-
Κάποιο ΚΤΕΟ στην πόλη σας που να έχει φρενόμετρο δεν υπάρχει; Το βασικό είναι να γίνουν αξιόπιστες μετρήσεις....αλλιώς γυρνάμε στο σημείο μηδέν πάλι...
-
Είχα κάνει φρςνομετρηση όταν το πρωτοπηρα το αμάξι και είχε διαπιστωθεί δυσλειτουργία στον αριστερό τροχό και μάλιστα λόγω χειρόφρενου λογικά επειδή ήταν σε ακινησία πολυ καιρό το αμαξι. τώρα μετά την επισκευή που έγινε στην δαγκάνα δεν το ξανά έκανα αλλά μειώθηκε το πρόβλημα που υπήρχε στον αριστερό τροχό πλέον δεν μυρίζει καμένο και δεν καίγεται αλλά υπάρχη μικρή διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Όπως και να έχει πρέπει να είναι ομοιόμορφη β θερμοκρασία σε όλους τους τροχούς ;
-
Θεωρητικά ναι με την προυπόθεση ότι όλα τα υλικά τριβής έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά, έχουν περίπου την ίδια φθορά(????), ότι ο κατανεμητής πίεσης κάνει ισοκατανομή στα φρένα και ότι κανένα τακάκι δεν μένει κολλημένο. Εγώ στη θέση σου (αν συνεχίσει να υπάρχει το ίδιο θέμα) θα πήγαινα για γενικό service στα φρένα (για τους γενικούς καθαρισμούς στο σύστημα πέδησης o 21 Quadra περιέγραψε την διαδικασία) σε εξειδικευμένο συνεργείο με ΦΡΕΝΟΜΕΤΡΟ για να μετρήσουμε πριν και το μετά. Ενδεικτικά θα αντικαθιστούσα τα υγρά φρένων στο 100% (με ότι λέει ο κατασκευαστής) ενώ παράλληλα θα καθάριζα και το κύκλωμα (ξέρει ο ειδικός στα φρένα), θα μέτραγα πάχος φθοράς σε δίσκους και στα τακάκια (αντικατάσταση σε περίπτωση ανομοιόμορφης φθοράς), έλεγχος στα σωληνάκια μήπως διαστέλλονται αφύσικα και μετά με το όχημα ολοκληρωμένο (θεωρητικά 100% σωστό μηχανολογικά) πάνω στο φρενόμετρο (2η φορά). Δεν μπορείς να μετρήσεις αξιόπιστα εάν δεν ξέρεις το πριν και το μετά (νομοτελειακό). Δεν θα κοστίσει πάνω από 100-150 ευρώ και δεν ξεπερνάει τις 3-4 ώρες η εργασία (χειρότερη περίπτωση)....
-
Σιγουρα η θερμοτητα ειναι απο το δισκο και οχι απο κανενα μισοπεθαμενο ρουλεμαν?
-
Από τον δισκο είναι βάζω χέρι και τους ακουμπάω
-
Καλησπέρα φίλοι αμαξόφιλοι. Θεώρησα χρέος μου να ενημερώσω μετά από ένα μήνα σχεδόν για το τι τελικά συνέβει στην περίπτωση μου και να ευχαριστήσω όλους αυτούς που έκατσαν και ασχολήθηκαν με το θέμα μου. Τελικά η δαγκάνα επανήλθε στην αρχική άθλια κατάστασή της με τον τροχό μου να πιάνει ακραίες θερμοκρασίες και να με κόβει με νεκρά. Παράγγειλα λοιπόν μια μεταχειρισμένη δαγκάνα μου την πέρασε ο μάστορας κι έτσι λύθηκε το προβλημά μου και το αμάξι ρολλάρει και συμπεριφέρεται νορμάλ. Αυτά από εμένα σε περίπτωση που κάποιος πάθει κάτι αντίστοιχο με εμένα. Καλή συνέχεια σε όλους και πάντα όρθιοι!
Πιο σφιχτη η αριστερη δαγκανα απο την δεξια