Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    renault megane privilledge 1.6 vs peugeot 307 xt premium 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. renault megane privilledge 1.6 vs peugeot 307 xt premium 1.6
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    14
    35
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dolapsis last edited by

      prokeitai na agorasw kapoio autokinhto prosexws.
      eimai anamesa se auta ta duo.
      ti 8a proteine kaneis...?
      den ti8etai 8ema kostous...
      euxaristw

      Φίλε dolapsis, καλώς ήλθες στο 4Τ Forum. Σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στην Ελληνική γλώσσα, στην επιθυμία των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. Οδηγίες χρήσης) και στα ...ματάκια των υπόλοιπων χρηστών.

      Επίσης, το θέμα που άνοιξες μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης', όπως και όλα τα 'τι να αγοράσω' θέματα. Τα 'Νέα μοντέλα' είναι για μελλοντικά μοντέλα

      (moderator nass)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dolapsis last edited by

        prokeitai na agorasw kapoio autokinhto prosexws.
        eimai anamesa se auta ta duo.
        ti 8a proteine kaneis...?
        den ti8etai 8ema kostous...
        euxaristw

        Φίλε dolapsis, καλώς ήλθες στο 4Τ Forum. Σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στην Ελληνική γλώσσα, στην επιθυμία των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. Οδηγίες χρήσης) και στα ...ματάκια των υπόλοιπων χρηστών.

        Επίσης, το θέμα που άνοιξες μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης', όπως και όλα τα 'τι να αγοράσω' θέματα. Τα 'Νέα μοντέλα' είναι για μελλοντικά μοντέλα

        (moderator nass)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dolapsis last edited by

          prokeitai na agorasw kapoio autokinhto prosexws.
          eimai anamesa se auta ta duo.
          ti 8a proteine kaneis...?
          den ti8etai 8ema kostous...
          euxaristw

          Φίλε dolapsis, καλώς ήλθες στο 4Τ Forum. Σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στην Ελληνική γλώσσα, στην επιθυμία των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. Οδηγίες χρήσης) και στα ...ματάκια των υπόλοιπων χρηστών.

          Επίσης, το θέμα που άνοιξες μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης', όπως και όλα τα 'τι να αγοράσω' θέματα. Τα 'Νέα μοντέλα' είναι για μελλοντικά μοντέλα

          (moderator nass)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            απλα να προσεχεις οτι αν παρεις το 307 θα εχεις αρκετες υπερστροφικες τασεις ενω αμα παρεις τον megane θα εχεις ενα τιμονι που δεν θα μπορεις να συνεννοηθεις........χωροι πανω κατω τα ιδια , θεση οδηγησης και στα δυο καλα , επιδοσεις τα ιδια , και τα δυο προορισμενα για ανεση , λιγο μεγαλυτερη καταναλωση το 307, καλυτερος επιλογεας στο megane , την αξιοπιστια την αφηνω απ'εξω γιατι πολλα εχω ακουσει και απο τα δυο στρατοπεδα και δεν ξερω πλεον τι πεζει.......
            αν θυμηθω κατι αλλο θα συμπληρωσω....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              manosk last edited by

              Αν έχεις καταλήξει σ'αυτά τα δύο αυτοκίνητα, μάλλον το Megane II είναι καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή, αφού το 307 αλλάζει (308) και το σχήμα το Megane II είναι (κατά τη γνώμη μου) πιο πρωτοποριακό, άρα και διαχρονικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Υπερστροφικές τάσεις το 307; Το 306 τότε θα ταν πισωκίνητο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Υπερστροφικές τάσεις το 307; Το 306 τότε θα ταν πισωκίνητο

                  why not??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jimpap last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    Αν έχεις καταλήξει σ'αυτά τα δύο αυτοκίνητα, μάλλον το Megane II είναι καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή, αφού το 307 αλλάζει (308) και το σχήμα το Megane II είναι (κατά τη γνώμη μου) πιο πρωτοποριακό, άρα και διαχρονικό.

                    Το 308 θα βγει στην παραγωγή μετά το 2006 (κάποιοι μιλάνε για το 2008).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                      Υπερστροφικές τάσεις το 307; Το 306 τότε θα ταν πισωκίνητο

                      why not??

                      Διότι το 307 έχει χαρακτηριστεί σαν αδιάφορο, ουδέτερο, που γυρνάει πολύ δύσκολα που δεν έχει καμία σχέση με το 306 κλπ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Υπερστροφικές τάσεις το 307; Το 306 τότε θα ταν πισωκίνητο

                        why not??

                        Διότι το 307 έχει χαρακτηριστεί σαν αδιάφορο, ουδέτερο, που γυρνάει πολύ δύσκολα που δεν έχει καμία σχέση με το 306 κλπ.

                        δεν αναφερουν τα περιοδικα πουθενα οτι γυρναει δυσκολα........ δεν ξερω αν το εχεις οδηγησει απλα ετσι για πλακα που λεει ο λογος καντο ενα test drive και παιξε λιγο σε μια στροφουλα......... να δεις τι καλα που θα φυγει....... κατα τα αλλα οπως λες ΝΑΙ δεν ειναι κατι το ουαου.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Megane σε καθε περιπτωση. Κοιτα λιγακι το εσωτερικο και τον δυο και θα καταλαβεις. Επισης, μετα απο 30.000 χιλιομετρα εχω να πω οτι η αξιοπιστια του ειναι μια χαρα χαρουλα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                            δεν αναφερουν τα περιοδικα πουθενα οτι γυρναει δυσκολα........ δεν ξερω αν το εχεις οδηγησει απλα ετσι για πλακα που λεει ο λογος καντο ενα test drive και παιξε λιγο σε μια στροφουλα......... να δεις τι καλα που θα φυγει....... κατα τα αλλα οπως λες ΝΑΙ δεν ειναι κατι το ουαου.....

                            Αν δεν το είχα οδηγήσει δεν θα μου έκανε εντύπωση. Με φυσιολογικές κινήσεις δεν γυρνάει. Ε αν προβούμε σε 'αντικοινωνικούς' χειρισμούς όλα θα γυρίσουν. Γι' αυτό και το σύγκρινα με το 306 που ήταν αρκετά παιχνιδιάρικο (αλλά με αδύναμους κινητήρες), λόγω διαφορετικής πίσω ανάρτησης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              υστερουντες βραχιονες αλλες εποχες.............

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Κανένα!

                                Πλήρως αδιάφορα οδηγικά και σχεδιαστικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Κανένα!

                                  Πλήρως αδιάφορα οδηγικά και σχεδιαστικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr