Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 812
    • 813
    • 814
    • 815
    • 816
    • 1082
    • 1083
    • 814 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21642
    204297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      typea last edited by

      Ο χρήστης koloko έγραψε:
      μου ειπαν οτι το καινουργιο δεν θα εχει καμια σχεση με αυτο θα ειναι πολυ καλυτερο και με μπριζωσαν.εδω μου ειπε το παιδι οτι δεν θα εχει καμια διαφορα με το γκολφ και οτι πηγαν στην γαλλια και το δοκιμασανε και παθανε πλακα και το ωραιο ειναι οτι τον πιστευω...

      Έπρεπε να τους πεις το autobilt έχει διαφορετική άποψη για το ΄καλύτερο μαθητή της κατηγορίας' Golf
      Αν 'πάθανε πλάκα' με την νέα C4 τότε τι πρέπει να πάθουν με την DS4 για να πείσουν ώστε να την πουλήσουν??
      Ότι διαφορά έχει το 307 με το 308 από άποψη μηχανολογικής και ποιοτικής προόδου, τέτοια χοντρικά διαφορά θα υπάρχει και στην νέα με την παλιά C4. Πέρα από τον ...βασιλιά της κατηγορίας, έπρεπε να τους πεις υπάρχει και ο αστερισμός της gulietta

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
        Και γιατι να παρω Leon ή Octavia (που ειναι και μακρυτερα απο το Golf) και να μην πεσει η τιμη του Golf στην τιμη του Leon; Αφου τα ιδια μηχανικα εχουν, την ιδια τεχνογνωσια εχουν, κατω απο την ιδια στεγη ειναι, την ιδια αξιοπιστια. Αρα προς τι η διαφορα τιμης; Μονο θεμα σηματος, κυτους ή ονοματος;

        Για να μην γκρινιάζεις ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zisis1992 last edited by

          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
          Ναι Ορέστης είναι
          Κοίτα αυτά που μου λες φυσιολογικά ακούγονται(σ' εμένα τουλάχιστον που το 2ο αυτοκίνητο της οικογένειας είναι Golf 4).Από τα παραπάνω που λες για να καταλάβεις το δικό μου τι αυτοκίνητο(που λέει ο λόγος) είναι πρόσθεσε ότι κατεβάζει 2 λίτρα λάδι κάθε 4500 χιλιόμετρα περίπου
          Και σκέψου ότι αυτό το πήραμε αντί μιας Xcarούλας

          Εγω τοσον καιρο νομιζα οτι ειχατε το Golf 3!!! Xsara...Ααααχχχχχ....Ρε μην λες το ονομα της και μου 'χει λειψει!!!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Χρονια πολλα Ζηση!!! Να τα εκατοστησεις!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zisis1992 last edited by

              Ο χρήστης efthymis έγραψε:
              Χρονια πολλα Ζηση!!! Να τα εκατοστησεις!!!

              Ευχαριστω Ευθυμη!!!! Κι εσυ οτι επιθυμεις να το 'χεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koloko last edited by

                ρε παιδια με μπερδεψατε λιγο τελικα αξιζει περισσοτερο η νεα c4 απο το γκολφ πχ το τσι 122?στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι το παιρνουν 8000.εγω το αγορασα πιο λιγο......αξιζουν ομως τα 12000 επιπλεων που θα χρειαστουν για το καινουργιο?η μενω το φτιαχνω και ειμαι ευχαριστημενος?παντως εθνικη μετα τα 140 το αμαξι απλα δεν πηγαινει καθολου οχι μια χεχε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Τοσα λεφτα επιπλεον δε τα αξιζει η γκολφω
                  Αμα ηταν μικροτερη η διαφορα ισως

                  Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο χρήστης koloko έγραψε:
                    ρε παιδια με μπερδεψατε λιγο τελικα αξιζει περισσοτερο η νεα c4 απο το γκολφ πχ το τσι 122?στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι το παιρνουν 8000.εγω το αγορασα πιο λιγο......αξιζουν ομως τα 12000 επιπλεων που θα χρειαστουν για το καινουργιο?η μενω το φτιαχνω και ειμαι ευχαριστημενος?παντως εθνικη μετα τα 140 το αμαξι απλα δεν πηγαινει καθολου οχι μια χεχε

                    Αυτόματο ή χειροκίνητο και με πιο μοτέρ το C4?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koloko last edited by

                      αυτοματο 1600 sx pack auto με 17αρες ζαντες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koloko last edited by

                        τα παραπανω λευτα ειναι για το c4 το καινουργιο οχι για το golf.γιαυτ λεω αν αξιζει να το δωσω.για το γκολφ δεν μου εχουν πει.το γκολφ το εχουν ολοι και πιστευω οτι ειναι ακριβο αλλα λενε οτι ειναι και το καλυτερο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Να υποθέσω το ατμοσφαιρικό και όχι το τούρμπο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            billaras_xantiaii last edited by

                            Νομιζω 1,4 ειναι του παιδιου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας...Αναφέρομαι στην νέα C4 που το πρότειναν. Αυτό που έχει είναι 1.6, ο 1,4 ποτέ δεν είχε αυτόματο κιβώτιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                billaras_xantiaii last edited by

                                Νομιζα αυτο που εχει τωρα ηθελες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koloko last edited by

                                  το 1.6 εχω με τα 110 αλογα και αυτοι μου προτειναν το 1.6 με τα 120 και μου ειπαν οτι το μοτερ της bmw δεν εχει καμια σχεση με το παλιο και ειναι και πολυ οικονομικο.παντος το δικο μου καιει 11-12 λιτρα ειτε εθνικη ειτε πολη αυτο δεν μπορο να το καταλαβω μην πω οτι στην εθνικη καιει περισσοτερα σχεδον 12 και στην πολη 11.αξιζει αυτη η αναβαθμιση να παρω το καινουργιο δηλαδη η να περιμενω και οτι μου βγαλει?παντως το αμαξι που με εχει κολησει ειανι το asx με το πετρελαιο(μπορω να το αγορασω λογο περιοχης...)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zisis1992 last edited by

                                    Ο χρήστης koloko έγραψε:
                                    το 1.6 εχω με τα 110 αλογα και αυτοι μου προτειναν το 1.6 με τα 120 και μου ειπαν οτι το μοτερ της bmw δεν εχει καμια σχεση με το παλιο και ειναι και πολυ οικονομικο.παντος το δικο μου καιει 11-12 λιτρα ειτε εθνικη ειτε πολη αυτο δεν μπορο να το καταλαβω μην πω οτι στην εθνικη καιει περισσοτερα σχεδον 12 και στην πολη 11.αξιζει αυτη η αναβαθμιση να παρω το καινουργιο δηλαδη η να περιμενω και οτι μου βγαλει?παντως το αμαξι που με εχει κολησει ειανι το asx με το πετρελαιο(μπορω να το αγορασω λογο περιοχης...)

                                    Σαφως και αξιζει! Το 1.6 με τα 110 ειναι μοτερ του '90 ενω ο 1.6 VTi με τα 120 καινουριο μοτερ!ΕΕΕ....Μια διορθωση....Το μοτερ ΔΕΝ ειναι μονο της BMW...Η εξελιξη ειναι απο κοινου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      billaras_xantiaii last edited by

                                      Τι λες βρε Ζηση. Δεν ειναι μοτερ του '90. ΤΟ αν πρωτοπαρουσιαστηκε ο TU το 1987 ΟΚ, αλλα δεν εχει σχεση ο τοτε με τον τωρα. Καμια σχεση, παλια ητνα 8ν, αλλοι θαλαμοι, αλλες ρυθμισεις, μετα εγινε 16ν μπηκε στα rallye/saxo vts δεν εβγαζε ρυπους, ξανασχεδιαστηκε κεφαλη κτλ κτλ και βγηκε ο 1.66 16v που εμπαινε μεχρι 2 χρονια πριν. Καμια σχεση ο τοτε με τον τωρα.
                                      Παντως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα για τον νεο 1,6 16ν VTi. Ιδια δυναμη με τον παλιο λενε.
                                      Οσο για την καταναλωση σου, ψαξε τι φταιει. ΟΛα τα αλλα C4 εχουν 6,5-7 το πολυ ταξιδι, εσυ γιατι τοσο; Αρα κατι αλλο φταει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ο χρήστης koloko έγραψε:
                                        το 1.6 εχω με τα 110 αλογα και αυτοι μου προτειναν το 1.6 με τα 120 και μου ειπαν οτι το μοτερ της bmw δεν εχει καμια σχεση με το παλιο και ειναι και πολυ οικονομικο.παντος το δικο μου καιει 11-12 λιτρα ειτε εθνικη ειτε πολη αυτο δεν μπορο να το καταλαβω μην πω οτι στην εθνικη καιει περισσοτερα σχεδον 12 και στην πολη 11.αξιζει αυτη η αναβαθμιση να παρω το καινουργιο δηλαδη η να περιμενω και οτι μου βγαλει?παντως το αμαξι που με εχει κολησει ειανι το asx με το πετρελαιο(μπορω να το αγορασω λογο περιοχης...)

                                        Να ξέρεις πως το κιβώτιο θα είναι το ίδιο δλδ το in house κλασσικό αρχαίο 4αρι. Επίσης μην περιμένεις να βάζει φωτιά στον δρομό με τα 120 άλογα. Από την άλλη ο 1,6Τ συνδυάζεται με το 6αρι ρομποτικό δλδ από την Σκύλα στην Χάρυβδη . Γνώμη μου αν δε θές ντε και καλά αυτόματο πάρε την 1,6Τ με το χειροκίνητο ή έστω την απλή 1,6 αλλά πρώτα να κάνεις test drive για να δείς αν σου ταιριάζει σε θέμα επιδόσεων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billaras_xantiaii last edited by

                                          Σωστο
                                          Παντως γενικα μακρια απο sensodrive, γιατι απλα δεν ξερουν να τα φτιαχνουν στις αντιπροωσπειες. Δεν κανουν ποτε reset καθε 15000-20000 χιλιομετρα το διακενο του συμπλεκτη μεχρι που χαλαει το βηματικο της αλλαγης και του συμπλεκτη. Μετα κλαφτα χαραλαμπε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zisis1992 last edited by

                                            Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
                                            Τι λες βρε Ζηση. Δεν ειναι μοτερ του '90. ΤΟ αν πρωτοπαρουσιαστηκε ο TU το 1987 ΟΚ, αλλα δεν εχει σχεση ο τοτε με τον τωρα. Καμια σχεση, παλια ητνα 8ν, αλλοι θαλαμοι, αλλες ρυθμισεις, μετα εγινε 16ν μπηκε στα rallye/saxo vts δεν εβγαζε ρυπους, ξανασχεδιαστηκε κεφαλη κτλ κτλ και βγηκε ο 1.66 16v που εμπαινε μεχρι 2 χρονια πριν. Καμια σχεση ο τοτε με τον τωρα.
                                            Παντως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα για τον νεο 1,6 16ν VTi. Ιδια δυναμη με τον παλιο λενε.
                                            Οσο για την καταναλωση σου, ψαξε τι φταιει. ΟΛα τα αλλα C4 εχουν 6,5-7 το πολυ ταξιδι, εσυ γιατι τοσο; Αρα κατι αλλο φταει...

                                            Ε ναι ρε billara αυτο εννοω! Το οτι εχει φαει εξελιξη αυτο εννοειται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 812
                                            • 813
                                            • 814
                                            • 815
                                            • 816
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 814 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr