Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πίσω φρένα σε Astra G
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πίσω φρένα σε Astra G
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Τα πίσω φρένα (AstraG 1,4 sport) φάγανε τα ψωμιά τους ... Χρειάζομαι απ' ότι φαίνεται αλλαγή στα ταμπούρα (καθ ότι ΠΟΛΥ φαγωμένα) και μαζί και σιαγώνες.
      Εκτίμηση κόστους (με πολύ φιλικές τιμές και εργασία δικιά μου) γύρω στα 150 € (50 το κάθε ταμπούρο, και 50 οι σιαγόνες).
      Οπότε έρχεται η ερώτηση.
      Μήπως να βάλω πίσω δισκόφρενα; Έστω και με παραπάνω κόστος;
      Οπότε ακολουθούν οι επόμενες απορίες:

      1. Από ποιό μοντέλο ταιριάζουν; Θέλει αλλαγή και ο πίσω άξονας;
      2. Οι ντίζες του χειρόφρενου θέλουν αλλαγή;
      3. Θα υπάρξει πρόβλημα συμβατότητας με το ABS (αν και το δικό μου είναι εκτός λειτουργίας - χαλασμένο, αλλά που θα πάει, κάποτε θα το φτιάξω!);
      4. Θα έχω ουσιαστική **διαφοροποίηση **(προς το καλύτερο εννοείται);
      5. Έχω και κάποια προβλήματα υπερθέρμανσης με τα υπάρχοντα φρένα (Brembo χαρακτοί μπροστά με Ferodo DS 2500 και μαμά ταμπούρα πίσω). Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση με δίσκους πίσω (καλύτερη ψύξη);

      Γενικά, όποιος το έχει κάνει, ας μου πεί και λεπτομέρειες τεχνικές.

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • G
        gvala last edited by

        Τα πίσω φρένα (AstraG 1,4 sport) φάγανε τα ψωμιά τους ... Χρειάζομαι απ' ότι φαίνεται αλλαγή στα ταμπούρα (καθ ότι ΠΟΛΥ φαγωμένα) και μαζί και σιαγώνες.
        Εκτίμηση κόστους (με πολύ φιλικές τιμές και εργασία δικιά μου) γύρω στα 150 € (50 το κάθε ταμπούρο, και 50 οι σιαγόνες).
        Οπότε έρχεται η ερώτηση.
        Μήπως να βάλω πίσω δισκόφρενα; Έστω και με παραπάνω κόστος;
        Οπότε ακολουθούν οι επόμενες απορίες:

        1. Από ποιό μοντέλο ταιριάζουν; Θέλει αλλαγή και ο πίσω άξονας;
        2. Οι ντίζες του χειρόφρενου θέλουν αλλαγή;
        3. Θα υπάρξει πρόβλημα συμβατότητας με το ABS (αν και το δικό μου είναι εκτός λειτουργίας - χαλασμένο, αλλά που θα πάει, κάποτε θα το φτιάξω!);
        4. Θα έχω ουσιαστική **διαφοροποίηση **(προς το καλύτερο εννοείται);
        5. Έχω και κάποια προβλήματα υπερθέρμανσης με τα υπάρχοντα φρένα (Brembo χαρακτοί μπροστά με Ferodo DS 2500 και μαμά ταμπούρα πίσω). Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση με δίσκους πίσω (καλύτερη ψύξη);

        Γενικά, όποιος το έχει κάνει, ας μου πεί και λεπτομέρειες τεχνικές.

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gvala last edited by

          Τα πίσω φρένα (AstraG 1,4 sport) φάγανε τα ψωμιά τους ... Χρειάζομαι απ' ότι φαίνεται αλλαγή στα ταμπούρα (καθ ότι ΠΟΛΥ φαγωμένα) και μαζί και σιαγώνες.
          Εκτίμηση κόστους (με πολύ φιλικές τιμές και εργασία δικιά μου) γύρω στα 150 € (50 το κάθε ταμπούρο, και 50 οι σιαγόνες).
          Οπότε έρχεται η ερώτηση.
          Μήπως να βάλω πίσω δισκόφρενα; Έστω και με παραπάνω κόστος;
          Οπότε ακολουθούν οι επόμενες απορίες:

          1. Από ποιό μοντέλο ταιριάζουν; Θέλει αλλαγή και ο πίσω άξονας;
          2. Οι ντίζες του χειρόφρενου θέλουν αλλαγή;
          3. Θα υπάρξει πρόβλημα συμβατότητας με το ABS (αν και το δικό μου είναι εκτός λειτουργίας - χαλασμένο, αλλά που θα πάει, κάποτε θα το φτιάξω!);
          4. Θα έχω ουσιαστική **διαφοροποίηση **(προς το καλύτερο εννοείται);
          5. Έχω και κάποια προβλήματα υπερθέρμανσης με τα υπάρχοντα φρένα (Brembo χαρακτοί μπροστά με Ferodo DS 2500 και μαμά ταμπούρα πίσω). Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση με δίσκους πίσω (καλύτερη ψύξη);

          Γενικά, όποιος το έχει κάνει, ας μου πεί και λεπτομέρειες τεχνικές.

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • P
            photis last edited by

            το προβλημα υπερθερμανσης θα λυθει με σωληνακια αεροπορικου ( ειναι πιο ανθεκτικα και οταν θερμανθουν δε διαστελονται αρα δε χανει πιεση το συστημα ) τυπου και θγρο φρενων με μικροτερη ευαισθησια στη θερμοκρασια , θα αποκτησεις και καλητερη αισθηση .
            θελω και εγω να βαλω σε sporting (πισω δισκοφρενα )
            αποτι εψαξα το θεμα το abs δε θελει αλλαγμα .
            τα πισω φρενα δε εχουν και μεγαλη σημασια αλλα εσυ αφου εχεις ιδη βελτιωσει τα μπροστα πας στα πισω , σιγουρα θα δεις διαφορα
            τωρα αν αξιζει ...... ισος τα 2-3 μετρα γρηγοροτερο φρεναρισμα για 100-0 να σε γλητοσουν απο το ατυχημα ή να παρεις τη πρωτη θεση στο μονακο

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              stilskin last edited by

              Γνωρίζουμε τιμές για σωληνάκια αεροπορικού τυπου??? Εγω είμαι εντελώς μαμά και μάλλον θα περιμένω λίγο ώστε ν'αναβαθμίσω τα φρένα μου. Εξάλλου αναβάσεις-καταβάσεις δεν κάνω για να κουραστούν τα φρένα και δεν νομίζω οτι τα 90 αλογάκια μπορούν να κουράσουν τα φρένα εκτός και αν 'πηγαίνω αεροπορία'!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • K
                kacey last edited by

                110 ευρω ειχαν τα Goodridge μαζι με υγρα dot5.1 και εργασια σε γνωστο 'πολυκαταστημα' για ειδη αυτοκινητου+μοτο στον Κηφισσο. Διαφορα στην αισθηση (μικρη αλλα υπαρκτη).

                Gvala, αμα δεν εχεις δει τα μπροστα φρενα του Astra να φωσφωριζουν κοκκινα επειδη εχουν πυρωσει μετα απο καταβαση, δεν εχεις προβλημα ακομα

                Πισω δισκοφρενα προφανως απο μεγαλυτερα Astra (1.8 ) και απο Vectra 4μπουλωνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • A
                  alexastrag last edited by

                  πισω δισκοφρενα υπαρχουν και ευκολα μπορεις να βρεις σε παλιατζηδες απο το 1600 που στην γερμανια κυκλοφορει απο το 98 μονο με δισκοφρενα πισω και οχι με ταμπουρα που οι φτηνιαρηδες της εδω αντιπροσωπειας ποτε δεν εφεραν.

                  απο το βεκτρα το τετραμπουλονο [το 2000 εγινε πενταμπουλονο] μπορεις επισης να χρησιμοποιησεις μονο θελουν μικρη μετατροπη γιατι εχουν σε αλλο σημειο την συνδεση στο σωληνακι με την δαγκανα που ομως γινεται πολυ ευκολα.

                  επισης να υπολογιζεις και στο τελικο κοστος και πιθανη αντικατασταση των δισκων-τακακιων με καινουργια επειδη συνηθως [αν και οχι απαραιτητα] δεν ειναι και σε πολυ καλη κατασταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr