Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΞΕΝΕΡΩΤΟ Η ΠΑΛΙΟ ΠΩΡΩΤΙΚΟ;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΞΕΝΕΡΩΤΟ Η ΠΑΛΙΟ ΠΩΡΩΤΙΚΟ;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    10
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Έστω ότι είστε φανατικός της γρήγορης οδήγησης και η τσέπη σης κινείται σε λογικά πλαίσια (βλέπε κοντά στο μέσο όρο). Η μόνη περίπτωση να αποκτήσετε ένα αξιοπρεπές όχημα που θα σας κάνει να χαμογελάτε είναι η αγορά των μεταχειρισμένων. Ή αποφεύγετε το ψάξιμο, τις σκοτούρες και τα έξτρα έξοδα και επαφείεστε στη διασφάλιση της εργοστασιακής εγγύησης και στη σιγουριά ότι κανείς δεν έχει κακομεταχειριστεί το αμαξάκι σας, εκτός από εσάς φυσικά. Εσείς τι θα επιλέγατε; Προσωπικά τάσσομαι και με τα δύο χέρια υπέρ του μεταχειρισμένου. Και για να μη νομίζετε ότι είμαι ανακόλουθος, τους επόμενους δύο μήνες το ΜΧ5 θα σβήσει τα 14α του κεράκια και το 323 GTX τα 13α του. Να ήταν μόνο οι τούρτες τα έξοδά μου...

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas last edited by

        Έστω ότι είστε φανατικός της γρήγορης οδήγησης και η τσέπη σης κινείται σε λογικά πλαίσια (βλέπε κοντά στο μέσο όρο). Η μόνη περίπτωση να αποκτήσετε ένα αξιοπρεπές όχημα που θα σας κάνει να χαμογελάτε είναι η αγορά των μεταχειρισμένων. Ή αποφεύγετε το ψάξιμο, τις σκοτούρες και τα έξτρα έξοδα και επαφείεστε στη διασφάλιση της εργοστασιακής εγγύησης και στη σιγουριά ότι κανείς δεν έχει κακομεταχειριστεί το αμαξάκι σας, εκτός από εσάς φυσικά. Εσείς τι θα επιλέγατε; Προσωπικά τάσσομαι και με τα δύο χέρια υπέρ του μεταχειρισμένου. Και για να μη νομίζετε ότι είμαι ανακόλουθος, τους επόμενους δύο μήνες το ΜΧ5 θα σβήσει τα 14α του κεράκια και το 323 GTX τα 13α του. Να ήταν μόνο οι τούρτες τα έξοδά μου...

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Έστω ότι είστε φανατικός της γρήγορης οδήγησης και η τσέπη σης κινείται σε λογικά πλαίσια (βλέπε κοντά στο μέσο όρο). Η μόνη περίπτωση να αποκτήσετε ένα αξιοπρεπές όχημα που θα σας κάνει να χαμογελάτε είναι η αγορά των μεταχειρισμένων. Ή αποφεύγετε το ψάξιμο, τις σκοτούρες και τα έξτρα έξοδα και επαφείεστε στη διασφάλιση της εργοστασιακής εγγύησης και στη σιγουριά ότι κανείς δεν έχει κακομεταχειριστεί το αμαξάκι σας, εκτός από εσάς φυσικά. Εσείς τι θα επιλέγατε; Προσωπικά τάσσομαι και με τα δύο χέρια υπέρ του μεταχειρισμένου. Και για να μη νομίζετε ότι είμαι ανακόλουθος, τους επόμενους δύο μήνες το ΜΧ5 θα σβήσει τα 14α του κεράκια και το 323 GTX τα 13α του. Να ήταν μόνο οι τούρτες τα έξοδά μου...

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            flowerpower last edited by

            Πιστευω οτι ειναι σχετικα ασφαλες να παρεις 'γρηγορο' μεταχειρισμενο. Γιατι δεν τα παιρνουν τυχαια ατομα και επειδη τα αγαπανε τα φροντιζουν και αυτοι. Και ουτε νομιζω οτι τα ξεσκιζουν και μετα τα πουλανε αφου με ενα test drive μπορεις να βγαλεις αρκετα συμπερασματα.
            Το βλεπω και απο τον πατερα μου που ειχε 10 χρονια το sunny 2.0 Gti (χρησιμοποιω 'ειχε' γιατι τωρα εχει αλλο, παρολλαυτα δεν το πουλησε) και δεν εβγαλε ουτε προβλημα ουτε τπτ.
            Τωρα που κοιταω στις αγγελιες το μοντελο αυτο εχει 4000-5000 ευρω....κατα τη γνωμη μου ειναι σχεδον τζαμπα..Αν το πουλησει θα το αγορασω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που τα αγαπούν και τα συντηρούν σωστά, αλλά υπάρχουν και αυτοί που τα αγόρασαν παρασυρμένοι από την καρδιά και όχι το νου και την τσέπη και μάλλον δε μπορούν να επωμιστούν τα έξτρα έξοδα. Όσο για το test-drive, ξέρεις τι εύκολα που μπορεί να καλυφθεί προσωρινά μία ζημιά των 1000Ε+; Αν όμως το ψάξεις εξονυχιστικά και έχεις κάποιες γνώσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο, γνωρίζεις δηλαδή που πάσχει, τότε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις μία καλή αγορά

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                flowerpower last edited by

                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που τα αγαπούν και τα συντηρούν σωστά, αλλά υπάρχουν και αυτοί που τα αγόρασαν παρασυρμένοι από την καρδιά και όχι το νου και την τσέπη και μάλλον δε μπορούν να επωμιστούν τα έξτρα έξοδα. Όσο για το test-drive, ξέρεις τι εύκολα που μπορεί να καλυφθεί προσωρινά μία ζημιά των 1000Ε+; Αν όμως το ψάξεις εξονυχιστικά και έχεις κάποιες γνώσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο, γνωρίζεις δηλαδή που πάσχει, τότε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις μία καλή αγορά

                μπορεις παντα να επισκευθεις ενα φιλικο συνεργειο για να του ριξει μια ματια ο μαστορας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gramacar last edited by

                  Πάντως να προσέχεις τα γρήγορα μεταχειρισμένα που είναι σχετικά νέας χρονολογίας αγοράς 2002+ και με λίγα χιλιόμετρα. Και μερικές φορές τα προβλήματα δε φαίνονται στον απλό έλεγχο στο συνεργείο. Είναι μάλλον σπανιες οι περιπτώσεις όπου κάποιος πουλάει το 'καλομεταχειρισμένο' γρήγορο αυτοκίνητό του αγοράς 2003+ με 12000 χλμ γιατί το βαρέθηκε. Μάλλον είναι προβληματικό ή το έχει σκίσει. Πάντως καλό θα ήταν να εξετάσεις και το προφίλ του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Άλλο να το έχει κάποιος μεσήλικας 40+ και άλλο ο boyracer των 20-25 ετών (χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον). Επίσης απέφυγε αυτοκίνητα τα οποία έχουν τροποποιηθεί με αναρτήσεις, χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, αύξηση ιπποδύναμης κλπ γιατί αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης δεν ήταν και πολύ ήσυχος. Επίσης, να το ελέγξεις σε συνεργείο της απολύτου εμπιστοσύνης σου. Μην εμπιστεύεσαι τις αντιπροσωπίες ιδίως αν είναι κοντά στον μαντρά που πουλάει τα αυτοκίνητα (στο λέω ως παθών). Να ξέρεις ότι τα κοντέρ είτε ηλεκτρονικά είτε όχι γυρνάνε όλα πίσω. Να ζητήσεις το βιβλίο συντήρησης και αν αυτό δεν υπάρχει ή είναι παραποιημένο εξαφανίσου. Τέλος το καλύτερο είναι το μεταχειρισμένο να είναι ακόμα στην εργοστασιακή εγγύηση. Α και κάνε παζάρια στη τιμή βγάζουν πολλά οι μαντράδες και έχουν τεράστια περιθώρια κερδους, μη δείξεις ότι τρελλάθηκες από την αρχή με το αμάξι γιατί αυτό λειτουργεί αρνητικά. Για μένα πάντως το καλύτερο είναι να πάρεις καινούριο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ελπίζω να βοήθησα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bug last edited by

                    Σε αυτήν την κατηγορία θα προστιμούσα να μαζέψω λίγα λεφτά και να πάρω κάτι καινούργιο(206rc,civic typer)το οποίο θα οδηγάω όπως θέλω εγώ και θα ξέρω οτι κανένας δεν το έχει σκίσει(το ελπίζω δηλαδή)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Όταν μου τέθηκε αυτό το δίλημμα, στην Ελλάδα διάλεξα καινούριο χιλιάρι, στο εξωτερικό το μεταχειρισμένο των (εφικτών) ονείρων μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Προσθέτω και εγώ την προτιμηση μου για καλό μεταχειρισμένο. έχω καλές εντυπώσεις για ότι αγόρασα με αυτο το σκεπτικό. Και το maserati,και το Barchetta, και το Lancia K, δεν χρειαστηκαν συντήρηση πέραν του λογικού που αναμένει κανείς. Φυσικά ο έλεγχος πρέπει να γίνει και η αγορά να ολοκληρωθεί χωρίς βιασύνη δόξα το θεό υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα πλέον, για παραδειγμα σας λέω οτι φίλος αγόρασε το CLK του 2000 με τα 193 νομιζω άλογα σε εκδοση elegant 70000 χλμ, απο ψηρα ιδιοκτητη ο οποίος θα πάρει την SL 500 στην τιμή των 27000 ευρώ. Το αυτοκίνητο αυτό είχε κοστίσει τοτε 17.000.000. πιστεύω οτι εκανε καλή αγορα!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                          Προσθέτω και εγώ την προτιμηση μου για καλό μεταχειρισμένο. έχω καλές εντυπώσεις για ότι αγόρασα με αυτο το σκεπτικό. Και το maserati,και το Barchetta, και το Lancia K, δεν χρειαστηκαν συντήρηση πέραν του λογικού που αναμένει κανείς. Φυσικά ο έλεγχος πρέπει να γίνει και η αγορά να ολοκληρωθεί χωρίς βιασύνη δόξα το θεό υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα πλέον, για παραδειγμα σας λέω οτι φίλος αγόρασε το CLK του 2000 με τα 193 νομιζω άλογα σε εκδοση elegant 70000 χλμ, απο ψηρα ιδιοκτητη ο οποίος θα πάρει την SL 500 στην τιμή των 27000 ευρώ. Το αυτοκίνητο αυτό είχε κοστίσει τοτε 17.000.000. πιστεύω οτι εκανε καλή αγορα!!!!!

                          Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου. Μακάρι να είχαμε όλοι τα λεφτά να αγοράζαμε συνέχεια καινούρια αλλά επειδή όποιος θέλει γρήγορο, πρέπει να τα σκάσει κανονικά, για αυτό το προσεγμένο μεταχειρισμένο είναι μια καλή λύση. Ασφαλώς και υπάρχουν καλά μεταχειρισμένα εκεί έξω, σίγουρα υπάρχουν πολλές ευκαιρίες (και ακόμα περισσότερες παγίδες), χρειάζεται όμως πάντα μπόλικος χρόνος και πολλή υπομονή. Στο τέλος βρίσκεις αυτό που θέλεις

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr