι πολλαπλασιαστές την βλάβη που παθαίνουν είναι η διαρροή προς την γείωση λόγω καταστροφής του βερνικιού στα τυλίγματα του πρωτεύοντος με το δευτερεύον, καμμιά φορά σκάει το πλαστικό περίβλημα από θερμοκρασία λόγω του βραχυκυκλώματος, δεν έχει να κάνει ούτε μα τα φορτία του κινητήρα ούτε με το πόσο γκάζι πατάει ο οδηγός. Είναι σφάλμα του εργοστασίου που τους κατασκευάζε, μια εποχή πρίν λίγα χρόνια είχα μεγάλο πρόβλημα τα Renault με τους πολλαπλασιαστές της Sagem, τους αλλάζαμε με Beru ή Denso.
-
Τήν πίεση τής αντλίας καυσίμου τήν έχεις μετρήσει ;
Μετά δές και τα ρεύματα του όπως σου είπαν , εάν έχεις 4η ή 5η ταχυτητα σε ευθεία με περίπου 2000 και πατήσεις γκάζι για επιτάχυνση έχεις παρατηρήσει να κάνει κοψίματα ;
-
Οι πολλαπλασιαστές την βλάβη που παθαίνουν είναι η διαρροή προς την γείωση λόγω καταστροφής του βερνικιού στα τυλίγματα του πρωτεύοντος με το δευτερεύον, καμμιά φορά σκάει το πλαστικό περίβλημα από θερμοκρασία λόγω του βραχυκυκλώματος, δεν έχει να κάνει ούτε μα τα φορτία του κινητήρα ούτε με το πόσο γκάζι πατάει ο οδηγός. Είναι σφάλμα του εργοστασίου που τους κατασκευάζε, μια εποχή πρίν λίγα χρόνια είχα μεγάλο πρόβλημα τα Renault με τους πολλαπλασιαστές της Sagem, τους αλλάζαμε με Beru ή Denso.
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την πληροφορία.
Θα δω μήπως καταφέρω να ρίξω μια ματιά στο πλαστικό όπως εξήγησες για τυχόν φθορές. -
Τήν πίεση τής αντλίας καυσίμου τήν έχεις μετρήσει ;
Μετά δές και τα ρεύματα του όπως σου είπαν , εάν έχεις 4η ή 5η ταχυτητα σε ευθεία με περίπου 2000 και πατήσεις γκάζι για επιτάχυνση έχεις παρατηρήσει να κάνει κοψίματα ;
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου φίλε μου. Όχι δεν έχει μετρηθεί κάτι τέτοιο, έναν χρόνο τώρα που έχω αγοράσει το αμάξι.
Ακριβώς όπως το περιέγραψες είναι το πρόβλημα. Αυτό προσπαθούσα με τόσο επεξηγηματικό τρόπο να πω στο αρχικό θέμα - post. Ουσιαστικά από 3 ταχύτητα και πάνω στις 2000 στροφές πατώντας μέση και παραπάνω γκάζι (για επιτάχυνση) κάνει αυτά τα κοψίματα - μπουκώματα που προανέφερες. Στη 2 ταχύτητα (στις 2000 στροφές) το κάνει σπάνια, μονάχα σε ανηφόρα ή σε κάποια κλήση. Στις ταχύτητες που ανέφερα, γενικότερα, το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζετε σε 2000 - 3200 στροφές, πιο πάνω όλα λειτουργούν ομαλά με την δύναμη που έχει το αμάξι χωρίς αστάθειες.
GP T-Jet 1.4 07' 120hp (Πρόβλημα στην τροφοδοσία?)