-
Ο χρήστης Babis Koligiannis έγραψε:
Τον Αlborgheti στην Ιταλια τον ξερει κανεις?To είδα το 'κουφό' στο πρώτο πέρασμα του Ronde Citta dei Mille και μου κόπηκε η ανάσα!!! Μάλλον κάτι παίχτηκε με τον καιρό λογικά!
Αλλά και στο 2ο πέρασμα ο χρόνος είναι 'κουκουρούκου'!!! 13ος γενικής με Peugeot 106 S16 ανάμεσα σε 15 WRC, 9 S2000, 15 S1600, και καμιά 20αριά R3!http://www.cronocomo.it/web/2010/2010/R ... index.html
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Τον Αlborgheti στην Ιταλια τον ξερει κανεις?
To είδα το 'κουφό' στο πρώτο πέρασμα του Ronde Citta dei Mille και μου κόπηκε η ανάσα!!! Μάλλον κάτι παίχτηκε με τον καιρό λογικά!
Αλλά και στο 2ο πέρασμα ο χρόνος είναι 'κουκουρούκου'!!! 13ος γενικής με Peugeot 106 S16 ανάμεσα σε 15 WRC, 9 S2000, 15 S1600, και καμιά 20αριά R3!http://www.cronocomo.it/web/2010/2010/R ... index.html
Πες τα στους ξεμωραμενους ................
Επισης υπενθυμισε τους Kit Car VS WRC πρωτης γενιας....San Remo ...κλπ κλπ
Πως τους λεγανε να δεις Bugalski????????Πως???
Αλλος??? -
Καλα ειναι δυνατον να μας κανει εντυπωση που στις πρωτες θεσεις ηταν τα διαφορα εβοηδη??
Περα απο τον Νικολοπουλο με το ιστορικο εβο και τον πιτσι που θα επρεπε να κανει τους περισσοτερους να ξεκινησουμε γκολφ και ψαρεμα..ολοι οι αλλοι θεαμα δεν εδωσαν. Το μονο που οι περισσοτεροι σχολιαζαμε ηταν για το ποσο σκληρο ALS εχει το καθενα....
ΟΙ ειδικες ελπιζω να μην γινονται οσο περναει ο καιρος για τα εβο...
Γιαννη φτιαξε κανα panda να τους πονεσεις λιγο ρε γαμωτο.. -
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
Καλα ειναι δυνατον να μας κανει εντυπωση που στις πρωτες θεσεις ηταν τα διαφορα εβοηδη??
Περα απο τον Νικολοπουλο με το ιστορικο εβο και τον πιτσι που θα επρεπε να κανει τους περισσοτερους να ξεκινησουμε γκολφ και ψαρεμα..ολοι οι αλλοι θεαμα δεν εδωσαν. Το μονο που οι περισσοτεροι σχολιαζαμε ηταν για το ποσο σκληρο ALS εχει το καθενα....
ΟΙ ειδικες ελπιζω να μην γινονται οσο περναει ο καιρος για τα εβο...
Γιαννη φτιαξε κανα panda να τους πονεσεις λιγο ρε γαμωτο..Ολα καλα αυτο το 'πιτσι' τι τοθελες.
Να μας χαλασεις την διαθεση?
Μας θυμιζεις αποτυχημενη φεασεολογια , απηρχιομενη αντιληψη και αλλα πολλα................... -
Απεταξαμιν
Πιτσιρικακακι που θα ερθει θα δει και θα φυγει ξενερωμενος.
Τωρα καλυτερα?? -
Πάντως στον 1ο Αη Γιάννη τα περισσότερα περάσματα ήταν υπερβολικά φυλαγμένα. Ήμουν περίπου 3χλμ μετά την αλλαγή πορείας . Το πιο ψυχωμένο πέρασμα είχε ο Καϊτατζής και ο βόρειος Ζάχος. Το πέρασμα των Καμιτσάκη - Τζεφεράκου σε καμία περίπτωση δεν 'έδειχνε' τον χρόνο που θα έκαναν. Εντυπωσιακός και ο Χεϊκιμιάν
Στην Ψάθα 2 τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. 2 περίπου χλμ πριν το τέλος της ειδικής. Τα πρώτα αυτοκίνητα πέρασαν καλά όλα ,με ιδιαίτερη εντύπωση στο πέρασμα του αστυνόμου. Το impreza φάνηκε να είναι στημένο για άλλο αγώνα.... άλλο οδόστρωμα. Παρόλα αυτά πήγαινε στα όρια της πρόσφυσης. Επίσης διαφορά έκανε και ο Νικολόπουλος με πολύ καλές γραμμές και πολύ γρήγορο πέρασμα σε σχέση με όλες τις φτερούγες.
Το καλύτερο 'δικίνητο' πέρασμα όμως από Ζάχο το περίμενα (C2) από άλλον Ζάχο το είδα (clio). Όπως δεν τον έχω ξαναδεί ποτέ. Επίσης στα όρια (ή και εκτός) του αυτ/του πέρασε ο Κυριαζής - Χατζηπαναγιώτου. Απίστευτα γρήγορα. Απίστευτος είναι και ο χρόνος του Χαλάτση - Παπαγεωργίου ,στο σύνολο του αγώνα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κινήθηκαν γρήγορα πολύ ,αλλά και με μυαλό.
Στον Αη Γιάννη 3 , στην αλλαγή πορείας, τα πράγματα πάλι δεν ήταν και πολύ εντυπωσιακά (εκεί περιμένεις και θέαμα). Χωρίς να πετάνε χρόνο οι 'Ζάχοι' και ο Καμιτσάκης και λίγα ακόμα πληρώματα.
Τέλος θέλω να πω για τους πολύ καλούς χρόνους που έγραψαν συνολικά οι Χαλδαίος - Σαμαράς. Πουθενά δε φάνηκαν να 'ξεζουμίζουν ' το yaris.
Οι Κυριακόπουλος - Τριπίντης ,εκτός απο την 1η ειδική, όπου τους είδα είχαν πολύ γρήγορα περάσματα, οι Γάτσος - Αμαραντίδου που δυνάμωσαν στα 2α περάσματα και βέβαια το απίστευτο seicento που κάνει τους θεατές να περιμένουν το πέρασμά του. Μπράβο και στους Νικολόπουλο-Τσιάπα, όχι μόνο για το τέλειο πέρασμα και επίδοση της τελευταίας ειδικής ,αλλά και για το τελικό τους αποτέλεσμα που το πάλεψαν μέχρι τέλους.
Αυτά για τώρα,αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω. -
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
ΑπεταξαμινΠιτσιρικακακι που θα ερθει θα δει και θα φυγει ξενερωμενος.
Τωρα καλυτερα??Μονο πιτσιρικακια δεν ειναι τα παιδια πια,τουλαχιστον αυτα που δεν κρυβονται στα φουστανια και τους ποδογυρους
Γιαυτο φευγουν!
Δυστυχως για το σπορ ! -
Video απο τον αγώνα.
Έβαλα όσους τράβηξα και στα 3 περάσματα του Αη-Γιάννη σε διαφορετικά σημεία. -
http://www.autoblogger.gr/blog/?p=503&cat=21
http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.php?name=News&file=article&sid=1503Τελικα το φοβερο ειναι οτι ολοι εχουν απο ενα παραπονο αλλα τι να το κανεις αν δε τειθεται ανοιχτα; Μια τρυπα στο νερο.
-
Εκτος απο χρονους., κουλομαριες και χεραδες, φτερουγατους και 'αδικημενους', υπαρχουν (???) κι οι Ελληνικοι αγωνες.
Ελαβα την παρακατω επιστοληΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
(του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ)Η START LINE μετά το τέλος του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ, αποφάσισε να στείλει την παρακάτω επιστολή αντί άλλου Δελτίου Τύπου που σε κανονικές συνθήκες θα έστελνε μετά τον αγώνα, με αποτελέσματα και πληροφορίες, ευχαριστώντας παράλληλα τον χορηγό επικοινωνίας Rally.gr που ανέλαβε και έφερε εις πέρας αυτό το τόσο σημαντικό κομάτι της ενημέρωσης για μία ακόμα φορά άρτια, με τους απεσταλμένους του Νώντα Δουζίνα και Στάθη Πετρόπουλο να καλύπτουν δημοσιογραφικά κάθε λεπτό του αγώνα, αλλά και τον Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη σε ρόλο πλοηγού με τον Λευτέρη Σωτήρχο στο τιμόνι, να έχουν κάθε πληροφόρηση και από τη διαδρομή του αγώνα.
Οι άνθρωποι που εργαστήκαμε για την διοργάνωση του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους 114 κατ’ αρχήν αγωνιζόμενους που δήλωσαν συμμετοχή, αλλά και τους 104 που τελικά ξεκίνησαν τον αγώνα και να τους ενημερώσουμε πως απόλυτα συνειδητά δεν απαντήσαμε σε όσα συνέβησαν την τελευταία ουσιαστικά βδομάδα πριν από αυτόν, σεβόμενοι πρώτα απ’ όλα αυτούς που, μέσα σε μία τόσο δύσκολη οικονομικά χρονιά, επέλεξαν για μία ακόμα φορά να τρέξουν σε έναν αγώνα που παραδοσιακά κλείνει την αγωνιστική χρονιά σε επίπεδο ράλλυ, τα 31 τελευταία χρόνια.
Έγιναν και ειπώθηκαν τόσα πολλά τις τελευταίες 10 μέρες πριν από τον αγώνα, που με το να βγαίναμε και εμείς να δίνουμε απαντήσεις σε όλα τα σχόλια, δεν θα προσέθετε απολύτως τίποτα, αντίθετα θα μας αποσπούσε από την προτεραιότητά μας, που ήταν φυσικά η όσο το δυνατόν αρτιότερη προετοιμασία ενός τόσο απαιτητικού αγώνα όπως το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ.
Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα να απαντήσουμε και να εξηγήσουμε το «Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου» όπως χαρακτηριστικά είχαμε αποφασίσει από πριν να δώσουμε τίτλο σε αυτό το κείμενο.
Δεν θα σας κουράσουμε πολύ και αυτό γιατί συμπτωματικά, ο Νίκος Τσάδαρης έγραψε ένα κείμενο στο autoblogger που μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω λινκ http://www.autoblogger.gr/blog/?p=502&cat=19, που προσυπογράφουμε και που αντικατοπτρίζει τα γεγονότα όπως ακριβώς έχουν και που λίγο ως πολύ θα αναφέραμε και εμείς.
Παρολαυτά όμως θα θέλαμε να επισημάνουμε κάποια θέματα τα οποία δεν έχουν γίνει γνωστά και τα οποία όμως δίνουν μία ακόμα διαφορετική διάσταση από αυτήν που όλοι γνωρίζουν.
Ήταν πέρσι τον Δεκέμβριο όταν μετά το ΠΑΛΑΔΙΟ του 2009, ο Νίκος Πασαλής ζήτησε και πήγε με τον κ. Μανώλη Χαλιβελάκη, τότε ουσιαστικά Πρόεδρο της ΕΘ.Ε.Α., να δουν την ειδική διαδρομή «Άγιος Ιωάννης» που έτσι για την ιστορία, την ξαναθύμισε στον Ν.Π. ο ΕΛ-ΕΜ. Η συγκεκριμένη διαδρομή είχε να μπει σε ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ πριν από το 1998 και μάλιστα νύχτα και όχι με αυτή τη φορά.
Η διαδρομή κρίθηκε κατάλληλη, έτσι όπως ακριβώς μπήκε τελικά στο ΠΑΛΑΔΙΟ. Στην ίδια εξόρμηση, είχε ελεγχθεί και ο «Άγιος Γιώργης» και είχε αποκλειστεί παρά το γεγονός ότι είχε μπαριέρες σε όλο του το μήκος, γιατί ακόμα και με πολλά σικέην θα ήταν ιδιαίτερα γρήγορη.Στη συνέχεια η START LINE έφτιαξε ένα πρώτο σκαρίφημα / ωράριο του αγώνα και το έστειλε στην ΕΘΕΑ και στον κ. Χαλιβελάκη (7/1/2010). Το ωράριο ανέφερε επακριβώς την εκκίνηση στην Νέα Πέραμο, τις ειδικές Μέγαρα (μετέπειτα Άγ.Ιωάννη) Χ 3 φορές - 13.00 χλμ., Ψάθα Χ 3 φορές - 7.40 χλμ. , Πάνακτο Χ 2 φορές - 9.00 χλμ. και Μελετάκι Χ 2 - 9.80 χλμ.
Με δεδομένο το γεγονός ότι η προκήρυξη της ΕΘΕΑ προβλέπει στο ΑΡΘΡΟ 11:«Όλοι οι αγώνες, πλην του Ράλλυ ΕΛΠΑ, πρέπει να έχουν 100 - 110χλμ. ειδικές διαδρομές που θα διεξάγονται σε μία μέρα, σε χωμάτινους ή ασφάλτινους δρόμους.
O αριθμός αυτών των ειδικών διαδρομών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 3 και μεγαλύτερος από 5 κάθε μέρα και θα μπορούν να επαναλαμβάνονται 2 φορές το πολύ. Μόνο με έγκριση της ΕΘΕΑ μπορεί να πραγματοποιηθούν και τρίτη φορά.
Απαγορεύεται η διοργάνωση νυκτερινών ειδικών διαδρομών»
η START LINE ετοίμασε έναν αγώνα που και να είναι «φθηνός» χωρίς διανυκτερεύσεις, κοντινές αποστάσεις τουλάχιστον για το 85% των αγωνιζομένων που θα ήταν από την Αθήνα, μέσα στην Αττική που όλοι γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι με τόσες κατοικημένες περιοχές και μέσα στα χρονικά περιθώρια της ημέρας, όταν στις 27 Νοεμβρίου η διάρκεια της ημέρας είναι μόλις 10 ώρες.
Δεν θα μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς σχεδιάζεται ένας αγώνας, παρά το γεγονός ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μαθευτούν κάποιες παράμετροι για όλους αυτούς που δεν έχουν ποτέ ασχοληθεί με οποιαδήποτε οργάνωση οποιουδήποτε είδους, αλλά παρολαυτά κριτικάρουν αγόγγυστα τα πάντα.
Όλοι εμείς στη START LINE σεβόμαστε πρώτα απ’ όλα τους εαυτούς μας και αυτό που κάνουμε και σεβόμαστε και όλους αυτούς που μας εμπιστεύονται και τρέχουν στους αγώνες που διοργανώνουμε, είτε αυτοί είναι Drift, Αναβάσεις, Ταχύτητα, Καρτ ή Ράλλυ. Βάζουμε ψυχή, χρόνο και κέφι και αντιμετωπίζουμε όλους τους αγωνιζόμενους με την ίδια σοβαρότητα και υπευθυνότητα που τους αρμόζει.
Έτσι δεν είναι τυχαίο που αποφασίσαμε να βιντεοσκοπήσουμε τις ειδικές διαδρομές του αγώνα και να φτιάξουμε ένα DVD το οποίο μοιράσαμε σε όλους όσοι το ζήτησαν, ώστε να δουν πώς είναι ο αγώνας στον οποίο ήθελαν να τρέξουν και ανάλογα να αποφασίσουν αν θα συμμετάσχουν ή όχι, ώστε να μην αγοράσουν «γουρούνι στο σακί». Το DVD άρχισε να μοιράζεται στις 7 Νοεμβρίου, 10 μέρες πριν λήξουν οι συμμετοχές.
Στις 17 Νοεμβρίου, ημέρα που έληγαν οι συμμετοχές, παρά το γεγονός ότι ο αγώνας ήταν γνωστός ουσιαστικά 10 μήνες πριν και τυπικά από τις 6 Οκτωβρίου όταν πήγε το τελικό ωράριο και ο χάρτης στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, μας ανακοινώθηκαν οι γνωστές αλλαγές παρά το γεγονός ότι οι αγωνιζόμενοι είχαν «αγοράσει» τον αγώνα έτσι όπως τους είχε δοθεί με το DVD και με την ανακοίνωση του ωραρίου και της αναλυτικής διαδρομής από τις 4 Νοεμβρίου που αναρτήθηκε στο site της Λέσχης, αλλά και στο Rally.gr.
Οι αγωνιζόμενοι ήξεραν ότι είχαν να κάνουν τις συγκεκριμένες ειδικές διαδρομές όπως τις έκαναν το 2009, συν τον Άγιο Ιωάννη που ήταν καινούργια και ήξεραν ότι για εξοικονομηθεί χρόνος, η START LINE είχε κάνει χρήση του κανονισμού του Ελληνικού Πρωταθλήματος για το Remote Service
51. REMOTE SERVICE ZONES (RSZ) (μακρινοί χώροι service)
Μπορούν να οργανωθούν RSZ, τα οποία πρέπει:- Να ακολουθούν τις αποστάσεις των ειδικών που αναφέρονται στο Παράρτημα V (του ΠΠΡ).
Στους εθνικούς αγώνες το όριο αυτό είναι 60 χλμ. - Να ορίζονται με ΣΕΧ στην είσοδο και έξοδο.
- Να μην υπερβαίνουν τα 15 λεπτά για κάθε αυτοκίνητο.
- Να επιτρέπουν αλλαγή ελαστικών και οποιοδήποτε service, σύμφωνα με το άρθρο 51.3 (του ΠΠΡ)
Και παρολαυτά κανένας δεν βρέθηκε να παραπονεθεί μέχρι και τη λήξη των συμμετοχών για κάτι. Ούτε για το ότι έπρεπε να κοπούν χιλιόμετρα ειδικών, ούτε για το να μπουν σικέην, ούτε για τον να κοπεί το Remote Service και ούτε να κοπεί η δεύτερη Ψάθα γιατί μπορεί να την έκαναν νύχτα.
Εν τω μεταξύ όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την ασφάλεια του αγώνα, είχαν ολοκληρωθεί. Αυτές οι διαδικασίες προβλέπουν:- Εξασφάλιση των απαραίτητων αδειών από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και από την Τροχαία. Στη συνέχεια αυτοψίες του υπεύθυνου ασφαλείας του αγώνα με τους κατά τόπους διοικητές ώστε να οριστούν τα μέτρα που θα ληφθούν κατά τη διάρκεια του αγώνα με την καταγραφή επακριβώς των οργάνων που θα χρειαστούν για κάθε συγκεκριμένο σημείο της διαδρομής.
- Εξασφάλιση των αντίστοιχων αποφάσεων από την Π.Υ. και από το ΕΚΑΒ, με συνεχείς επαφές και με ανταλλαγή επιστολών και αποστολή εγγράφων με τις διαταγές στις κατά τόπους υπηρεσίες.
- Ενημέρωση με επιστολές προς όλους τους τοπικούς φορείς (οι επιστολές αλλά και οι προσωπικές επαφές για την ειδική διαδρομή Άγιος Γιάννης είχαν ολοκληρωθεί από τον Μάρτιο).
- Ενημέρωση με σημειώματα και επαφές πόρτα – πόρτα προς όλους τους κατοίκους, οικισμούς, μοναστήρια, ακόμα και μαντριά.
Είναι ευνόητο ότι οποιαδήποτε αλλαγή σε διαδρομή σε ένα τόσο προχωρημένο στάδιο, τη στιγμή που όλες αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν να έχουν γίνει πολύ πριν από τη λήξη των συμμετοχών, δεν είναι εύκολο να γίνουν τη στιγμή που έχουν εκδοθεί όλες οι διαταγές που αφορούν σε υπηρεσίες με ένα συγκεκριμένο τρόπο δράσης.
Εντούτοις η Λέσχη μας, ανταποκρίθηκε αστραπιαία, ετοίμασε όλα τα απαραίτητα έγγραφα με τις αλλαγές (χάρτες, Δελτία Πληροφοριών), έκανε όλες τις απαραίτητες επαφές με τους τοπικούς φορείς και τις υπηρεσίες και έκανε όλες τις ενέργειες που χρειάζονταν για να καλύψει τις «απαιτήσεις» της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
Είναι αυτονόητο ότι δεν κόπηκε ούτε ένας κριτής, επειδή κόπηκαν κάποια χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, όπως πολλοί έξυπνοι έσπευσαν να πουν ότι δήθεν μειώθηκε το κόστος του αγώνα, αντιθέτως αυξήθηκε με την τοποθέτηση των σικέην και των ελαστικών στο Μελετάκι.
Η START LINE ποτέ στο παρελθόν αλλά ούτε και τώρα, δεν ισχυρίστηκε ότι είναι αλάνθαστη και έχει αποδείξει ότι είναι πάντα συνεργάσιμη και έτοιμη να συζητήσει οποιαδήποτε πρόταση θα είχε σαν σκοπό την οποιαδήποτε βελτίωση, γιατί πάντα σεβόμαστε τις απόψεις και τις θέσεις των αγωνιζομένων, αλλά δεν δεχόμαστε τη χειραγώγηση από παράγοντες οι οποίοι και δεν αποκαλύπτονται και δεν είναι γνωστά τα κίνητρά τους ενώ σίγουρα, δεν γίνονται για το καλό των αγώνων γενικότερα.
Η εποικοδομητική και με επιχειρήματα κριτική μας δυναμώνει και μαθαίνουμε από τα όποια λάθη μας, αλλά αρνούμαστε να δεχτούμε χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, χωρίς να αντιδράσουμε. Δεν έχουμε πει ποτέ ότι είμαστε «χομπίστες» μόνο, γιατί αυτό θα ήταν τουλάχιστον επικίνδυνο όταν κάποιοι και αυτοί είναι πολλοί, σου εμπιστεύονται την ασφάλειά τους και την επιθυμία τους για όσο το δυνατόν καλύτερους αγώνες.
Επιτέλους πρέπει όλοι να μιλάμε με ανοιχτά χαρτιά και να δεχόμαστε τους ρόλους που ο καθένας μας έχει στο χώρο και οι οποίοι πρέπει να είναι ξεκάθαροι και όχι αλληλοκαλυπτόμενοι με ότι και να σημαίνει αυτό. Είναι πλέον θέμα ξεκαθαρίσματος των θεσμών και είναι ευκαιρία τώρα να προβληματιστούμε όλοι ώστε το μέλλον του σπορ να σταματήσει να ακολουθεί τα λάθος βήματα του παρελθόντος που μόνο καλό δεν έχουν φέρει στο χώρο.
Μετά από όλα αυτά θέλουμε να κλείσουμε το 31ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ δηλώνοντας ότι είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι που δεν υπήρξαν δυσάρεστα γεγονότα, καθώς όλοι ξέρουμε ότι το σπορ μας εμπεριέχει από τη φύση του πολλούς κινδύνους, αλλά από την άλλη απόλυτα προβληματισμένοι για το αν θα θέλήσουμε να ξαναδιοργανώσουμε το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ μετά από όλα όσα διαδραματίστηκαν στο παρασκήνιο και με πρακτικές που μόνο αισιοδοξία για το σπορ που όλοι αγαπάμε και υπηρετούμε, δεν φέρνουν. ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ!
Η απαντηση μου ειναι αυτη:
Οχι Νικολα, αυτο το τελευταιο 'με ειλικρινεια' ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΨΕΥΤΙΚΟ. Αφου μιλατε για παρασκηνιο, αφου θελετε Θεσμους και Διαφανεια (κι εγω αυτο θελω), γιατι μου στελνεις μια επιστολη με πολλα σωστα κι ενα ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ? Γιατι ΔΕΝ αναφερεις με καθε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, οτι το παρασκηνιακο υπεπεσε στην αντιληψη σου?
Μισες δουλειες. Αφου θελουμε να σπασουμε αυγα, προς τι τα χαδια?
Για ξανασκεψου το...
Φιλικα
ΧρηστοςΘα μιλησουμε σοβαρα επιτελους?
- Να ακολουθούν τις αποστάσεις των ειδικών που αναφέρονται στο Παράρτημα V (του ΠΠΡ).
-
4 λεπτα πιο γρηγορος doc αλλα χανω ποντους απο το ροζακι που εβαλες
-
Το ροζακι ειναι γι αυτους που θελουν να λεγονται οδηγοι αγωνων και φοβουνται τις ευθειες ανω των 100 μετρων.
Το κοκκινο παρακατω (που για λογους κανονισμου θα γινει μωβ) ειναι για τον Τσαδαρη που επιτελους τα βρηκε με τον ...Τσαδαρη και ταγραψε φαρσι.Παρασκευή βράδυ λίγο μετά τον τεχνικό έλεγχο, το γλυκό ήρθε και έδεσε. Το Ράλι Παλάδιο, ένας από τους σημαντικότερους αγώνες κάθε χρονιάς, δέχτηκε ένα ακόμα κουτσούρεμα, με απόφαση –λέει- των αγωνοδικών, αυτών δηλαδή των «γιες μαν» που χορεύουν όπως τους βαρούν τα νταούλια της ΕΘΕΑ, της ΟΜΑΕ, του ΣΟΑΑ, του ΣΟΑΙΣΤΑ, της ΕΠΑ, της… ΟΠΑ, της… ΟΠΛΑ, της… ΕΠΟΝ και κάθε συνδικαλισταρά, που στην καλύτερη λέει το μακρύ και το κοντό του, ενώ αν το ψάξει κανείς πιο βαθειά βρίσκει αμέσως το ίδιο συμφέρον έμμεσο ή άμεσο.
Τι σας λέω τώρα θα μου πείτε, αλλά νισάφι πια. Ούτε το χόμπι μας δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς οι «γνωστοί άγνωστοι» που δεκαετίες τώρα νταβατζεύουν το χώρο, να μην βάζουν το χεράκι τους, για να ωφεληθούν όπως, ή απλά για να τα κάνουν σκατά, ή για να δείξουν και μόνο ποιος κουμαντάρει αυτό το… μαμημένο το άθλημα.
Η αρχή έγινε λίγες ημέρες πριν, δηλαδή την Τετάρτη 17-11-2010, όταν 20:08 ήρθε το χαρτί της ΕΘΕΑ που διέταζε τη λέσχη να περικόψει κατά σχεδόν 25 χιλιόμετρα (το 25% του συνόλου) ειδικών τον αγώνα.
Αιτία –δήθεν- το επικίνδυνο κάποιων σημείων, το ότι η ΜΩΤ ήταν μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο και τα παράπονα των αγωνιζομένων (ποιών αλήθεια; Μήπως αυτών που οι κόφτες δουλεύουν στα 160 κάτι;…) ότι θα έσκαγαν τα μοτέρ στις ευθείες της Πάνακτου και στο Μελετάκι.
Τα παραπάνω αποφασίστηκαν Τετάρτη απόγευμα στη συνεδρίαση της ΕΘΕΑ με την παρουσία (;…) του προέδρου της ΟΜΑΕ, ο οποίος πρωτοστάτησε στις προτάσεις περικοπών, συνεπικουρούμενος από τους πρόεδρο και αντιπρόεδρο του ΣΟΑΑ (εκεί που σκεφτόμαστε αν πρέπει να συμμετέχουμε στην ΕΘΕΑ τους στέλνουμε δυο δυο τώρα…).
Όπως καταλαβαίνετε, η δύναμη εν τη ενώσει και η απόφαση της ΕΘΕΑ δε θα μπορούσε να ήταν διαφορετική από το θέλημα του αυριανού προέδρου (θεωρητικά –θεωρητικά λέω…- από 1-1-11 το πηδάλιο του αθλήματος αναλαμβάνει η Ομοσπονδία, εκτός κι αν η Λέσχη Περιηγήσεων τραβήξει και πάλι την πρίζα…) αλλά και των μπροστάρηδων του… οδηγικού κινήματος, που βέλαξαν κοπτόμενοι για τα συμφέροντα των οδηγών (ποιών; πρέπει να μας πουν όταν κάνουμε ταμείο).
Έγινε λοιπόν ένας αγώνας μπάχαλο για λόγους «ασφαλείας» αγωνιζόμενων και κινητήρων, που ευτυχώς τους «σκέφτηκαν» έστω στο και πέντε η αρχή της ομοσπονδίας και του ΣΟΑΑ…
Και άντε να δεχτούμε πως είχαν δίκιο και καμιά απολύτως πρόθεση να τα κάνουν κουλουβάχατα, ή να δείξουν πόσο… μακριά την έχουν, ή να ωφεληθούν οι ίδιοι (γιατί από τους τρεις προαναφερόμενους οι δυο θα μπορούσαν να έχουν –θα μπορούσαν λέω- ίδιο συμφέρον, ο ένας έμμεσο και ο άλλος άμεσο…).
Όμως, Τετάρτη 17-11-2010 και ώρα 20:00 τον αγώνα που σχεδίασε και θα υλοποιήσει αύριο η Start Line, τον είχαν ήδη αγοράσει 114 πελάτες προς 450 ευρώ έκαστος (οι περισσότεροι τουλάχιστον…), έχοντας κατά νου ότι θα οδηγήσουν σε 10 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους σχεδόν 100 χλμ. και δυο από τις ειδικές αυτές με σκοτάδι ή σχεδόν.
Οι 114 αγωνιζόμενοι που έσπευσαν για μια ακόμα φορά να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στο Παλάδιο, αυτό τον αγώνα είχαν επιλέξει να τρέξουν και όχι το απολειφάδι που τους σερβιρίστηκε κατόπιν της απομάκρυνσης εκ του ταμείου. Αγόρασαν αγώνα πρωταθλήματος (ειδικές από 80-100 χλμ.) και τους βγήκε αγώνας κυπέλλου (50-70), ενώ κανείς δεν είναι σίγουρος αν αύριο το πρωί, μετά από αίτημα της… ΠΑΣΕΓΕΣ, ή της… ΟΛΜΕ, ο αγώνας δε γίνει ράλι σπριντ, ή και… ανάβαση ακόμα αν σκεφτούμε πόσες ακόμα συνδικαλιστικές οργανώσεις και φορείς με δικαίωμα λόγου υπάρχουν στη χώρα μας…
Σα να μην έφταναν αυτοί, νάσου και οι ΣΟΑΙΣΤΑ που εκπροσωπώντας τους ιστορικούς (πόσους άραγε από τους σχεδόν 30 συμμετέχοντες), ζήτησαν (κατά εγκυρότατη μαρτυρία) από την ΕΘΕΑ να μην οδηγήσουν νύχτα σε ειδική, ενώ οι ίδιοι λένε ότι, μετά από προτροπή της αρχής του σπορ (;;;;) έστειλαν χαρτί ζητώντας να τηρηθούν οι κανόνες ασφαλείας που ορίζει η FIA (διεθνής ομοσπονδία). Υποκινούμενοι ή όχι οι ΣΟΑΙΣΤΕΣ φέρονται υπεύθυνοι που οι οδηγοί των ιστορικών στερήθηκαν ακόμα 8 χιλιομέτρων αγωνιστικής οδήγησης και σκέφτονται μήπως αντί Παλάδιο θα οδηγούσαν περισσότερο στην ανάβαση του Σχοίνου με τα μισά λεφτά για συμμετοχή…
Το γελοίο στην όλη υπόθεση είναι ότι, ενώ όλες αυτές οι περικοπές έγιναν κυρίως μετά από αίτημα «πολλών» αγωνιζομένων, συζητώντας με τους περισσότερους αναθεματίζουν όποιους πρωτεργάτες της «απάτης» (σχεδόν περί απάτης πρόκειται όταν σου ζητούν να συμμετάσχεις σε ένα παιχνίδι και αφού έχεις πληρώσει σου παρουσιάζουν ένα σαφώς υποδεέστερο και σίγουρα αλλοιωμένο παιχνιδάκι). Και αν το συζητώντας δεν πείθει, γιατί τα «τα λόγια πετούν», διαβάστε το θέμα ΠΑΛΑΔΙΟ στο forum του rally.gr, για να καταλάβετε πως εκτός από ένα μηχανικό (που νοικιάζει τουμπανιασμένο δικούνητο με τελική 150 χλμ….), όλοι καταφέρονται κατά των περικοπών και της αλλοίωσης του χαρακτήρα του αγώνα.
Το ακόμα πιο γελοίο είναι πως, ο πρόεδρος της ΕΘΕΑ, ο Στρατισίνο, ο καθ’ύλην αρμόδιος λόγω θέσης και τεράστιας πείρας, έχοντας κάνει τη διαδρομή υποστήριζε και διατυμπάνιζε πως, αν –ίσως- χρειαζόταν μια περικοπή, αυτή ήταν το τελευταίο χιλιόμετρο στον Άγιο Ιωάννη, εκεί όπου άρχιζαν τα σπίτια. Κι όμως. Η γνώμη του αγνοήθηκε (άποψή μου και δε την συζητώ), εμπρός στο εκτόπισμα ΟΜΑΕ (αλήθεια τι είναι πιο πάνω στην ιεραρχία; Η ΕΘΕΑ, ή η ΟΜΑΕ;…) και ΣΟΑΑ, με αποτέλεσμα το εκπρόθεσμο φιρμάνι της Τετάρτης που πλήγωσε τον αγώνα και εξόργισε/υποψίασε/έθλιψε πολλούς από τους οδηγούς που περίμεναν να οδηγήσουν ένα χορταστικό αγώνα και όχι το απόσταγμα των συμφερόντων ή της μ…κίας κάποιων παραγόντων.
Επί της ουσίας και για να βάλω τα πράγματα σε μια ρεαλιστική βάση, οι μόνες αλλαγές που είχαν άλλοθι για να επιβληθούν ήταν:
Κόψιμο η πρώτη ευθεία στο Μελετάκι, ή τοποθέτηση μιας επιβράδυνσης (σικέην) αφού πέρσι στον ίδιο αγώνα η ΜΩΤ για τους 7-8 πρώτους της ειδικής ξεπέρασε τα 120 χλμ./ώρα (μέγιστο επιτρεπόμενο).
Κόψιμο του τελευταίου χιλιομέτρου της ε.δ. Άγιος Ιωάννης, αφού η διαδρομή έμπαινε στον οικισμό Νέο Μάζι.
Κατά τα λοιπά:
Η Πάνακτος δεν είχε κανένα λόγο να περικοπεί (περσινή ΜΩΤ μόνο 113 χλμ./ώρα).
Η τελευταία Ψάθα θα μπορούσε να γίνει για όλους νύχτα κάνοντας μια μίνι ανασυγκρότηση στον άπλετο χώρο της παραλίας.
Ακόμα καλύτερα, αντί τα ιστορικά να χάσουν μια ακόμα ειδική (Αγ. Ιωάννης ΙΙΙ) η καθυστέρηση του ωραρίου μπορούσε να γίνει στο δεύτερο σέρβις παρκ της Νέας Περάμου και όλοι οι συμμετέχοντες να οδηγήσουν νύχτα τις δυο τελευταίες ειδικές του αγώνα.
Τόσο απλά.
Επιδόρπιο: Μόλις δυο μέρες πριν την εκκίνηση η ΕΘΕΑ αφαίρεσε τη γελοιωδέστατη επιβράδυνση στην ανηφόρα της Πάνακτου, αποδεικνύοντας εμπράκτως πόσο στο ποδάρι ήταν η πρώτη απόφαση (της περιβόητης Τετάρτης) για τις περικοπές.
Επιμύθιο: Οι εκπρόσωποι του ΣΟΑΑ στη ΕΘΕΑ της 17-11-2010 δεν είχαν καμιά εξουσιοδότηση/εντολή από το ΔΣ του συνδέσμου (σ.σ. είχε συνεδριάσει την Τρίτη 16-11-2010…) να εισηγηθούν αλλαγές στο ράλι Παλάδιο. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο δεν είναι γραμμένο στα πρακτικά. Εδώ να σας αποκαλύψω και ένα… μυστικό. Αν έχει γίνει κάτι διαφορετικό τα τελευταία χρόνια στο ΣΟΑΑ, είναι ότι, το εκ των αμφισβητούμενης νομιμότητας εκλογών του Ιουλίου 2010 Δ.Σ., κρατάει σε κάθε συνεδρίαση πρακτικά που υπογράφονται εκείνη τη στιγμή από όλα τα παρόντα μέλη, κάτι που δυστυχώς δε συνέβαινε τα τελευταία πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα κάποιοι εκπρόσωποι να εκπροσωπούν πολλές φορές τον εαυτό τους (όπως π.χ. σε εκείνη την περίφημη συνάντηση των προέδρων ΕΛΠΑ και ΣΟΑΑ με το ΓΓ Αθλητισμού…).
Στα πρακτικά λοιπόν απόφαση για να κάνουμε το Παλάδιο… μίνι ράλι σπριντ δεν υπάρχει, συνεπώς… κάντε τους λογαριασμούς σας…
Δεν ξέρω αν εκφράστηκα καλά (δύσκολο όταν γράφεις εν θερμώ), αν μπόρεσα να δώσω σε όσους μου αφιερώσουν το χρόνο τους να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται, αλλά είμαι σίγουρος ότι σας τα έγραψα σε πρώτο χρόνο, μέσα από την καρδιά μου και χωρίς ίχνος υστεροβουλίας. Μόνο οργή και αγανάκτηση. Για ένα χώρο που ζω 33 χρόνια της ζωής μου και αντιλαμβάνομαι ολοένα και περισσότερο να μυρίζει…
Να βρωμάει, να ζέχνει καμαρίλα, υστεροβουλία, νταβαντζιλίκι, διαπλοκή, ακατάσχετη βλακεία, καλπάζουσα μ…κία και ότι χειρότερο μπορεί να δώσει μια κοινωνία που γκρεμίζεται όπως η ελληνική.
Το τραγικό είναι πως, για όλες τις παραπάνω συμπεριφορές -τουλάχιστον εγώ- δεν μπορώ να διακρίνω την ταμπακέρα, το προφανές συμφέρον. Να είναι μόνο η καρέκλα, ένα κυπελάκι, ή –άντε- η πλακέτα του πρωταθλήματος. Για τόσο λίγο μωρέ λασπώνουμε τα μούτρα μας, το χόμπι μας, την αξιοπρέπειά μας; Ή μήπως υπάρχει και μπερντές;…
Όπως και να είναι κρίμα. Χίλιες φορές. Γιατί όλοι όσοι έφτιαξαν αυτή την καρικατούρα που θα περάσει στην ιστορία σαν Παλάδιο Ράλι 2010 είναι ή ήταν οδηγοί αγώνων και καλοί μάλιστα.
Οι οδηγοί αγώνων λοιπόν, το μόνο που –έτσι νομίζω εγώ τουλάχιστον- θα έπρεπε να θέλουμε πάνω από όλα είναι, να οδηγούμε πολλές ειδικές, πολλά χιλιόμετρα, μέρα ή νύχτα, με βροχή, ζέστη, χιόνι, γλίτσα και ότι άλλο μπορεί να έχει το οδηγικό περιβάλλον, προκειμένου να διασκεδάσουμε/ξεχαρμανιάσουμε, γίνουμε καλύτεροι και –γιατί όχι;- κερδίσουμε ένα σκληρό/δύσκολο αγώνα.
Αν έχω λάθος στην τελευταία παράγραφο, τότε ζητώ συγνώμη για ότι έγραψα πιο πάνω κυρίως από όσους –ίσως- έθιξα. Προφανώς ή εγώ ή αυτοί κάνουν άλλο σπορ.
Καλή ανάβαση αύριο… _ΝΤ
Υ.Γ. Η υπέρτατη ανοησία ορισμένων μελών του ΣΟΑΑ οδήγησε στο να ζητήσουν από τη Λέσχη μειωμένο παράβολο, για έναν αγώνα που με δική τους εισήγηση κόπηκε κατά 25%.
Και το μαυρο ειναι γι αυτους που φοβουνται τη σκια τους, οταν δεν εχουν το κουραγιο χρονια τωρα να καταγγειλουν την ασχετοσυνη και την αυθαιρεσια που ακμαζουν γυρω τους και περιμενουν απο κανα-δυο τρελλους να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα.
ΟΥΣΤ! -
Αποσπασμα απο την επιστολη που σταλθηκε στον χ.Πλατη.....
Μετά από όλα αυτά θέλουμε να κλείσουμε το 31ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ δηλώνοντας ότι είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι που δεν υπήρξαν δυσάρεστα γεγονότα, καθώς όλοι ξέρουμε ότι το σπορ μας εμπεριέχει από τη φύση του πολλούς κινδύνους, αλλά από την άλλη απόλυτα προβληματισμένοι για το αν θα θέλήσουμε να ξαναδιοργανώσουμε το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ μετά από όλα όσα διαδραματίστηκαν στο παρασκήνιο και με πρακτικές που μόνο αισιοδοξία για το σπορ που όλοι αγαπάμε και υπηρετούμε, δεν φέρνουν. ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ!
Αδιαφορωντας πληρως για την υπολοιπη επιστολη, πρωτον γιατι μαλλον ο συντακτης της ειναι ανωνυμος και οχι τελος παντων υπογραφων επωνυμως , οπως αρμοζει τον τελευταιο καιρο,ολο το ρεζουμε βρισκεται σε αυτη την παραγραφο και ισως ακομα πιο συγκεκριμενα στα κοκκινα γραμματα.
Κριμα, απο ανθρωπους , εν μερει που ειχαν καποτε ορεξη.Καλυτερα ειναι οντως να ασχοληθουν με drift, time attack και δεξιοτεχνιες.
Αρμοζουν πληρως στην πιο πανω τοποθετηση τους και δειχνουν για αλλη μια φορα που παει το πραμα.Θα μας λειψουν βεβαια τα χοροπηδηχτα του Κου Χιωτιδη στους τερματισμους των αγωνων ταχυτητας, αλλα ετσι κι αλλιως δεν πειραζει, μαλλον και αυτο το πρωταθλημα εχει ξεφτυσει,μια και κανενας δεν θα ταξιδεψει να βρει την τυχη του σε κανενα ευρωπαικο academy (sic) μεσα απο αυτο.
Παντα τετοια!
-
Μπαμπη, φευγοντας λιγο απο το θεμα και οντας ΕΞΩΣΤΡΕΦΗΣ οπως ξερεις, θα ελεγα οτι τα Drift κλπ θα μπορουσαν να ειναι η πορτα εισοδου στους πραγματικους αγωνες για μερικους, αν αυτοι οι αγωνες θα γινονταν καποτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ κι ανεξαρτητοι απο το κοντοφθαλμο συμφερακι του καθενα.
Κατα τα αλλα, διαβασε το σχολιο του συντακτη του Rally Gr, σχετικα με το θεμα Ζαχου, για να δεις γιατι οι τεχνικοι εφοροι (συν τοις αλλοις) δεν θα μπορεσουν να κανουν ποτε τη δουλεια τους, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ!
(χωρις ουτε κατα διανοια να μπαινω στην ουσια και να κατηγορω τον αγωνιζομενο,λαθη γινονται ακομα και ακουσια, τα λαθη ΠΡΕΠΕΙ να πληρωνονται, κι αυτο ειναι ολο).
Αν ΕΓΩ αυριο το κανω, θελω αποκλεισμο, οχι χαρες κατ υπολογισμο που δεν υπολογιζεται. Γιατι 2 λεπτα κι οχι 3 η 1 η 10 δευτερολεπτα? Πως το βγαλανε το συμπερασμα?
Ετσι ξαναπαμε στο θεμα ΘΕΣΜΟΙ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ.
Καλημερα. -
Χρησταρα καλημερα .Συμφωνω απολυτα μαζι σου αν και παντα συμφωνουσαμε και το ξερεις σε ολες τις ανδρικες διαδικασιες σε αυτον το χωρο που δυστυχως εχει γεμισει απο κοπελλιτσες και δεν εννοω βεβαια με το τι εχουν απο κατω τους αλλα τι εχουν στο μυαλο τους γιατι η ΕΛΕΝΙΤΣΑ πχ ειναι ανδρακι και καλο μαλιστα [ΛΟΓΩ ΠΑΤΕΡΑ].Να σε ρωτησω ομως γιατι η λεσχη εστειλε σε σενα την επιστολη προσωπικα ενω την εχει δημοσιευσει ;θελει συγχωρωχαρτι;Κυριοι της λεσχης καλα τα γραφεται αλλα οχι ΟΛΑ πες τε μας λοιπον τα πραγματα με το ονομα τους και μην καλυπτεται τους πραγματικους δολοφονους του χωρου μας εαν εσεις οπως πολυ ομορφα γραφεται τα καναται ολα σωστα και φταινε οι ΑΛΛΟΙ .ΓΡΑΦΤΕ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.Σε δυο εβδομαδες εχεται αγωνα στην ΤΡΙΠΟΛΗ τι θα γινει θα φταινε παλι καποιοι ανωνυμοι εαν κατι δεν παει καλα .ΔΗΜΗΤΡΗ -ΝΙΚΟ -ΦΤΑΝΕΙ σεβαστηται ολους αυτους που οι περισσοτεροι ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ για να παρουνε την ΔΟΣΗ ΤΟΥΣ μεσα απο αυτο που αγαπανε ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ .Γ.ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Μπαμπη, φευγοντας λιγο απο το θεμα και οντας ΕΞΩΣΤΡΕΦΗΣ οπως ξερεις, θα ελεγα οτι τα Drift κλπ θα μπορουσαν να ειναι η πορτα εισοδου στους πραγματικους αγωνες για μερικους, αν αυτοι οι αγωνες θα γινονταν καποτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ κι ανεξαρτητοι απο το κοντοφθαλμο συμφερακι του καθενα.
Κατα τα αλλα, διαβασε το σχολιο του συντακτη του Rally Gr, σχετικα με το θεμα Ζαχου, για να δεις γιατι οι τεχνικοι εφοροι (συν τοις αλλοις) δεν θα μπορεσουν να κανουν ποτε τη δουλεια τους, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ!
(χωρις ουτε κατα διανοια να μπαινω στην ουσια και να κατηγορω τον αγωνιζομενο,λαθη γινονται ακομα και ακουσια, τα λαθη ΠΡΕΠΕΙ να πληρωνονται, κι αυτο ειναι ολο).
Αν ΕΓΩ αυριο το κανω, θελω αποκλεισμο, οχι χαρες κατ υπολογισμο που δεν υπολογιζεται. Γιατι 2 λεπτα κι οχι 3 η 1 η 10 δευτερολεπτα? Πως το βγαλανε το συμπερασμα?
Ετσι ξαναπαμε στο θεμα ΘΕΣΜΟΙ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ.
Καλημερα.Καλημερα,
λυπαμαι αλλα βιαστηκες να μου πεις να το διαβασω αγαπητε Χρηστο. Το εχω κιολας σχολιασει πιο πριν.
Εκτος και αν υπογραφουν ολοι μαζι, αφου εγραψαν ενας -ενας ,μια-μια λεξη στην επιστολη(?)Θεσμοι- κανονισμοι, μονο απο ανθρωπους υπευθυνους που τολμουν να βαζουν την υπογραφη τους στα πιο απλα πραγματα κατ'αρχην.
Αστο πολυ ψιλα γραμματα , δυστυχως
Μπαμπης Κολιγιαννης
-
καλημερα σας,
Εχω δυο ερωτησεις , αφου εχει αρχισει κ ενα θεμα για 'κανονισμους'.... απλα ειναι για την ενημερωση μου κ τιποτα παραπανω για να μην παρεξηγηθω..........
- οταν μετα απο ατυχημα ειμαι ο πρωτος οδηγος που φτανω , επιδεικνυω ΣΟΣ οπως οφειλω γιατι οι χρονοι που δινονται ειναι διαφορετικοι στο καθενα που σταματησα κ οχι κοινοι?????
- ο ανεφοδιασμος επιτρεπεται στα βενζιναδικα ????? γιατι το σαββατο στεναξαν τα βενζιναδικα.......
ΞΑναεπαναλαμβανω οι ερωτησεις ειναι απλα προς ενημερωση μου........
-
(1) Οι αγωνοδίκες δε δίνουν πια ένα χρόνο για όλους που για τον α ή β λόγο δεν έκαναν με το σωστό τρόπο την ειδική αλλά ό,τι χρόνο θέλουν. Το οποίο είναι δίκαιο γιατί το παλιό σύστημα πολύ συχνά άλλους ευνοούσε και άλλους χαντάκωνε. Το συνηθισμένο που κάνουν είναι ότι βλέπουν τι χρόνο έκανες μια άλλη φορά στον ίδιο αγώνα που έκανες την ειδική με παρόμοιες συνθήκες και δίνουν αυτόν.
-
-
εαν ο παλαιοτερος ηταν μικροτερος απο αυτον που μου εδωσαν???????????
-
..........
-
-
Ο χρήστης robert έγραψε:
-
εαν ο παλαιοτερος ηταν μικροτερος απο αυτον που μου εδωσαν???????????
-
..........
1....ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ? ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ?
2. ...ΠΟΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ?
ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ!
..... -
ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ 2010