-
Δεν ζεσταίνει το καλοριφέρ ( θεώρησα πως είναι βουλωμένο το ψυγείο καλοριφέρ) .
σήμερα λοιπόν έλυσα τα κολάρα από το ψυγείο του καλοριφέρ και έβαλα από την μια πλευρά στο ψυγειάκι το λάστιχο με νερό βρύσης να τρέχει ελεύθερα και να βγαίνει από την άλλη για να καθαρίσει,, οκ μέχρι εδώ,(έβγαλε εύκολα από την άλλη νερό)
Πριν ξανά συνδέσω τα κολάρα έβαλα μπρος την μηχανή να δουλέψει και παρατήρησα ότι δεν έφερνε νερό κανενα από τα δύο κολάρα . (γεμάτο κανονικά το δοχείο νερού)
Τα σύνδεσα έκανα μια βόλτα και τα ξανά έλυσα νερό μέσα δεν Πιγε και ούτε έφεραν νερό παλι.
Να τονίσω πως πριν λυθούν αρχικά τα κολάρα ζουλωντας τα φέρναν νερό κίνηση νερού πίσω στο δοχείο οπότε θεωριτικα δεν είναι βουλωμένα προς την μηχανή, σωστά;
Η θερμοκρασία μου δουλεύει κάποιες φορές 1 γραμμούλα πάνω από το συνηθισμένο 90 .
Παρακαλώ τις απόψεις σας πριν μπω σε διαδικασία αλλαγής αντλίας νερού.
Κινητήρας 1,8 ADR αντλία νερού ανεξάρτητη. Από την κίνηση χρονισμού.
-
Δεν ζεσταίνει το καλοριφέρ ( θεώρησα πως είναι βουλωμένο το ψυγείο καλοριφέρ) .
σήμερα λοιπόν έλυσα τα κολάρα από το ψυγείο του καλοριφέρ και έβαλα από την μια πλευρά στο ψυγειάκι το λάστιχο με νερό βρύσης να τρέχει ελεύθερα και να βγαίνει από την άλλη για να καθαρίσει,, οκ μέχρι εδώ,(έβγαλε εύκολα από την άλλη νερό)
Πριν ξανά συνδέσω τα κολάρα έβαλα μπρος την μηχανή να δουλέψει και παρατήρησα ότι δεν έφερνε νερό κανενα από τα δύο κολάρα . (γεμάτο κανονικά το δοχείο νερού)
Τα σύνδεσα έκανα μια βόλτα και τα ξανά έλυσα νερό μέσα δεν Πιγε και ούτε έφεραν νερό παλι.
Να τονίσω πως πριν λυθούν αρχικά τα κολάρα ζουλωντας τα φέρναν νερό κίνηση νερού πίσω στο δοχείο οπότε θεωριτικα δεν είναι βουλωμένα προς την μηχανή, σωστά;
Η θερμοκρασία μου δουλεύει κάποιες φορές 1 γραμμούλα πάνω από το συνηθισμένο 90 .
Παρακαλώ τις απόψεις σας πριν μπω σε διαδικασία αλλαγής αντλίας νερού.
Κινητήρας 1,8 ADR αντλία νερού ανεξάρτητη. Από την κίνηση χρονισμού.
-
Έχω την εντύπωση ότι αυτές οι αντλίες του group VAG που παίρνουν κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού, έχουν πλαστικό impeller το οποίο συν το χρόνο διαλυόταν και μπλοκάριζε διόδους του νερού, εκτός αυτού με σπασμένο impeller δεν έχει απόδοση η αντλία του νερού με αποτέλεσμα την κακή κυκλοφορία.
-
Επέμενα λίγο παραπάνω στην εξαέρωση σήμερα και δείχνει να ψιλό ζεσταίνει τώρα το καλοριφέρ..
Σαν γενική πληροφορία όμως για να έχω μια εικόνα και για άλλες φορές στα άλλα αμάξια μου , όταν δουλεύει σωστά μια αντλία νερού πρέπει να μας φέρνει νερό σε ένα ανοιχτό κολάρο σε ψηλό σημείο;; ναι πάντα; ή δεν είναι απαραίτητο (δεν δηλώνει κακή λειτουργία αντλίας);
-
κανε την εξης δοκιμη αποσυνδεσε το κολαρο νερου πριν την εισοδο νερου του καλοριφερ, βαλε καποιον να βλαει μπρος και θα δεις μπροστα σου αν θα φερει νερο με πιεση ή οχι
αν φερει πιθανως να εχει παγιευμενο αερα στο κυκλωμα οταν το συνδεεις, αν δεν φερνει ισως ειναι λογω φραγης κολαρου ή της αντλιας νερου
-
υπαρχουν κινητηρες που εχουν 2 θερμοστατες σε αυτους οταν δεν ανοιξουν οι θερμοστατες δεν θα δειτε ροη σε καποιο κολλαρο.
-
Στον κινητήρα ADR 1,8 νομίζω έχει 1 θερμοστάτη κάτω πριν το κεντρικό ψυγείο.
r200 αυτο έκανα εχθές απο την πρωτη στηγμη αποσυνδεμενα και τα 2 κολάρα του καλοριφέρ (το λέω στην αρχή) ...
Σήμερα έβαλα φουλ παραφλου στο δοχείο μέχρι να ξεχειλισει, έκλεισα το καπάκι χαλαρά να μπορει να βγάλει αέρα και έκανα βόλτα καμία 10 χιλιόμετρα να δουλέψει, μετά όταν το είδα κατεβικε η στάθμη του δοχείου στο νορμάλ και τα κολάρα του καλοριφέρ καίνε και τα δύο , μέσα στην καμπίνα δείχνει να ψιλό ζεσταίνει,.
Το αμάξι δεν υπερθερμενετε δουλεύει κανονικά όπως πάντα στο 90 βαθμούς Κελσίου κάποιες φορές στο 91βαθμούς. Θα δω πως θα πάει τις επόμενες ημέρες και βλέπουμε
-
συγνωμη προσπερασα πολυ γρηγορα τα γραφομενα, στα κολλαρα του καλοριφερ παντα θα εχεις ροη, για τα κολλαρα του ψυγειου νομιζα οτι λεγατε.
Πρόβλημα σε αντλία νερού;; audi A4 B5