Το Έσκορτ WRC αν δεν με απατά η μνήμη μου (με άλλον ) δεν πήρε ποτέ κύπελλο κατασκευαστών ή οδηγών, ενώ το 206 τα σάρωσε όλα μέχρι να σταματησει να τρέχει (και να την φάει από το αδελφό Ξαρά).
Τα αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται, ή έστω συγκρίνονται με το 206 να κερδίζει παντού και το Έσκορτ να κερδίζει μόνο στην τιμή πώλησης...
Από εκεί και πέρα αν συγκρίνουμε ένα συγκεκριμένο Έσκορτ με ένα συγκεκριμένο 206 μπορούμε να βγάλουμε όλων των ειδών τα συμπεράσματα ανάλογα με το ποιά συγκεκριμένα αυτοκίνητα συγκρίνουμε.
Ο Κύρκος είναι σπουδαίος οδηγός, και μηχανικός, αλλά δεν νομίζω σε καμία περίπτωση να εξελίσσει τα αυτοκίνητα πιο γρήγορα από τα εργοστάσια, οπότε αν η Φορντ εξέλιξε ένα όποιο Φόκους, το Έσκορτ του΄Κύρκου θα είναι σαφώς χειρότερο (σαν σύνολο) από το Φόκους. Ίσως το στήσιμό του να είναι ιδανικό για Ελλάδα, αλλά ιδανικό στα όρια του (σε καμία περίπτωση κορυφαίου) πλαισίου. Σίγουρα οποιοδήποτε εργοστασιακό 206 είναι κλάσεις ανώτερο. Όμως αν το 206 δεν είναι εργοστασιακό, αλλά ιδιωτικό, και αν έχει μόνο κομμάτια της εξέλιξης του εργοστασιακού μπορεί να είναι και χειρότερο από το Έσκορτ.
Τέλος για το θέμα της αξίας των δύο οδηγών, που και οι δύο ΕΙΝΑΙ κορυφαίοι, δεν πιστεύω να υπάρχει κανείς που να θεωρεί πως ο Βωβός είναι καλύτερος ή ίσος με τον Κύρκο στην Άσφαλτο. Μου φαίνεται πως το έχει δηλώσει κιόλας ο Βωβός πως δεν του αρέσει η άσφαλτος. Ίσως σε αυτό να οφείλεται, και αν του άρεσε και την κυνηγούσε να ήταν και καλύτερος του Κύρκου, αλλά όπως έχουν σήμερα σίγουρα είναι χειρότερος στην άσφαλτο (μην ακούσω για άλλου είδους τερέν, δεν θα διαφωνήσω με κανέναν. Για ΑΣΦΑΛΤΟ μιλάω, και μάλιστα ελληνική. )