-
Ειμαι κατοχος μιας Alfa 146 μοντελο 2001... το αυτοκινητο μετα τα μαμισια Pirelli P6000 φοραει τα τελευταια 6-7 χρονια τα Michelin Energy διαστασεις 185/60, τα οποια βολεψαν αρκετα γιατι το αυτοκινητο ειναι 'οικογενειακο' (λογω σκληρης αναρτησης κυριως πισω βαραει παντου) και δεν εχουν προβλημα αμα θελω να το πιεσω μερικες φορες σε κανενα στροφιλικι.
Τα προβληματα αρχισαν η τουλαχιστον τα καταλαβα εγω, εδω και περιπου 2 εβδομαδες. Τα ελαστικα ειναι σχετικα καινουργια, δεν εχουν κλεισει 8μηνο, και πριν 1-2 εβδομαδες επειδη δε το ενιωθα καλα το αμαξι στο δρομο, πηγα να ελενξω τις πιεσεις. Ηταν σε ΟΛΑ τα ελαστικα γυρω στο 20!! Τεσπα λεω... Τις πηγαινω 32 μπροστα, 30 πισω.. Μετα απο 5 μερες, σημερα δηλαδη, ξαναπηγαινω να ελενξω για να δω τι παιζει... Ηταν ξανα σε ΟΛΑ τα ελαστικα γυρω στο 27. ( Οι μετρησεις εγιναν παντα με κρυα ελαστικα, το βενζιναδικο ειναι στο 1 τετραγωνο απο το σπιτι μου.)
Παραξενευομαι παρα πολυ απ αυτο το γεγονος... Παλιοτερα μια ζαντα ειχε προβλημα σκουριας εκει που εφαρμοζε το ελαστικο και εχανε λιγο-λιγο απο κει. Αλλα ποσες πιθανοτητες υπαρχουν να συμβαινει αυτο και στις 4? Η να εχουν ψιλοστραβωσει και οι 4 το ιδιο?
-
Ειμαι κατοχος μιας Alfa 146 μοντελο 2001... το αυτοκινητο μετα τα μαμισια Pirelli P6000 φοραει τα τελευταια 6-7 χρονια τα Michelin Energy διαστασεις 185/60, τα οποια βολεψαν αρκετα γιατι το αυτοκινητο ειναι 'οικογενειακο' (λογω σκληρης αναρτησης κυριως πισω βαραει παντου) και δεν εχουν προβλημα αμα θελω να το πιεσω μερικες φορες σε κανενα στροφιλικι.
Τα προβληματα αρχισαν η τουλαχιστον τα καταλαβα εγω, εδω και περιπου 2 εβδομαδες. Τα ελαστικα ειναι σχετικα καινουργια, δεν εχουν κλεισει 8μηνο, και πριν 1-2 εβδομαδες επειδη δε το ενιωθα καλα το αμαξι στο δρομο, πηγα να ελενξω τις πιεσεις. Ηταν σε ΟΛΑ τα ελαστικα γυρω στο 20!! Τεσπα λεω... Τις πηγαινω 32 μπροστα, 30 πισω.. Μετα απο 5 μερες, σημερα δηλαδη, ξαναπηγαινω να ελενξω για να δω τι παιζει... Ηταν ξανα σε ΟΛΑ τα ελαστικα γυρω στο 27. ( Οι μετρησεις εγιναν παντα με κρυα ελαστικα, το βενζιναδικο ειναι στο 1 τετραγωνο απο το σπιτι μου.)
Παραξενευομαι παρα πολυ απ αυτο το γεγονος... Παλιοτερα μια ζαντα ειχε προβλημα σκουριας εκει που εφαρμοζε το ελαστικο και εχανε λιγο-λιγο απο κει. Αλλα ποσες πιθανοτητες υπαρχουν να συμβαινει αυτο και στις 4? Η να εχουν ψιλοστραβωσει και οι 4 το ιδιο?
-
Ειμαι κατοχος μιας Alfa 146 μοντελο 2001... το αυτοκινητο μετα τα μαμισια Pirelli P6000 φοραει τα τελευταια 6-7 χρονια τα Michelin Energy διαστασεις 185/60, τα οποια βολεψαν αρκετα γιατι το αυτοκινητο ειναι 'οικογενειακο' (λογω σκληρης αναρτησης κυριως πισω βαραει παντου) και δεν εχουν προβλημα αμα θελω να το πιεσω μερικες φορες σε κανενα στροφιλικι.
Τα προβληματα αρχισαν η τουλαχιστον τα καταλαβα εγω, εδω και περιπου 2 εβδομαδες. Τα ελαστικα ειναι σχετικα καινουργια, δεν εχουν κλεισει 8μηνο, και πριν 1-2 εβδομαδες επειδη δε το ενιωθα καλα το αμαξι στο δρομο, πηγα να ελενξω τις πιεσεις. Ηταν σε ΟΛΑ τα ελαστικα γυρω στο 20!! Τεσπα λεω... Τις πηγαινω 32 μπροστα, 30 πισω.. Μετα απο 5 μερες, σημερα δηλαδη, ξαναπηγαινω να ελενξω για να δω τι παιζει... Ηταν ξανα σε ΟΛΑ τα ελαστικα γυρω στο 27. ( Οι μετρησεις εγιναν παντα με κρυα ελαστικα, το βενζιναδικο ειναι στο 1 τετραγωνο απο το σπιτι μου.)
Παραξενευομαι παρα πολυ απ αυτο το γεγονος... Παλιοτερα μια ζαντα ειχε προβλημα σκουριας εκει που εφαρμοζε το ελαστικο και εχανε λιγο-λιγο απο κει. Αλλα ποσες πιθανοτητες υπαρχουν να συμβαινει αυτο και στις 4? Η να εχουν ψιλοστραβωσει και οι 4 το ιδιο?
-
Και τα 4 λίγο δύσκολο να έχουν πρόβλημα, μήπως φτάει η διαφορά θερμοκρασίας;
-
Καλησπέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Η μείωση της πίεσης σε όλα τα λάστιχα συγχρόνως, αν αποκλείσουμε την περίπτωση ότι το αυτοκίνητο οδηγήθηκε σε άσχημο δρόμο, μπορεί να οφείλεται από :
α. Πιθανή βλάβη του πιεσόμετρου (τα πιεσόμετρα στα πρατήρια δέχονται συχνά κακομεταχείριση, οπότε δεν είναι και τόσο αξιόπιστα).
β. Διακίμανση της ατμοσφαιρικής θερμοκρασίας. Μία πτώση της θερμοκρασίας 10 οC έχει μείωση στην πίεση του αέρα 0,1 bar. Αν δηλαδή όταν πριν 1-2 εβδομάδες έβαλες τις σωστές πιέσεις (όπως αναφέρεις 32/30 Μ/Π) είχε θερμοκρασία π.χ. 20 oC και σήμερα είχε 5 oC, η πίεση από τα 32 (2,2 bar) θα κατέβηκε στα 29,5 (2,04 bar). -
Χρονια πολλα και σε σενα!
Εχεις δικιο σε ολα...Αλλα ηταν το ιδιο πιεσομετρο και στις 2 περιπτωσεις και το ελενξα και με το δευτερο πιεσομετρο που ειχε και λαμβανε κι αυτο ιδιες μετρησεις. Οι διαφορες ειναι πανω απο 3-4 μοναδες, οποτε λιγο δυσκολο λογω θερμοκρασιας, επισης ο δρομος δεν ειναι τοσο ασχημος.. και ηταν ιδιος την αλλη φορα ετσι κι αλλιως.. 1 τετραγωνο ειναι η αποσταση ποση διαφορα να εχει πια! Και αν εννοεις γενικα ασχημο δρομο δηλαδη πετρες λακουβες κλπ, με το συγκεκριμενο αμαξι δε μπορεις να πιεσεις τα ελαστικα σε ασχημο δρομο γιατι πανω απο τα 5 χλμ σε ποναει η μεση σου και παθαινεις πονοκεφαλο! (και οχι δεν εκανε καμια ιδιαιτερη διαδρομη.. ολες μεσα στα Βριλησσια-Πεντελη-Χαλανδρι)Το χειροτερο θα ειναι κανενας παρανοικος να τα χει τρυπησει με συριγγα στο πλαι. Μ ετυχε αλλα μονο σ ενα ελαστικο και χρειαστηκε αλλαγη.
-
Μήπως, λέω, σε άλλαξε με μάπα ελατωματικές βαλβίδες, ή δεν έκατσαν σωστά λόγο ιδιομορφίας των ζαντών σου, αν έχεις το ειδικό εργαλείο ή καπακάκι σφίκτες και κάνε το πατροπαράδοτο τεστ με το σάλιο ή σαπουνάδα και στις βάσεις των βαλβίδων , αν δεν είναι οι βαλβίδες και δεν έχεις αλλάξει τρελά την διάσταση ίσως όντως να οφείλετε σε κακή επαφή ζάντας ελαστικού λόγο σκουριάς-ψωρίασης της ζάντας, όταν τα ξεζαντάρισε δεν τα είδες; τα καθάρισε -έτριψε καθόλου;
-
Για την διασταση που αναφερεις, αν θυμαμαι καλα τα ελαστικα ειναι στην εργοστασιακη διασταση ακομα, ας το επιβεβαιωσει κι ο Ορεστης.
Να μην εχει φορεθει σωστα το ελαστικο γινεται; Ο μηχανικος δηλαδη που το περασε στην ζαντα να μην εκανε σωστα την δουλεια. Το ελαστικο απλα φοριεται στην ζαντα ή μπαινει και καποιο υλικο στην επαφη του με αυτην;
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Για την διασταση που αναφερεις, αν θυμαμαι καλα τα ελαστικα ειναι στην εργοστασιακη διασταση ακομα, ας το επιβεβαιωσει κι ο Ορεστης.Να μην εχει φορεθει σωστα το ελαστικο γινεται; Ο μηχανικος δηλαδη που το περασε στην ζαντα να μην εκανε σωστα την δουλεια. Το ελαστικο απλα φοριεται στην ζαντα ή μπαινει και καποιο υλικο στην επαφη του με αυτην;
Μπορει να μην εχει κατσει σωστα το λαστιχο στην ζαντα,σκουπιδακια/σκουρια στα χειλη της ζαντας δεν επιτρεπουν σωστη στεγανοτητα.
-
Άποψή μου δεν μετρά σωστά το μανόμετρο που έβαλες.Αρχικά ίσως δεν σου έβαλε σωστή πίεση και όταν το είδες είχε φτάσει 20.Αν δείς κάτω απο 27 πίεση και στα 4 ελαστικά μέσα σε μια με δυο εβδομάδες ξανά ,πήγαινε σε αυτόν που σου τα μόνταρε να δείς τι συμβαίνει.
Η σύριγγα εύχομαι να μην είναι.
Προβλημα πιεσης ελαστικων