-
Τα πίσω φρένα (AstraG 1,4 sport) φάγανε τα ψωμιά τους ... Χρειάζομαι απ' ότι φαίνεται αλλαγή στα ταμπούρα (καθ ότι ΠΟΛΥ φαγωμένα) και μαζί και σιαγώνες.
Εκτίμηση κόστους (με πολύ φιλικές τιμές και εργασία δικιά μου) γύρω στα 150 € (50 το κάθε ταμπούρο, και 50 οι σιαγόνες).
Οπότε έρχεται η ερώτηση.
Μήπως να βάλω πίσω δισκόφρενα; Έστω και με παραπάνω κόστος;
Οπότε ακολουθούν οι επόμενες απορίες:- Από ποιό μοντέλο ταιριάζουν; Θέλει αλλαγή και ο πίσω άξονας;
- Οι ντίζες του χειρόφρενου θέλουν αλλαγή;
- Θα υπάρξει πρόβλημα συμβατότητας με το ABS (αν και το δικό μου είναι εκτός λειτουργίας - χαλασμένο, αλλά που θα πάει, κάποτε θα το φτιάξω!);
- Θα έχω ουσιαστική **διαφοροποίηση **(προς το καλύτερο εννοείται);
- Έχω και κάποια προβλήματα υπερθέρμανσης με τα υπάρχοντα φρένα (Brembo χαρακτοί μπροστά με Ferodo DS 2500 και μαμά ταμπούρα πίσω). Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση με δίσκους πίσω (καλύτερη ψύξη);
Γενικά, όποιος το έχει κάνει, ας μου πεί και λεπτομέρειες τεχνικές.
Ευχαριστώ
-
Τα πίσω φρένα (AstraG 1,4 sport) φάγανε τα ψωμιά τους ... Χρειάζομαι απ' ότι φαίνεται αλλαγή στα ταμπούρα (καθ ότι ΠΟΛΥ φαγωμένα) και μαζί και σιαγώνες.
Εκτίμηση κόστους (με πολύ φιλικές τιμές και εργασία δικιά μου) γύρω στα 150 € (50 το κάθε ταμπούρο, και 50 οι σιαγόνες).
Οπότε έρχεται η ερώτηση.
Μήπως να βάλω πίσω δισκόφρενα; Έστω και με παραπάνω κόστος;
Οπότε ακολουθούν οι επόμενες απορίες:- Από ποιό μοντέλο ταιριάζουν; Θέλει αλλαγή και ο πίσω άξονας;
- Οι ντίζες του χειρόφρενου θέλουν αλλαγή;
- Θα υπάρξει πρόβλημα συμβατότητας με το ABS (αν και το δικό μου είναι εκτός λειτουργίας - χαλασμένο, αλλά που θα πάει, κάποτε θα το φτιάξω!);
- Θα έχω ουσιαστική **διαφοροποίηση **(προς το καλύτερο εννοείται);
- Έχω και κάποια προβλήματα υπερθέρμανσης με τα υπάρχοντα φρένα (Brembo χαρακτοί μπροστά με Ferodo DS 2500 και μαμά ταμπούρα πίσω). Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση με δίσκους πίσω (καλύτερη ψύξη);
Γενικά, όποιος το έχει κάνει, ας μου πεί και λεπτομέρειες τεχνικές.
Ευχαριστώ
-
Τα πίσω φρένα (AstraG 1,4 sport) φάγανε τα ψωμιά τους ... Χρειάζομαι απ' ότι φαίνεται αλλαγή στα ταμπούρα (καθ ότι ΠΟΛΥ φαγωμένα) και μαζί και σιαγώνες.
Εκτίμηση κόστους (με πολύ φιλικές τιμές και εργασία δικιά μου) γύρω στα 150 € (50 το κάθε ταμπούρο, και 50 οι σιαγόνες).
Οπότε έρχεται η ερώτηση.
Μήπως να βάλω πίσω δισκόφρενα; Έστω και με παραπάνω κόστος;
Οπότε ακολουθούν οι επόμενες απορίες:- Από ποιό μοντέλο ταιριάζουν; Θέλει αλλαγή και ο πίσω άξονας;
- Οι ντίζες του χειρόφρενου θέλουν αλλαγή;
- Θα υπάρξει πρόβλημα συμβατότητας με το ABS (αν και το δικό μου είναι εκτός λειτουργίας - χαλασμένο, αλλά που θα πάει, κάποτε θα το φτιάξω!);
- Θα έχω ουσιαστική **διαφοροποίηση **(προς το καλύτερο εννοείται);
- Έχω και κάποια προβλήματα υπερθέρμανσης με τα υπάρχοντα φρένα (Brembo χαρακτοί μπροστά με Ferodo DS 2500 και μαμά ταμπούρα πίσω). Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση με δίσκους πίσω (καλύτερη ψύξη);
Γενικά, όποιος το έχει κάνει, ας μου πεί και λεπτομέρειες τεχνικές.
Ευχαριστώ
-
το προβλημα υπερθερμανσης θα λυθει με σωληνακια αεροπορικου ( ειναι πιο ανθεκτικα και οταν θερμανθουν δε διαστελονται αρα δε χανει πιεση το συστημα ) τυπου και θγρο φρενων με μικροτερη ευαισθησια στη θερμοκρασια , θα αποκτησεις και καλητερη αισθηση .
θελω και εγω να βαλω σε sporting (πισω δισκοφρενα )
αποτι εψαξα το θεμα το abs δε θελει αλλαγμα .
τα πισω φρενα δε εχουν και μεγαλη σημασια αλλα εσυ αφου εχεις ιδη βελτιωσει τα μπροστα πας στα πισω , σιγουρα θα δεις διαφορα
τωρα αν αξιζει ...... ισος τα 2-3 μετρα γρηγοροτερο φρεναρισμα για 100-0 να σε γλητοσουν απο το ατυχημα ή να παρεις τη πρωτη θεση στο μονακο -
Γνωρίζουμε τιμές για σωληνάκια αεροπορικού τυπου??? Εγω είμαι εντελώς μαμά και μάλλον θα περιμένω λίγο ώστε ν'αναβαθμίσω τα φρένα μου. Εξάλλου αναβάσεις-καταβάσεις δεν κάνω για να κουραστούν τα φρένα και δεν νομίζω οτι τα 90 αλογάκια μπορούν να κουράσουν τα φρένα εκτός και αν 'πηγαίνω αεροπορία'!
-
110 ευρω ειχαν τα Goodridge μαζι με υγρα dot5.1 και εργασια σε γνωστο 'πολυκαταστημα' για ειδη αυτοκινητου+μοτο στον Κηφισσο. Διαφορα στην αισθηση (μικρη αλλα υπαρκτη).
Gvala, αμα δεν εχεις δει τα μπροστα φρενα του Astra να φωσφωριζουν κοκκινα επειδη εχουν πυρωσει μετα απο καταβαση, δεν εχεις προβλημα ακομα
Πισω δισκοφρενα προφανως απο μεγαλυτερα Astra (1.8 ) και απο Vectra 4μπουλωνα.
-
πισω δισκοφρενα υπαρχουν και ευκολα μπορεις να βρεις σε παλιατζηδες απο το 1600 που στην γερμανια κυκλοφορει απο το 98 μονο με δισκοφρενα πισω και οχι με ταμπουρα που οι φτηνιαρηδες της εδω αντιπροσωπειας ποτε δεν εφεραν.
απο το βεκτρα το τετραμπουλονο [το 2000 εγινε πενταμπουλονο] μπορεις επισης να χρησιμοποιησεις μονο θελουν μικρη μετατροπη γιατι εχουν σε αλλο σημειο την συνδεση στο σωληνακι με την δαγκανα που ομως γινεται πολυ ευκολα.
επισης να υπολογιζεις και στο τελικο κοστος και πιθανη αντικατασταση των δισκων-τακακιων με καινουργια επειδη συνηθως [αν και οχι απαραιτητα] δεν ειναι και σε πολυ καλη κατασταση.
Πίσω φρένα σε Astra G