Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιο σφιχτη η αριστερη δαγκανα απο την δεξια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πιο σφιχτη η αριστερη δαγκανα απο την δεξια
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    25
    1054
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gnikas last edited by

      Κάποιο ΚΤΕΟ στην πόλη σας που να έχει φρενόμετρο δεν υπάρχει; Το βασικό είναι να γίνουν αξιόπιστες μετρήσεις....αλλιώς γυρνάμε στο σημείο μηδέν πάλι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • T
        tasosp1 last edited by

        Είχα κάνει φρςνομετρηση όταν το πρωτοπηρα το αμάξι και είχε διαπιστωθεί δυσλειτουργία στον αριστερό τροχό και μάλιστα λόγω χειρόφρενου λογικά επειδή ήταν σε ακινησία πολυ καιρό το αμαξι. τώρα μετά την επισκευή που έγινε στην δαγκάνα δεν το ξανά έκανα αλλά μειώθηκε το πρόβλημα που υπήρχε στον αριστερό τροχό πλέον δεν μυρίζει καμένο και δεν καίγεται αλλά υπάρχη μικρή διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Όπως και να έχει πρέπει να είναι ομοιόμορφη β θερμοκρασία σε όλους τους τροχούς ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • G
          gnikas last edited by

          Θεωρητικά ναι με την προυπόθεση ότι όλα τα υλικά τριβής έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά, έχουν περίπου την ίδια φθορά(????), ότι ο κατανεμητής πίεσης κάνει ισοκατανομή στα φρένα και ότι κανένα τακάκι δεν μένει κολλημένο. Εγώ στη θέση σου (αν συνεχίσει να υπάρχει το ίδιο θέμα) θα πήγαινα για γενικό service στα φρένα (για τους γενικούς καθαρισμούς στο σύστημα πέδησης o 21 Quadra περιέγραψε την διαδικασία) σε εξειδικευμένο συνεργείο με ΦΡΕΝΟΜΕΤΡΟ για να μετρήσουμε πριν και το μετά. Ενδεικτικά θα αντικαθιστούσα τα υγρά φρένων στο 100% (με ότι λέει ο κατασκευαστής) ενώ παράλληλα θα καθάριζα και το κύκλωμα (ξέρει ο ειδικός στα φρένα), θα μέτραγα πάχος φθοράς σε δίσκους και στα τακάκια (αντικατάσταση σε περίπτωση ανομοιόμορφης φθοράς), έλεγχος στα σωληνάκια μήπως διαστέλλονται αφύσικα  και μετά με το όχημα ολοκληρωμένο (θεωρητικά 100% σωστό μηχανολογικά) πάνω στο φρενόμετρο (2η φορά). Δεν μπορείς να μετρήσεις αξιόπιστα εάν δεν ξέρεις το πριν και το μετά (νομοτελειακό). Δεν θα κοστίσει πάνω από 100-150 ευρώ και δεν ξεπερνάει τις 3-4 ώρες η εργασία (χειρότερη περίπτωση)....

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • W
            w202-amg last edited by

            Σιγουρα η θερμοτητα ειναι απο το δισκο και οχι απο κανενα μισοπεθαμενο ρουλεμαν?

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • T
              tasosp1 last edited by

              Από τον δισκο είναι βάζω χέρι και τους ακουμπάω

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • T
                tasosp1 last edited by

                Καλησπέρα φίλοι αμαξόφιλοι. Θεώρησα χρέος μου να ενημερώσω μετά από ένα μήνα σχεδόν για το τι τελικά συνέβει στην περίπτωση μου και να ευχαριστήσω όλους αυτούς που έκατσαν και ασχολήθηκαν με το θέμα μου. Τελικά η δαγκάνα επανήλθε στην αρχική άθλια κατάστασή της με τον τροχό μου να πιάνει ακραίες θερμοκρασίες και να με κόβει με νεκρά. Παράγγειλα λοιπόν μια μεταχειρισμένη δαγκάνα μου την πέρασε ο μάστορας κι έτσι λύθηκε το προβλημά μου και το αμάξι ρολλάρει και συμπεριφέρεται νορμάλ. Αυτά από εμένα σε περίπτωση που κάποιος πάθει κάτι αντίστοιχο με εμένα. Καλή συνέχεια σε όλους και πάντα όρθιοι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr