-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Και πάω και στοίχημα πως, αν τρέξει και ο JT με την Toyota, θα πάει καλύτερα από τον 'πολύ' JV.Με δεδομένο όμως επίσης το έμφυτο ταλέντο του Villeneuve, αυτό το ενδεχόμενο μοιάζει μακρινό.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Και πάω και στοίχημα πως, αν τρέξει και ο JT με την Toyota, θα πάει καλύτερα από τον 'πολύ' JV.
Με δεδομένο όμως επίσης το έμφυτο ταλέντο του Villeneuve, αυτό το ενδεχόμενο μοιάζει μακρινό.
Προσωπικά ελπίζω τουλάχιστον να είναι σε άριστη φόρμα όταν μας έρθει κατά Ζάουμπερ μεριά!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Προσωπικά ελπίζω τουλάχιστον να είναι σε άριστη φόρμα όταν μας έρθει κατά Ζάουμπερ μεριά!!
Να τος, εκδηλωθηκε ο Petronoφιλος
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Προσωπικά ελπίζω τουλάχιστον να είναι σε άριστη φόρμα όταν μας έρθει κατά Ζάουμπερ μεριά!!
Να τος, εκδηλωθηκε ο Petronoφιλος
Έτερον ήμισυ και τόπος κατοικίας, τι να κάνουμε;
Από προ Ράικονεν εποχής μου άρεσαν!!Και η Χόντα με έπεισε πως μου αρέσει, μιας και οδηγεί Σιβίκ!!
Πάλι καλά βέβαια που ο Σένα Χόντα οδηγούσε, αλλιώς θα δυσκολευόταν περισσότερο!! -
Βασικη ανακριβεια που εχω βαρεθει να τη διαβαζω:
'*Απλώς ο Kimi στην ηλικία του Alonso διεκδικούσε το πρωτάθλημα με αξιώσεις *'Με δεδομενο οτι εχουν 2 χρονια διαφορα, το 2002 ο Κιμι διεκδικουσε τον τιτλο του πρωτου οδηγου (που παρεπιπτοντως δεν κατεκτησε) στην ομαδα του ΚΑΙ ΜΟΝΟ!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Κανείς δεν είπε ότι θα κάνει κακό. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο για την ομάδα, να αποφύγει τα χειρότερα, αλλά να κάνει την υπέρβαση και με τον Fisichella νομίζω ότι δεν μπορεί. Για αυτό άλλωστε τον έδιωξε πριν 3 χρόνια. Εντάξει ήταν και το γεγονός ότι ο JT που θα ερχόταν ήταν 'παιδί' του Briatore, αλλά και το ότι έδιωξαν τον GF αντί για τον Button είχε και αυτό τη σημασία του.Με τη λογική σου, αν η Renault έκλεινε για του χρόνου τον M. Schumacher θα ήταν... πισωγύρισμα 9 χρόνων! Το γιατί έδιωξαν τον Fisichella αντί του Button, η επιστήμη ακόμη το μελετά
Βεβαια, υπήρχαν λίγοι στη Renault που είχαν διαφωνήσει με την αλλαγή JT-GF, ένας από αυτούς και ο Gascoyne, που θεωρούσε ισχυρότερο χαρτί για την εξέλιξη του μονοθεσίου τον GF, αλλά δεν έπαυε να επισημαίνει ότι με ένα πολύ καλό setup ο JT ήταν άπιαστος, ικανός να απογειώσει την τότε (εύκολη στο στήσιμο) R22. Αργότερα βέβαια αναθεώρησε προς το καλύτερο για τον JT, για αυτό και μάλλον τον πρόκρινε για μια εκ των 2 Toyota.
Η βασική διαφορά μεταξύ Trulli και Fisichella είναι ότι ο δεύτερος έχει διαλύσει κάθε teamate του, κάτι που ο Trulli δεν έχει κάνει. Και αφού λοιπόν με τον Trulli δεν κατάφεραν να κάνουν την υπέρβαση που εσύ λες, και με δεδομένη την παρουσία του νεαρού Alonso, η κίνηση να υπογράψουν με τον ταχύτατο και έμπειρο Fisichella ήταν μάλλον σωστή.
Οποιαδήποτε αλλαγή πλεύσης στο θέμα των οδηγών, δε μπορεί παρά να είναι προς το χειρότερο για την ομάδα. Από κει και πέρα όμως, η αλλαγή έγινε και αυτό που είχε σημασία ήταν να εξασφαλιστεί το ομαλό τέλος της περιόδου και να βρεθεί η καλύτερη διάδοχη κατάσταση. Ε, και στα δύο αυτά, δυστυχώς, η Renault απέτυχε ως ομάδα!!
Για να ισχυριστείς ότι οποιαδήποτε αλλαγή στους οδηγούς είναι προς το χειρότερο για την ομάδα, πάει να πει ότι η ομάδα είχε τους δύο καλύτερους πιλότους στο grid, πράγμα που φυσικά δεν ισχύει. Από την άλλη, με τη διαμορφωθείσα κατάσταση με τον Trulli, για να μπορέσει η Renault να επανακτήσει τη δεύτερη θέση(δηλαδή να εξασφαλίσει το ομαλό τέλος της περιόδου), ο μόνος τρόπος ήταν να φέρει στη θέση του έναν αποδεδειγμένα γρήγορο και προπάντων έμπειρο οδηγό για να μπορέσει να μπει αμέσως στο κλίμα της ομάδας (+επιπλέον κίνητρο ότι η αντίπαλος είναι η BAR). Και αυτό ακριβώς έκανε. Άρα η Renault πέτυχε και στα δύο ως ομάδα!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Βασικη ανακριβεια που εχω βαρεθει να τη διαβαζω:
'*Απλώς ο Kimi στην ηλικία του Alonso διεκδικούσε το πρωτάθλημα με αξιώσεις *'Αυτή τη στιγμή ο FA είναι 23 χρονών + κάτι μηνών. Ο KR στην περσινή περίοδο ήταν 23 χρονών + κάτι μηνών. Αν υπάρχει η 'ανακρίβεια' είναι 3-4 μήνες...
Έλεος δηλαδή!
Με δεδομενο οτι εχουν 2 χρονια διαφορα, το 2002 ο Κιμι διεκδικουσε τον τιτλο του πρωτου οδηγου (που παρεπιπτοντως δεν κατεκτησε) στην ομαδα του ΚΑΙ ΜΟΝΟ!
Σωστά ο KR ΔΕΝ 'έριξε ξύλο' στον DC από το 2002. Στα δοκιμαστικά (με την παλία καλή έννοια) τον νίκησε κατά κράτος και στους αγώνες είχε εγκαταλήψεις σχεδόν μόνο από μηχανικά προβλήματα και πάντα ήταν πολλά κλικ πάνω από τον KR.
Γι' αυτό ο RD κράτησε τον DC στην ομάδα για του χρόνου και έδειωξε τον KR... [/b]
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Με τη λογική σου, αν η Renault έκλεινε για του χρόνου τον M. Schumacher θα ήταν... πισωγύρισμα 9 χρόνων! Το γιατί έδιωξαν τον Fisichella αντί του Button, η επιστήμη ακόμη το μελετάΣυμφωνώ και πιστεύω ότι ο Fisichella μετά από όσα έχει καταφέρει γενικά στην Formula 1 δεν αξίζει να τον βλέπεις με απαισιοδοξία ως φίλος της Renault για την επόμενη χρονιά...
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Με τη λογική σου, αν η Renault έκλεινε για του χρόνου τον M. Schumacher θα ήταν... πισωγύρισμα 9 χρόνων!
Συμφωνώ και πιστεύω ότι ο Fisichella μετά από όσα έχει καταφέρει γενικά στην Formula 1 δεν αξίζει να τον βλέπεις με απαισιοδοξία ως φίλος της Renault για την επόμενη χρονιά...
Ρε παιδιά, νομίζω ότι είναι προφανές ότι όταν μιλώ για πισωγύρισμα, εννοώ για τη νέα προσπάθεια της Renault στην F1, όπως αυτή ξεκίνησε το 2000, ακόμα υπό το όνομα Benetton βέβαια, αλλά με το νέο της στελεχιακό και τεχνικό δυναμικό. Αυτή η ομάδα και η προσπάθεια δεν έχει καμία μα καμία συνέχεια με ό,τι έκανε η Renault στο παρελθόν σαν προμηθευτής κινητήρων. Και ούτε απογοητευμένος με το φευγιό του JT είμαι, ούτε απαισιόδοξος για το μέλλον της Renault. Απλά όχι και τόσο αισιόδοξος...
Η βασική διαφορά μεταξύ Trulli και Fisichella είναι ότι ο δεύτερος έχει διαλύσει κάθε teamate του, κάτι που ο Trulli δεν έχει κάνει.
Δεν αμφιβάλλω για τις ικανότητες του GF, αλλά για να θυμηθούμε τους teammate καθενός ως τώρα.
Ο GF είχε ως τώρα teammate τους Lamy (Minardi 1996), Marques (Minardi 1996), Lavaggi (Minardi 1996), R. Schumacher (Jordan 1997), Wurz (Benetton 1998-2000), Button (Benetton 2001), Sato (Jordan 2002), Firman (Jordan 2003), Baumgartner (Jordan 2003), Massa (Sauber 2004).
Ο JT είχε ως τώρα teammate τους Katayama (Minardi 1997), Marques (Minardi 1997), Panis (Prost 1997-1999), Nakano (Prost 1997), Frentzen (Jordan 2000-2001), Alesi (Jordan 2001), Button (Renault 2002), Alonso (Renault 2002-2003).
Αν ψάξουμε για ηχηρά ονόματα στη λίστα του GF θα βρούμε αυτά των, νεαρών τότε, RS και JB καθώς και του 'αιώνιου δοκιμαστή' Wurz. Τι να συγκρίνουμε τώρα με τα 3 χρόνια του JT απέναντι στον Panis, τα 2 απέναντι στον Frentzen και τον Alonso και το 1 με τον Button. Δεν λένε και πολλά όλα αυτά, αλλά είναι ενδεικτικά του πόσο δύσκολο είναι να συγκριθεί η πορεία 2 πολύ καλών οδηγών, εν προκειμένω των GF και JT.
με τον Trulli δεν κατάφεραν να κάνουν την υπέρβαση που εσύ λες
Πώς δεν ήταν υπέρβαση!!! Όταν στοχεύεις να παλέψεις για την 3η θέση στο πρωτάθλημα και μετά από 10 αγώνες είσαι 2ος με διαφορά (πόντων και ποιότητας ομάδας), έχεις έναν οδηγό σου να παλεύει για την 3η θέση στο Οδηγών (2 πόντους διαφορά είχε ο JT από τον JB) και συνολικά και τους 2 στους 5 του πρωταθλήματος, ε, τότε έχεις κάνει την υπέρβαση σαν ομάδα και αυτό χρεώνετε σε όλους όσους συντέλεσαν σε αυτό, πόσο μάλλον στους οδηγούς, που εγώ τους τοποθετώ στους 5 top οδηγούς του grid, έχοντας όλη τη συναίσθηση του τι λέω.
Και για να το κλείσω γιατί κουράστηκα και (πολύ περισσότερο κούρασα), η Renault (αφού τα σκάτ*σε...) χρειαζόταν έναν οδηγό να προσφέρει βαθμούς. Τίποτα άλλο. Μόνο ΒΑΘΜΟΥΣ. Και ο Montagny έχοντας δοκιμάσει από πτέρυγες και ελαστικά μέχρι ...βίδες για τη Renault έχει την εμπειρία και το feeling του μονοθεσίου, ενώ ούτε άσχετος είναι έχοντας συμμετάσχει σε ουκ ολίγους αγώνες. Αν πάντως τα καταφέρει ο JV, θα τον παραδεχτώ. Για να δείτε όμως ότι ήταν λάθος η επιλογή της Renault, σκεφτείτε το εξής:
Θα δεχόταν ο Sauber να πάρει τον JV από τώρα (αντί για του χρόνου) και να δώσει για τους 3 αγώνες τον Fisichella στη Renault? Αμ δεν έσφαξε!!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Αν ψάξουμε για ηχηρά ονόματα στη λίστα του GF θα βρούμε αυτά των, νεαρών τότε, RS και JB καθώς και του 'αιώνιου δοκιμαστή' Wurz.Εγώ πάλι γιατί πιστεύω πως ο ΦΙΖΙΚΕΛΑ φταίει που ο Βουρτς έγινε από οδηγός δοκιμαστής;;
Από την άλλη ο Μπάτον ήταν νέος στην Φ1, αλλά ήταν στην πρώτη του χρονιά κάτι από Ράικονεν... Μέχρι που έβριζαν τον Γουίλιαμς που τον άλλαξε με τον θερμοκέφαλο (πολύ περισσότερο τότε) Μοντόγια...
Όμως βρήκε τον Φιζικέλα στον δρόμο του και τα βρήκε μπαστούνια...Για μένα και οι δύο οδηγοί είναι ισάξια καταπληκτικοί, και απελπιστικά αδικημένοι από την συγκυρία του κορυφαίου οδηγού της εποχής μας στην κορυφαία ομάδα όλων των εποχών και δη στην καλύτερή της στιγμή.
Για μένα και οι δύο είναι πρωταθλητές.
Πάντως αν ήμουν Ρενώ δεν θα έκανα την τράμπα, αφού ο Τρούλι είναι ΗΔΗ στην ομάδα, αποδίδοντας κορυφαία (μέχρι να τον... αδειάσει ο ΜΠΡΡΡΡιατόρε...) Από την άλλη ο Φιζικέλα έχει αφήσει ενθουσιασμένο τον τρέχοντα εργοδότη του, οπότε και εκεί δεν υπήρχε λόγος για αλλαγή. Τι να τα λέμε όμως; Μπριατόρε είναι αυτός, πολύ που νοιάστηκε... Λεφτά να βλέπει...
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Θα δεχόταν ο Sauber να πάρει τον JV από τώρα (αντί για του χρόνου) και να δώσει για τους 3 αγώνες τον Fisichella στη Renault? Αμ δεν έσφαξε!!Φυσικά κ δεν θα τον έδινε!!! Συγκρίνεται ο Φισικέλα με τον Βιλνεβ ως προς το γνώση του πως λειτουργεί η Ζάουμπερ αυτήν τη στιγμή κ πολύ περισσότερο δε ως προς τη γνώση του συγκεκριμένου μονοθεσίου?
Δε συκρίνεται! -
@A-Viper 7
Ρε φιλε! Τον ηλιθιο παριστανεις; Ο ενας γεννηθηκε το 79 και ο αλλος το 81 (και μαλιστα καλοκαιρι αρα δεν 'κερδιζει' χρονια).
Τι στο διαολο! Την αδερφη σας θελετε να του πασαρετε και πατε να μας τον κανετε 14χρονο;
Η πρεπει με το ζορι να παραδεχτουμε οτι ειναι το μεγαλυτερο ταλεντο ολων των εποχων; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! Υπαρχουν πολλοι οδηγοι που μετα απο σχεδον 3 σεζον σε κορυφαια ομαδα εχουν καταφερει κατι παραπανω απο 2 νικες και αλλες τοσες pole.
Σε ενα μονο συμφωνω. Ειναι ωριμος γιατι απ'οτι καταλαβα ετσι λετε τον ξενερωτο.
Τωρα αν 'εριξε ξυλο' ειναι να παιρνει ο αντιπαλος σου νικη ενω εσυ οχι και τους διπλασιους βαθμους, τοτε θες γιατρο. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
@A-Viper 7
Ρε φιλε! Τον ηλιθιο παριστανεις;Δε νομίζω να γνωριζόμαστε και από χθες...
Ο ενας γεννηθηκε το 79 και ο αλλος το 81 (και μαλιστα καλοκαιρι αρα δεν 'κερδιζει' χρονια).
Τι στο διαολο! Την αδερφη σας θελετε να του πασαρετε και πατε να μας τον κανετε 14χρονο;To γεγονός ότι ο KR γεννήθηκε Οκτώβριο (στις 17 αν δεν κάνω λάθος) δεν το αναφέρεις καν! Άρα μάλλον περισσότερο στο 80 είναι παρά στο 79.
Α! Δεν έχω αδερφή...
Η πρεπει με το ζορι να παραδεχτουμε οτι ειναι το μεγαλυτερο ταλεντο ολων των εποχων; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! Υπαρχουν πολλοι οδηγοι που μετα απο σχεδον 3 σεζον σε κορυφαια ομαδα εχουν καταφερει κατι παραπανω απο 2 νικες και αλλες τοσες pole.
Δεν ξέρω αν είναι το μεγαλύτερο ταλέντο όλων των εποχών, αλλά σίγουρα είναι από τους καλύτερους. Πότε ήταν σε κορυφαία ομάδα ο KR;;; Από το 2002 μέχρι σήμερα οδηγεί σταθερά το 3 με 4 καλύτερο μονοθέσιο. Μην μιλήσουμε για φέτος στις αρχές.
Σε ενα μονο συμφωνω. Ειναι ωριμος γιατι απ'οτι καταλαβα ετσι λετε τον ξενερωτο.
Έχεις πίσω σου τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην πίστα που θεωρεί σπίτι του. Το αυτοκίνητο δεν κατεβάζει σωστά ταχύτητες και κάνεις ταχύτερο γύρο 2 γύρους πριν το τέλος ανοίγοντας τη διαφορά. Όντως είναι πολύ ξενέρωτος. Ούτε καρτ δεν έχεις οδηγήσει...
Τωρα αν 'εριξε ξυλο' ειναι να παιρνει ο αντιπαλος σου νικη ενω εσυ οχι και τους διπλασιους βαθμους, τοτε θες γιατρο.
Να σου 'θυμίσω' (ή μάλλον να σου περιγράψω γιατί προφανώς δεν το έχεις δει) ότι στο Monaco ο DC κέρδισε απλώς και μόνο λόγω της αδυναμίας του MS, και του κάθε MS να προσπεράσει στη συγκεκριμένη πίστα. Ο KR εφτασέ πολύ κοντά στη νίκη στο Γαλλικό GP, στη 2η του χρονιά στην F1 και στην 1η του με ανταγωνιστικό μονοθέσιο, αλλά του την στέρησαν τα λάδια του McNish...
Διπλάσιοι βαθμοί; Ο DC συμμετείχε σε 17 αγώνες τη στιγμή που ο KR συμμετείχε μόνο σε 7 (10 εγκαταλήψεις από σπασμένο μοτέρ αν δεν απατόμαι...). Ένα ρητό λέει ότι οι αριθμοί είναι σαν το bikini. Αποκαλυπτικοί αλλά κρύβουν τα ουσιώδη. Εγώ θα προσέθετα ότι σε περίπτωση που δεν έχουμε δει μια σεζόν καλύτερα να μασήσουμε παρά να μιλήσουμε...
Θέλω γιατρό ε;
-
Συγνωμη φιλε για τη λεξη, εχεις δικιο και δε θα συνεχισω γιατι δε φταιν σε τιποτα οι αλλοι χρηστες.
Μερικα πραγματα ομως δεν καταλαβα:- Γιατι φετος φταιει ο Σατο που εγκαταλειπει; Η αλλιως: Οταν εναν οδηγο τον παμε την εγκαταλειψη τη λεμε ατυχια. Οταν οχι λεμε οτι σπαει το αμαξι.
- Ωριμοτητα ειναι να αρχιζεις τις μπατσες με τους κριτες και να τσαμπουκαλευεσαι (αν και χιονανθρωπος) επειδη χαλασε το αμαξι σου; Το οτι καποιος δεν γελαει, δε μιλαει, δε λαλαει δεν τον κανει αυτο ουτε σοβαρο, ουτε ωριμο.
- Τα λαδια του ΜακΝις ηταν εκει μονο για τον Κιμι; Γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος δεν τα πατησε;
- Οι νικες στο Μονακο (γενικα) δεν μετρανε;
- Στην αρχη της περασμενης χρονιας η ΜακΛαρεν δεν ηταν το καλυτερο αυτοκινητο του γκριντ;
- Γενικοτερα, η ΜακΛαρεν δεν θεωρειται κορυφαια ομαδα;
- Ποσοι 25αρηδες (παρα 16 μερες 8 ωρες και 31 λεπτα) ειχαν την τυχη να οδηγουν ηδη 3 χρονιες κορυφαιο αυτοκινητο;
- Ειναι ατυχος ενας που με μια νικη δεν πηρε το πρωταθλημα απο καποιον με 5;
- Εχουν τα καρτ ταχυτητες;
- Οι αγωνες που εγκαταλειπει ενας πιλοτος δεν μετρανε;
- Οι νικες και οι βαθμοι δεν ειναι το ζητουμενο στους αγωνες; Αν οχι τοτε ποια η διαφορα της F1 με τις δεξιοτεχνιες;
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ 12. Αν ο Πουρναρακης ειχε αδυναμια στην Γουίλιαμς και οχι στη ΜακΛαρεν, τωρα θα λεγαμε τα ιδια για τον Μοντογια;
ΥΓ Κι εγω θεωρω σπιτι μου το Καυτατζογλειο αλλα ολο πικρες τρωω εκει
-
Σαν moderator χαιρομαι γιατι φιλε greo ξεπερασες γρηγορα το (αδικο) ξεσπασμα του προηγουμενου ποστ. Η κουβεντα ειναι πολυ ενδιαφερουσα και ελπιζω οτι θα συνεχιστει ηρεμα και ωραια.
Στο θεμα μας, νομιζω οτι η διαφορα των δυο ειναι οτι ο Κιμι εχει ηδη αποδειξει οτι διαθεταει την ικανοτητα να ειναι διεκδικητης πρωταθληματος. Ειναι ενα θεμα να εισαι πολυ γρηγορος και ενα πολυ πιο συνθετο να εισαι σταθερα γρηγορος. Ο Ισπανος ακομη δεν το εχει αποδειξει αυτο αν και η αληθεια ειναι οτι το μονοθεσιο του σπανια ηταν κορυφαιο και γενικα δε διακρινεται για τη σταθεροτητα στις δυνατοτητες του. Με αλλα λογια εχουμε να βλεπουμε αν οντως ειναι γεννημενος πρωταθλητης, ομως μην υποτιματε το ρολο που παιζει το μονοθεσιο σε αυτο. Επισης μην υποτιματε οτι ο Κιμι ειχε πολυ μικροτερο εσωτερικο ανταγωνισμο, εναν παραγοντα που βοηθαει αρκετα την αυτοπεποιθηση ειδικα ενος νεαρου.
Φυσικα, ολα τα παραπανω δεν αναιρουν οτι ο Αλονσο παραμενει πιο επιρεπης στο λαθος. Ειμαι οσο σιγουρος μπορει να ειναι κανεις οταν μιλαει για τετοια ζητηματα, οτι αυτη η διαφορα θα παραμεινει για ολη τους τη θητεια στη Formula 1.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν ψάξουμε για ηχηρά ονόματα στη λίστα του GF θα βρούμε αυτά των, νεαρών τότε, RS και JB καθώς και του 'αιώνιου δοκιμαστή' Wurz.
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω πως ο ΦΙΖΙΚΕΛΑ φταίει που ο Βουρτς έγινε από οδηγός δοκιμαστής;;
Παιδιά για τον Wurtz έχω μια μικρή ένσταση.
Kαταρχάς δεν τα πήγε και άσχημα την πρώτη του χρονιά στην F1 και δεύτερον δεν ξέρω τι είναι καλύτερο να είσαι οδηγός της Minardi ή αιώνιος δοκιμαστής-αν και το αιώνιος το αμφισβητώ- στη Mclaren;
Απο πλευράς γοήτρου, οδηγός ακόμα και στη Minardi κατά την άποψή μου γιατί έχεις την ευκαιρία να δείξεις το ταλέντο σου -αν φυσικά διαθέτεις- από πλευράς συνθηκών εργασίας και οικονομικών απολαβών;
Άρα θεωρώ ότι κατά καποιο τρόπο μπορεί έως ένα σημείο να είναι και προσωπική επιλογή, μπορεί και όχι.. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Συγνωμη φιλε για τη λεξη, εχεις δικιο και δε θα συνεχισω γιατι δε φταιν σε τιποτα οι αλλοι χρηστες.Μερικα πραγματα ομως δεν καταλαβα:
- Γιατι φετος φταιει ο Σατο που εγκαταλειπει; Η αλλιως: Οταν εναν οδηγο τον παμε την εγκαταλειψη τη λεμε ατυχια. Οταν οχι λεμε οτι σπαει το αμαξι.
Σαφέστατα και ΔΕΝ φταίει ο οδηγός όταν ένας κινητήρας σπάει. Σε κάθε μονοθέσιο υπάρχει ένας 'φάκελος λειτουργίας' που περιέχει τις επιτρεπτές ενέργειες που μπορεί να κάνει ο πιλότος. Αν προσπαθήσει π.χ. να κατεβάσει από 7η σε 1η πολύ απλά αυτή η εντολή δεν θα εκτελεστεί. Έτσι έχασε κάποιες θέσεις ο ΜΣ στην Ίμολα το 2001. Προσπάθησε να κατεβάσει μια ταχύτητα, το σύστημα διέγνωσε ότι θα έβλαπτε τον κινητήρα αυτό το κατέβασμα και δεν έδωσε το οκ.
Στην περίπτωση του Σάτο στο Nurbugring μετά την επαφή με τον ΡΜπ αναγκάστηκε να μπει για ένα επιπλέον απρογραμμάτιστο πιτ στοπ. Το μονοθέσιο έμεινε ακινητοποιημένο για αρκετά δευτερόλεπτα και ο κινητήρας 'έβρασε'. Έτσι με το που τον ξαναπίεσε, έσπασε.
- Ωριμοτητα ειναι να αρχιζεις τις μπατσες με τους κριτες και να τσαμπουκαλευεσαι (αν και χιονανθρωπος) επειδη χαλασε το αμαξι σου; Το οτι καποιος δεν γελαει, δε μιλαει, δε λαλαει δεν τον κανει αυτο ουτε σοβαρο, ουτε ωριμο.
Κατακριταία (δις) η συμπεριφορά του ΚΡ, αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτό είναι το γνώρισμα των μεγάλων πιλότων (ΑΣ, ΜΣ, ΝΠ).
- Τα λαδια του ΜακΝις ηταν εκει μονο για τον Κιμι; Γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος δεν τα πατησε;
Ήταν ο πρώτος που πέρασε από εκεί πάντως... Btw σήμερα κατά τύχη είδα το review εκείνου του αγώνα...
- Οι νικες στο Μονακο (γενικα) δεν μετρανε;
Σίγουρα μετράνε (ίσως και λίγο περισσότερο από τις υπόλοιπες) αλλά η νίκη του ΝτΚ προήλθε περισσότερο από συγκυρία παρά από απόλυτη ταχύτητα. Τεσπα, άξιος.
- Στην αρχη της περασμενης χρονιας η ΜακΛαρεν δεν ηταν το καλυτερο αυτοκινητο του γκριντ;
Σίγουρα όχι! Σε αυστραλία-μαλαισία-βραζιλία ο ΜΣ 'αυτοκτόνησε'. Θυμίσου από το 2001 μέχρι σήμερα μια περίοδο 3 αγώνων που η McLaren να διέθεται κορυφαίο μονοθέσιο. Απλά δεν υπάρχει!
- Γενικοτερα, η ΜακΛαρεν δεν θεωρειται κορυφαια ομαδα;
Γενικότερα (τις τελευταίες δεκαετίες) ναι. Ειδικότερα (τα τελευταία χρόνια) όχι.
- Ποσοι 25αρηδες (παρα 16 μερες 8 ωρες και 31 λεπτα) ειχαν την τυχη να οδηγουν ηδη 3 χρονιες κορυφαιο αυτοκινητο;
Πάντως ούτε ο ΚΡ ούτε ο ΦΑ. Πάει λάθος το ρολόι σου.
- Ειναι ατυχος ενας που με μια νικη δεν πηρε το πρωταθλημα απο καποιον με 5;
Άτυχος θα ήταν ο ΜΣ αν το έχανε. Ο ΚΡ ήταν απλά σταθερός (8 2ες θέσεις με το 3ο καλύτερο μονοθέσιο του γκριντ, κυρίως μέσα στο καλοκαίρι δεν είναι και λίγο...). Τελικά ο ΜΣ ήταν καλύτερος κατά 2 βαθμούς του ΚΡ. Ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο.
- Εχουν τα καρτ ταχυτητες;
Έχουν.
- Οι αγωνες που εγκαταλειπει ενας πιλοτος δεν μετρανε;
- Οι νικες και οι βαθμοι δεν ειναι το ζητουμενο στους αγωνες; Αν οχι τοτε ποια η διαφορα της F1 με τις δεξιοτεχνιες;
Απλά όταν συγκρίνεις 2 ομόσταυλους και ο ένας έχει εγκαταλήψει πάνω από τους μισούς αγώνες χωρίς δικό του λάθος είναι άδικο να κοιτάς την τελική βαθμολογία... Στα δοκιμαστικά ο ΚΡ ήταν σαφώς καλύτερος του Ντ.Κ
Άσχετο αλλά νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι και στις δεξιοτεχνίες έχουν βαθμολογία. Έτσι δεν είναι;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η πρεπει με το ζορι να παραδεχτουμε οτι ειναι το μεγαλυτερο ταλεντο ολων των εποχων; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! Υπαρχουν πολλοι οδηγοι που μετα απο σχεδον 3 σεζον σε κορυφαια ομαδα εχουν καταφερει κατι παραπανω απο 2 νικες και αλλες τοσες pole.Συμφωνώ μαζί σου για τον Κίμι!
Έχω θεωρήσει άλλους οδηγούς μεγαλύτερα ταλέντα από τον Κίμι!
Αυτό δεν παύει να σημαίνει πως είναι καταπληκτικός, και από την νέα γενιά ο κορυφαίος σήμερα.Πάντως το 2002 και ακόμα περισσότερο το 2004 πέραν της Φεράρι ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ άλλη ομάδα δεν ήταν κορυφαία, με την έννοια πως ήταν ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
Το μεν 2002 η Φεράρι συγκέντρωσε τόσους βαθμούς όσο απολύτως ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες μαζί, πράγμα που σπασμωδικά οδήγησε στο νέο σύστημα βαθμολόγησης, το δε 2004 αν δεν είχε αλλάξει το σύστημα θα είχε ως τώρα περισσότερους βαθμούς από ότι όλοι οι άλλοι μαζί!!!
Το 2003 μπορείς να πεις πως ήταν κορυφαία η ΜακΛάρεν, αλλά μάλλον η Φεράρι ήταν που έκανε στραβοπατήματα, παρά η ΜακΛάρεν να έχει την φοβερή απόδοση...- Τα λαδια του ΜακΝις ηταν εκει μονο για τον Κιμι; Γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος δεν τα πατησε;
Αν θυμάμαι καλά ο Σουμάχερ ΔΗΛΩΣΕ πως δεν τα πάτησε γιατί είδε τον Κίμι να φεύγει αδικαιολόγητα και καλού κακού άλλαξε γραμμή!
Τα λάδια ίσως ήταν λίγα και δεν τα πάτησε άλλος! Αυτό ξανασυνέβη στην Βραζιλία, αν θυμάμαι καλά της ίδιας χρονιάς και τότε βγήκαν ο Σουμάχερ και ο Μπαρικέλο που ήταν οι δύο πρώτοι σε τρενάκι κοντινό, και οι άλλοι την γλίτωσαν.
Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει αυτό κουλαμάρα ή νεανικό σφάλμα του Κίμι. Μια απλή ατυχία...Αντίθετα στον Αλόνζο φέτος στο Μονακό πιο πολλά μπορούσα να καταλογίσω (αν και πιστεύω πως το σφάλμα δεν ήταν δικό του, πράγμα που είπε και ο Μπέργκερ στην τηλεόραση...)
- Γενικοτερα, η ΜακΛαρεν δεν θεωρειται κορυφαια ομαδα;
Γενικότερα ΝΑΙ.
Ειδικότερα πέρσι και πάρα πολύ περισσότερο φέτος ΟΧΙ, κατηγορηματικά! Μια ομάδα που παλεύει για την 4η ή την 5η θέση αναμεσα σε 10 κατασκευαστές (εκ των οποίων ο ένας αποχωρεί σε 3 αγώνες) δεν είναι σε καμία περίπτωση κορυφαία...
Πόσο μάλλον όταν η πρώτη ομάδα έχει σβήσει από τον χάρτη όλες τις υπόλοιπες μαζί... (Για κάνε νίκη εναντίον της λοιπόν... )- Ποσοι 25αρηδες (παρα 16 μερες 8 ωρες και 31 λεπτα) ειχαν την τυχη να οδηγουν ηδη 3 χρονιες κορυφαιο αυτοκινητο;
Από όσο ξέρω κανένας. Σίγουρα όχι ο Ράικονεν που κοντεύει να γίνει κασκαντέρ με τόσους κινητήρες μπουρλότα στην πλάτη του φέτος...
- Ειναι ατυχος ενας που με μια νικη δεν πηρε το πρωταθλημα απο καποιον με 5;
Όχι, ικανός και τυχερός που έφτασε να το διεκδικεί μέχρι εκεί.
Αυτός με τις 5 θα ήταν άτυχος αν το έχανε, αν και θα μπορούσε να είναι απλά ένας κορυφαίος σε ταχύτητα πιλότος σε κορυφαίο σε επιδόσεις μονοθέσιο, που είτε αυτός είναι ασταθής και ή κερδίζει ή τρακάρει, ή το μονοθέσιο αναξιόπιστο που ή τερματίζει πρώτο ή δεν τερματίζει.
Τα νούμερα από μόνα τους δε λένε τα πάντα...- Εχουν τα καρτ ταχυτητες;
Αμε!
Τα 125 κυβικά έχουν 6 σειριακές!!!- Οι αγωνες που εγκαταλειπει ενας πιλοτος δεν μετρανε;
Αν φταίει αυτός μετράνε σε βάρος του.
Αν φταίει το μονοθέσιο μας βάζουν σε σκέψεις πόσο 'κορυφαία' είναι η ομάδα του... -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Δεν αμφιβάλλω για τις ικανότητες του GF, αλλά για να θυμηθούμε τους teammate καθενός ως τώρα.Ο GF είχε ως τώρα teammate τους Lamy (Minardi 1996), Marques (Minardi 1996), Lavaggi (Minardi 1996), R. Schumacher (Jordan 1997), Wurz (Benetton 1998-2000), Button (Benetton 2001), Sato (Jordan 2002), Firman (Jordan 2003), Baumgartner (Jordan 2003), Massa (Sauber 2004).
Ο JT είχε ως τώρα teammate τους Katayama (Minardi 1997), Marques (Minardi 1997), Panis (Prost 1997-1999), Nakano (Prost 1997), Frentzen (Jordan 2000-2001), Alesi (Jordan 2001), Button (Renault 2002), Alonso (Renault 2002-2003).
Αν ψάξουμε για ηχηρά ονόματα στη λίστα του GF θα βρούμε αυτά των, νεαρών τότε, RS και JB καθώς και του 'αιώνιου δοκιμαστή' Wurz. Τι να συγκρίνουμε τώρα με τα 3 χρόνια του JT απέναντι στον Panis, τα 2 απέναντι στον Frentzen και τον Alonso και το 1 με τον Button. Δεν λένε και πολλά όλα αυτά, αλλά είναι ενδεικτικά του πόσο δύσκολο είναι να συγκριθεί η πορεία 2 πολύ καλών οδηγών, εν προκειμένω των GF και JT.
Σίγουρα ο Trulli είχε καλύτερους teamates, αλλά ηττήθηκε από αρκετούς από αυτούς. Και με τους κοινούς τους teamates τα αποτελέσματα του Fisichella είναι καλύτερα. Τέλος πάντων μάλλον διαφωνούμε ...συμφωνώντας αφού πρόκειται για δύο πολύ καλούς και αδικημένους κατά τη γνώμη μου πιλότους.
Πώς δεν ήταν υπέρβαση!!! Όταν στοχεύεις να παλέψεις για την 3η θέση στο πρωτάθλημα και μετά από 10 αγώνες είσαι 2ος με διαφορά (πόντων και ποιότητας ομάδας), έχεις έναν οδηγό σου να παλεύει για την 3η θέση στο Οδηγών (2 πόντους διαφορά είχε ο JT από τον JB) και συνολικά και τους 2 στους 5 του πρωταθλήματος, ε, τότε έχεις κάνει την υπέρβαση σαν ομάδα και αυτό χρεώνετε σε όλους όσους συντέλεσαν σε αυτό, πόσο μάλλον στους οδηγούς, που εγώ τους τοποθετώ στους 5 top οδηγούς του grid, έχοντας όλη τη συναίσθηση του τι λέω.
Όταν μιλούσες για υπέρβαση, φαντάστηκα ότι εννοούσες το πρωτάθλημα. Άλλωστε με τα φετινά χάλια των Williams και McLaren δεν νομίζω ότι η δεύτερη θέση αποτελεί υπέρβαση.
Και για να το κλείσω γιατί κουράστηκα και (πολύ περισσότερο κούρασα), η Renault (αφού τα σκάτ*σε...) χρειαζόταν έναν οδηγό να προσφέρει βαθμούς. Τίποτα άλλο. Μόνο ΒΑΘΜΟΥΣ. Και ο Montagny έχοντας δοκιμάσει από πτέρυγες και ελαστικά μέχρι ...βίδες για τη Renault έχει την εμπειρία και το feeling του μονοθεσίου, ενώ ούτε άσχετος είναι έχοντας συμμετάσχει σε ουκ ολίγους αγώνες. Αν πάντως τα καταφέρει ο JV, θα τον παραδεχτώ. Για να δείτε όμως ότι ήταν λάθος η επιλογή της Renault, σκεφτείτε το εξής:
Θα δεχόταν ο Sauber να πάρει τον JV από τώρα (αντί για του χρόνου) και να δώσει για τους 3 αγώνες τον Fisichella στη Renault? Αμ δεν έσφαξε!!
Συμφωνώ ότι ο Montagny αξίζει μιας ευκαιρίας, αλλά επέλεξαν τον Villineuve για αυτό ακριβώς που λες (ΒΑΘΜΟΥΣ). Είχαν να επιλέξουν μεταξύ ενός πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή με 100+ GP και ενός ταλαντούχου που όμως δεν έχει τρέξει ούτε σε ένα GP. Όσο για τον Fisichella που λες, ο Sauber δεν τον δίνει γιατί ο Fisico συλλέγει βαθμούς. Ενώ στην Renault αντικαθιστούν τον Trulli, γιατί πλέον (έτσι όπως τα καταφέρανε) δεν μπορούσε να συλλέξει άλλους βαθμούς.
- Ειναι ατυχος ενας που με μια νικη δεν πηρε το πρωταθλημα απο καποιον με 5;
Δεν θεωρείται μεγάλο ταλέντο ένας που χάνει το πρωτάθλημα για μόλις δύο βαθμούς με κατώτερο μονοθέσιο από κάποιον που τυγχάνει να είναι ...μόλις 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής;
-
Για να κλεινω το θεμα Κιμι και κατα ποσο ειναι τοσο τεραστιο ταλεντο ή απλως ενας μελλοντικος πιθανος πρωταθλητης (οπως και αλλοι 4 στο γκριντ τωρα) να πω τι δε μου καθεται καλα.
- Στον πιο κρισιμο αγωνα της καρριερας του απεδωσε μετρια (περσυ Σουζουκα)
- Δε δειχνει ψυχραιμια οταν του πανε στραβα τα πραματα (και με δεδομενη την πορεια του μεχρι την F1, γενικα του πηγαν πολυ καλα τα πραματα)
- Δε μοιαζει να μπορει απο μονος του να εμπνευσει μια ομαδα. Μπορει αν ειχε διαφορετικο χαρακτηρα ή ακτινοβολια να πω καλυτερα η ΜακΛ να πηγαινε φετος καλυτερα τα 3 αυτα χρονια. Ειναι χαρακτηριστικο μεγαλων οδηγων, οτι η παρουσια τους σε μια ομαδα την ωθει σε βελτιωση.
Παρομοια φετος, ο Αλονσο με τιποτα σε καμμια φαση της καρριερας του δεν ηταν σε 'νικητρια' ομαδα. Αυτος και ο τημ-μεητ του της εδωσαν νικες και poles που αν δεν τις επαιρναν δεν θα τους κατηγορουσε κανεις. Μην ξεχναμε οτι περσυ ειχε για κιμητηρα ενα αποτυχημενο (οπως αποδειχτηκε) project, ενω φετος εχει την εξελιξη του υπεργηρου Supertec. Και το κυριοτερο; Την ασταθεια στην αποδοση του την εμφανισε φετος, που εχει δωσει τετοια δειγματα το αυτοκινητο του. Περσυ ηταν σταθεροτατος μεσα στον αγωνα.
Τα αλλα δεν τα ειπα για να δωσω μομφη στον Κιμι, αλλα για να δειξω οτι συνηθως ειμαστε υποκειμενικοι στην κριση μας. Αν φερ'ειπειν εκεινα τα λαδια τα ειχε πατησει ο Μοντογια, ο Πουρναρακης θα ειχε φριξει! (χωρις παρεξηγηση).
Ελπιζω να εγινα κατανοητος
ΥΓ1 Στις δεξιοτεχνιες φυσικα και εχει βαθμολογια, αλλα δεν εξαρταται αποκλειστικα απο τον χρονο και τη σειρα τερματισμου.
YΓ2 Ειχα υποψη μου τα φτηνιαρικα καρτ για τους απλους υπαλληλακους που σπαμε πλακα καθε τοσο. Δυστυχως ακομα και ενα καρτ αγωνιστικο ειναι μακρινο ονειρο
Επισημο thread:GP Ιταλιας 2004