-
Nομιζω οτι ακομα αρκετοι απο εσας που ειστε κι αγωνιζομενοι , τα βλεπετε απ'την σκοπια του .... δηλαδη απο εκεινα τα χρονια που πιαναμε το προγραμμα και μετρουσαμε με ποσους αγωνες που μας καθαριζουμε ενα κυπελο κ.α.
Πιστευω οτι δεν ειναι τυχαια η προκυρηξη , αντιθετα εχει πεσει πολυ φαια ουσια , για να μπορεσουν να γινουν πρωτα απ'ολα οι αγωνες απο τις λεσχες (βασικο ,και σημαντικο ,να μπορεσουν να φτιαξουν ταμειο απο συμμετοχες ,για να μην του χρονου) και πρεπει να σταματισουμε να ονειροβατουμε οτι υπαρχουν (οπως υπηρχαν) συμμετοχες που ακολουθουν ολοκληρα κυπελα η πρωταθληματα !
Μ'αυτην την βαση πιστευω οτι το προγραμμα του 2011 και αυτο μου **δειχνει **, χωρις να εχω μιλησει με κανεναν αρμοδιο , και εσκεμενα δεν υπαρχουν συντελεστες κ.α.
Για δειτε το ετσι ........ και θα καταλαβετε τι προσπαθησαν στην κρισιμη αυτη περιοδο , εως ανηπαρξια αγωνων ......... -
Θέλω να αναφέρω οτι κατηγορίες-φυτώρια ούτε και φέτος θα έυδοκιμήσουν.Δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτα ... Απλούστευσε το πρωταθλημα απλά με την ύπαξη ουσιαστικά μονο 5 αγώνων ... Μεγαλύτερη αξία φέτος θα έχει πχ ο Κυπελλούχος ασφάλτου απ'τον πρωταθλητη.
-
Βλέπω με πολύ χαρά ότι η νέα αρχή έδωσε μεγάλη βάση στο να επιβραβεύσει τους καλύτερους οργανωτές του 2010, κριτήριο που βέβαια είχε προαναγγείλει στο φόρουμ ο EL EM: Για παράδειγμα μετά τη λαμπρή πορεία της ΠΑΛΜΑ (ενα ραλι σπριντ που δεν έγινε ποτέ και μια ανάβαση που ήταν η πιο αποτυχημένη των τελευταίων χρόνων με 40 συμμετοχές και 80 θεατές) η προσπάθεια της επιβραβεύτηκε και έτσι τη νέα χρονιά θα έχει άλλη μια ευκαιρία να διοργανώσει το παρθενικό της ραλι σπριντ, ενώ η ανάβαση της θα ανοίξει τη σεζόν. Είναι μια δικαίη απόφαση που αντανακλά άλλωστε και το τεράστιο δυναμικό της λέσχης που στην προσφάτη ανακοίνωση της ΟΜΑΕ είχε 0 αιτησείς στελεχών – κριτών. Δεύτερος αγώνας στο καλεντάρι των αναβάσεων θα είναι ο επίσης εξαιρετικά πετυχημένος Αχλαδόκαμπος της λέσχης Τρίπολης (0 αιτησείς στελεχών – κριτών) που σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει σαν μασκότ όλο το καστ της Sirina Productions σε μια τιτάνια προσπάθεια αναβάθμισης του σπορ. Συνολικά το πρωτάθλημα θα έχει εννέα αγώνες (που είναι νεο πανελλήνιο ρεκόρ), διασκορπισμένους κυριολεκτικά σε όλη την Ελλάδα σε μια σαφή αναγνώριση της αρχής ότι οι αγωνιζόμενοι στις αναβάσεις είναι φραγκάτοι και δεν χαμπαριάζουν από την κρίση. Από αυτούς θα μετράνε οι έξι έτσι ώστε να μοιραστούν οι συμμετοχές, να μειωθεί ο συναγωνισμός, να σκυλοβαρεθούν οι θεατές και αν είναι δυνατό να καταλήξουν στην Πιτιτσα καμιά 20αρια συμμετοχές ώστε το 2012 να την πετάξουμε και αυτή από το πρόγραμμα όπως την ενοχλητική Αιγείρα. Στόχος προφανώς είναι μέχρι το 2015 να είναι το πρωτάθλημα αναβάσεων χειρότερο από τα αγαπημένα της αρχής ράλι, αν είναι δυνατό άλλωστε να είναι κάτι πιο δημοφιλές από το ράλι σπριντ Τραχανοπλαγιάς.
-
Ο χρήστης spirosR έγραψε:
Θέλω να αναφέρω οτι κατηγορίες-φυτώρια ούτε και φέτος θα έυδοκιμήσουν.Δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτα ... Απλούστευσε το πρωταθλημα απλά με την ύπαξη ουσιαστικά μονο 5 αγώνων ... Μεγαλύτερη αξία φέτος θα έχει πχ ο Κυπελλούχος ασφάλτου απ'τον πρωταθλητη.Bρε Σπυρο , τι φυτωρια ? τα φυτωρια στο πρωταθλημα θα πανε να εξελιχθουν και να αναπτυχθουν ?
Για την αξια που λες , αντιθετα , ο πρωταθλητης θα εχει μεγαλυτερη αξια (για πρωτη φορα στην ιστορια της Ελλαδος !!!!) γιατι καλως εχοντων των πραγματων , θα μπορει να βγει απο οδηγους που μπορουν να στο μπατζετ των μεχρι τωρα πρωταθλητων (των εξης ....ενος). Ποσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε αυτο που εγινε , επι τελους ?
Τρομακτικη αλλαγη , τετοια που αν δουμε τον μεχρι τωρα πρωταθλητη των τελευταιων ετων(κορυφη στο χωμα) να συμμετασχει μαζι με αλλους τρεις τεσσερεις οδηγους ,( οδηγαρες ασφαλτινους κυριως) εχει να γινει της αλεπους το οργιο .... και τοτε θα μπορει να πει κι ο καθε πικραμενος αυτος εισαι **μεγαλε **....
-
καλησπερα και απο μενα.Οπως ειναι λογικο οι αποψεις διαφερουν και για αυτο το θεμα!Ο καθενας το βλεπει απο την δικη του μερια, με την παραπανω εμπειρια, με αυτα που εχει δει - βιωσει τοσα χρονια στον χωρο (και δεν τον αγγιζει τπτ πια), με το ενδεχομενο του τι τον βολευει κ.α. Δεν θα φερω λοιπον αντιρηση στα λεγομενα κανενος σεβομενος και το γεγονος της απειριας μου αλλα και της ελαχιστης παρουσιας μου στο χωρο.Αυτο που θελω να αναφερω απο την μερια μου σαν νεος αγωνιζομενος-χομπιστας, ειναι οτι νιωθω πως αντι να ανοιγονται ''δρομοι'' για να ερθουν και να παραμεινουν (βασικο!) νεοι ανθρωποι στο χωρο του μιχανοκινητου, κλεινουν οι πορτες ολο και περισσοτερο!Χρονο με το χρονο με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας, γινεται ολο και πιο δυσκολη η συμμετοχη σε ενα-δυο αγωνες, ποσο αλλο σε ενα πρωταθλημα-κυπελο.Εδω φετος ακυρωθηκαν ποσοι αγωνες εξαιτιας λιγων συμμετοχων και λεμε για το 2011 οτι υπαρχει και ρητρα στο ελαχιστο των αγωνων που συμμετειχε το πληρωμα ή ο αγωνιζομενος?Και για να μην παρεξηγηθω δεν εννοω οτι με 1-2 αγωνες να παρει καποιος τιτλο!Με αυτον τον τροπο θα μοιραστουν οι συμμετοχες αναλογα με το τι βολευει τον καθενα (τοπικα - οικονομικα) με αποτελεσμα να υπαρχει μειωμενο θεαμα και ενδεχομενος να μην συμπληρωσει κατηγορια - κλαση!οποτε παλι δεν υπαρχει κυπελουχος στο τελος της χρονιας!Και επειδη στην ελλαδα το σπορ ειναι καθαρα σε ερασιτεχνικο επιπεδο (και δεν ειναι παντα κακο, χομπι κανουμε) το μονο που εχουμε να λαβουμε εμεις οι αγωνιζομενοι ειναι η ευχαριστηση της συμμετοχης, του συναγωνισμου με τους φιλους-συναθλητες μας και η επιβραευση σε οτι κατακτησει ο καθενας μας.Οταν λοιπον αυτα τα τρια στα κουτσουρευουν σιγα-σιγα ειναι λογικο να χανεις την διαθεση να συνεχυσεις και να απομακρυνεσαι απο κατι που αγαπας, οσο ακομα εχεις καλες αναμνυσεις.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Θέλω να αναφέρω οτι κατηγορίες-φυτώρια ούτε και φέτος θα έυδοκιμήσουν.Δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτα ... Απλούστευσε το πρωταθλημα απλά με την ύπαξη ουσιαστικά μονο 5 αγώνων ... Μεγαλύτερη αξία φέτος θα έχει πχ ο Κυπελλούχος ασφάλτου απ'τον πρωταθλητη.
Bρε Σπυρο , τι φυτωρια ? τα φυτωρια στο πρωταθλημα θα πανε να εξελιχθουν και να αναπτυχθουν ?
Για την αξια που λες , αντιθετα , ο πρωταθλητης θα εχει μεγαλυτερη αξια (για πρωτη φορα στην ιστορια της Ελλαδος !!!!) γιατι καλως εχοντων των πραγματων , θα μπορει να βγει απο οδηγους που μπορουν να στο μπατζετ των μεχρι τωρα πρωταθλητων (των εξης ....ενος). Ποσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε αυτο που εγινε , επι τελους ?
Τρομακτικη αλλαγη , τετοια που αν δουμε τον μεχρι τωρα πρωταθλητη των τελευταιων ετων(κορυφη στο χωμα) να συμμετασχει μαζι με αλλους τρεις τεσσερεις οδηγους ,( οδηγαρες ασφαλτινους κυριως) εχει να γινει της αλεπους το οργιο .... και τοτε θα μπορει να πει κι ο καθε πικραμενος αυτος εισαι **μεγαλε **....
Πού θα εξελιχθούν τα φυτώρια δηλαδή ? Στα λόγια ? Στις ειδικές φαινονται ποιοί το χουν και ποιοί οχι. Και γιατί να νιώθω χαρούμενος για την νέα προκύριξη ? Ετσι κ αλλιώς για το πρωτάθλημα κυνηγιούνται συνδιασμοί με μπάτζετ άνω των 100.000ευρω ανα έτος.Οπότε απλά διευκολήνει αυτή την κατηγορία . Το οποίο βέβαια είναι παγίδα , γιατί εάν σου κάτσει πχ ένα σπασμένο μοτέρ , άντε να μαζέψεις τα αμάζευτα ... Πέιτε μου τί κίνητρα έχει κάποιος με Ν2-Α5 να τρέξει φέτος ... Το ότι πρέπει να τρέξει 6 μινιμουμ αγώνες? Αμα του κάτσει το τζόκερ αλλάζει το θέμα ...
-
Rally asfaltina xwmatina, anabaseis kai sprintakia.... Taxythta fetos giok?
-
Ε ναι ρε Αλεξ, τι νομιζες; Προσεχως θα τελειωσουν και τις αναβασεις, work in progress
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Rally asfaltina xwmatina, anabaseis kai sprintakia.... Taxythta fetos giok?Συνεχιζοντε οι ανακοινωσεις .......... , αστον κολλημενο με καποιους απαραδεκτους , να κανει το κοκορακι .......
-
Ο χρήστης spirosR έγραψε:
Πού θα εξελιχθούν τα φυτώρια δηλαδή ? Στα λόγια ? Στις ειδικές φαινονται ποιοί το χουν και ποιοί οχι. Και γιατί να νιώθω χαρούμενος για την νέα προκύριξη ? Ετσι κ αλλιώς για το πρωτάθλημα κυνηγιούνται συνδιασμοί με μπάτζετ άνω των 100.000ευρω ανα έτος.Οπότε απλά διευκολήνει αυτή την κατηγορία . Το οποίο βέβαια είναι παγίδα , γιατί εάν σου κάτσει πχ ένα σπασμένο μοτέρ , άντε να μαζέψεις τα αμάζευτα ... Πέιτε μου τί κίνητρα έχει κάποιος με Ν2-Α5 να τρέξει φέτος ... Το ότι πρέπει να τρέξει 6 μινιμουμ αγώνες? Αμα του κάτσει το τζόκερ αλλάζει το θέμα ...Εξακολουθω να μην σε βρε Σπυρακο ....
Πες μας ομως εσυ ,πως ειχες φανταστει και πως θα εξυπηρετουσε (ακριβως ομως οχι φλου) το προγραμμα ενος πληρωματος Ν2 και θα επρεπε στο τελος της χρονιας να στεφτει κυπελουχος στην κλαση του .......
-
Ο περιορισμός ελάχιστου αριθμού αγώνων εξυπηρετεί την αξιοπιστία των πρωταθλημάτων (πχ. όσα συνέβησαν στο Παλάδιο δεν θα είχαν σημασία βαθμολογικά και δεν θα είχαν ακουστεί οι μπούρδες που ακούστηκαν, διότι ο Ζάχος δεν θα έπαιρνε βαθμούς). Αν είναι στο τέλος της χρονιά να στεφθεί κάποιος κυπελλούχος επειδή πήγε σε 2 αγώνες από τους 6-8 και όλοι οι άλλοι πήγαν σε έναν, καλύτερα να μη στεφθεί κανένας. Δηλαδή δεν επιτρέπεται 'δεοντολογικά' να πάρεις ένα έπαθλο κατά λάθος.
Επίσης δεν μπορεί να αυξάνει το κόστος διότι αν κάποιος σκοπεύει να διεκδικήσει ένα κύπελλο εξ΄αρχής, δεν προγραμματίζει να πάει στους 2 από τους 6 ή 8 αγώνες αλλά σε περισσότερους. Ε, 50% είναι το όριο, τι στην ευχή, διεκδικείς κύπελλο πηγαίνοντας σε λιγότερους από τους μισούς αγώνες ? -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ε ναι ρε Αλεξ, τι νομιζες; Προσεχως θα τελειωσουν και τις αναβασεις, work in progress...ε,αν το καταφερουν κι αυτο,τοτε ...τους βγαζω το καπελο...
η απορια μου ειναι: η αναβαση Μοσχοκαρυας μας τελειωσε οριστικα κ αμετακλητα...?
δεν τη βλεπω ουτε φετος μεσα....
κριμα,πραγματικα... -
Γιατι ρωτησες την ΑΛΑΛ και την ηθελαν αγαπητε ? μηπως προσεξες ,(αν σε ενδιαφερει ), οτι δεν υπαρχει ουτε το ραλλυ Λαμιας ?που την προηγουμενη χρονια ειχε αριστευσει σε πολλους τομεις ?
Μηπως πρεπει να βλεπουμε και τις αλλες παραμετρους πλεον , κι οχι μονον οτι μας ..... αρεσει ? -
Θα απαντήσω καθαρά για την Ν2 λοιπόν. Καταρχήν να παραδεχτούμε οτι αυτή η κλάση δεν μπορεί να 'βγάλει πρωταθλητή' καθώς δεν μπορούν τα saxoralla να τρέξουν χώμα ... Αυτο και μόνο σαν γεγονός σε οδηγεί στο να κυνηγήσεις τον θεσμό του κυπέλλου ...
Γνώμη μου λοιπόν είναι να πέσει τουλάχιστον άλλους 2 αγώνες το όριο για την συμπλήρωση κλάσης στον θεσμό του κυπέλλου , και αντί για την συμπλήρωση κατηγορίας στους 6 απο τους 8 αγώνες (δεν συζητάμε για το τραγικό 6 στα 7 που ίσχυε φετος και εμείς σαν κλάση δεν θα έχουμε κυπελλούχο με 5 στους 7 αγώνες) , να πάει 4 στους 8 . Και άν είναι να μπεί κάποιο μίνιμουμ αγώνων στο βαθμολογηθεί καποιος στο τέλος της χρονιάς(που δεν μπορώ να καταλάβω ιδιαίτερα τον λόγο) , αυτό να είναι οι 3 αγώνες. Ετσι μπορεί κάλλιστα ενας συνδιασμός να έχει τουλάχιστον έναν αγώνα κοντά στην περιοχή του και άλλους 2 που πρέπει να τρέξει ... Απο κεί και πέρα ο θεσμός θα έχει μονίμως ενταση και ενδιαφέρον καθώς κάποιος συνδιασμός θα μπορεί να κάνει τον πρώτο του αγώνα για το 2011 στις 16 Σεπτεμβρίου στο ΔΕθ και να στεφθεί αν το ακολουθήσει ολο και με νίκες, πρωταθλητής ! Αρα πάντα θα υπάρχει πληθώρα συμμετοχών αφού κάθε αποτέλεσμα αγώνα θα παρακεινεί την συμμετοχή και άλλων Ν2.
Ενω τώρα ξέρει ο Χ-Ψ Κυριαζής - Χ'παναγιώτου οτι το πάν είναι απλά να βρεί το μπάτζετ , και σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν τρέξουν τους 2 πρώτους αγώνες οι βασικοί 2 αντίπαλοί τους , είναι σχεδόν βέβαιο οτι θα είναι κυπελλούχοι χωρίς να χρειαστεί να τρέξουν και παραπάνω απο 3 αγώνες.
Συγκεκριμένα για να δείτε πόσο απλά ενα πλήρωμα βγαίνει αμέσως απο την διεκδίκηση του κυπέλλου , αρκεί να του σπάσει το μοτέρ την πρώτη μέρα του ΕΛΠΑ -χάνει και την δεύτερη μέρα καθώς ειναι σχεδόν απίθανο να ετοιμάσει τη βλάβη- οπότε αντίο σεζόν ... πρέπει να τρέξει Βόλο,Βέροια,Θεσ/νικη,Πατρα,Κρητη, Αθηνα , μήπως φανεί τυχερός και μαζέψει τη διαφορά (πιθανος των 40 βαθμών)...Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην μπορώ να κερδίσω ή να χάσω τον θεσμό του κυπέλλου απο κάποιον που έχει τρέξει μονο 2-3 αγώνες? Αν είναι μάγκας και τερματίζει πρώτος και εγώ είτε τερματίζω 6-7 θέση, είτε εγκαταλείπω απο την κουλαμάρα μου , γιατί να το πάρω? Εχω συμβόλαιο με τον τίτλο?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βλέπω με πολύ χαρά ότι η νέα αρχή έδωσε μεγάλη βάση στο να επιβραβεύσει τους καλύτερους οργανωτές του 2010, κριτήριο που βέβαια είχε προαναγγείλει στο φόρουμ ο EL EM: Για παράδειγμα μετά τη λαμπρή πορεία της ΠΑΛΜΑ (ενα ραλι σπριντ που δεν έγινε ποτέ και μια ανάβαση που ήταν η πιο αποτυχημένη των τελευταίων χρόνων με 40 συμμετοχές και 80 θεατές) η προσπάθεια της επιβραβεύτηκε και έτσι τη νέα χρονιά θα έχει άλλη μια ευκαιρία να διοργανώσει το παρθενικό της ραλι σπριντ, ενώ η ανάβαση της θα ανοίξει τη σεζόν. Είναι μια δικαίη απόφαση που αντανακλά άλλωστε και το τεράστιο δυναμικό της λέσχης που στην προσφάτη ανακοίνωση της ΟΜΑΕ είχε 0 αιτησείς στελεχών – κριτών. Δεύτερος αγώνας στο καλεντάρι των αναβάσεων θα είναι ο επίσης εξαιρετικά πετυχημένος Αχλαδόκαμπος της λέσχης Τρίπολης (0 αιτησείς στελεχών – κριτών) που σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει σαν μασκότ όλο το καστ της Sirina Productions σε μια τιτάνια προσπάθεια αναβάθμισης του σπορ. Συνολικά το πρωτάθλημα θα έχει εννέα αγώνες (που είναι νεο πανελλήνιο ρεκόρ), διασκορπισμένους κυριολεκτικά σε όλη την Ελλάδα σε μια σαφή αναγνώριση της αρχής ότι οι αγωνιζόμενοι στις αναβάσεις είναι φραγκάτοι και δεν χαμπαριάζουν από την κρίση. Από αυτούς θα μετράνε οι έξι έτσι ώστε να μοιραστούν οι συμμετοχές, να μειωθεί ο συναγωνισμός, να σκυλοβαρεθούν οι θεατές και αν είναι δυνατό να καταλήξουν στην Πιτιτσα καμιά 20αρια συμμετοχές ώστε το 2012 να την πετάξουμε και αυτή από το πρόγραμμα όπως την ενοχλητική Αιγείρα. Στόχος προφανώς είναι μέχρι το 2015 να είναι το πρωτάθλημα αναβάσεων χειρότερο από τα αγαπημένα της αρχής ράλι, αν είναι δυνατό άλλωστε να είναι κάτι πιο δημοφιλές από το ράλι σπριντ Τραχανοπλαγιάς.+10000000000000000000000000000000000000000
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Γιατι ρωτησες την ΑΛΑΛ και την ηθελαν αγαπητε ? μηπως προσεξες ,(αν σε ενδιαφερει ), οτι δεν υπαρχει ουτε το ραλλυ Λαμιας ?που την προηγουμενη χρονια ειχε αριστευσει σε πολλους τομεις ?
Μηπως πρεπει να βλεπουμε και τις αλλες παραμετρους πλεον , κι οχι μονον οτι μας ..... αρεσει ?εχετε δικιο,κε APR,ουτε το Λαμιας βλεπω....
τι εννοειται,οτι δεν τα θελει η ΑΛΑΛ....?
εγω μιλαω σαν (σχεδον) Λαμιωτης,πρωην αγωνιζομενος (ενα φεγγαρι ),και πλεον θεατης!.
φυσικα κ μου αρεσε η Μοσχοκαρυα(οπως κ το Λαμιας),ενδιαφερουσα & θεαματικη διαδρομη,κοντα στην Αθηνα,κ ευκαιρια για εκδρομη κ ενιοτε διη/τριημερο!.
Β. -
Μα δεν υποτίθεται ότι το Λαμίας 'μεγάλωσε' και έγινε ΕΛΠΑ ? (ΟΚ δεν το οργανώνει η ΑΛΑΛ)
Πάντως η απουσία μίας εκ των καλύτερων επαρχιακών λεσχών από το πρόγραμμα είναι 'κάπως' -
Ετσι πιστευω , αλλα ειναι και η επιλογη τους φανταζομαι , και βοηθωντας στο διεθνες ελπα σαν ΑΛΑΛ , που θα γινει εκει , βοηθανε την τοπικη αγορα που κι εκεινοι τους βοηθουσαν στις καλες ημερες ,ετσι
-
Ο χρήστης Billys! έγραψε:
Γιατι ρωτησες την ΑΛΑΛ και την ηθελαν αγαπητε ? μηπως προσεξες ,(αν σε ενδιαφερει ), οτι δεν υπαρχει ουτε το ραλλυ Λαμιας ?που την προηγουμενη χρονια ειχε αριστευσει σε πολλους τομεις ?
Μηπως πρεπει να βλεπουμε και τις αλλες παραμετρους πλεον , κι οχι μονον οτι μας ..... αρεσει ?εχετε δικιο,κε APR,ουτε το Λαμιας βλεπω....
τι εννοειται,οτι δεν τα θελει η ΑΛΑΛ....?
εγω μιλαω σαν (σχεδον) Λαμιωτης,πρωην αγωνιζομενος (ενα φεγγαρι ),και πλεον θεατης!.
φυσικα κ μου αρεσε η Μοσχοκαρυα(οπως κ το Λαμιας),ενδιαφερουσα & θεαματικη διαδρομη,κοντα στην Αθηνα,κ ευκαιρια για εκδρομη κ ενιοτε διη/τριημερο!.
Β.ΟΝΤΩΣ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
Η ΑΛΑΛ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΟΡΕΥΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΤΟΥ ΜΠΡΑΛΟΥ KAI AΛΛΟ ΕΝΑ ΧΩΜΑΤΙΝΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ευχαριστω πολυ για την ενημερωση,κε Ελ-Εμ.
δεν το γνωριζα!.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011