Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    128
    9672
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra @super-t last edited by

      21 Quadra wrote:

      Εξαρτάται από την χρήση, με λίγο γκάζι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με φτωχό μείγμα, κάπου στο 16:1 ή λίγο φτωχότερο το οποίο είναι στρωματοποιημένο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον κατασκευαστή και τη σχεδίαση του κινητήρα, όταν όμως το γκάζι είναι πατημένο από την μέση και επάνω τότε το μείγμα είναι στοιχειομετρικό, δηλαδή κυμαίνεται γύρω στο 14.5:1...

      Όχι πια.

      Τι εννοείς ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • S
        super-t @21-quadra last edited by

        Super@T wrote:

        21 Quadra wrote:

        Εξαρτάται από την χρήση, με λίγο γκάζι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με φτωχό μείγμα, κάπου στο 16:1 ή λίγο φτωχότερο το οποίο είναι στρωματοποιημένο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον κατασκευαστή και τη σχεδίαση του κινητήρα, όταν όμως το γκάζι είναι πατημένο από την μέση και επάνω τότε το μείγμα είναι στοιχειομετρικό, δηλαδή κυμαίνεται γύρω στο 14.5:1...

        Όχι πια.

        Τι εννοείς ?

        Έχουν σταματήσει τα κλασσικά φτωχά και στρωματοποιημένα μείγματα εδώ και καιρό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • L
          lap last edited by

          Για ποιο λόγο;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • S
            super-t last edited by

            Για τον ίδιο λόγο που δεν σου αρέσουν τα diesel. NOx. Και κάτι άλλα θέματα με την στρωματοποίηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • L
              lap last edited by

              Εσένα σ αρέσουν τα diesel με Nox;;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • S
                super-t last edited by

                Άσχετο. Σου λέω για ποιο λόγο δεν βλέπεις πια κινητήρες βενζίνης με φτωχά μείγματα.

                Και μην αναφέρεις τον κινητήρα της Mazda είναι ειδική περίπτωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • A
                  aikibill @21-quadra last edited by

                  Τι να παίζει ? Κλασσικό πρόβλημα των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, στο Group VAG και ειδικά στα AUDI είχε πέσει πολύ κλάμα τα πρώτα χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έκαναν από την αρχή τη λύση που είχε δώσει η ΤΟΥΟΤΑ και μετά η MΕRC και ακολούθησε και η AUDI, έβαλαν ένα 5ο μπέκ στην εισαγωγή και ανάλογα με το φορτίο ψεκάζει λίγη βενζίνη ώστε να ξεπλένονται οι αναθυμιάσεις του στροφαλοθαλάμου που ανεβαίνουν στην εισαγωγή για να καούν, και οι οποίες είναι αρκετές λόγω του ότι οι κινητήρες αυτοί χρησιμοποιούν λεπτόρευστα λάδια.

                  Έχεις ξανά ακούσει για carbon build up σε 23.000χλμ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • L
                    lap last edited by

                    Καλά εντάξει για τα Mazda.

                    Εσένα ποια η άποψη σου στο θέμα αυτο;; Αυτό ρωτώ.

                    Θα ήθελα να διαβασω την άποψη σου

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • 2
                      21-quadra @super-t last edited by

                      21 Quadra wrote:

                      Super@T wrote:

                      21 Quadra wrote:

                      Εξαρτάται από την χρήση, με λίγο γκάζι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με φτωχό μείγμα, κάπου στο 16:1 ή λίγο φτωχότερο το οποίο είναι στρωματοποιημένο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον κατασκευαστή και τη σχεδίαση του κινητήρα, όταν όμως το γκάζι είναι πατημένο από την μέση και επάνω τότε το μείγμα είναι στοιχειομετρικό, δηλαδή κυμαίνεται γύρω στο 14.5:1...

                      Όχι πια.

                      Τι εννοείς ?

                      Έχουν σταματήσει τα κλασσικά φτωχά και στρωματοποιημένα μείγματα εδώ και καιρό.

                      Η ερώτηση ήταν σε τι διαφέρουν οι άμεσου με τους έμμεσου ψεκασμού και όχι τι έχει προκύψει στην εξέλιξη σήμερα, άλλωστε οι κινητήρες με τις στρωματοποιήσεις κυκλοφορούν ακόμα κατά χιλιάδες ανάμεσα μας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • 2
                        21-quadra @aikibill last edited by

                        21 Quadra wrote:

                        Τι να παίζει ? Κλασσικό πρόβλημα των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, στο Group VAG και ειδικά στα AUDI είχε πέσει πολύ κλάμα τα πρώτα χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έκαναν από την αρχή τη λύση που είχε δώσει η ΤΟΥΟΤΑ και μετά η MΕRC και ακολούθησε και η AUDI, έβαλαν ένα 5ο μπέκ στην εισαγωγή και ανάλογα με το φορτίο ψεκάζει λίγη βενζίνη ώστε να ξεπλένονται οι αναθυμιάσεις του στροφαλοθαλάμου που ανεβαίνουν στην εισαγωγή για να καούν, και οι οποίες είναι αρκετές λόγω του ότι οι κινητήρες αυτοί χρησιμοποιούν λεπτόρευστα λάδια.

                        Έχεις ξανά ακούσει για carbon build up σε 23.000χλμ?

                        Eίναι περίεργο, συνήθως είναι από 80.000 χλμ και πάνω, πάντα ανάλογα με τα λάδια, αν του έβαλαν τίποτα αναζωογονημένα παλιόλαδα ίσως, μήπως ξέρεις τι λάδια του έβαζαν ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • S
                          super-t @21-quadra last edited by

                          Super@T wrote:

                          21 Quadra wrote:

                          Super@T wrote:

                          21 Quadra wrote:

                          Εξαρτάται από την χρήση, με λίγο γκάζι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με φτωχό μείγμα, κάπου στο 16:1 ή λίγο φτωχότερο το οποίο είναι στρωματοποιημένο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον κατασκευαστή και τη σχεδίαση του κινητήρα, όταν όμως το γκάζι είναι πατημένο από την μέση και επάνω τότε το μείγμα είναι στοιχειομετρικό, δηλαδή κυμαίνεται γύρω στο 14.5:1...

                          Όχι πια.

                          Τι εννοείς ?

                          Έχουν σταματήσει τα κλασσικά φτωχά και στρωματοποιημένα μείγματα εδώ και καιρό.

                          Η ερώτηση ήταν σε τι διαφέρουν οι άμεσου με τους έμμεσου ψεκασμού και όχι τι έχει προκύψει στην εξέλιξη σήμερα, άλλωστε οι κινητήρες με τις στρωματοποιήσεις κυκλοφορούν ακόμα κατά χιλιάδες ανάμεσα μας.

                          Πάλι μπα. Μετά τους πρώτους της VW και κάποια μοντέλα της Mercedes και ίσως BMW, την στρωματοποίηση με φτωχά μείγματα την έχουν σταματήσει. Για να το πω αλλιώς, όλοι με 14,5:1 που έγραφες δουλεύουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • L
                            lap @lap last edited by

                            Καλά εντάξει για τα Mazda.

                            Εσένα ποια η άποψη σου στο θέμα αυτο;; Αυτό ρωτώ.

                            Θα ήθελα να διαβασω την άποψη σου

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              super-t last edited by

                              Δεν έχω άποψη, έχει σημασία; θες να απαγορευτούν παντού τα diesel; ας απαγορευτούν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • L
                                lap last edited by

                                Δεν είπα κάτι τέτοιο. Είπα να είναι καλά σε επίπεδο ρύπων. Μάλιστα ποστάρω ότι θετικό βρίσκουν για την εξέλιξη τους, όπως νέα μπεκ, adblue συστήματα και τεχνοτροπίες ανά εταιρία, κτλ

                                Μου κάνει εντύπωση που δεν έχεις άποψη ενώ ποστάρεις πολλά περί ρύπων ως απάντηση σε σχετικά ποστς.

                                Αυτά που διαβάζεις και μας ποστάρεις και με φωτογραφίες δεν σου δίνουν την βάση να σχηματίσεις μια αποψη και να την πεις;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Τι άποψη να έχω, αν πρέπει να συνεχίσουν ή να σταματήσουν;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Για παραδειγμα

                                    Τα Diesels ίδιας ιπποδύναμη ή επιδόσεων με βενζινοκινητα, που τουλάχιστον μεχρι σημερα και σύμφωνα με τις μελετες εξέπεμπαν δεκάδες έως και εκατοντάδες φορές περισσότερα Nox ανα διαδρομη, ήταν σωστες επιλογές και έπρεπε να έχουν έκπτωση φόρου στο λίτρο ως καυσιμο;

                                    Θα έπρεπε τουλάχιστον έως αυτά με σύστημα adblue να μην μπαίνουν σε πολεις;;;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Πας σε πολιτικά θέματα και δεν μπλέκω με αυτά.

                                      Btw του άμεσου ψεκασμού βενζίνης με στρωματοποιημένα, φτωχά μείγματα, εκπέμπουν και αυτά δεκάδες, εκατοντάδες NOx. Δεν το κάνει το καύσιμο το NOx, ο τρόπος που καίγεται το κάνει.

                                      Σε πολλές χώρες στην Ευρώπη νομίζω έχει αρχίσει να είναι ίδια η τιμή στο καύσιμο.

                                      Τα θέματα του adblue θα βγουν και αυτά σε μερικά χρόνια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • 2
                                        21-quadra @super-t last edited by

                                        21 Quadra wrote:

                                        Super@T wrote:

                                        21 Quadra wrote:

                                        Super@T wrote:

                                        21 Quadra wrote:

                                        Εξαρτάται από την χρήση, με λίγο γκάζι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με φτωχό μείγμα, κάπου στο 16:1 ή λίγο φτωχότερο το οποίο είναι στρωματοποιημένο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον κατασκευαστή και τη σχεδίαση του κινητήρα, όταν όμως το γκάζι είναι πατημένο από την μέση και επάνω τότε το μείγμα είναι στοιχειομετρικό, δηλαδή κυμαίνεται γύρω στο 14.5:1...

                                        Όχι πια.

                                        Τι εννοείς ?

                                        Έχουν σταματήσει τα κλασσικά φτωχά και στρωματοποιημένα μείγματα εδώ και καιρό.

                                        Η ερώτηση ήταν σε τι διαφέρουν οι άμεσου με τους έμμεσου ψεκασμού και όχι τι έχει προκύψει στην εξέλιξη σήμερα, άλλωστε οι κινητήρες με τις στρωματοποιήσεις κυκλοφορούν ακόμα κατά χιλιάδες ανάμεσα μας.

                                        Πάλι μπα. Μετά τους πρώτους της VW και κάποια μοντέλα της Mercedes και ίσως BMW, την στρωματοποίηση με φτωχά μείγματα την έχουν σταματήσει. Για να το πω αλλιώς, όλοι με 14,5:1 που έγραφες δουλεύουν.

                                        Η ιδανική αναλογία είναι 14.7 και σε ιδανικές συνθήκες εκεί προσβλέπουν οι κατασκευαστές, όμως όλοι οι κινητήρες ανάλογα με το φορτίο, το άνοιγμα της πεταλούδας και άλλες παραμέτρους όπως θερμοκρασία αέρα εισαγωγής, νερού κλπ, αλλάζουν το duty cycle των μπέκ, έτσι η αναλογία είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη, ειδικά στους πιεσμένους turbo σε κατάσταση overboost μπορεί να πάει στο πλούσιο ακόμα και 10.5:1,

                                        Μην προσπαθείς να το κάνεις ανατολικό θέμα και ανοίξεις διάλογο, δεν υπάρχει λόγος, και οι δύο γνωρίζουμε, οπότε άστο καλύτερα, όσο για το ότι κυκλοφορούν ανάμεσα μας ακόμα χιλιάδες από τους πρώτους κινητήρες το αμφισβητείς από ότι καταλαβαίνω, ίσως να είναι και έτσι αλλά δεν το νομίζω, υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα 8-15 ετών όχι μόνο εδώ, οι πρώτοι κινητήρες πχ της VW παρήχθησαν σε εκατοντάδες χιλιάδες αν όχι σε εκατομμύρια, το ίδιο και οι άλλοι κατασκευαστές που αναφέρεις, οπότε ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • L
                                          lap @super-t last edited by

                                          Πας σε πολιτικά θέματα και δεν μπλέκω με αυτά.

                                          Btw του άμεσου ψεκασμού βενζίνης με στρωματοποιημένα, φτωχά μείγματα, εκπέμπουν και αυτά δεκάδες, εκατοντάδες NOx. Δεν το κάνει το καύσιμο το NOx, ο τρόπος που καίγεται το κάνει.

                                          Σε πολλές χώρες στην Ευρώπη νομίζω έχει αρχίσει να είναι ίδια η τιμή στο καύσιμο.

                                          Τα θέματα του adblue θα βγουν και αυτά σε μερικά χρόνια.

                                          Κανεις λάθος, δεν το πάω σε πολιτικά. Καθόλου όμως.

                                          Απορώ μαλιστα γιατί θεωρείς ότι το παω πολιτικά όταν μιλάμε για επιστημονικά δεδομένα.

                                          Εσύ που τα γνωρίζεις τα θέματα περί ρύπων, δεν πιστεύεις ότι είναι λαθος αυτο που σε ρωτησα;

                                          Στα αμεσου ψεκασμου βενζινης εχεις απολυτο δικιο, αλλα και αυτό συνέβη ακριβώς διοτι προσπάθησαν με διάφορους τρόπους έστω θεωρητικά να μειώσουν το κόστος μετακίνησης των βενζινοκινητων (λογω υψηλοτερων φορων ανα λιτρο) και οδηγήθηκαν σε παρόμοια αποτελέσματα.

                                          Άλλωστε το diesel δεν μπορεί πρακτικά από όσο γνωρίζω να δουλέψει με εμμεσο ψεκασμό και χαμηλή συμπίεση με χαμηλές θερμοκρασίες, οπότε εκ προϊμιου παράγουν πολλά Nox.

                                          Υ.γ Τι θέμα έχουν με τα adblue;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • S
                                            super-t @21-quadra last edited by

                                            Η ιδανική αναλογία είναι 14.7 και σε ιδανικές συνθήκες εκεί προσβλέπουν οι κατασκευαστές, όμως όλοι οι κινητήρες ανάλογα με το φορτίο, το άνοιγμα της πεταλούδας και άλλες παραμέτρους όπως θερμοκρασία αέρα εισαγωγής, νερού κλπ, αλλάζουν το duty cycle των μπέκ, έτσι η αναλογία είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη, ειδικά στους πιεσμένους turbo σε κατάσταση overboost μπορεί να πάει στο πλούσιο ακόμα και 10.5:1,

                                            Μην προσπαθείς να το κάνεις ανατολικό θέμα και ανοίξεις διάλογο, δεν υπάρχει λόγος, και οι δύο γνωρίζουμε, οπότε άστο καλύτερα, όσο για το ότι κυκλοφορούν ανάμεσα μας ακόμα χιλιάδες από τους πρώτους κινητήρες το αμφισβητείς από ότι καταλαβαίνω, ίσως να είναι και έτσι αλλά δεν το νομίζω, υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα 8-15 ετών όχι μόνο εδώ, οι πρώτοι κινητήρες πχ της VW παρήχθησαν σε εκατοντάδες χιλιάδες αν όχι σε εκατομμύρια, το ίδιο και οι άλλοι κατασκευαστές που αναφέρεις, οπότε ?

                                            Σου αρέσει να αρπάζεσαι με το παραμικρό ε;

                                            ...

                                            Υ.γ Τι θέμα έχουν με τα adblue;

                                            Η ουρία γίνεται αμμωνία η αμμωνία βγαίνει έξω δεν είναι καλό. Το SCR θέλει συγκεκριμένες θερμοκρασίες να λειτουργεί, πάλι στις μικρές διαδρομές ίσως έχει θέμα. Αν έχει χαμηλές θερμοκρασίες δημιουργούνται κρύσταλλοι ουρίες, μπουκώνει το σύμπαν πιθανόν μέχρι να φύγουν. κ.τ.λ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr