-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Καλα τα 170γρ αλλα στα 139 εισαι πιο τζετ διλητρο και 139ευρα τελη κ 5 λιτρα κατανάλωση κ 170 αλογακια κ δεν ακούγεται
Τοσο ειναι και η Ε που ανεφερε Ε 220 CDI 170 αλογακια το Golf ειναι μικρο σε χωρους λες να ανεβω μια Γερμανια για βολτα??
κάτσε ρε με μπέρδεψες 170 αλογα με 140γρ εννοείς γιατι 170 γρ έγραψες
Γιατι το Ε 220 CDI 170gr CO2
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Καλα τα 170γρ αλλα στα 139 εισαι πιο τζετ διλητρο και 139ευρα τελη κ 5 λιτρα κατανάλωση κ 170 αλογακια κ δεν ακούγεται
Τοσο ειναι και η Ε που ανεφερε Ε 220 CDI 170 αλογακια το Golf ειναι μικρο σε χωρους λες να ανεβω μια Γερμανια για βολτα??
κάτσε ρε με μπέρδεψες 170 αλογα με 140γρ εννοείς γιατι 170 γρ έγραψες
Γιατι το Ε 220 CDI 170gr CO2
170 αλογα, 167gr CO2
-
γιατί,
εγω εχω 148 με 170 αλογα
-
η λυση ειναι golf 1,4 με 122 αλογα και μετατροπη σε R20
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το βλεπω οτι η βενζινη ειναι πολυ φορολογημενη. Αλλα ισως εχει λιγο ακομα χωρο για φορολογια της σουπερ που συνηθως χρησιμοποιουν τα υψηλων επιδοσεων αυτοκινητα. (μιλαμε 2-3 σεντς οχι πιο πολυ).Επισης μια εκπτωση για καινουργιας τεχνολογιας αυτοκινητα και μειωση/εξαλειψη για αυτοκινητα παλιας τεχνολογιας.
Επισης απο ενα σημειο και μετα φορος συνδιασμου υπερβολικης καταναλωσης/αξιας (στις ΗΠΑ το λεμε Gas Gazzler tax). Ισως ενα τσουχτερο ποσο. 1000-5000 ευρω επι της αγορας. (http://en.wikipedia.org/wiki/Gas_Guzzler_Tax)Τα αυτοκινητα δεν θεωρουνται ιδιοκτησια; Δεν φορολογουνται σαν ιδιοκτησια/περιουσια;
Αν αγορασες 150 χιλαρικα αυτοκινητο και 150 χιλαρικα διαμερισμα πια η διαφορα; Δεν μιλαω ελαχιστο τεκμαρτο εισοδημα που γινεται/(γινοταν?) συνηθως(στα αυτοκινητα). Αλλα ετησια φορολογια ισως 5-6% αναλογα με την αξια που καθε χρονο μειωνεται αναλογα με την αξια του αυτοκινητου. Νομιζω πληρωνονται αυτα στα τελη; Ισως να εχω κανει λαθος. Αν το κανουν με βαση την εργοστασιακη αξια τοτε θα ειναι πιο λογικα και πιο αξιοκρατικα. Αυτα ειναι παραδειγματα τι γινεται στο εξωτερικο (ΗΠΑ που ξερω).Πιστεψτε με ολοι τα εχουν σκεφτει αυτα και υπαρχουν πολλες λυσεις που ειναιαξιοκρατικες και επιβαρυνουν πιο σωστα.
Αν και οι ιδέες σου είναι καλές και μου αρέσουν μου δίνεται η εντύπωση ότι έχεις μείνει πολύ καιρό εκεί μακριά και δεν έχεις τη σωστή αίσθηση για την κατάσταση στην Ελλάδα.... και τους μισθούς.... Η μεγάλη δυσκολία στην Ελλάδα είναι να κάνεις οτιδήποτε θα βλάψει ή μοιάζει ότι θα βλάψει τον φτωχό. Ο φτωχός στην ελληνική κοινωνία οφείλει να είναι untouchable! Από την άλλη βέβαια στις συλλογικές συμβάσεις σε ελάχιστο μισθό κλπ τον έχεις γραμμένο... Τελικά καθώς κυνηγάς λεφτά και αυτά λείπουν περισσότερο από αυτούς οποιοδήποτε τέτοιο μέτρο πλήττει αυτούς περισσότερο. Από τη μία θέλεις τα ρυπογόνα να τα φορολογήσεις και να έχεις αντικίνητρο στη διατήρησή τους αλλά σου λέει αυτά είναι τα παλιά του φτωχού που δεν μπορεί να πάρει καινούργιο και έτσι τον πλήττεις.
Η κατανάλωση της σούπερ είναι πολύ μικρή ενώ και η διαφορά της από την απλή είναι πολύ μα πολύ μεγαλύτερη από τις άλλες χώρες. Αυτό που προτείνεις δηλαδή γίνεται εδώ και χρόνια.
Μαζί σου για το φόρο υπερβολικής κατανάλωσης αν και δεν είναι εύκολο να μπει ένα μόνο όριο. Μαζί σου και για τον φόρο σαν περιουσία (όπως ο φόρος ακινήτων) πιθανότατα ανάλογα με την εργοστασιακή αξία με την ανάλογη απαξίωση με την παλαιότητα. Όντως ακούγεται δίκαιο αλλά έτσι κι αλλιώς το έχουν πληρώσει από την αρχή με το μορφή υπέρογκου φόρου στην τιμή αγοράς (πολύ πιο τσουχτερό από αυτό που προτείνεις). Θα μπορούσε να γίνει αν μειωνόταν ο αρχικός φόρος (θα βοηθούσε να πέσουν και οι τιμές και να ανέβει η αγορά).Βέβαια η αλήθεια είναι ότι σε μια χώρα που δεν παράγει αυτοκίνητα ούτε καν ανταλλακτικά αυτών θα έπρεπε τα αυτοκίνητα να είναι είδος πολυτελείας και η αγορά του να αποτρέπεται για την μείωση εκροής νομίσματος!! Ο κλάδος των εισαγωγέων μεταπωλητών κλπ να εξαφανιστεί και απλά να ξαναβρεθούμε στο 1950... Οι παλιές ελληνικές ταινίες θα γίνουν πάλι επίκαιρες!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έτσι πχ 150 άλογα σε 1500 κιλά οικογενειακό αυτοκίνητο θα πληρώνει λιγότερο από τα ίδια άλογα σε 1100 κιλά σπορ αυτοκίνητο.
Εγώ γιατί το βλέπω άδικο αυτό?
Συνήθως τα σπορ αυτοκίνητα είναι πιο ελαφρά αλλά και πιο ακριβά!Έλα ντε, γιατί το βλέπεις άδικο; Προσπάθησε να μου εξηγήσεις το γιατί αν θές. Γιατί το νόημα είναι να επιτρέψεις μια λογική ισχύ ώστε να μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια ο οικογενειάρχης και να πάρεις κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητο που δεν είναι απλά χρηστικό εργαλείο.
Διαβασα ... κάπως ανάποδα την φράση. Ότι θα πληρώνει παραπάνω το οικογενειακό από το σπορ.
Δίκιο έχεις! -
Παιδιά επειδή είναι λίγο δύσκολο να κάτσω να διαβάσω 284σελίδες σχόλια μήπως μπορείται να μου πείτε αν πάω να αγοράσω ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τα τέλη κυκλοφορίας θα πάνε με βάσει την αγορά ταξινόμησεις του πωλητή ή του αγοραστή?
Ευχαριστώ... -
Ο χρήστης Μπάμπης92 έγραψε:
Παιδιά επειδή είναι λίγο δύσκολο να κάτσω να διαβάσω 284σελίδες σχόλια μήπως μπορείται να μου πείτε αν πάω να αγοράσω ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τα τέλη κυκλοφορίας θα πάνε με βάσει την αγορά ταξινόμησεις του πωλητή ή του αγοραστή?
Ευχαριστώ...Με την ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας στην Ελλαδα.
-
Αν η πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έγινε πριν τον 11/2010 πληρώνεις με κυβικά.
-
Οκ ευχαριστώ πολυ...
-
Αρχίζει το κυνήγι οφειλετών τελών κυκλοφορίας
Το κυνήγι εκατοντάδων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που δεν έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας και τον ειδικό φόρο για τα μεγάλου κυβισμού άρχισε το υπουργείο Οικονομικών καλώντας τους κατ' αρχάς με επιστολή να περάσουν από την Εφορία εντός πενθημέρου για την τακτοποίηση της υπόθεσής τους.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων που εντοπιστούν να μην έχουν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας καλούνται να περάσουν από τη ΔΟΥ με την άδεια κυκλοφορίας και οποιοδήποτε δικαιολογητικό που αποδεικνύει τον λόγο για τον οποίο δεν έχουν πληρώσει τα τέλη. Οσοι αγνοήσουν την πρόσκληση θα χρεωθούν με το ποσό του τέλους και του προστίμου (ισόποσο του τέλους) που αναλογεί στο όχημά τους κατ' έτος, καθώς η κίνησή τους συνεπάγεται «ανεπιφύλακτη αναγνώριση των οφειλόμενων τελών», όπως αναφέρει η σχετική επιστολή.
Σε περίπτωση συνιδιοκτησίας τα τέλη και τα πρόστιμα βαρύνουν όλους τους ιδιοκτήτες. Ο ιδιοκτήτης του οχήματος, που εμφανίζεται να μην έχει πληρώσει τα τέλη, θα ελεγχθεί και για το αν έχει οφειλή στα τέλη άλλων αυτοκινήτων του.
Αυτοτελές πρόστιμο
Με χθεσινή εγκύκλιο του γενικού διευθυντή Φορολογίας, Δημήτρη Σταματόπουλου, σε εκπρόθεσμη προμήθεια σήματος ή πληρωμής μειωμένου τέλους κυκλοφορίας, επιβάλλεται αυτοτελές πρόστιμο:
-
30 ευρώ αν αναλογεί τέλος μικρότερο του ποσού αυτού,
-
ανάλογο του τέλους που προβλέπεται κατ' έτος βάσει κυλινδρισμού ή εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για οχήματα που αναλογεί τέλος ανώτερο των 30 ευρώ,
-
1% επί του οφειλόμενου ειδικού φόρου ανά μήνα καθυστέρησης ή μη καταβολής του φόρου σε περίπτωση μη πληρωμής ή εκπρόθεσμης πληρωμής του ειδικού φόρου αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού,
-
το 50% του τέλους για απαλλασσόμενα, λόγω εκπρόθεσμης προμήθειας σήματος, εκτός κι αν το τέλος είναι κάτω των 30 ευρώ, οπότε θα πληρώσουν 30 ευρώ,
-
το 50% του τέλους για φορτηγά, λεωφορεία δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης, επιβατικά δημόσιας χρήσης κ.λπ.
Το κυνήγι των ιδιοκτητών που οφείλουν τέλη και ειδικό φόρο ξεκίνησε ήδη και θα ολοκληρωθεί μέχρι 31 Αυγούστου 2011. Πριν από την αποστολή της επιστολής, οι εφορίες και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων οφείλουν να ελέγξουν αν το όχημα είναι σε ακινησία, απόσυρση, μεταβίβαση κ.λπ., να εντοπίσουν τυχόν νέο ιδιοκτήτη, αν έχει διαγραφεί οριστικά κ.λπ. και να περάσουν τα σχετικά στοιχεία στο μηχανογραφικό σύστημα του υπουργείου. Οι οφειλές μπορεί να εξοφληθούν μέχρι 6 ισόποσες μηνιαίες δόσεις, ενώ χρέος μέχρι 150 ευρώ εξοφλείται εφάπαξ.
4 νέες οδηγίες
Ο εντοπισμός οφειλετών τελών γίνεται και λόγω της απόσυρσης που βρίσκεται σε εξέλιξη, και για την οποία -έπειτα από ερωτήματα φορολογουμένων- δόθηκαν 4 νεότερες οδηγίες από το υπουργείο:
1 Θεωρείται αυτονόητη η πληρωμή του τέλους κατά το πρώτο έτος κυκλοφορίας (ταξινόμησης) του οχήματος, οπότε αν δεν έχει καταχωριστεί στο Σύστημα Οχημάτων της ΓΓΠΣ δεν απαιτείται η προσκόμιση δικαιολογητικών από τον ιδιοκτήτη.
2 Είχαν απαλλαγεί από τα τέλη για την πενταετία 1990-1994 τα καινούργια αντιρρυπαντικής τεχνολογίας οχήματα μέχρι 2.000 κυβικά με την παλιά απόσυρση (1990-1992).
3 Ελέγχεται μόνο αν ο ιδιοκτήτης του οχήματος έχει πληρώσει τα τέλη και αγνοείται τυχόν οφειλή προηγούμενων ιδιοκτητών.
4 Δεν οφείλονται και δεν αναζητούνται τέλη για οχήματα που είχαν τεθεί σε ακινησία. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων αυτών λαμβάνουν αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας και προσωρινή άδεια κυκλοφορίας με την ένδειξη «Για την παράδοση του οχήματος σε εγκαταστάσεις της ΕΔΟΕ ή άλλο σημείο συλλογής Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής» έναντι αντιτίμου 3 ευρώ ανά ημέρα και χωρίς την καταβολή για το έτος που γίνεται διαγραφή. *
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&dat ... &id=260697
-
-
παιδια κοιταγα τον καταλογο με ολες τις μαρκες που εχουν διπλα τα τελη κυκλοφοριας καθε μοντελου.
προσεξα οτι στην Lada το πιο φθηνο μοντελο παει πακετο με λιγο πριν τα 400 ευρω!! -
Το χέρι στην τσέπη πάλι, έρχονται αυξημένα τέλη για το 2012.
από εδώ
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 011_437003άντε να δούμε τι θα φέρουν οι ανίκανοι πάλι.
-
Ο χρήστης tankerman έγραψε:
Το χέρι στην τσέπη πάλι, έρχονται αυξημένα τέλη για το 2012.από εδώ
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 011_437003άντε να δούμε τι θα φέρουν οι ανίκανοι πάλι.
Δεν είδες ότι λένε να βάλουνε ειδικό φόρο στα αναψυκτικά και τους χυμούς χαχαχαχα
-
θα κυκλοφορούμε χωρίς πινακίδες.
Πόσο θα πληρώνουμε πλέον?700 ευρω το χρόνο... έλεος -
Το εχουν ξεφτυλισει το θεμα με τα τελη.
Καθε φορα που δεν βγαινουν τα νουμερα να κ μια αυξηση.Ημαρτον. -
και με τους μισούς πλέον χωρίς δώρα θα γίνει της άνας τέλος του 11.
-
κοιτα... αμα ειναι να κάνουμε ανάληψη για να πληρώσουμε τέλη κυκλοφορίας... σημαίνει ότι δεν έχει ζωή πλέον....
-
Αυτοι ειναι ικανοι με τοση φορα που πηραν να αρχισουν να βαζουν τελη κυκλοφοριας και στα ποδηλατα το εβαλα με μικρα γι αευνοητους λογους, μην μας διαβαζει κανεις
-
θα το βρει η μηχανή αναζήτησης του google, βγάλτο!!!
Τέλη κυκλοφορίας (merged)