-
Αν ισχύσει αυτό που λένε για μείωση του τέλους ταξινόμησης μόνο μέχρι 1800 κυβικά προβλέπω να πήζουμε στη μέρκα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι έγινε ρε παιδιά, -50% η Ντάτσια? Δεν έμεινε τίποτα όρθιο?Λογικό δεν είναι; ... Είπαμε. Εταιρεία φάντασμα...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Λοιπόν, συμφορουμίτες...Επειδή από τη νέα χρονιά (μετά τις ανακοινώσεις για τέλη ταξινόμησης και φόρους πολυτελείας) είχα σκοπό να πάρω αυτοκίνητο, παρακολουθώ την αγορά εδώ και αρκετό καιρό.
Τις τελευταίες εβδομάδες, στην περίπτωση του Mazda MX-5 που με ενδιέφερε πρωτίστως, παρατήρησα μια πολύ ύποπτη αύξηση στις τιμές, της τάξεως των 1000-3000 ευρώ, ανάλογα τον έμπορο.
Όπως καταλαβαίνετε, τα λατρεμένα μας κοράκια έχουν μάθει πού θα κινηθούν οι εκπτώσεις λόγω κυβερνητικών εξαγγελιών και φουσκώνουν τις τιμές από τώρα, ώστε μετά η έκπτωση να φανεί σαν φοβερή προσφορά, ενώ θα την τσεπώνουν αυτοί, αφού η τιμή θα είναι κοντά στην κανονική πριν λίγο καιρό!
Τσεκάρετε κι εσείς άλλα αυτοκίνητα αν μπορείτε, να δούμε αν η πρακτική είναι κοινή.'Δωράκι' δηλαδή στους εμπόρους θα γίνει, όχι ουσιαστική έκπτωση για τους καταναλωτές. Πραγματική αλητεία και τους αξίζει να μην πουλήσουν ούτε ένα αμάξι.
Κατι σχετικό παρατηρώ εδώ και καιρό και στο QQ 1,6 αλλά έλεγα μήπως είναι ιδέα μου ή κατι δεν έχω προσέξει. Με σταθερή την τιμή μετά την τελευταία αύξηση του ΦΠΑ τον Ιούνιο ως το τέλος του καλοκαιρού υπήρχε η προσφορά, έκπτωση 1000€ +1000€ επιταγή για όλες τις εκδόσεις. Κάποια στιγμή (ως τις αρχές του Οκτώβρη) η έκπτωση έγινε 500€ (στην βασική) ή 900€ (στις άλλες εκδόσεις) +1000€ επιταγή (τότε πήρα το δικό μου). Τωρα είναι μόνο με την επιταγή των 1500€ σε όλες τις εκδόσεις και σκεφτόμουν πως -αν θυμάμαι καλά- η μείωση του ΕΤΤ πέρσι στο QQ 1,6 ήταν περίπου 500€ ... οπότε μήπως όπως και να έχει ... στα ίδια λεφτά!
-
παλιά μου τέχνη κόσκινο
σαν τότε που λέγανε οτι βγάζουν 300-500 ανά αυτοκίνητο.
αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να γράφετε στοιχεία. τάδε μάρκα τόσο έκπτωση πριν και και τόσο μετά. ώστε να μένουν προς αναφορά και ομαδική πίεση. -
Για την περίπτωση της mazda δε βλέπω διαφορά στις τιμές, τουλάχιστον στον τελευταίο μήνα.
Μια αύξηση πρέπει να είχε γίνει αρχές Νοέμβρη αλλά όχι στο MX-5 20th anniversary το οποίο παίζει σταθερά στα 23,500e μαζί με την έκπτωση των 2800e.
Οι τιμές δίνονται στο site τις mazda, όπως και οι προσφορές για κάθε μοντέλο. Όταν τις βλέπεις κι εσύ , πως γίνεται ο κάθε έμπορος να έχει απόκλιση 1000-3000e ;
Εκτός κι αν είναι απατεώνες και δε βάζουν την προσφορά μέσα ή το site είναι ανημέρωτο . -
by the way , μεγάλη ευκαιρία η τιμή του corsa opc. 19700e περίπου(με την προσφορά) όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη παίζει από 20000 έως 23500e .
Με την προϋπόθεση βέβαια να κάνεις λίγα χιλιόμετρα το χρόνο γιατί η κατανάλωση είναι κάπου στα 15 λίτρα με το πόδι στο πάτωμα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
by the way , μεγάλη ευκαιρία η τιμή του corsa opc. 19700e περίπου(με την προσφορά) όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη παίζει από 20000 έως 23500e .
Με την προϋπόθεση βέβαια να κάνεις λίγα χιλιόμετρα το χρόνο γιατί η κατανάλωση είναι κάπου στα 15 λίτρα με το πόδι στο πάτωμα.και υπο την προϋπόθεση (αν φοραει το ίδιο σετ δισκο-πλατο με το Astra H 1.6T - ας τσεκαρουν τον κωδικό ανταλλακτικού οι γνώστες) ότι ανα 40k χλμ θα ανανεώνεις το σετάκι (780 γιούργια)
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Για την περίπτωση της mazda δε βλέπω διαφορά στις τιμές, τουλάχιστον στον τελευταίο μήνα.
Μια αύξηση πρέπει να είχε γίνει αρχές Νοέμβρη αλλά όχι στο MX-5 20th anniversary το οποίο παίζει σταθερά στα 23,500e μαζί με την έκπτωση των 2800e.
Οι τιμές δίνονται στο site τις mazda, όπως και οι προσφορές για κάθε μοντέλο. Όταν τις βλέπεις κι εσύ , πως γίνεται ο κάθε έμπορος να έχει απόκλιση 1000-3000e ;
Εκτός κι αν είναι απατεώνες και δε βάζουν την προσφορά μέσα ή το site είναι ανημέρωτο .Το επίσημο site (mazda.gr) είχε πριν λίγο καιρό 24,700 το κανονικό 1.8 Mid και τώρα 25,700 (δεν το βάζω με την έκπτωση, αλλά την κανονική τιμή που αναγράφεται). Μάλιστα, στις τιμές των νέων μοντέλων που αναφέρει π.χ. η Χρυσή Ευκαιρία (για να συγκρίνεις με τα μεταχειρισμένα) η τιμή δεν έχει προλάβει να αλλάξει κι είναι ακόμα 24,700.
Ο Μπούτσης (carmodels.gr) που κάνει τις ανεξάρτητες εισαγωγές είχε το RC 1.8 Mid (σκληρή ηλεκτρική οροφή) στα 26,450 και τώρα είναι (ουάου) στα 29,450.
-
Ο χρήστης Chuckie έγραψε:
by the way , μεγάλη ευκαιρία η τιμή του corsa opc. 19700e περίπου(με την προσφορά) όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη παίζει από 20000 έως 23500e .
Με την προϋπόθεση βέβαια να κάνεις λίγα χιλιόμετρα το χρόνο γιατί η κατανάλωση είναι κάπου στα 15 λίτρα με το πόδι στο πάτωμα.και υπο την προϋπόθεση (αν φοραει το ίδιο σετ δισκο-πλατο με το Astra H 1.6T - ας τσεκαρουν τον κωδικό ανταλλακτικού οι γνώστες) ότι ανα 40k χλμ θα ανανεώνεις το σετάκι (780 γιούργια)
Δίσκο-πλατό ανά 40Κ χλμ;;;;;
-
Πράγματι το Mid έχει τσιμπήσει 1 χιλιάρικο. Αλλά το χειρότερο είναι αυτό που γράφει στο site της mazda , ότι οι προσφορές ίσχυαν μέχρι τις 30/11/10 . Άρα είδαν τα νέα μέτρα και έκπτωση τέλος;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Πράγματι το Mid έχει τσιμπήσει 1 χιλιάρικο. Αλλά το χειρότερο είναι αυτό που γράφει στο site της mazda , ότι οι προσφορές ίσχυαν μέχρι τις 30/11/10 . Άρα είδαν τα νέα μέτρα και έκπτωση τέλος;Προφανώς απλά θα τσεπώσουν σχεδόν όλη τη μείωση που θα προέλθει από τα τέλη ταξινόμησης και τους φόρους πολυτελείας. Δεν βάζει μυαλό με τίποτα ο Έλληνας κλεφτοκοτάς επιχειρηματίας. Αν πράγματι το κάνουν έτσι, τους αξίζει να μην πουλήσουν ούτε ένα αμάξι. Αύριο θα πάρω αν μπορέσω κάποια τηλέφωνα να ρωτήσω τί έχει παίξει με τις αυξήσεις. Απορώ τί απαντήσεις θα πάρω...
-
Ο χρήστης Chuckie έγραψε:
by the way , μεγάλη ευκαιρία η τιμή του corsa opc. 19700e περίπου(με την προσφορά) όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη παίζει από 20000 έως 23500e .
Με την προϋπόθεση βέβαια να κάνεις λίγα χιλιόμετρα το χρόνο γιατί η κατανάλωση είναι κάπου στα 15 λίτρα με το πόδι στο πάτωμα.και υπο την προϋπόθεση (αν φοραει το ίδιο σετ δισκο-πλατο με το Astra H 1.6T - ας τσεκαρουν τον κωδικό ανταλλακτικού οι γνώστες) ότι ανα 40k χλμ θα ανανεώνεις το σετάκι (780 γιούργια)
Για πες μας απο που βγαινει αυτο ?
-
άρα η μείωση είναι σιγουράκι. (η μόνη καλή είδηση που μπορεί να βγει απο το μπαράζ ανατιμήσεων)
-
το αυτοκινητο σημερα οπως το εχουν κανει ειναι αναλωσιμο.πανε να σας τα αρπαξουν.μην πατατε καθολου ουτε για να ρωτησετε στις αντιπροσωπειες και μεινετε κανα 2 χρονια ακομα με το παλιο σας αξιοπιστο αυτοκινητακι για να βαλουν μυαλο.εμεις φταιμε που δεν κανουμε σκληρα παζαρια.και προς θεου μην ακουω πως 20.000 ειναι καλη τιμη για ενα αμαξι 1600 κυβικα.αυτα μονο για τα πλουσιοπαιδα ισχυουν.....
-
Και ποιός θα το πληρώσει το δάνειο;ο φούφουτος;
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Και ποιός θα το πληρώσει το δάνειο;ο φούφουτος;Αφού τα πληρώνουν, τότε γιατί οι τράπεζες έχουν σταματήσει να δίνουν;
http://www.nooz.gr/economy/ena-sta-deka ... to-kokkino
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Και ποιός θα το πληρώσει το δάνειο;ο φούφουτος;
Αφού τα πληρώνουν, τότε γιατί οι τράπεζες έχουν σταματήσει να δίνουν;
http://www.nooz.gr/economy/ena-sta-deka ... to-kokkino
Και ένας τραπεζίτης θα σου απαντήσει επειδή τα λεφτά των καταθετών δεν είναι δικά μου, δεν με απασχολεί όταν θα έρθει ο καταθέτης για να πάρει τα λεφτά του και θα του πώ...... κοιτα να δεις αντί για τα λεφτά σου μπορείς να πάρεις ένα 1,600άρι ένα suv ή μια γκαρσονιέρα. Ξέρεις πόσα έχω κατασχέσει που δεν θέλω και θέλω να ρευστοποιήσω για να πάρεις τα λεφτά σου
-
Το 1,3% σε χάλασε δηλαδή;που είναι η διαφορά των μη εξυπηρετούμενων δανείων (απο 7,7% σε 9%),μέσα σε ενάμιση χρόνο;;
Δεν δίνουν γιατί πολύ απλά δεν έχουν να δώσουν πια..γιατί δεν βρίσκουν φθηνό χρήμα και οι ίδιες οι τράπεζες -
Θα σου το πω αλλιώς.
Παίρνεις αυτοκίνητο με 70 δόσεις.25000/70= €357
15000/70= €214Και θα πει ο άλλος εντάξει τι είναι €140 παραπάνω το μήνα.
Γενικά αυτή η νοοτροπία δημιουργεί διάφορα προβλήματα στην αγορά, όχι μόνο του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Θα σου το πω αλλιώς.
Παίρνεις αυτοκίνητο με 70 δόσεις.25000/70= €357
15000/70= €214Και θα πει ο άλλος εντάξει τι είναι €140 παραπάνω το μήνα.
Γενικά αυτή η νοοτροπία δημιουργεί διάφορα προβλήματα στην αγορά, όχι μόνο του αυτοκινήτου.το δικο μου παντος με τιμη αγορας 15.000 το 2006 και 60 δοσεις απο 200 εβρω ελαχιστη καταβολη...μου κοστισε τελικα με τους τοκους λιγο πανω απο 17 χιλιαρικα και το ξεχρεωσα πριν 2 μηνες αρα πριν απο 60 δοσεις.τα λεφτα που εχασα στους τοκους δεν προκειτε να τα παρω απο πουθενα οποτε λοιπον σκεφτειτε πριν υπογραφετε.ασε που με αναγκαζαν να πληρωνω και ασφαλεια κλοπης δηλαδη αν το κλεβανε η τραπεζα επερνε αποζημειωση κι εγω τα @@#$$%% να μην πω τωρα να πουμε.ενα εχω να πω καντε παζαρια με τσαμπουκα οταν πατε να αγορασετε αμαξι,σκεφτειτε μονο πως μολις το αμαξι βγει απο υτην εκθεση χανει 25% της αξιας του,δηλαδη παντα ο πελατης ειναι ο μεγαλος χαμενος αφου ο στοχος ολων ειναι το χρημα.αρα καλο ειναι να πεινανε οι αντιπροσωπειες για να πεσουν οι τιμες σε ανθρωπινα επιπεδα.μου βγηκε η παναγια να παρω δικο μου αμαξι και για να βγαλει τα λεφτα του πρεπει να το κρατησω 10 χρονια το λιγοτερο!!!!
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου