-
http://www.rally.gr/view08/common/inclu ... ch_id=1248
Εχουμε ....κατηγορια SPORT .........13
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ..................14
κατηγορια OPEN ..........13
CUP Τριπολης ......... 12
CUP Καλαματας ......... 15
και gtcc ......................45- 50 ? -
http://www.rally.gr/view08/common/inclu ... ch_id=1248
Εχουμε ....κατηγορια SPORT .........13
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ..................14
κατηγορια OPEN ..........13
CUP Τριπολης ......... 12
CUP Καλαματας ......... 15
και gtcc ......................45- 50 ? -
Θα ειμαι εκει , οποιος νεος θελει να μαθει κατ,ι μην διστασει να με ρωτησει
dimos
ΔΗΜΟ Η 1Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ?
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.Γ
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Ζητω οι αγωνες ταχυτητας
dimos
ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩωωωωωωωω
Ετσι οπως τους κατήντησαν, τους πέθαναν!ΔΗΜΟ Η 1Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ?
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.Γ
Κάποιες φορές είναι αριστερά και κάτω... και κάποιες αλλες τραβάς μια πίσω...διάλεξε!
-
Ο χρήστης mouri έγραψε:
Θα ειμαι εκει , οποιος νεος θελει να μαθει κατ,ι μην διστασει να με ρωτησει
dimos
ΔΗΜΟ Η 1Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ?
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.Γ
στην FORMULA 3 που οδηγουσα για 3 πρωταθληματα ειναι αριστερα και κατω!!!!!(εεεεμ ηθελες να τα ακουσεις!!!
dimos
-
Θα ειμαι εκει , οποιος νεος θελει να μαθει κατ,ι μην διστασει να με ρωτησει
dimos
ΔΗΜΟ Η 1Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ?
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.Γ
στην FORMULA 3 που οδηγουσα για 3 πρωταθληματα ειναι αριστερα και κατω!!!!!(εεεεμ ηθελες να τα ακουσεις!!!
dimos
ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΔΗΜΟ ΜΟΥ.
ΑΦΟΥ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΘΑ ΣΕ ΔΩ.[ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ]!!!!ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Γ
-
Λοιπον επειδη θα ηταν αδικο να περασουμε στο ντουκου εναν αγωνα που εκανε η start line 13 ημερες πριν τα χριστουγεννα και που ομολογουμενως ειχε επιτυχια ,( παρα τα μεγαλα καιρικα ρισκα ) περασαμε μια χαρα ........
Δεν ηρθαν βεβαια ολοι οσοι ειχαν δηλωσει .... και οι κατηγοριες ειχαν μια σχετικη ελλειψη που θα μπορουσε να αυξησει τον συναγωνισμο .
Εγιναν 5 κατηγοριες που εκτος απ'τα ιστορικα που ηταν 14 και τερματισαν τον αγωνα τα 11 και ηταν συνεχως η πιστα και το ματι του θεατη , οι υπολοιπες κατηγοριες δεν .........
Ολοι οι σχετικοι με το αθλημα χαρηκαμε οταν ειδαμε στις συμμετοχες τα δυο cup δηλαδη της λεσχης Τριπολεως και Καλαματας να εχουν 12 και 15 αντιστοιχα συμμετοχες , αλλα οταν στην εκκινηση παραταχτηκαν 7 Τριπολιτσιωτες και μετα απο λιγο ειχαν μεινει στην πιστα 3,και οι Καλαματιανοι 7 και ενας εξω , ειπαμε ολοι ...ε οχι , αυτο δεν μπορει με τιποτα να ανεβασει τον χωρο της πιστας οσο καλοπροαιρετη να ειναι η λεσχη που τους κανει τον αγωνα ....
Τα καπ αυτα , μαλλον θα πρεπει να γινοντε ενωμενα με τετοιες συμμετοχες , ωστε να εχει θεαμα , συναγωνισμο , και εξελιξη των οδηγων .....και να μην τον θεατη .
Μετα απο αρκετα χρονια που ειχα να παρευρεθω στην καποτε αγαπημενη μου Τριπολη , την πολη την βρηκα το χαλι της το μαυρο , το δε σιρκουι οπως ηταν με μερικες αλλαγες στην σχεδιαση που μπορω να πω οτι μ'αρεσε , εκτος απο την εξοδο των πιτς που πρεπει τουλαχιστον να βαλουν ασφαλτοταπητα , για να μην μας κραζουν καποιοι αλλοδαποι που εχουν τρεξει καποιους αγωνες ....
Η Τριπολη σαν αγωνας πιστας , ειναι προσιτος στον αγωνιζομενο , πρωτα απ'ολα γιατι δεν καταστρεφει τα αγωνιστικα αυτοκινητα .Ειναι οικονομικη και στα λαστιχα , και στα μηχανικα μερη , που στις ημερες μας ειναι απαγορευτικες οι επισκευες και αντικαταστασεις .
Θα χαρω του χρονου να κανουμε εκει 3 η 4 αγωνες , μεχρι να δουμε καμια εξελιξη στις αλλες δυο ελληνικες πιστες .........υ.γ. Για την περιγραφη του αγωνα δεν σχολιαζω , μιας κι αυτος που το εκανε στο ραλλυ gr (για την sport)μαλλον καποιον αλλο αγωνα θα παρακολουθουσε στο ιντερνετ ......
υ.γ2 Η ευχαριστη εκπληξη του αγωνα ηταν ενας νεος αγωνιζομενος ο Βοργιας που εδειξε οτι θα εχει μελλον αγωνιστικο πολυ καλο , αν βεβαια αυτο το αυτοκινητο που ειδαμε ειναι οντως συνομο της κατηγοριας του . Μ'αρεσε παντως πολυ !
υ.γ3 Για δεοντολογικους λογους δεν γραφω ποτε για αγωνιζομενους , αλλα τωρα μπορω να πω οτι με εξεπλhξε ευχαριστα η αποδοση του Γιωργου , μπαινοντας μεσα σε μια πιστα που δεν ειχε ξαναδει με 106 στημενο για ραλλυ ... και εγραφε πρωτους χρονους ....εκτος απ'τα χρονομετρημενα
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Λοιπον επειδη θα ηταν αδικο να περασουμε στο ντουκου εναν αγωνα που εκανε η start line 13 ημερες πριν τα χριστουγεννα και που ομολογουμενως ειχε επιτυχια ,( παρα τα μεγαλα καιρικα ρισκα ) περασαμε μια χαρα ........Δεν ηρθαν βεβαια ολοι οσοι ειχαν δηλωσει .... και οι κατηγοριες ειχαν μια σχετικη ελλειψη που θα μπορουσε να αυξησει τον συναγωνισμο .
Εγιναν 5 κατηγοριες που εκτος απ'τα ιστορικα που ηταν 14 και τερματισαν τον αγωνα τα 11 και ηταν συνεχως η πιστα και το ματι του θεατη , οι υπολοιπες κατηγοριες δεν .........
Ολοι οι σχετικοι με το αθλημα χαρηκαμε οταν ειδαμε στις συμμετοχες τα δυο cup δηλαδη της λεσχης Τριπολεως και Καλαματας να εχουν 12 και 15 αντιστοιχα συμμετοχες , αλλα οταν στην εκκινηση παραταχτηκαν 7 Τριπολιτσιωτες και μετα απο λιγο ειχαν μεινει στην πιστα 3,και οι Καλαματιανοι 7 και ενας εξω , ειπαμε ολοι ...ε οχι , αυτο δεν μπορει με τιποτα να ανεβασει τον χωρο της πιστας οσο καλοπροαιρετη να ειναι η λεσχη που τους κανει τον αγωνα ....
Τα καπ αυτα , μαλλον θα πρεπει να γινοντε ενωμενα με τετοιες συμμετοχες , ωστε να εχει θεαμα , συναγωνισμο , και εξελιξη των οδηγων .....και να μην τον θεατη .
Μετα απο αρκετα χρονια που ειχα να παρευρεθω στην καποτε αγαπημενη μου Τριπολη , την πολη την βρηκα το χαλι της το μαυρο , το δε σιρκουι οπως ηταν με μερικες αλλαγες στην σχεδιαση που μπορω να πω οτι μ'αρεσε , εκτος απο την εξοδο των πιτς που πρεπει τουλαχιστον να βαλουν ασφαλτοταπητα , για να μην μας κραζουν καποιοι αλλοδαποι που εχουν τρεξει καποιους αγωνες ....
Η Τριπολη σαν αγωνας πιστας , ειναι προσιτος στον αγωνιζομενο , πρωτα απ'ολα γιατι δεν καταστρεφει τα αγωνιστικα αυτοκινητα .Ειναι οικονομικη και στα λαστιχα , και στα μηχανικα μερη , που στις ημερες μας ειναι απαγορευτικες οι επισκευες και αντικαταστασεις .
Θα χαρω του χρονου να κανουμε εκει 3 η 4 αγωνες , μεχρι να δουμε καμια εξελιξη στις αλλες δυο ελληνικες πιστες .........υ.γ. Για την περιγραφη του αγωνα δεν σχολιαζω , μιας κι αυτος που το εκανε στο ραλλυ gr (για την sport)μαλλον καποιον αλλο αγωνα θα παρακολουθουσε στο ιντερνετ ......
υ.γ2 Η ευχαριστη εκπληξη του αγωνα ηταν ενας νεος αγωνιζομενος ο Βοργιας που εδειξε οτι θα εχει μελλον αγωνιστικο πολυ καλο , αν βεβαια αυτο το αυτοκινητο που ειδαμε ειναι οντως συνομο της κατηγοριας του . Μ'αρεσε παντως πολυ !
υ.γ3 Για δεοντολογικους λογους δεν γραφω ποτε για αγωνιζομενους , αλλα τωρα μπορω να πω οτι με εξεπλhξε ευχαριστα η αποδοση του Γιωργου , μπαινοντας μεσα σε μια πιστα που δεν ειχε ξαναδει με 106 στημενο για ραλλυ ... και εγραφε πρωτους χρονους ....εκτος απ'τα χρονομετρημενα
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ,ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ.
ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΟΙ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΡΕΞΕΤΕ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΤΟΠΙΚΟΣ ΚΕΡΔΙΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ
ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ -ΓΙΑΤΙ-ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ??? ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ 2011.Υ.Γ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΙΟΤΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ....ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ JUNIOR ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟ......ΚΛΠ....
-
Τι προτιμάτε για του χρόνου ? Τρίπολη (πιο ενδιαφέρουσα χάραξη, πιο φιλική στα αυτοκίνητα αλλά μακριά, ερημιά, αεροδρόμιο) ή Μέγαρα (χάραξη μίκι-μάους, τρώει αυτοκίνητα αλλά κανονική πίστα, κοντά στην Αθήνα) ?
(Προφανώς και τα δύο αλλά αν πρέπει να γίνει επιλογή ?)
-
περασαμε πολυ καλα στην τριπολη,παρα το τσουχτερο κρυο ειδικα το σαββατο... ατυχια για τον δ.δεγλερη ,συγχαρητηρια στον χ.ξηνταρα που στην πρωτη του επαφη με το σαχο επαιζε στα ισια με τον τασιοπουλο jr κ μπορουσε να τον ειχε περασει αν δεν ειχαν ακουμπησει...πολυ γρηγοροι κ 2 στα 1600 ,βοργιας κ κυριακοπουλος...
-
Υ.Γ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΙΟΤΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ....ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ JUNIOR ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟ......ΚΛΠ....
ΦΙΛΕ WaGoN R ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ.
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΡΑΛΛΥ.
ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ,ΖΑΜΦΟΡ,ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ.
ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ [ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΙ] ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΞΑΦΝΙΚΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΟ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ ΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΕΥΘΕΙΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ 5-7 ΚΟΦΤΗ.
ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΩ ΚΑΛΑ ΣΕ ΠΙΣΤΑΔΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΜΕ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.ΥΓ.ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΒΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ.
Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τι προτιμάτε για του χρόνου ? Τρίπολη (πιο ενδιαφέρουσα χάραξη, πιο φιλική στα αυτοκίνητα αλλά μακριά, ερημιά, αεροδρόμιο) ή Μέγαρα (χάραξη μίκι-μάους, τρώει αυτοκίνητα αλλά κανονική πίστα, κοντά στην Αθήνα) ?(Προφανώς και τα δύο αλλά αν πρέπει να γίνει επιλογή ?)
Βλεπω Σερρες σαν επιλογη δεν.. Νομιζω οτι πρεπει να συνεχισουμε στην Τρπολη σαν δεκανικι του GTCC, με οριοθετηση απο ντανες λαστιχα, κορινες και κλασικο κιτρινο καγκελακι ελπα, υπαιθρια πιτς με πολυχρωμη τεντουλα, κριτες χυμα με καρεκλακια και φυσικα τα αυτοκινητα τους στο εσωτερικο της διαδρομης για να υπαρχει ενδιαφερον αν καποιος εχει μια εξοδο με πολλα. Δοκιμασμενη, αγαπημενη συνταγη.
-
Βρε γκρινιάρη ποιός είπε 'Σέρρες γιοκ' ? Ισα-ίσα, επειδή είναι εκτός συναγωνισμού σαν πίστα, είπα να θέσω ένα πιο ενδιαφέρον δίλημμα (αν και προφανώς κανείς άλλος δεν το βρήκε ενδιαφέρον).
-
Βρέ nass, ολοι το εχουμε βρει ενδιαφέρον...Εχουμε κουραστεί ομως τόσα χρόνια, να το βρίσκουμε μόνο ενδιαφέρον...
Οι τελευταίες πληροφορίες που εχω, είναι οτι για του χρόνου, δεν θα προκυρηχθεί μάλλον πρωτάθλημα ταχύτητας.Οπότε, πάλι μόνο στα ενδιαφέροντα θα μείνουμε...
Καλημέρα! -
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!!!!
Έχοντας περάσει το Πεμπτο-παρασκευό-σαββατό-κύριακο 2-5/12 στις Σέρρες στο μεγάλο ετήσιο event των evonet και subamaniacs, μπορώ να πω με σιγουριά ότι:
α. Οι Σέρρες είναι πίστα!!! Με τα όλα της!!!
β. Είναι αδιανόητο και σχιζοφρενικό να μην γίνονται 2 τουλάχιστον αγώνες του Πρωταθλήματος ταχύτητας εκεί...
γ. Υπάρχουν τουλάχιστον 15 αυτοκίνητα με τους οδηγούς τους που θα μπορούσαν να τρέχουν formula saloon με γυρολόγιο αγώνα (όχι χρονομετρημένες κατατακτηριες... μιλάω για κανονικό αγώνα) σταθερά κάτω από 1:30Γιατί δεν τους βλέπουμε ? Γιατί τα αυτοκίνητα τους εχουν κοστίσει πολλά και δεν καλοβλέπουν μια πιθανή σύγκρουση στη διάρκεια του αγώνα σαν κατι που αξίζει να ρισκάρουν...
Μακάρι να δούμε πάντως καποιους από αυτούς να το τολμάνε!!!!
Και μια σκέψη OFF TOPIC προς EΘ.Ε.Α. Αν η formula saloon έτρεχε αναβάσεις... θα βλέπαμε πολύ και καλό θέαμα!!! Εγγυημένα!!!
-
Και ολοι αυτοί οι SUBAROMANIACS και EVOφώσκολοι, γιατι δεν κατέβηκαν στην τρίπολη προχτές, που είχε αγώνα και για αυτούς να δούμε και τι χρόνο κάνουν και πόσα φίδια χωράει ο σάκος τέλος πάντων? Ετσι για να συγκρίνουμε χρόνους σε ίδιες συνθήκες με χρονόμετρα επίσημα και οχι απο κινητά και αγιοβασιλιάτικα...
Αφού θέλουν την Saloon, ας την στηρίξουν μια φορά? Το hans τους προβλημάτισε? Αντε και θα τους βάζαμε να τρέξουν χωριστά για να μην 'τσακλακωθούν'... -
Μάλλον δεν έχετε καταλάβει κάτι ...δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει η saloon ,, επειδή έχω ένα αυτοκίνητο που δεν πλήρη κάποιες προδιαγραφές homologation , σκέφτηκα να τρέξω saloon .. εάν μου βρείτε έναν που θέλει ας γράψει το όνομα του ο ένας είμαι εγώ... και open τρέχω δεν κολλάω με την καμία,, αλλά δεν θέλουν γιατί δεν έχω συριακό ..
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Και ολοι αυτοί οι SUBAROMANIACS και EVOφώσκολοι, γιατι δεν κατέβηκαν στην τρίπολη προχτές, που είχε αγώνα και για αυτούς να δούμε και τι χρόνο κάνουν και πόσα φίδια χωράει ο σάκος τέλος πάντων? Ετσι για να συγκρίνουμε χρόνους σε ίδιες συνθήκες με χρονόμετρα επίσημα και οχι απο κινητά και αγιοβασιλιάτικα...
Αφού θέλουν την Saloon, ας την στηρίξουν μια φορά? Το hans τους προβλημάτισε? Αντε και θα τους βάζαμε να τρέξουν χωριστά για να μην 'τσακλακωθούν'...Βασίλη, όλα τα events τα οποία είτε παρακολουθώ είτε συμμετέχω έχουν κανονική χρονομέτρηση, με κανονικά χρονόμετρα, σένσορες πάνω στα αυτοκίνητα κλπ. Κινητά και αγιοβασιλιάτικα... last decade!
Νομίζω ότι καλό θα είναι να κανεις την υπέρβαση και να έρθεις τουλάχιστον μια φορά να παρακολουθήσεις τι και πως γίνεται σε αυτά τα events. Το χειρότερο που μπορεί να πάθεις είναι να έχεις ένα ακόμα λόγο να θλίβεσαι για το Πρωτάθλημα Ταχύτητας.
Αρκετά από τα αυτοκίνητα αυτά γυρίζουν συστηματικά κάτω από 1:05 στα Μέγαρα και 1:29 στις Σέρρες (πάντα με επίσημη χρονομέτρηση) οπότε φαντάζομαι ότι και στην Τρίπολη θα είχαν αξιοπρεπή παρουσία.
Τώρα γιατί δεν τρέχουν... είπαμε το ρίσκο της στούκας με αυτοκίνητο συναθλητή δεν είναι κάτι που το αποδέχεσαι εύκολα... αν όμως υπάρξει ρύθμιση για συμμετοχή της Formula Saloon και στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων... εκεί μιλάμε για άλλο παιχνίδι πολύ κοντινό σε φιλοσοφία με Time Attack στο οποίο άτυπα συμμετέχουν σε κάθε event.ΥΓ φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι οι αναφορές σε '...φώσκολους' δεν μειώνουν όσους έχουν Mitsubishi και Subaru...
-
Ο χρήστης n.gikas polo 6n έγραψε:
Μάλλον δεν έχετε καταλάβει κάτι ...δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει η saloon ,, επειδή έχω ένα αυτοκίνητο που δεν πλήρη κάποιες προδιαγραφές homologation , σκέφτηκα να τρέξω saloon .. εάν μου βρείτε έναν που θέλει ας γράψει το όνομα του ο ένας είμαι εγώ... και open τρέχω δεν κολλάω με την καμία,, αλλά δεν θέλουν γιατί δεν έχω συριακό ..Νίκο, αν τελικά δεν σκεφτεί κανείς να επεκτείνει τους κανονισμούς ώστε να επιτρέψει στην saloon να τρέξει αναβάσεις, και είμαστε μετρημένοι στα δάχτυλα τους ενός χεριού, έρχομαι κι εγώ να τρέξουμε ταχύτητα.
-
Εγώ προσωπικά έχω αρνητική άποψη για την saloon , και θα σου πω το γιατί
-
όταν είπε ο κοσμοπουλος ελατέ στον ΣΟΑΑ ήμασταν μόνο 6 άτομα = 0 ενδιαφέρον
-
όταν σε κάθε track day η άποψη που επικρατεί είναι μην γδάρω τις ζάντες η δεν καβαλάω curb για να μην τερματίσει η ανάρτηση .. δεν υπάρχει οδηγίκο ενδιαφέρον άρα δεν θα τρέξουν οι συγκεκριμένη άνθρωποι αγώνα , η αυτοί που θέλουν να τρέξουν είναι λίγοι το 5% μόνο
-
η saloon είναι μόνο για ανοιχτά οχήματα , μονοθεσία
4 ) η open είναι για αυτοκίνητα που δεν έχουν αλλαγές στην homologation , άσε γιατί ξέρω πόλους φίλους μηχανικούς που προετοιμάζουν αυτοκίνητα που τρέχουν στην open , και μόνο homologation πράγματα δεν χρησιμοποιούν ,
η open πρέπει να είναι ελεύθερη σε κανονισμούς , σε στόμια turbo , σε εισαγωγές , σε σαμάν , σε φρένα , σε ζάντες , και ελαστικά.. δηλαδή ένας που έχει ένα fiat compressor και πλήρη τα μέτρα ασφαλείας τι θα του ζητήσουν ... να μην τρέξει άπλα
και ένα ερώτημα σε πια πίστα θα τρέξουν αυτοκίνητα στην Ελλάδα ??
-
-
Μα Νικο αυτο το ερώτημα είναι εύκολο: σε αυτά που έχει πιστοποιήσει μετά από πολύ μελέτη η αρχή του σπορ σαν ασφαλή και σύμφωνα με τους διεθνής κανονισμούς. Δηλαδή στην Τρίπολη
AΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 11-12 /12/ 2010