-
Καλημέρα.Όταν γίνεται εκκίνηση κινητήρα αναβοσβήνει για 2-3 δευτερόλεπτα το λαμπάκι του ABS και μετά σβήνει.Θέμα με το ABS και γενικά με το σύστημα πέδησης δεν παίζει αφού δεν μένει αναμμένο.Αν ζεσταθεί η μηχανή μετά από μια σύντομη διαδρομή ή 10 λεπτά ρελαντί σε περίπτωση που σβήσεις και ξανανάψεις δεν αναβοσβήνει το λαμπάκι.Έχω ακούσει ότι αυτό καμιά φορά το κάνει η μπαταρία όταν είναι στα τελευταία της η το δυναμό όταν είναι στα τελευταία του.Ισχύει;Η μπαταρία αλλάχτηκε πριν 2 χρόνια,το δυναμό δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.Το αμάξι για το οποίο μιλάμε ειναι Renault Megane 2001 πρώτη γενιά facelift και κινείται 1-2 φορές την εβδομάδα.
-
Καλημέρα.Όταν γίνεται εκκίνηση κινητήρα αναβοσβήνει για 2-3 δευτερόλεπτα το λαμπάκι του ABS και μετά σβήνει.Θέμα με το ABS και γενικά με το σύστημα πέδησης δεν παίζει αφού δεν μένει αναμμένο.Αν ζεσταθεί η μηχανή μετά από μια σύντομη διαδρομή ή 10 λεπτά ρελαντί σε περίπτωση που σβήσεις και ξανανάψεις δεν αναβοσβήνει το λαμπάκι.Έχω ακούσει ότι αυτό καμιά φορά το κάνει η μπαταρία όταν είναι στα τελευταία της η το δυναμό όταν είναι στα τελευταία του.Ισχύει;Η μπαταρία αλλάχτηκε πριν 2 χρόνια,το δυναμό δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.Το αμάξι για το οποίο μιλάμε ειναι Renault Megane 2001 πρώτη γενιά facelift και κινείται 1-2 φορές την εβδομάδα.
-
Πολύ πιθανόν από μπαταρία. Μου είχε συμβεί κ μένα, κ όταν άλλαξα μπαταρία, δεν εμφανίστηκε ξανά (γενικά, όταν η μπαταρία είναι παλιά, ή ακόμη κ όταν οι πόλοι δεν είναι καλά σφιγμένοι, τα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων κάνουν διάφορα τρελά - τσέκαρε κ τους πόλους σου άρα).
-
Του ξαναβάλαμε μπροστά πριν λίγες ώρες.Είχαμε συνδεδεμένο μηχάνημα για μπαταρία-δυναμό.Σ'αυτό το μηχάνημα από την μια μεριά έχει 3 λαμπάκια για την μπαταρία(αν είναι αναμμένο το ένα από τα τρία θέλει φόρτιση,αν είναι τα δυο από τα τρία είναι μισοφορτισμένη ενώ αν είναι και τα τρία είναι φουλ φορτισμένη)και από την άλλη 3 για το δυναμό(αν είναι αναμμένο το ένα μισοφορτίζει,αν είναι αναμμένα τα δύο είναι κομπλέ ενώ αν είναι όλα αναμμένα υπερφορτίζει,δεν είναι καλό δηλαδή).Με σβηστή μίζα είχαν ανάψει στο μηχάνημα τα 2 της μπαταρίας(μισοφορτισμένη)και τα 2 του δυναμό(φόρτιζε κανονικά).Με το που βάζουμε μπροστά ανάβει και το τρίτο λαμπάκι της μπαταρίας στο μηχάνημα(φορτισμένη)ενώ αυτή τη φορά δεν αναβόσβησε λαμπάκι abs.Μετά από μερικά λεπτά στο ρελαντί ανοίγουμε καλοριφέρ και φώτα και στο μηχάνημα έσβησε το δεύτερο λαμπάκι του δυναμό και έμεινε μόνο το ένα,δηλαδή από εκεί που φόρτιζε κανονικά μετά τη χρήση καλοριφέρ άρχιζε να μισοφορτίζει...
Πάμε για δυναμό μάλλον;Και δεν είναι και φτηνό από όσο ξέρω. -
Το δυναμό το μετράμε με πολύμετρο για να δούμε την τάση που βγάζει. Χωρίς να έχεις φώτα, (ή αντιστάσεις τζαμιού, μουσική κλπ) αναμμένα θα πρέπει να βγάζει τάση τάση από 13,5 - 14.4 Volt...
-
Το δυναμό το μετράμε με πολύμετρο για να δούμε την τάση που βγάζει. Χωρίς να έχεις φώτα, (ή αντιστάσεις τζαμιού, μουσική κλπ) αναμμένα θα πρέπει να βγάζει τάση τάση από 13,5 - 14.4 Volt...
Όταν βάζω μπροστά και το αφήσω στο ρελαντί 10 λεπτά είναι κομπλέ,γύρω στα 14.4 volt.Όταν όμως περάσει αυτό το δεκάλεπτο και ζεσταθεί η μηχανή ή αν ακόμα χειρότερα εκτός από ζεστή μηχανή μπουν ράδιο καλοριφέρ κλπ πέφτει στα 13.2 volt.
Υπόψιν η μπαταρία όταν είναι σβηστό μου δείχνει 12 volt αλλά με το που βάζεις μπροστά στο δευτερόλεπτο πάει στα 12.6 volt.
Η λυχνία ABS δεν ξαναναβόσβησε ούτε στη σημερινή δοκιμή.
Περιληπτικά:Με κρύα μηχανή έχουμε 12 volt μπαταρία και 14.4 δυναμό,στην εκκίνηση 12.6 volt μπαταρία και 14.4 δυναμό και μόλις ζεσταθεί η μηχανή η μπουν ηλεκτρικές ευκολίες 12.6 volt μπαταρία και 13.2 δυναμό.
Τι παίζει εδώ; -
ΟΚ. Θα στρεσάρουμε το δυναμό. Μόλις έχεις δουλέψει 5 λεπτά το αυτοκίνητο και είσαι στις 800 σαλ βάλε μπρος φώτα -προβολείς+ ομίχλης (μπρος - πίσω), κασετόφωνο, καθαριστήρες στο ενδιάμεσο μία να δουλεύει - μία όχι και την αντίσταση στο πίσω παρπρίζ που θα το έχεις βρέξει λίγο (εξωτερικά για την θερμοκρασία που θα ανέβει). Κοινώς ότι θα συνέβαινε αν ήταν βράδυ, έβρεχε είχε ομίχλη και ήσουν σταματημένος κάπου. Το AC άστο κλειστό για λίγο γιατί όταν το ανοίγουμε ανεβάζει στροφές της μηχανής οπότε θα 'διευκολύνει' το δυναμό αλλά βάλε το καλοριφέρ στο 3-4.... Το δυναμό τώρα θα πρέπει να δείχνει τουλάχιστον 12,5 και παραπάνω. Εάν είναι πιο κάτω έχεις πρόβλημα φόρτισης.
Επίσης για το ABS εάν ανάβει σποραδικά, καμιά φορά μπορεί να φταίει κάποιο καμένο λαμπάκι φρένων, η βαλβίδα στοπ (κάτω από το ποδόφρενο κόστος 10-20 ευρώ) που μπορεί να μην δίνει εντολή να ανάψουν τα φώτα των φρένων και το ABS το πιάνει σαν βλάβη...
-
Bάλε και βγάλε καμμία 10αριά φορές τη φύσα από τη μονάδα του ABS να καθαρίσουν οι επαφές, ίσως να φταίει αυτό.
-
ΟΚ. Θα στρεσάρουμε το δυναμό. Μόλις έχεις δουλέψει 5 λεπτά το αυτοκίνητο και είσαι στις 800 σαλ βάλε μπρος φώτα -προβολείς+ ομίχλης (μπρος - πίσω), κασετόφωνο, καθαριστήρες στο ενδιάμεσο μία να δουλεύει - μία όχι και την αντίσταση στο πίσω παρπρίζ που θα το έχεις βρέξει λίγο (εξωτερικά για την θερμοκρασία που θα ανέβει). Κοινώς ότι θα συνέβαινε αν ήταν βράδυ, έβρεχε είχε ομίχλη και ήσουν σταματημένος κάπου. Το AC άστο κλειστό για λίγο γιατί όταν το ανοίγουμε ανεβάζει στροφές της μηχανής οπότε θα 'διευκολύνει' το δυναμό αλλά βάλε το καλοριφέρ στο 3-4.... Το δυναμό τώρα θα πρέπει να δείχνει τουλάχιστον 12,5 και παραπάνω. Εάν είναι πιο κάτω έχεις πρόβλημα φόρτισης.
Επίσης για το ABS εάν ανάβει σποραδικά, καμιά φορά μπορεί να φταίει κάποιο καμένο λαμπάκι φρένων, η βαλβίδα στοπ (κάτω από το ποδόφρενο κόστος 10-20 ευρώ) που μπορεί να μην δίνει εντολή να ανάψουν τα φώτα των φρένων και το ABS το πιάνει σαν βλάβη...
Το δοκιμάσαμε και αυτό.Ακριβώς όπως μου είπες.Κλασσικά πριν του βάλουμε μπροστά 12 volt η μπαταρία.Με το που βάζουμε μπροστά ανεβαίνει αμέσως στα 12.6 volt ενώ το δυναμό στα 14.4...μετά από 5 λεπτά στο ρελαντί το δυναμό πέφτει στα 13.2 volt(η μπαταρία σταθερά 12.6)και παρόλο που ανοίξαμε καλοριφέρ προβολείς υαλοκαθαριστήρες θερμαινόμενο τζάμι κλπ έμεινε στα 13.2...
Με λίγα λόγια επειδή το πρόβλημα παραμένει και το έχουμε δοκιμάσει ήδη αρκετές φορές.Πριν βάλεις μπροστά η μπαταρία είναι στα 12 volt(αν το βάλεις στο μηχάνημα ανάβει το κόκκινο λαμπάκι 11.6 volt που σημαίνει ότι θέλει φόρτιση μαζί με το πορτοκαλί λαμπάκι 12 volt που σημαίνει ότι είναι μισοφορτισμένη).Με το που βάλεις μπροστά ανεβαίνει στα 12.6 volt(ανάβει και το πράσινο λαμπάκι 12.6 volt δηλαδή πλήρως φορτισμένη).Το δυναμό με το που ξεκινάς την μηχανή δείχνει 14.4 volt(στο μηχάνημα ανάβει το πορτοκαλί λαμπάκι 13.2 volt που σημαίνει ότι φορτίζει ικανοποιητικά και το πράσινο 14.4 που σημαίνει ότι φορτίζει στο μάξιμουμ).Όμως,μετά από 5 λεπτά στο ρελαντί,που λογικά έχουν πέσει και οι στροφές,πέφτει στα 13.2 volt(σβήνει το πράσινο λαμπάκι)και είτε το αφήσεις στο ρελαντί χωρίς τίποτα είτε ανοίξεις φώτα εξαερισμό ραδιόφωνο καθαριστήρες κλπ παραμένει στα 13.2 volt.Το tester έχει και ένα κόκκινο λαμπάκι 15.2 volt νομίζω που ανάβει αν είναι υπερφορτωμένο,δηλαδή ελλατωματικό.Αυτό ευτυχώς δεν έχει ανάψει.Μετρήσεις έχουν γίνει και με πολύμετρο και με το tester αλλά δν αλλάζει κάτι...
Σρρυ για το μεγάλο μήνυμα αλλά προσπαθώ να βρω μια λύση... -
μάλλον δεν είναι το δυναμό.Σημερινή μέτρηση με άλλο μηχάνημα:
12,2 volt με σβηστή μηχανή,14.4 volt με αναμμένη μηχανή απλά,14.2 volt με ενεργοποιημένα φώτα,ραδιόφωνο,καλοριφέρ κλπ.
Με το που σβήνουμε 12,6 volt.
Οπότε το δυναμό δεν έχει θέμα μάλλον.Κάτι γίνεται με την μπαταρία όμως.Είναι δυνατόν να έχει χάσει 0,4 volt σε 2 χρόνια;
Α επίσης σήμερα ξανααναβόσβησε το λαμπάκι του ABS στο ξεκίνημα(είχε να το κάνει 2 βδομάδες)και ψιλοανεβοκατεβαίνανε οι στροφές στο στροφόμετρο για καναδυο δευτερόλεπτα(δεν το έχει ξανακάνει).Αισθητήρας στροφάλου έχει αλλαχτεί πριν 2-3 χρόνια απ όσο ξερω.
Αμαν αυτά τα ηλεκτρικά των Ρενω... -
Φιλε μου να το πας σε διαγνωστικο στην αντιπροσωπεια . Αλλα να ξερεις οτι εισαι ο πρωτος που το χεις προβλημα. Στο laguna του πατερα εχει γινει χριστουγενιατικο δεντρο απο αυτο. Εαν πας σε διαγνωστικο και δεν βρεις λυση τοτε να πας σε εναν να δεις τα καλωδια του εγκεφαλου
-
Πολύ πιθανόν να είναι πεσμένη η μπαταρία, μην κοιτάς που είναι 2 ετών. Εφοσον δεν το κινεις συχνά (κ αν έχει συναγερμό που τραβάει ρεύμα όντας σβηστό), ναι, πέφτει η απόδοση της, ειδικά αν δεν είναι καλής ποιότητας ή χαμηλής χωρητικότητας. Σε ενα Astra H που είχα κάποτε από καινούριο, άλλαξα 2 φόρες μπαταρία στα 5 ετη, κ το κινούσα καθημερινά κιόλας. Πήγαινε σε έναν οποιοδήποτε ηλεκτρολόγο κ λογικά θα σου βρει αμέσως την αιτία. Πάντως πρόβλημα ουσιαστικό δε φαίνεται να έχεις.
-
Πολύ πιθανόν να είναι πεσμένη η μπαταρία, μην κοιτάς που είναι 2 ετών. Εφοσον δεν το κινεις συχνά (κ αν έχει συναγερμό που τραβάει ρεύμα όντας σβηστό), ναι, πέφτει η απόδοση της, ειδικά αν δεν είναι καλής ποιότητας ή χαμηλής χωρητικότητας. Σε ενα Astra H που είχα κάποτε από καινούριο, άλλαξα 2 φόρες μπαταρία στα 5 ετη, κ το κινούσα καθημερινά κιόλας. Πήγαινε σε έναν οποιοδήποτε ηλεκτρολόγο κ λογικά θα σου βρει αμέσως την αιτία. Πάντως πρόβλημα ουσιαστικό δε φαίνεται να έχεις.
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο αμάξι δεν κινείται συχνά.1-2 φορές την εβδομάδα μαξιμουμ.Συναγερμό δεν έχει.
Η μπαταρία είναι Banner 55αρα και από όσο ξέρω είναι από τις καλές.Έχω διαβάσει ότι το λιγότερο που έχει αντέξει σε αμάξι με κακή χρήση,αναμμένα φώτα αλάρμ πλαφονιέρες κλπ είναι 5 χρόνια και το περισσότερο σε αμάξι που πρόσεχε ο ιδιοκτήτης του 11 χρόνια και γενικά ο μέσος όρος ζωής τους είναι από 6 ως 8 χρόνια.
Γι αυτό μου έκανε εντύπωση.
Με φορτιστή θα γίνει δουλειά;Λογικα ναι. -
6-7 χρόνια είναι σχεδόν το μάξιμουμ ζωής μιας μπαταρίας. Παρόμοια συμπτώματα είχα κ γω σε ένα Φαμπια από το 2ο χρόνο ζωής της, δίχως όμως να μου δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα, κ τελικά την άλλαξα στα 6 χρόνια (55αρα ήταν, ενώ από τη μανα του παίρνει 60αρα, & τέτοια ξαναβαλα). Σε ένα κλιο 3 που επισης έχω με το ίδιο μοτέρ με εσένα, με 60αρα μπαταρία, είμαι στα 5,5 ετη κ δουλευει ρολόι.
Εάν έχεις φορτιστή ρεύματος, δοκίμασε το, σε κάθε περίπτωση κακό δε θα κανεις. Μια χαρά αυτοκινητάκι έχεις
-
6-7 χρόνια είναι σχεδόν το μάξιμουμ ζωής μιας μπαταρίας. Παρόμοια συμπτώματα είχα κ γω σε ένα Φαμπια από το 2ο χρόνο ζωής της, δίχως όμως να μου δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα, κ τελικά την άλλαξα στα 6 χρόνια (55αρα ήταν, ενώ από τη μανα του παίρνει 60αρα, & τέτοια ξαναβαλα). Σε ένα κλιο 3 που επισης έχω με το ίδιο μοτέρ με εσένα, με 60αρα μπαταρία, είμαι στα 5,5 ετη κ δουλευει ρολόι.
Εάν έχεις φορτιστή ρεύματος, δοκίμασε το, σε κάθε περίπτωση κακό δε θα κανεις. Μια χαρά αυτοκινητάκι έχεις
Θα το δοκιμάσω.Έκεί που λες οτι στο Φάμπια είχες παρόμοια συμπτώματα από το δεύτερο χρόνο τι εννοείς;Πεσμένη τάση και τέτοια;
-
Ψάξε και τις γειώσεις, πολλές φορές είναι υπεύθυνες για την αλλαγή του μισού μηχανοστασίου χωρίς λύση στο πρόβλημα το οποίο προέρχεται από κακή γείωση, βρίσκουμε όσες υπάρχουν στο μηχανοστάσιο και μέσα στην καμπίνα, και στο πορτ μπαγκάζ, της λύνουμε, τις καθαρίζουμε με γυαλόχαρτο και τις βιδώνουμε γερά, μετά προχωράμε παρακάτω αν το πρόβλημα επιμένει, δεν ορμάμε με γεμάτο πορτοφόλι να αλλάζουμε τα εξαρτήματα που προτείνουν τα συνεργεία τα οποία σχεδόν ποτέ δεν κάνουν τα αυτονόητα γιατί μας θεωρούν μεροκάματο, προφανώς όχι όλα, αλλά φιλίες με τα συνεργεία απλά δεν υπάρχουν, υπάρχουν μόνο συμφέροντα, το οποία είναι μέσα σε κάθε λογική, παράλογα γίνονται όταν αρχίζουν να προτείνουν το ένα ή το άλλο να θέλει αλλαγή πριν εξασφαλίσουν μετά από ενδελεχή έλεγχο τις πταίει, ξεκινώντας και από τις γειώσεις, την κρυφή πλευρά και άσσο στο μανίκι κάθε επισκευαστή, ακόμα και σε καινούργια αυτοκίνητα μια χαλαρή γείωση τρελαίνει 100 πράγματα ταυτόχρονα.
Σημ: Στα παλαιότερα αυτοκίνητα μια γείωση ακόμα και να είναι σφιγμένη δεν σημαίνει ότι είναι καλή γείωση, γιατί το πιθανότερο είναι να είναι - παγωμένη - δηλαδή να μην κάνει καλή επαφή με το σασί, εκεί πρέπει να βγεί και να καθαριστεί
-
Ακου τον 21 quadra, σχεδόν πάντα πέφτει μέσα.
Τα συμπτώματά μου ήταν αναμμενη λυχνία ABS/ASR για μερικά δευτερόλεπτα μετά την εκκινηση του κινητηρα, περιοδικα ασταθες ρελαντι και που κ που ασφαλειες που δεν εκλειναν αυτοματα με το που αρχιζε να κινειται το αμαξι...
-
και είπαμε για γειώσεις το συγκεκριμένο megane εχει ένα γνωστό πρόβλημα των Ρενώ εκείνης της δεκαετίας.
Τα πίσω φανάρια δουλεύουν όπως να'ναι πχ όταν έχεις αναμμένη μικρή/μεσαία σκάλα και ανάψεις φλας η αλάρμ μαζι με αυτά αναβοσβήνουν και τα κόκκινα της πορείας συν ότι δεν δουλευούν τα μπροστινά ομίχλης...ενώ γυρνάς διακόπτη και ανάβει η λυχνία οι λάμπες δεν ανάβουν ποτέ(έχω κάνει τόπικ εδώ παλιότερα αλλά δεν ξαναασχοληθήκαμε με το θέμα).Και κάτι ακόμα(sorry για το offtopic).Το Megane στις αρχές τις επόμενης χρονιάς θα περάσει κτεο και θέλει αρκετά συμμαζέματα(δίσκους-τακάκια-σιαγώνες,αμορτισέρ,πρόβλημα με λαμπάκι αερόσακου-μάλλον σερπατίνα τιμονιού,βαλβολίνες,σετ χρονισμού με αντλία νερού,συντήρηση a/c και κάτι ψιλά φίλτρα μπουζί κλπ)...
Επειδή το έψαξα όλα αυτά βγαίνουν πάνω κάτω 1000-1100 ευρώ...και αν δεν φτιαχτούν τα περισσότερα κατα 99% θα κοπεί απο κτεο...
Αξίζει να δώσει τόσα λεφτά ο κύριος που το έχει για να το φτιάξει η μέχρι το Δεκέμβρη να το δώσει και να πάρει κάτι άλλο;
Υπόψιν ότι το θέλει για 3-4 χρόνια ακόμα μέχρι να βγει στη σύνταξη... -
Εάν συμμαζέψει όσα αναφέρεις, το αυτοκίνητο γίνεται σχεδόν καινούριο σε βασικά μηχανικά του μέρη, με 1000 € σχεδόν. Από το να μπλέκει να το ξεφορτωθεί και να ψάχνει να αγοράσει κάτι άλλο φτηνό για 3-4 έτη ακόμη (που σίγουρα κι αυτό θα έχει θέματα, θα χρειάζονται επισκευές και θα έχει αμφίβολο ιστορικό), ας κρατήσει το Μεγκάν, που το γνωρίζει κιόλας. Εκτός κι αν έχει ήδη βρει κάτι πραγματικά αξιόλογο και φτηνό, που να είναι safe η αγορά του, ώστε να μην μπλέκει ξανά με συμμαζέματα και σκοτούρες.
-
Εάν συμμαζέψει όσα αναφέρεις, το αυτοκίνητο γίνεται σχεδόν καινούριο σε βασικά μηχανικά του μέρη, με 1000 € σχεδόν. Από το να μπλέκει να το ξεφορτωθεί και να ψάχνει να αγοράσει κάτι άλλο φτηνό για 3-4 έτη ακόμη (που σίγουρα κι αυτό θα έχει θέματα, θα χρειάζονται επισκευές και θα έχει αμφίβολο ιστορικό), ας κρατήσει το Μεγκάν, που το γνωρίζει κιόλας. Εκτός κι αν έχει ήδη βρει κάτι πραγματικά αξιόλογο και φτηνό, που να είναι safe η αγορά του, ώστε να μην μπλέκει ξανά με συμμαζέματα και σκοτούρες.
Η αλήθεια είναι ότι με τόσα λίγα λεφτά δεν παίρνεις κάτι αξιόλογο...
Σκέφτονταν για καινούριο η για μτχ το πολύ τριετίας άμα μιλάμε για κάτι νορμάλ πχ οπελ σεατ τογιοτα ή το πολύ πενταετίας για κάτι πιο ακριβό πχ μερσεντες αουντι βολβο...
Μιας και το συζητήσαμε εγώ πιστεύω ότι είναι πολλά τα λεφτά για αυτό που θέλει,καινούριο η μεταχειρισμένο μαξ 3 η 5 ετών και επειδή οι εποχές είναι δύσκολες δεν αξίζει από οικονομικής πλευράς...άσε που δεν έχει παρκινγκ οπότε θα το έχει στο δρόμο...με ότι αυτό συνεπάγεται σήμερα..
Λυχνία ABS