Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή σκούτερ για ηλικιωμένους!!! :)
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Επιλογή σκούτερ για ηλικιωμένους!!! :)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 6 / 10
    Μοτοσικλέτα
    31
    199
    1652
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Τί παπί του λέτε του ανθρώπου ρε παιδιά να έχει ν'ασχολείται με ταχύτητες μέσα στο τρελοκομείο
      Κούκο πήγαινε να κάνεις μία βόλτα το εργαλείο του krus να δεις πόσο βολικό και φιλικό είναι και μετά βλέποντας και κάνοντας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Σιγά το δύσκολο ρε συ... στη μωβ πώς ανακατεύει τη σούπα δηλαδή?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης deusXT έγραψε:

          1. Το καλυτερο μηχανακι πολης ειναι το παπι. Το αμεσως καλυτερο ειναι το παπι. Ελαχιστο κοστος συντηρησης απιστευτη καταναλωση και σου μενει για οσα χρονια το προσεχεις. Και μετα το δινεις στον εγγονο σου να του κοψει την ποδια και να του βαλει εξατμιση ντενεκε

          Aπλά καμία σχέση η άνεση του σκούτερ με το άθλιο παπί.

          προστατευμένος από κρύο και βροχή, θέση οδήγησης που το παπί μόνο στην λίμνη την έχει και αυτοματίλας.

          ακόμα για αναχρονιστικά παπιά συζητάτε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            deusxt last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            1. Το καλυτερο μηχανακι πολης ειναι το παπι. Το αμεσως καλυτερο ειναι το παπι. Ελαχιστο κοστος συντηρησης απιστευτη καταναλωση και σου μενει για οσα χρονια το προσεχεις. Και μετα το δινεις στον εγγονο σου να του κοψει την ποδια και να του βαλει εξατμιση ντενεκε

            Aπλά καμία σχέση η άνεση του σκούτερ με το άθλιο παπί.

            προστατευμένος από κρύο και βροχή, θέση οδήγησης που το παπί μόνο στην λίμνη την έχει και αυτοματίλας.

            ακόμα για αναχρονιστικά παπιά συζητάτε;

            δεν ειναι παντως τυχαιο που εμεις που εχουμε σοβαρες μηχανες (γκουχ ) προτιμουμε την παπια για δευτερο μηχανακι

            αλλα εχεις απολυτο δικιο
            υπαρχουν κριτηρια και κριτηρια
            προσωπικα και τετ α τετ του κουκ του ειπα σκουτεριδι. Οχι για λογους οικονομιας (παπια λεμε ρουλζ) αλλα με κριτηριο
            Ασφαλεια (εφοσον παρει κατι με αξιοπρεπεις τροχους + με ABS)
            Ανεση και προστασια (καυτες σελες και παρμπριζ απο πουλμαν)
            Καποιου ειδους ντιζαιν (μερικά ειναι όμορφα αμα δε τα εχεις μπροστά σου να σου κλεινουν το δρομο)

            κουκ να σου δωσω το 1250 ρε συ? με τη γιοσι ξεταπωτη όμως. σκουτερ ειναι και αυτο, με 3η πας παντου. και κανουν και την παπια όλοι στο φαναρι. Και ριχνεις και καμια ξερη και φευγει και κανα σφραγισμα
            καγκουρας εισαι αγορι!!! ασε ελευθερο τον ευατο σου μη τον καταπιεζεις!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              1. Το καλυτερο μηχανακι πολης ειναι το παπι. Το αμεσως καλυτερο ειναι το παπι. Ελαχιστο κοστος συντηρησης απιστευτη καταναλωση και σου μενει για οσα χρονια το προσεχεις. Και μετα το δινεις στον εγγονο σου να του κοψει την ποδια και να του βαλει εξατμιση ντενεκε

              Aπλά καμία σχέση η άνεση του σκούτερ με το άθλιο παπί.

              προστατευμένος από κρύο και βροχή, θέση οδήγησης που το παπί μόνο στην λίμνη την έχει και αυτοματίλας.

              ακόμα για αναχρονιστικά παπιά συζητάτε;

              Ρε παιδια, αυτό το bold δεν το καταλαβαίνω. Και το παπί εχει ποδιά, μια χαρά σε προστατεύει τηρουμένων των αναλογιών. Kαι από πότε η θέση οδήγησης 'άραξον' ενός σκούτερ είναι καλή δλδ? Αντιθέτως, στην πάπια η θέση οδήγησης θυμίζει περισσότερο μηχανή, καθώς τα πόδια πάνε δεξιά και αριστερά από τη σέλα, όχι μπροστά όπως στα περισσότερα σκούτερ. ΟΚ, δε γουστάρετε τα παπιά (ούτε εγώ εξάλλου, αλλά ούτε και τα σκούτερ εδώ που τα λέμε ), αλλά επιβιώνουν από την επιδρομή των σκούτερ και συνεχίζουν να πωλούνται σε μεγάλους αριθμούς, οπότε αυτό κάτι σημαίνει, έτσι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kon5 last edited by

                Και το ποσοστό των αυτοκινήτων με ταχύτητες είναι συντριπτικό έναντι των αυτόματων. Για ρώτα όμως ποιος είναι πιο άνετος στη ζούγκλα της πόλης

                Κούκο αυτόματο θα πάρεις τέρμα λέμε δεν είσαι για να παιδεύεσαι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  costaslio last edited by

                  Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                  Και το ποσοστό των αυτοκινήτων με ταχύτητες είναι συντριπτικό έναντι των αυτόματων. Για ρώτα όμως ποιος είναι πιο άνετος στη ζούγκλα της πόλης

                  Κούκο αυτόματο θα πάρεις τέρμα λέμε δεν είσαι για να παιδεύεσαι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                    Καλά, αυτά είναι τα κλασικά λόγια της αγοράς. Οι Ιταλοί είναι ΜΑΣΤΟΡΕΣ στα μικρά μηχανάκια, όπως και στα μικρά αυτοκίνητα. Είναι οι πρώτοι διδάξαντες, πώς να το κάνουμε.

                    Μάστορες, ναι, είναι. Λχ. στην κατηγορία υπάρχει και το Aprilia Sportcity που είναι κουκλί. Αλλά η εικόνα που έχω σχηματίσει από το φόρουμ του scooterclub για την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης (!) των Piaggio δεν είναι καθόλου κολακευτική.

                    Λεωνίδα, τα νέα της αγοράς λένε ότι αντέχουν... γενικώς. Εμένα πάντως, η βάση του αμορτισέρ με χαλάει και μόνο εξ όψεως. Μα είναι παξιμάδι αυτό ρε Κινέζο;;

                    Έχει διπλό αμορτισέρ πίσω, δεν εδράζεται όλο το βάρος του εκεί.

                    Μάλλον BMW 320d, τί άλλο ;

                    Όχι , αυτή καίει λιγότερο! Κάτω από 5 λίτρα δηλαδή, σταμάτα να παραπληροφορείς τον κόσμο επειδή πήρες την μπουρούχα την 159!

                    Ντροπή!

                    Η απλή η 320d τόσο καίει. Η γερμανική με τα 177ps είναι που κοντράρεται με τα παπιά.

                    Σήμερα παρόλο το χιονιά αφού βεβαιώθηκα ότι οι δρόμοι είναι καθαροί καβάλησα την ερωμένη και σουλάτσαρα σ'όλη την πόλη

                    Καλορίζικο το monster τότε!

                    Aπλά καμία σχέση η άνεση του σκούτερ με το άθλιο παπί.

                    Κοίταξε, αν μιλάμε με κριτήριο την άνεση τότε παίρνεις Smart και είσαι άρχοντας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης deusXT έγραψε:

                      δεν ειναι παντως τυχαιο που εμεις που εχουμε σοβαρες μηχανες (γκουχ ) προτιμουμε την παπια για δευτερο μηχανακι

                      Οντως μετά το ασόβαρο γυμνό Z1000 ένα σκούτερ 500αρι με χάλασε πολύ μέσα στην πόλη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Φλώρε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Φλώρε!

                          Μα δεν προσποιούμαστε τους χαρντκοράδες ρε.

                          Τα σκούτερ είναι για τον κόσμο των δίτροχων ό,τι και τα SUV στα αυτοκίνητα: αργά, βαριά και καίνε πολύ (για δίτροχα). Αλλά... κάνεις τη δουλειά σου και είναι ό,τι καταλληλότερο για ξεκίνημα (ή και για εφ όρου ζωής διαβίωση), αν σκεφτείς ανθρώπους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην ηλικία μου και στην ηλικία του Κούκου.

                          Εννοείται ότι όλοι φάγαμε τα μούτρα μας σαν πιτσιρικάδες με 6βολτα παπιά, Garelli, φτιαγμένα Chaly, DAX και ερείπια Βέσπες (προσωπικά τα έχω κάνει όλα αυτά με τη σειρά, μέχρι και Solex έχω καβαλήσει, τα θυμάται κανείς; ), αλλά ο καιρός για πειράματα, για διχρονίλες, κάψιμο μπουζί/εξατμίσεων και εκμάθηση μέσω... πτώσεων έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

                          edit: όλα αυτά τα λέω τώρα, μέχρι να πάρω φόρα και να μπλέξω με κανένα γυμνό FZ6 ή Hornet που τα έχω καημό από πάντα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ρε μλκ, σιγά μην το εννοούσα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                              edit: όλα αυτά τα λέω τώρα, μέχρι να πάρω φόρα και να μπλέξω με κανένα γυμνό FZ6 ή Hornet που τα έχω καημό από πάντα

                              Eδώ είσαι viewtopic.php?f=12&t=36601&start=45#p1558956

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                Καλά, αυτά είναι τα κλασικά λόγια της αγοράς. Οι Ιταλοί είναι ΜΑΣΤΟΡΕΣ στα μικρά μηχανάκια, όπως και στα μικρά αυτοκίνητα. Είναι οι πρώτοι διδάξαντες, πώς να το κάνουμε.

                                Μάστορες, ναι, είναι. Λχ. στην κατηγορία υπάρχει και το Aprilia Sportcity που είναι κουκλί. Αλλά η εικόνα που έχω σχηματίσει από το φόρουμ του scooterclub για την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης (!) των Piaggio δεν είναι καθόλου κολακευτική.

                                Εγώ θεωρώ ότι και το δίκτυο πωλήσεων της Piaggio/Vespa είναι πανάθλιο.
                                Το κορυφαίο. Δεν με άφησαν να ανέβω στο σκούτερ που ήθελα γιατί λέει μπορεί να το λερώσω και ίσως να έμπαινε λέει κάποιος να το αγοράσει και δεν το ήθελαν λερωμένο...
                                Το άλλο; Η εμπορία ήταν μέσα στο συνεργείο!... ...

                                Δύο εμπορίες επισκέφτηκα και έφυγα τρέχοντας.

                                Η όλη φάση με την Piaggio, μου θύμισε ένα μπάρμπα στη γειτονιά μου που είχε ένα σετ κατσαβιδιών, είχε δηλώσει μηχανικός αυτοκινήτων και μάζευε άλλους μπάρμπες έξω από το σπίτι του, στο δρόμο και τους 'έφτιαχνε' τα αυτοκίνητα ... Την ειδικότητα/τέχνη την κληρονόμησε στο γιο του και έχουν βρει κάποια κορόιδα και μέσα στο δρόμο 'φτιάχνουν' αυτοκίνητα ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tm last edited by

                                  Καλημερα!
                                  Χθες αδειουχος και πηγα και εκανα μια βολτα απο Yamaha και Honda..
                                  Τα σκουτερ που ηθελα να δω ηταν το X-max και το PCX!
                                  Το Yamaha, ειναι ΜΕΓΑΛΟ και ΦΑΡΔΥ! Ο Σπυρος ειχε δικιο, το βαρος του - τουλαχιστον στατικα - δεν φαινεται, αλλα δεν μπορουσα να το φανταστω μεσα στην κινηση να περναει αναμεσα απο σταματημενα αυτοκινητα, οπως κανω με το Neos ή με το Aprilia, ουτε να 'αλλαζω λωριδες' αναμεσα σε σταματημενα. Ακρως απαγορευτικο, λογω διαστασεων.
                                  Αρα η μονη λυση, να βγαινεις στο αντιθετο. Βεβαια σ' αυτο μπορουν να απαντησουν αυτοι που το εχουν..
                                  Αλλο ενα μειον, η τιμη του..
                                  Η Γιαμαχα δεν φερνει το xmax 125, γιατι τα βαρη με το 250 ειναι πολυ κοντα, με ασθενικοτερο κινητηρα, πραγμα που σημαινει οτι αυτο θα ειναι οντως ταφος
                                  Στον αντιποδα το PCX.. νομιζεις οτι ειναι παιχνιδι.. Πολυ μαζεμενο σε διαστασεις, πραγματικα πουπουλο, ενω δεν παρατηρησα κατι στην ποιοτητα κατασκευης... Η τιμη πραγματικα λουκουμι (2550 με το κλειδι στο χερι μου ειπαν), ενω σε ενα φορουμ που διαβασα, οι καταναλωσεις ειναι ~2.5λτ/100 (με περισσοτερη εμφαση στο 'προς τα κατω').. Απο προβληματα δεν διαβασα κατι που να σε βαζει σε σκεψεις (π.χ. καποιοι τριγμοι απο πλαστικα ή το σταντ ειναι πολυ χαμηλο..)
                                  Θεωρω οτι για την αθηνα, αυτο ειναι το ιδανικο μεγεθος...
                                  Δεν μπορεσα να καταλαβω γιατι εχει 1Κ διαφορα απο το sh150i
                                  Κουκε, στην θεση σου, θα απερριπτα οτιδηποτε με καρμπυρατερ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    asimov last edited by

                                    Τα περι ποιοτητας του 150 τα εξηγησε καλα ο Σπυρος παραπανω, νομιζω.
                                    Παω στοιχημα οτι καθε ευρω του χιλιαρικου της διαφορας δικαιολογειται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      αν δεν κανω λαθος, ο σπυρος συνεκρινε το sh με το agility...
                                      δεν εγινε καποια συγκριση για pcx & sh

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vatanen last edited by

                                        To Agility 200 είναι ψεκαστό!
                                        Το Pcx είναι λαχταριστό!Ψήνομαι από καιρό!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          deusxt last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          δεν ειναι παντως τυχαιο που εμεις που εχουμε σοβαρες μηχανες (γκουχ ) προτιμουμε την παπια για δευτερο μηχανακι

                                          Οντως μετά το ασόβαρο γυμνό Z1000 ένα σκούτερ 500αρι με χάλασε πολύ μέσα στην πόλη.

                                          δε πιστευω να λες εκεινο με την τιγρε σέλα σοβαρό?
                                          δλδ εχεις το Ζ για την πολη και το σκουτερ για ταξιδια?

                                          πλακα κανω.

                                          κουκι σκεψου και λιγο τα μεταχειρω οταν αμα καταληξεις σε φάση αγοράς.
                                          θα μπορεσεις να βρεις καλυτερο πακέτο συνολικά αφου θα εχει φάει καποιος κακομοιρης το ατσαλωμα της υποτιμησης.
                                          Κυκλοφορουν αρκετες ευκαιρίες και αν δε βιαστεις ειναι δεδομενο οτι θα βρεις κατι αρκετά καλό!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            asimov last edited by

                                            Ο χρήστης tm έγραψε:
                                            αν δεν κανω λαθος, ο σπυρος συνεκρινε το sh με το agility...
                                            δεν εγινε καποια συγκριση για pcx & sh

                                            Οχι δεν εγινε, αλλα η διαφορα τιμης δε δικαιολογειται αλλιως για μηχανακι της ιδιας εταιρειας.
                                            +οτι τα εξτρα (δισκοφρενα, τροχοι, μοτερ) ειναι σημαντικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 6 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr