-
Γεια σας παιδια...θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με ενα θεμα που εχω με το αυτοκινητο μου....! εχω ενα Hyundai Excel GLS 92 μοντελο με 142.000χλμ! ολα ήταν κομπλέ μεχρι την στιγμη που άρχισε να ρετάρει το αμαξι παρα πολυ... πηγα σε ατομο γνωστού μου και μου ειπε οτι εχει θεμα με τον 3 κύλινδρο! Το ρευμα φτάνει στο μπουζι του 3 κυλίνδρου αλλα στο μπεκ του 3ο οχι! μετα και απο τον καθαρισμό του συνόλου τον μπεκ (ηταν οντως βουλωμένο το μπεκ του 3ου) παρολο που εγινε καθαρισμός το αμαξι ρεταρει ξανα...!! ο μηχανικος λεει οτι εχει καμμενο εγκεφαλο και ηθελε επιδιόρθωση οπως και εγινε...! αλλαααα το προβλημα παρολο που το (επιδιόρθωσε) παραμένει!! δεν ξερω πραγματικά τι να κανω...εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι??? εχω σκασει...!! Θεωρω οτι θελουν να με κατακλεψουν λογο παλαιότητας του μοντελου....εχει μια βδομαδα που το εχουν και ακρη δεν βγαζουν αν ειναι δυνατον!
-
Γεια σας παιδια...θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με ενα θεμα που εχω με το αυτοκινητο μου....! εχω ενα Hyundai Excel GLS 92 μοντελο με 142.000χλμ! ολα ήταν κομπλέ μεχρι την στιγμη που άρχισε να ρετάρει το αμαξι παρα πολυ... πηγα σε ατομο γνωστού μου και μου ειπε οτι εχει θεμα με τον 3 κύλινδρο! Το ρευμα φτάνει στο μπουζι του 3 κυλίνδρου αλλα στο μπεκ του 3ο οχι! μετα και απο τον καθαρισμό του συνόλου τον μπεκ (ηταν οντως βουλωμένο το μπεκ του 3ου) παρολο που εγινε καθαρισμός το αμαξι ρεταρει ξανα...!! ο μηχανικος λεει οτι εχει καμμενο εγκεφαλο και ηθελε επιδιόρθωση οπως και εγινε...! αλλαααα το προβλημα παρολο που το (επιδιόρθωσε) παραμένει!! δεν ξερω πραγματικά τι να κανω...εσεις τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι??? εχω σκασει...!! Θεωρω οτι θελουν να με κατακλεψουν λογο παλαιότητας του μοντελου....εχει μια βδομαδα που το εχουν και ακρη δεν βγαζουν αν ειναι δυνατον!
-
Παθών και εγώ, από την άποψη ότι πάνε και εμένα και έχουν καταφέρει να μου τσιμπολογήσουν αρκετά σε επισκευές που δεν χρειαζόμουν και έμεινα με τα προβλήματά μου άλυτα.
Χωρίς να είμαι μηχανικός, θα πρότεινα να πάρεις μια συμπίεση στο μοτέρ και ιδιαίτερα στον τρίτο κύλινδρο. Μπορεί να πηγαίνει ρεύμα και καύσιμο και να μην γίνεται ανάφλεξη είτε λόγο καμμένης βαλβίδας είτε λόγω χαμηλής συμπίεσης. Μπορέι να μοιάζει με ηλεκτρικό πρόβλημα αλλά τελικά να μην είναι.
-
Παθών και εγώ, από την άποψη ότι πάνε και εμένα και έχουν καταφέρει να μου τσιμπολογήσουν αρκετά σε επισκευές που δεν χρειαζόμουν και έμεινα με τα προβλήματά μου άλυτα.
Χωρίς να είμαι μηχανικός, θα πρότεινα να πάρεις μια συμπίεση στο μοτέρ και ιδιαίτερα στον τρίτο κύλινδρο. Μπορεί να πηγαίνει ρεύμα και καύσιμο και να μην γίνεται ανάφλεξη είτε λόγο καμμένης βαλβίδας είτε λόγω χαμηλής συμπίεσης. Μπορέι να μοιάζει με ηλεκτρικό πρόβλημα αλλά τελικά να μην είναι.
Ωχ......κατάλαβα μια απ τα ίδια δλδ...πόσοι απατεώνες κυκλοφορούν (νόμιμα) ελεος πραγματικά..... Δοκιμάσαμε και συμπίεση και όλα αλλάχτηκαν (δανεικά) και δεν εχει κανένα θεμα ουτε απο πολλαπλασιαστή ούτε μπεκ ουτε μπουζί κτλπ....το θέμα ηταν τελικά σε κομμένη γείωση του μπεκ που βραχυκύκλωνε και δεν έκλεινε κύκλωμα το μπεκ για να δουλέψει...!!! συνεπώς λέμε τώρα αν πάρουμε γείωση του μπεκ απο τον 2ο κύλινδρο και το δώσω στον 3ο θα υπάρχει θεμα? θα κοψω εντελως το καλωδιο της γειωσης δλδ του 3ου κυλινδρου και θα το συνδεσω με την γειωση του 2ου λογικα πρεπει να δουλεψει κανονικα διχως θεμα....γιατι αλλιως θελει καλωδιο νεο απο τον εγκεφαλο την πλεξουδα δλδ και να παει πανω στο μπεκ εκ νεου.....ολοκληρη διαδικασια....ποιο ευκολο ειναι το αλλο μαλλον...
-
Αν ο ψεκασμος ειναι διαδοχικος δε γινετε αυτο που λες, το μπεκ θα ψεκαζει σε λαθος χρονο, ελεγχο στην καλωδιωση του μπεκ και στον εγκεφαλο.
-
Αν ο ψεκασμος ειναι διαδοχικος δε γινετε αυτο που λες, το μπεκ θα ψεκαζει σε λαθος χρονο, ελεγχο στην καλωδιωση του μπεκ και στον εγκεφαλο.
\
Το εκανα τελικα παιδια! πηρα ρευμα απο το μπεκ του 1ου κυλινδρου και δουλευει κανονικοτατα ο κινητήρας! δεν εχει δειξει κατι περιεργο και ρελαντι κανονικα και στην αποδοση του εχει πολυ καλύτερη απο πριν! (ισως και ο καθαρισμός των μπεκ βοηθησε εξίσου) η ερωτηση ειναι οτι θα εχει καποιο θεμα βραχυπροθεσμα?
Θεωρητικα ο εγκεφαλος ξερει βαση προγραμματισμου του οτι πρεπει να στειλει ρεύμα στον 1ο 2ο κτλπ κυλινδρο σε συγκεκριμένη χρονικη στιγμη επόμενος ανεξάρτητα απο ποιον εχω παρει ρευμα ο παλμος του πρεπει να πηγαινει σε αρμονια με τα υπόλοιπα μπεκ σωστα? η υπαρχει πιθανότητα προπορειας-ψεκασμόυ ποιο νωρις στον 2ο κυλινδρο επειδη παιρνει ρευμα απο τον 1ο? δεν εδειχνε καποια ανωμαλια στην λειτουργια του?? Προσωπικα και απο μια γνωμη ηλεκτρολογου φιλου που ρωτησα μου ειπε οτι ασχετα απο ποιον παιρνει (κλεβει) ρευμα δεν εχει καμια σημασία καθοτι το αν παρει ρευμα το μπεκ το καθορίζει ο εγκέφαλος εσεις τι λετε?
Hyundai Excel GLS Kαμμενος εγκέφαλος...επιδιόρθωση αλλα το πρόβλημα παραμένει!