-
Σε τι κατάσταση είναι η κυρία Λάμπρο? Μήπως μπορούμε να δούμε καμιά φωτογραφία της?
Τον Καρυάδη θα τον επισκεφτώ κι εγώ σύντομα μπας και βρω ενα μηχανικό που να αγαπάει τα Σιτροέν.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σε τι κατάσταση είναι η κυρία Λάμπρο? Μήπως μπορούμε να δούμε καμιά φωτογραφία της?Τον Καρυάδη θα τον επισκεφτώ κι εγώ σύντομα μπας και βρω ενα μηχανικό που να αγαπάει τα Σιτροέν.
Το μόνο 1000% σίγουρο!
Το ότι έχει ο ίδιος 4-5 citroen κάτι λέει! -
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
To αυτοκινητο το πηρα πριν 8 μηνες. ΕΙναι μοντελο 2001, μεταχειρισμενο το πηρα με 45000 χλμ.Οκ, έτσι όπως το έγραψες κατάλαβα ότι το είχες πάρει το 2001 μεταχειρισμένο με αυτά τα χιλιόμετρα.
Απλα δε μπορω να βρω ακρη τι λαστιχα να βαλω που να εχουν μια καλη σχεση τιμης - μακροζωιας και κρατηματος (σε βρεγμενο & στεγνο) με δεδομενο οτι οδηγω συντηρητικα και κανω ελάχιστα ταξιδια.
Αχ, αυτό είναι πονεμένη ιστορία... Θα σου έλεγα να βάλεις Michelin για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλά μπορεί κάποιος άλλος να έχει διαφορετική γνώμη. Γενικά, από τη μεγάλη μου εμπειρία στα Citroen, κάθε φορά που αλλάζουμε μάρκα ελαστικών, βρίζουμε. Και ξαναγυρνάμε στη Michelin.
Ενα μαλιστα απο τα πιο ενδιαφεροντα ητανε καποιοις που ηθελε σωνει και καλα να με πεισει οτι ενδείκνυται να βαλω 185/55 R14 στo 1.4 VTS Saxo μου, δεν προκειται λεει να εχω καμμια αρνητική επιπτωση (κανονικα ειπαμε φοραει 165/65 R14) .... Υπαρχει περιπτωση να εχει δικιο στο οτι δεν θα υπαρχει καμμια αρνητικη επιπτωση ?
Nαι, υπάρχει τέτοια περίπτωση. Αυξάνεις 2 νούμερα το φάρδος (165-175-185) και μειώνεις 2 νούμερα το ποσοστό του προφίλ (65-60-55). Σωστό ακούγεται.
Τωρα οι αναρτησεις οντως μου δινουν την ενοχλητική αισ8ηση συχνα οτι δεν υπαρχουν , παλι συγκριτικα με το προηγουμενο μου αυτοκινητο για πολλα χρονια (Seat Gredos) εχω την εντυπωση οτι το saxo μου πασχει απο ανεση εξαιτιας αναρτησεων. Πολλες φορες οταν περναω απο ανισόπεδες ή κεκλιμενες περιοχες της ασφαλτου ή ανωμαλιες λεω ευτυχως που ειναι τα καθισματα bucket και με κρατανε στη θεση μου ... περα δω8ε παω και ολες οι ανωμαλιες περνανε μεσα στο αυτοκινητο.
Μηχανικοι (τρεις) μου ειπανε οτι ειναι ενταξει, εγω όμως περιμενα και με τη φημη των citroen, οτι 8α ειχα καλυτερη ανεση σε σχεση με το Gredos που συγκριτικα μοιαζει με αεροπλανο σε σχεση με το saxo οταν περναει απο ανωμαλιες και αλλαγες επιπεδοτητας της ασφαλτου. (Βεβαια στην οδηγικη συμπεριφορα και στις στροφες δεν εχουν καμμια σχεση μεταξυ τους, εκει το seat φυσικα ειναι μαουνα , βαρκα και χειροτερα)
Να το πας σε σοβαρό μαγαζί με αμορτισερόμετρο. Με το μάτι δεν μπορείς να καταλάβεις αν έχει φθορά το αμορτισέρ (εκτός κι αν έχει πια σπάσει).
-
΄στω
-
no p
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
no pμ π ε ε ε ?
(=μα πόσο ευγενικοί είμαστε ε?)
-
ειναι σχετικο λες με το οτι εχω και εγω citroen ? (αν και οχι καθαροαιμο)
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
ειναι σχετικο λες με το οτι εχω και εγω citroen ? (αν και οχι καθαροαιμο)Citroen είναι όλα και ειδικά το σάξο έχει χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να μείνει στην ιστορία της εταιρίας
-
Ενα μαλιστα απο τα πιο ενδιαφεροντα ητανε καποιοις που ηθελε σωνει και καλα να με πεισει οτι ενδείκνυται να βαλω 185/55 R14 στo 1.4 VTS Saxo μου, δεν προκειται λεει να εχω καμμια αρνητική επιπτωση (κανονικα ειπαμε φοραει 165/65 R14) .... Υπαρχει περιπτωση να εχει δικιο στο οτι δεν θα υπαρχει καμμια αρνητικη επιπτωση ?
Nαι, υπάρχει τέτοια περίπτωση. Αυξάνεις 2 νούμερα το φάρδος (165-175-185) και μειώνεις 2 νούμερα το ποσοστό του προφίλ (65-60-55). Σωστό ακούγεται.
Ένα νούμερο παραπάνω είναι εντάξει. Δύο μπορεί να μην χωράει η ζάντα. Και 185 στο 1.4 μάλλον θα χαλάσει τις επιδόσεις.
-
Eφόσον είναι 1,4 VTS look μπαίνουν μια χαρά τα 185-55...στο 1,6 VTS πώς μπαίνουν δηλ..?Ιδια πράγματα φοράει...(φουσκώματα κτλ)
Απλά στις επιδόσεις ίιιιισως σου κόψει κάτι αλλά κ αυτό ελάχιστο θα είναι.
Savas speaking ...χα χα χα χα
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
ειναι σχετικο λες με το οτι εχω και εγω citroen ? (αν και οχι καθαροαιμο)
Citroen είναι όλα και ειδικά το σάξο **έχει χαρακτηριστικά **που του επιτρέπουν να μείνει στην ιστορία της εταιρίας
Όπως?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
ειναι σχετικο λες με το οτι εχω και εγω citroen ? (αν και οχι καθαροαιμο)
Citroen είναι όλα και ειδικά το σάξο **έχει χαρακτηριστικά **που του επιτρέπουν να μείνει στην ιστορία της εταιρίας
Όπως?
1)το vts είναι ίσως το πρώτο σπορτίφ αυτοκίνητο της citroen που είχε τεράστια αποδοχή(μαζί με το ax) απο το κοινό γεγονός που δημιούργησε απαιτήσεις απο την citroen ωστε να συνεχίσει στην παραγωγή ενός αντίστοιχου μοντέλου(c2 vts).Μόνο και μόνο γι'αυτό πιστεύω οτι αξίζει μία θέση στην ιστορία της citroen
2)Το σάξο ήταν το πιό άνετο στην κατηγορία του απο πλευράσ ανάρτησης ιδιαίτερα στα μικρά μοντέλα(χαρακτηριστικό),θορυβώδες και με κορυφαίο στήσιμο(ιδιαίτερα στα μικρά μοντέλα συνδυάζονταν με την χαρακτηριστική για citroen έντονη κλίση )
3)Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το έχω στην καρδιά μου
φιλικά -
Ο χρήστης bug έγραψε:
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το έχω στην καρδιά μου
Κι εγώ Γιαννάκη...
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
ειναι σχετικο λες με το οτι εχω και εγω citroen ? (αν και οχι καθαροαιμο)
Citroen είναι όλα και ειδικά το σάξο **έχει χαρακτηριστικά **που του επιτρέπουν να μείνει στην ιστορία της εταιρίας
Όπως?
Κώστα εάν δεν μπεις σε ένα από δαύτα να σε πάει σε μία ορεινή διαδρομή βόλτα, δεν πρόκειται να καταλάβεις ότι και όσο να γράφουμε...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ειναι σχετικο λες με το οτι εχω και εγω citroen ? (αν και οχι καθαροαιμο)
Citroen είναι όλα και ειδικά το σάξο **έχει χαρακτηριστικά **που του επιτρέπουν να μείνει στην ιστορία της εταιρίας
Όπως?
Κώστα εάν δεν μπεις σε ένα από δαύτα να σε πάει σε μία ορεινή διαδρομή βόλτα, δεν πρόκειται να καταλάβεις ότι και όσο να γράφουμε...
Ναι βρε παιδιά αλλά εγώ δεν ρώτησα τι το κάνει ξεχωριστό αλλά τι το κάνει Citroen
-
Ωχ ... θεωρείς δηλ ότι δεν είναι Citroen στα μάτια σου...?
Αμάν μας στενοχώρησες τώρα...
edit : Το κάνει Citroen το 'στρίβειν' του...
-
Γεια σε ολους επιτέλου λίγη κουβεντούλα
Λάστιχα σάξο Αν η ζάντες που φοράρι είναι 5,5χ14 τοτε τα 185 μπαίνουν οριακά, το καλύτερο θα ήταν 175/60/14 αλλά δεν κυκλοφορούν και πολύ. Αν είναι 5χ14 το 175 είναι οριακό οπότε μην σκεφτείς να βάλεις 185/55/14 ακόμα και αν επιμένει ο λαστιχά είναι λάθος.
Το Σάξο (αλλά και το ΑΧ) δεν είναι αυτό που λέμε παραδοσιακό Σιτροέν. Το 106, το σάξο, το ΑΧ, το 205 αλλά και το Visa ξεκίνησαν την νεα εποχή για τους Γάλλους. Δηλαδή εμείς δεν έχουμε Φερράρι ή Πόρσε αλλά μπορούμε να φτιαξουμε σπορ αυτοκίνητα ακόμα και εχουν τον κινητήρα του σεντάν του πατέρα σας.
Αλλά τα βασικά χαρακτηριστικά της Σιτροέν ήταν άνεση και πρωτοποριακός σχεδιασμος και μοναδικότα, στοιχεία που δυστυχώς έχουν χαθεί από την στιγμή της παντρειάς με την Πεζώ(που αν δεν είχε γίνει μόνο ο Κώστας θα είχε Σιτροέν τώρα )
Το ΑΧ το είχα προτιμήσει από το XSI μόνο και μόνο γιατί ήταν πιο ελαφρύ αν ήξερα οτι δεύτερο ήταν καλύτερα στημένο αυτοκίνητο. Αλλά ήξερα οτι δεν ήταν αληθινή Σιτροέν. Πάντα είχα στο μυαλό μου οτι πρέπει να ζήσω με μία αληθινή. Βέβαια ποτέ δεν έρχονται όλα όπως τα σχεδιάζουμε και έτσι κάτι που θα το έκανα σε 2-3 χρόνια το έκανα το καλοκαίρι.
Με αυτά που λέω δεν κατηγορώ τα Σάξο κλπ απλώς εκπρωσοπεί την νέα φιλοσοφία της Σιτροέν. [/b] -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Γεια σε ολους επιτέλου λίγη κουβεντούλα
Λάστιχα σάξο Αν η ζάντες που φοράρι είναι 5,5χ14 τοτε τα 185 μπαίνουν οριακά, το καλύτερο θα ήταν 175/60/14 αλλά δεν κυκλοφορούν και πολύ. Αν είναι 5χ14 το 175 είναι οριακό οπότε μην σκεφτείς να βάλεις 185/55/14 ακόμα και αν επιμένει ο λαστιχά είναι λάθος.
Το Σάξο (αλλά και το ΑΧ) δεν είναι αυτό που λέμε παραδοσιακό Σιτροέν. Το 106, το σάξο, το ΑΧ, το 205 αλλά και το Visa ξεκίνησαν την νεα εποχή για τους Γάλλους. Δηλαδή εμείς δεν έχουμε Φερράρι ή Πόρσε αλλά μπορούμε να φτιαξουμε σπορ αυτοκίνητα ακόμα και εχουν τον κινητήρα του σεντάν του πατέρα σας.
Αλλά τα βασικά χαρακτηριστικά της Σιτροέν ήταν άνεση και πρωτοποριακός σχεδιασμος και μοναδικότα, στοιχεία που δυστυχώς έχουν χαθεί από την στιγμή της παντρειάς με την Πεζώ(που αν δεν είχε γίνει μόνο ο Κώστας θα είχε Σιτροέν τώρα )
Το ΑΧ το είχα προτιμήσει από το XSI μόνο και μόνο γιατί ήταν πιο ελαφρύ αν ήξερα οτι δεύτερο ήταν καλύτερα στημένο αυτοκίνητο. Αλλά ήξερα οτι δεν ήταν αληθινή Σιτροέν. Πάντα είχα στο μυαλό μου οτι πρέπει να ζήσω με μία αληθινή. Βέβαια ποτέ δεν έρχονται όλα όπως τα σχεδιάζουμε και έτσι κάτι που θα το έκανα σε 2-3 χρόνια το έκανα το καλοκαίρι.
Με αυτά που λέω δεν κατηγορώ τα Σάξο κλπ απλώς εκπρωσοπεί την νέα φιλοσοφία της Σιτροέν. [/b]Αρα είναι citroen με νέα φιλοσοφία αν θέλετε,ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο σιτροεν απο τα παλιότερα
-
Εμένα πάντως μου αρέσουν και οι δύο
Ελπίζω το C2 VTS να συνεχίσει τηνσχολή των Σάξο κλπ -
Παιδιά, όλα τα citroen στρίβανε ανέκαθεν στο παρελθόν και θα στρίβουνε στο μέλλον, ο κόσμος να χαλάσει.......
Σας μιλάει ο κάτοχος ενός ταπεινού saxo 1.1....
CITROËN FORUM