-
Και για να λαικισω και λιγο, ετσι για το καλο, αυτος ο κριτης με το μπλοκακι, εχει δει ποτε τον πολεμο απο μεσα?
Φιλε kamatsos , αρκει να παψουν να ονειρευονται εξουσια, και να ξαναγυρισουν στο παληο κεφι του οργανωτη η του κριτη, κι ολα θα διορθωθουν.
Τουρθε του Καραπετσανου να πεταξει ενα αρθρο απο το μυαλο του, βρηκε κι ο αλλος λογο ν αγορασει μπλοκακι, κι εδεσε το γλυκο.
Υ.Γ. Ολα αυτα τα γραφω βασει της αναγνωσης των κανονισμων που εχω κανει. Αν μου ξεφυγε κατι, θα ζητησω συγγνωμη.
-
-
Τοτε οι αγωνες ηταν για ΑΝΤΡΕΣ φιλε μου!
Ομως, και το Γκικακι θελει 'ξυλο' (αστειο ε?) Γιατι τρεχει και ξανατρεχει, αλλα δεν εχει στρωσει κωλο να δει που τρεχει και με τι δικαιωματα κι υποχρεωσεις. Να παρει μετα το βιβλιαρακι του, να κανει την εφεσουλα του και να κερδισει τη θεση που ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ δικαιουται.
Εχω αδικο 'Γκικακι μου'? -
Ο χρήστης regnartS έγραψε:
Aν έβλεπαν κάτι τέτοιο δηλαδή...
Θα τον εκτελούσαν στο stop της ειδικής χωρίς καν απόφαση αγωνοδικών
...χωρίς πλάκα τώρα, αν η ποινή δόθηκε στο πλήρωμα για την 'επαφή' που φαίνεται στο βιντεάκι...Δείτε λοιπόν το βίντεο απο την 'επαφή' του αυτοκινήτου του Καμπουγιάννη με τα jersey, στο 16ο rally sprint Αμφίκλειας και τα συμπεράσματα δικά σας.
** ...οι συγκεκριμένοι κριτές και κατ' επέκταση οι αγωνοδίκες, είναι για πολλές σφαλιάρες...**
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
O κριτής κάτι σημείωσε, προφανώς το ανέφερε στους αγωνοδίκες και να η ποινή.
Κατά τη γνώμη μου υπερβολική διότι δεν τεκμηριώνεται ούτε πρόθεση (κάνει κανονικά το σικέιν) ούτε κάποιο άξιο λόγου κέρδος χρόνου (1/3 του δευτερολέπτου ίσως ? Τι να πω...)ΤΩΡΑ ΦΩΝΑΖΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ
RALLY EINAI, ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΧΡΟΝΟΥ, ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ROAD BOOK?????????????Αν το road-book δείχνει το σικέιν τότε πρέπει να το κάνεις κανονικά.
Δηλαδή μπορείς να πάρεις φόρα και να το ισιώσεις τελείως ?
Μπορείς να το παρακάμψεις από το χωράφι (σε χωμάτινο αγώνα) ? Οχι και στα δύο, έτσι δεν είναι ?Οπότε το ερώτημα είναι τι σημαίνει 'κανονικά' = όπως το δείχνει το road book. Το οποίο βέβαια έκαναν τα παιδιά στο video. Αρα το ερώτημα είναι αν επιτρέπεται να ακουμπήσεις τα jersey (EDIT: όπως έγραψε και ο sakinen, δεν επιτρέπεται) και τι κερδίζεις από αυτό. Ε, εδώ είναι η κρίση του κριτή και των αγωνοδικών, αν ακουμπώντας τα jersey κερδίζει κάτι. Υπήρχε και σχετική συζήτηση στο τελευταίο ράλι Κορίνθου.
Πάντως, ο μόνος τρόπος να γίνει σωστά η δουλειά χωρίς υποκειμενικές κρίσεις είναι ακουμπώντας το σικέιν να χάνεις σίγουρα. Πχ. να είναι πακτωμένα τα εμπόδια ή πολύ μεγάλα (πχ. οι τεράστιες αχυρόμπαλες που βλέπουμε στα video του el-em από την Ιταλία).
Σίγουρα πρέπει να προβλεφθεί στους κανονισμούς το πως περνάς σικέιν. Και σίγουρα ήταν υπερβολική η τιμωρία.
-
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Κάτι τέτοιο φυσικά προυποθέτει μια μόνιμη κάμερα στο τεχνητό εμπόδιο και να ενημερώνονται οι αγωνοδίκες και οι αγωνιζόμενοι ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες.... Υπήρχε?Ηταν ο κριτής εκεί όμως. Του οποίου η μαρτυρία έχει αυξημένη βαρύτητα.
Είναι σα να θέλεις κάμερα σε κάθε φανάρι, ώστε αν περάσεις με κόκκινο και σε δει ο τροχαίος, να πρέπει να έχει και την κάμερα.
Απλά ο κριτής έπρεπε να κρίνει... -
Σίγουρα πρέπει να προβλεφθεί στους κανονισμούς το πως περνάς σικέιν. Και σίγουρα ήταν υπερβολική η τιμωρία.
Ας κρατησουμε αυτο, και τελος.
-
Η πρόσκρουση στις υδρομπαριέρες, δεν τιμωρείται.
Το 'εσκεμμένα', τιμωρείται...Η πρόσκρουση διαπιστώνεται, αποδεικνύεται και καταγράφεται.
Το 'εσκεμμένα', δεν διαπιστώνεται, δεν αποδεικνύεται, αλλά συμπεραίνεται και πιθανολογείται...Το 'εσκεμμένα' δεν τεκμαίρεται από κανένα άρθρο κανονισμού, μοιάζει πολύ με το τυχαίο γεγονός, την ανωτέρα βία, την αδεξιότητα, την αποτυχημένη προσπάθεια, κλπ. γιαυτο (ως Κριτής ή Αγωνοδίκης) το προσεγγίζεις το όλο θέμα με μεγάλη προσοχή, επιφύλαξη και σύνεση, για να μην αδικούνται αγωνιζόμενοι.
-
Και γιατί δεν κάνουν μια έφεση ,καταθέτοντας και το βίντεο, για να αλλάξει το αποτέλεσμα ?
Στην παρούσα φάση , ο κριτής είπε οτι ακούμπησαν , και δεν είπε ψέμματα.
Και βάση της μαρτυρίας του ενήργησαν οι αγωνοδίκες.
Αλλα μόνο ακούμπησαν. Δεν προκύπτει κάτι σε κέρδος.
Μήπως πρέπει να εξεταστεί το βίντεο και να αποφασίσουν οι αρμόδιοι χωρίς να
αναλωνόμαστε σε παραφιλολογία ? -
Μα δεν έχει παρέλθει η προθεσμία έφεσης ?
-
Ναι αλλά δεδομένου οτι τώρα βγήκε το βίντεο , πιστεύεις
οτι η ΕΘΕΑ πρέπει να είναι 'ξύλινη' ? -
βλεποντας και κρινοντας απο το βιντεο, ειναι μεγαλο φαουλ του κριτη που θεωρησε το περασμα (του συγκεκριμενου βιντεο) μεμπτο - η παρατυπο.
Οι επιβραδυνσεις ειναι για να επιβραδυνουν επι ισοις οροις !! Δεν διαπιστωσα καμια ταση του πληρωματος να κλεψει ,ισα ισα που εκοψε και παραπανω απο οτι επρεπε
Αν λοιπον ο κριτης (που ηταν εκει για να κρινει) εκανε αναφορα λανθασμενη ,τοτε ειναι αναποφευκτο και οι αγωνοδικες να παρουν λαθος αποφαση.Εφεσιβαλαν την αποφαση οι ενδιαφερομενοι η δεν γνωριζαν τα δικαιωματα τους?
dimos
-
Ο χρήστης khirakis έγραψε:
Ναι αλλά δεδομένου οτι τώρα βγήκε το βίντεο , πιστεύεις
οτι η ΕΘΕΑ πρέπει να είναι 'ξύλινη' ?Σου απάντησα έτσι επειδή είπες για έφεση.
Θα έλεγα ότι δουλειά της ΕΘΕΑ είναι να τιμωρήσει (επιεικώς πιθανότατα) τον κριτή και όχι να αλλάξει τα αποτελέσματα εκ των υστέρων. Για πολλούς και διάφορους λόγους, πχ. διότι τότε για λόγους ισονομίας θα πρέπει να υπάρχουν κάμερες σε κάθε σικέιν.
Είναι όπως στο ποδόσφαιρο, ποτέ δεν επαναλαμβάνεται ή αλλάζει το αποτέλεσμα σε ένα ματς που κρίθηκε από λάθος του διαιτητή, ο οποίος όμως τιμωρείται (καλά, όχι πάντα ) -
Ρε ,,, τι λενε , αυτοί οι δυο που κάθονται εκεί μάλλον δεν ξέρουν από αγώνες ( πρωτάρηδες ) τους είπανε οποίος ακουμπήσει να μας ενημερώσεις .... ΝΤΑΝ ... Η ΚΑΜΠΑΝΑ
-
Ο χρήστης PANPANAGIOTOPOULOS έγραψε:
Δείτε λοιπόν το βίντεο απο την 'επαφή' του αυτοκινήτου του Καμπουγιάννη με τα jersey, στο 16ο rally sprint Αμφίκλειας και τα συμπεράσματα δικά σας.να να να....κάτι τέτοια τον κάνεις τον φίλο καραπετσάνο και τον σκάς τον έρμο...
δηλαδή το άρθρο που αναφέρει για επαφή ήταν στον ειδικό κανονισμό?
πάντως βλέπω ότι ο φίλος Καμπουγιάννης πήγε αέρα και ήταν πρώτος σε όλα τα δικούνιτα έως 2000cc...αυτό κρατάω.
όπως επίσης κρατάω και το κουάτρο...πολύ μερακλίδικο όχημα...
συγχαρητήρια σε όλους(αγωνιζόμενους και οργανωτές)
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Τοτε οι αγωνες ηταν για ΑΝΤΡΕΣ φιλε μου!
Ομως, και το Γκικακι θελει 'ξυλο' (αστειο ε?) Γιατι τρεχει και ξανατρεχει, αλλα δεν εχει στρωσει κωλο να δει που τρεχει και με τι δικαιωματα κι υποχρεωσεις. Να παρει μετα το βιβλιαρακι του, να κανει την εφεσουλα του και να κερδισει τη θεση που ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ δικαιουται.
Εχω αδικο 'Γκικακι μου'?Κύριε πλάτη καλησπέρα , που τρέχω και δεν το ξέρω , εκτός εάν με έχετε μπερδέψει με κάποιων άλλων ?? μακάρι να έτρεχα και ας με έβγαζαν έξω σε κάθε αγώνα.. ας έπαιρνε αλός τους βαθμούς ,, και τις θέσεις ,,
Υ,Π ,, αυτοκίνητο έχω ,, που συμμετείχε στο πρωτάθλημα Τσεχίας , Γερμανίας.. που εάν με αφήσουνε να τρέξω θα έχει πολύ πάντα , πολύ χειρόφρενο , αλλά έχουμε πολύ exclusive νόμους εδώ στην Ελλάδα ,, δεν έχει σειριακό και εξέλιξη τελευταίας γενιάς και δεν τρέχει βάση homologation … οκ και εγώ στεναχωρήθηκα -
Ειναι απ'την πολυ μελετη των καταστατικων , Νικολακη συγχωρα τα γεραματα .....
Παντως Γκικακι σε βλεπουμε οτι σε εχει πειραξει πολυ η περιπτωση του αγωνιστικου που εφερες και δεν στο ...
Για γραψε αν θελεις σε καποιο θεμα αλλο και σχετικο , ολα αυτα που το αυτοκινητο σου εχει , και δεν κατατασεται πουθενα , να σηζητησουμε ολοι μαζι το θεμα , να δουμε και τι μπορει να αλλαξει (ισως ) στους κανονισμους η με καποιες ελευθεριες (που εχουν γινει ηδη αλλου )και αν υπαρχουν κι αλλα παρομοια που καθοντε ........
Οχι εδώ όμως, καλύτερα εκεί [Mod]
-
Ο χρήστης PANPANAGIOTOPOULOS έγραψε:
Δείτε λοιπόν το βίντεο απο την 'επαφή' του αυτοκινήτου του Καμπουγιάννη με τα jersey, στο 16ο rally sprint Αμφίκλειας και τα συμπεράσματα δικά σας.ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ VIDEO ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ κ.ΚΑΜΠΟΥΓΙΑΝΝΗ,ΠΙΟ ΙΣΙΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ.
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ Η ΥΠΟΨΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ FOUL ΤΩΝ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ,ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ Ο SAKINEN ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ.
ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ Η ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ.
ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΖΩ ΔΕ ΤΟΝ Platis ΟΤΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Να πω κι εγώ την εμπειρία μου. Συμμετείχαμε με το Γιώργο με το cupίσιο πράσινο Micra αυτή τη φορά, μιας και το kit-car ετοιμάζεται. Σαν συνοδηγός με μικρή εμπειρία, μου άρεσε που όλη η διαδρομή ήταν οριοθετημένη με μπαριέρες και το οδόστρωμα (όταν τα λάστιχα ζεσταινόντουσαν από το απίστευτο κρύο που επικρατούσε) κρατούσε μια χαρά! Οπότε μπορούσαμε κι εμείς οι ταπεινοί 1400άρηδες να στρίψουμε αρκετά οριακά! Τόσο που ακουμπήσαμε κι εμείς στο σικέιν οπότε βάσει του κανονισμού του αγώνα έπρεπε να φάμε τα 10''.
Αυτό που μου έμεινε προσωπικά είναι ότι ξεφύγαμε με την παρέα της ομάδας Μπάσδελη ένα σαββατοκύριακο μακριά από την καθημερινότητα, οδηγήσαμε γρήγορα αφού υπήρχε πολύ καλός συναγωνισμός (Συγχαρητήρια παρεπιπτόντως σε όλους τους 1400άρηδες ιδίως στους νικητές της κατηγορίας Μίλτο Πλατώνη και Αχιλλέα Τριανταλη αλλά και στους άτυχους Γ. Σύλλα και Α. Βίγκο) και φέραμε ένα καλό αποτέλεσμα.
Μιχάλης Χατζηγρηγορίου
-
[quote='nass'][quote='khirakis']
Θα έλεγα ότι δουλειά της ΕΘΕΑ είναι να τιμωρήσει (επιεικώς πιθανότατα) τον κριτή και όχι να αλλάξει τα αποτελέσματα εκ των υστέρων.
TI ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΤΗ,ΠΟΥ ΕΦΕΥΡΙΣΚΕΙ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ?
ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ?
ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ.
ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ,ΑΣ ΒΓΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ...ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Υ.Γ. ΤΟΝ ΕΧΩ 'ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ' ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΣ ΤΟΛΜΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΓΡΑΨΩ ΟΛΑ.
16ο rally sprint ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ 3sss