-
BILL33 εβγαλες συμπερασματα ?
-
Ο χρήστης apanti έγραψε:
BILL33 εβγαλες συμπερασματα ?Οχι φιλε μου συμπερασμα δεν εβγαλα αλλα επιβεβαιώνεται αυτο που πολλοι λενε :η κακια στιγμη.Μακαρι να μην συμβει ποτε σε εμας .
-
δεκτο
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Αλήθεια γιατί δεν μπήκε κανένας νταλικέρης στο forum να υποστηρίξει τον συνάδελφό του κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου;
Για τολμήστε αν μπορείτε να σας σκίσουμε
Την άλλη φορά που είχαμε προσπάθειες κάποιου να δικαιολογηθούν οι ταρίφμεν για τα καμώματά τους τη θυμάσαι;
Α, πώς δεν τη θυμάμαι. Πρέπει να είναι ακόμα κάπου στο φόρουμ αλλά ποιος ψάχνει τώρα Ο τύπος έβριζε τους γέρους ταρίφμεν που κάνανε κακό στην πιάτσα ενώ αυτός σαν νέος ταρίφμαν ήταν άψογος
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Οδηγός νταλίκας απολύθηκε επειδή αρνήθηκε να μεταφέρει υπέρβαρο φορτίο!Συνέβει το απροσδόκητο. Χθες στη Φαρκαδόνα Τρικάλων, από εκεί που έφυγε το μοιραίο πούλμαν, νταλικέρης αρνήθηκε να υπερφορτώσει την νταλίκα του με αποτέλεσμα να απολυθεί! Βγήκε και στον αέρα σήμερα το πρωί στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 Καλημέρα Ελλάδα και το κατείγγειλε. Θα πάει στον Εισαγγελέα
Από εκεί που δεν το περιμέναμε έπεσε η πρώτη σφαίρα στον πόλεμο κατά των νταλικέριδων! Από εχθροί βρέθηκαν σύμμαχοι!
Ο οδηγός αυτός αξίζει τουλάχιστο ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και συγχαρητήρια για την πράξη του. Ήταν ένα εξαιρετικός αιφνιδιασμός και ένδειξη επαγγελματισμού. Ας ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι επαγγελματίες το παράδειγμά του για να βάλουμε στην άκρη την Τούρκικη νοοτροπία που επικρατεί στις περισσότερες Ελληνικές εταιρίες. Θα είναι μία άνιση μάχη αλλά θα κερδίσει αυτός που έχει δίκιο και θα έχει το θάρος και τη γενναιότητα να βγει μπροστά και να ορθόσει το ανάστημά του απέναντι στα συμφέροντα των εταιριών που δε λογαριάζουν τις ανθρώπινες ζωές!
Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Να δεις που η νταλίκα είχε καμμένα λάστιχα. Αν όμως ενταθούν (πάλι) οι έλεγχοι, θα αντιδράσουν δυναμικά (φανερά ή εν κρυπτώ) οι σύνδεσμοι των νταλικέρηδων, όπως και μετά από το ατύχημα στα Τέμπη.
Κατά τα λοιπά, οι επαγγελματίες οδηγοί έχουν μικρότερο χρονικό διάστημα παραγραφής παραβάσεων που καταγράφονται στο point system από τους κοινούς θνητούς. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι πιθανόν να μετριαστούν οι ποινές μετά την έφεση.
Αρκετά βαριές, αλλά έχει παραγίνει το κακό με τους επαγγελματίες που παίζουν με τις ζωές των άλλων.
Θετικό το ότι κρίθηκαν οι πράξεις ως ενέχουσες δόλο (προφανώς ενδεχόμενο) και όχι απλώς βαρεία αμέλεια. Αυτό φαίνεται από το ύψος και το είδος των ποινών (πολυετής κάθειρξη).
Λέει λοιπόν το δικαστήριο 'Δεν ήσουν απλώς αμελής, μη αποδεχόμενος την πιθανότητα εγκληματικού αποτελέσματος. Είχες δόλο, θεωρώντας πιθανό το δυστύχημα και αποδεχόμενος αυτή την πιθανότητα'.
Λογικά η υπόθεση θα κλείσει οριστικά σε καμιά 5ετία, εφόσον φτάσει και στον Άρειο Πάγο για νομικά θέματα. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
χαλαρά άμα είχα μοναχοπαίδι (και άρα όχι πλέον ευθύνες) θα περίμενα να βγει η τελική απόφαση και θα άρχιζα να φυτεύω κόσμο. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Σκοτώνεις ρε πούστη μου 21 ανθρώπους και 'τρώς' 5 χρόνια φυλακη κι αυτο δια του 2!!!
Εξαγοράσιμη ποινή και η έφεση έχει ανασταλτικό χαρακτήρα.
ΚΑΙ αυτό δηλαδή έχει να κάνει με το πόσο μεγάλο πορτοφόλι έχεις....
Όλα μπίζνες και πάρε-δώσε τα έχουμε κάνει. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Παρανόηση παίδες, αυτή είναι δευτερεύουσα δίκη όπως λέει στο tvxs:
http://www.tvxs.gr/v4977Για συμπλήρωση της ενημερωσής μας, το ιστορικό των αποφάσεων ποινών, εξαιρώντας τις αποφάσεις υλικής αποζημίωσης, για αυτή την υπόθεση έχει ως εξής:
Ιούλιος 2005: 19 χρόνια στον οδηγό, 18 στον ιδιοκτήτη και υπέυθυνο φόρτωσης της ΑΕ, 14 στον συνιδιοκτήτη, 13 στον γενικό διευθυντή της ΑΕ και 13 στον διευθυντή εργοστασίου και 4 χρόνια και 8 μήνες στον αποθηκάριο. Επίσης το ίδιο δικαστήριο αναγνώρισε ποινικές ευθύνες στον πρόεδρο και την διευθύνοντα σύμβουλο που δεν ήταν κατηγορούμενοι τότε. Οδηγούνται στην φυλακή οι δυο πρώτοι και οι ποινές των υπολοίπων αναστέλλονται.
Μάρτιος 2007: εκδικάζεται έφεση για τις ποινές και σε όλους αναγνωρίζονται ελαφρυντικά και γίνεται μείωση: Τα 19 έτη γίνονται 15, τα 18 14, τα 14 11 αλλά παύει η αναστολή και φυλακίζεται και ο τρίτος, ενώ οι υπόλοιποι 3 πέφτουν σε περίπου 5, 5 και 4 χρόνια αντίστοιχα εξαγοράσιμες προς 4,40 ευρώ την ημέρα.
Φλεβάρης 2009: περίπου 5 χρόνια στον πρόεδρο και την διευθύνοντα σύμβουλο εξαγοράσιμα προς 10 ευρώ την ημέρα.
Επίσης εκδικάστηκαν μεγάλες οικονομικές αποζημιώσεις. Επίσης, μετά τον πρότερο έντιμο βίο, η πιθανή καλή διαγωγή και μεταμέλεια ίσως μειώσουν κατά πολύ ακόμα τις ποινές των 3 πρώτων, ενώ οι υπόλοιποι 5 θα πληρώσουν και θα φύγουν.
Δε μ' αρέσει να μιλάω για ποινές ανθρώπων, αλλά σκοτώθηκαν 21 παιδιά.(http://www.tvxs.gr/r34928)
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Σκοτώθηκαν 21 παιδιά αλλά δεν παύει να είναι ένα τροχαίο δυστύχημα.
Για εμένα η φυλάκιση για τροχαία ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ δεν παύει να είναι μια τραγική απόφαση.
Το κερασάκι στην τούρτα βέβαια είναι ότι αυτός ο άνθρωπος τώρα που θα βγει από τη φυλακή θα μπορεί να ξαναοδηγήσει αν δεν κάνω λάθος.
Δλδ νταξ, τα 5 χρόνια τον συνέτησαν ώστε να μην υπάρχει πιθανότητα να ξαναεμπλακεί σε τροχαίο με λεωφορείο με την νταλίκα του έτσι? -
Ο χρήστης apanti έγραψε:
5χρονια ειναι λιγα για καποιους,και 1 ειναι πολυς για καποιους αλλους.Γει σας ειμαι νεο μελος και θα σας πω μια ιστορια για το παραπανω συμβαν που εστειλα:μια μανα ενας πατερας 2 παιδια ,ο γιος οδηγουσε φορτηγο απο τα 16,ενα απογευμα χτυπαει το τηλ.ο γιο σας ενεπλακη σε ατυχημα,χανετε η γη κατω απο τα ποδια τους πηγαινε προς ΑΘΗΝΑ(επιτρεπτο οριο για ΑΘΗΝΑ80για ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 70 )με ταχυτητα 81,η τροχαια οχι μονο δεν ασχοληθηκε για περισσοτερη ερευνα,διαστρευλωσε και την αρχικη καταθεση και στο κατηγοριτηριο αναφερθηκε οτι πηγαινε με 100 δηλ.20 περισσοτερο απο το οριο και οτι γυρισε η καροτσα,αλλωστεΟΤΙ ΠΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ακομη και αν ειναιΛΑΘΟΣστο λεωφορειο δεν εριξε ευθυνη που παρ'ολο που πηγαινε97και ηταν εμφανοι τα σημεια συγκρουσης αναφερθηκε οτι δεν ειχε καμια παραβαση.ειπώθηκαν αρκετα και στην δικαιοσυνη για τον οδηγο φορτηγουοπως:ετρεχε με 120 ενωπηγαινε με 81,ηταν υπερβαρος ενω ειχε και ελλειμα φορτιου,αλλοι το εριξαν στα φρενα ενωηταν αψογα,τα ελαστικα ηταν 6 μηνων και καινουριαοχιαναγόμωση,2 μαρτυρες που αγνοηθηκαν και απο την τροχαια και την δικαιοσυνη,μια γυναικα η γυναικα του οταν καταλαβε το τι παιζόταν με τους δικηγορους εψαξε και βρηκε ατρανταχτα στοιχεια και εφτασε μεχρι εκει που δεν φανταζεστε προκειμενου να δικαιοθουν και παθόντες απο το ατυχημα.ΕΣΕΙΣ οι πραγματογνωμονες να σκισετετα πτυχια σας ,επειδη καλυτερα τα γνωριζουν τροχαια,δικηγοροι,δικαστες δημοσιογραφοι και αφηστε στο ΛΑΟ να τους δικαζει,οι δημοσιογραφοι δεν ασχολουνται πλεον με οτι δεν ΠΟΥΛΑΕΙ.(Θ'αθελα καποιοι απο σας που''κρινατε''και ''κατακρινατε''να ειχατε πατερα-συζυγο-γιο-γαμπρο στην οικογενεια σας να ξενυχτατε με το να μην συμβεί κατι στον ανθρωπό σας μερα με την μερα,χρονο με τα χρονια για να νιωσετε ΑΥΤΟΥΣ (και της οικογενειες τους) που νυχτα μερα για να προσφερουν στη κοινωνια τα αγαθα,που πηγενω φερνουν,για της απολαυση σας με ριζικο ακομη και την ζωη τους, σε διαφορες καιρικες συνθηκες ως και -20 σε αλλα κρατοι,και σεις που τα απολαυμανετε και τους κρινεται,θα αλλαξετε γνωμη,οσοι δεν βιαστηκατε καλως πραξατε. ΝΑΙ)δεν ξεχνω τα ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑπου αδικος χαθηκαν,μην ξεχνατε ποσαΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑχανονται καθημερινα,καποιοι μιλησατε για εξωτερικο ολοκληρη ΕΛΛΑΔΑ και εχει μονο εναν οδικο αξονα που και τα φορτηγα Γερμανιας,Τουρκιας,Βουλγαριας και αλλων κρατων υποχρεωτικα περνούν για χρονια,επειδη καποιοι δεν χορταινουν,στα ΟΙΝΟΦΥΤΑ μετρησα σε 1 λεπτο 102 ΙΧ,9 Λεωφορια,5 μηχανες,3 φορτηγα,που πηγαινουν τοσα χρηματα διοδιων?γιατι δεν ενισχυουν τους δρομους οπως πρεπει με παρκιν?οποιος εχει νου θα καταλαβει για το συμβαν,οποιος ομως δεν καταλαβει να ρωτησει, να μαθει και να σχολιασει. ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΕΞΑΡΧΗΣ ΣΚΕΨΟΥhttp://diaplekomena.blogspot.com/ -
πήρα καποια τυχαία αποσπάσματα από αυτά που γράψατε,και ειναι σίγουρο οτι γραφήκαν σε ''βρασμό ψυχής'' καί οχι από γνώσης .Σας παρέθεσα ενα παρόμιο ατύχημα πρίν από 3 περίπου μήνες καί σχόλιο ουδέν μήπως ειναι ακαταλαβήστικα τά οσα διαβάσατε ή δεν μπήκατε κάν στόν κόπο επειδή δέν ενδιαφέρεσται γιά τό δίκαιο ενός φορτηγατζη παρά μόνο νά συμπεραίνεται συμβάντα καί νά βγάζεται αποφάσεις ,τρεις μήνες παρακολουθώ τό σάιτ αλλά δέν τόλμησε κανείς ...κρίμα
-
Φιλε μου το post σου δεν διαβάζεται με τίποτα. Δεν έφτασα στο τελος
Εγω ζορίζομαι με την ορθογραφία πάρα πολύ.
Απο το λίγο που μπόρεσα να διαβάσω (αν θες βελτιώσε το), δεν έχω πετύχει φορτηγό σε ΕΟ να πηγαίνει με το όριο. Έχω ακούσει ότι στο 99% των περιπτώσεων οι ταχογράφοι είναι πειραγμένοι.
Απο κει και πέρα επι του θέματος υπάρχει η δικαιοσύνη την οποία και εμπιστεύομαι. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φιλε μου το post σου δεν διαβάζεται με τίποτα. Δεν έφτασα στο τελος
Εγω ζορίζομαι με την ορθογραφία πάρα πολύ.
Απο το λίγο που μπόρεσα να διαβάσω (αν θες βελτιώσε το), δεν έχω πετύχει φορτηγό σε ΕΟ να πηγαίνει με το όριο. Έχω ακούσει ότι στο 99% των περιπτώσεων οι ταχογράφοι είναι πειραγμένοι.
Απο κει και πέρα επι του θέματος υπάρχει η δικαιοσύνη την οποία και εμπιστεύομαι.cpp εγω το διάβασα και τό διαβάζω πολύ καλά,λυπάμαι πού δέν τά καταφέρνης (δέν μπορώ νά τό βελτιώσω) ,εσύ μπορεί νά μήν πέτυχες φορτηγό νά πηγαίνει στό όριο ,αλλά οποιοι δουλεύουν εξωτερικό ή αστυνομία ζητάει ταχογράφους μέχρη καί 1 μήνα ( όσοι δέν τό γνωρίζουν ή ενοιμέρωση δέν βλάπτη),οπως καταλαβαίνεις δέν ειναι ολλοι τό ίδιο , οσο γιά τό 99% των πειραγμένον ταχωγράφον λάθος άποψη σερβίρουν καί θά συνεχίζεται οπως τό θέλουν κάποιοι ,μέ πειραγμένο ταχογράφο στο εξωτερικό δέν πάς (ισος καποιοι νά τό κάνουν μεγάλο τό ρίζικο),οι έλενχει (κοντρόλ )δέν είναι οπως στήν Ελλάδα ,τά μηχανήματα πού εχουν δέν ξεγελιούνται οπως νομίζουν οι περισσότεροι , και ποιος σου ειπε οτι τά λεωφορεια δέν ειναι πειραγμένα ? το 97 χλ πού πήγαινε τό συγκεκριμένο λεωφορείο ποιός μού λέει ή μάς λει οτι δέν ηταν ''πειραγμενο''? όσο γιά τήν δικαιοσυνη ,προσωπική μου εμπειρία (οχι σέ τροχαίο) αλλάξα γνώμη .
-
Μπορεί εσύ να διαφωνείς αλλά εγώ που οδηγώ συνέχεια σε ΕΟ δεν έχω πετύχει ποτέ νταλίκα και λεωφορείο να πηγαίνει με το όριο.
Αν θέλεις μπορείς και να το δοκιμάσεις. Κάτσε με το όριο για φορτηγα και λεωφορεία στην δεξια λωριδα και οι προσπεράσεις που θα φας μετά γαλλικών από επαγγελματίες δεν θα έχουν προηγούμενο.
Τώρα για το αν πήγαινε με 81χλμ ας προσκομίσει την απόδειξη με το τι ώρα πέρασε από τα διόδια και το τι ώρα δέχθηκε κλήση η Τροχαία για το ατύχημα για να δούμε αν όντως έπρεπε να είναι στο σημείο.Δεν είδα τους 'επαγγελματίες' σε αυτή την χώρα να ζητάνε να μπει καταγραφικό με το τι ώρα περνάνε σε κάθε κόμβο της ΕΟ ώστε να τσεκάρεται από την τροχαία αν τηρούν τα όρια.
Στην Ελλάδα όπως λες και εσύ από τα 16 κάποια παιδιά πιάνουν τιμόνι σε φορτηγά και λεωφορεία λες και είναι μαγκια.
Στα Τέμπη 17 χρονος τούμπαρε το πούλμαν με τους ΠΑΟΚΤΖΗΔΕςΛυπάμαι αλλα δεν έχω καλή γνώμη για το συνάφι... λίγες οι εξαιρέσεις
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μπορεί εσύ να διαφωνείς αλλά εγώ που οδηγώ συνέχεια σε ΕΟ δεν έχω πετύχει ποτέ νταλίκα και λεωφορείο να πηγαίνει με το όριο.
Αν θέλεις μπορείς και να το δοκιμάσεις. Κάτσε με το όριο για φορτηγα και λεωφορεία στην δεξια λωριδα και οι προσπεράσεις που θα φας μετά γαλλικών από επαγγελματίες δεν θα έχουν προηγούμενο.
Τώρα για το αν πήγαινε με 81χλμ ας προσκομίσει την απόδειξη με το τι ώρα πέρασε από τα διόδια και το τι ώρα δέχθηκε κλήση η Τροχαία για το ατύχημα για να δούμε αν όντως έπρεπε να είναι στο σημείο.Δεν είδα τους 'επαγγελματίες' σε αυτή την χώρα να ζητάνε να μπει καταγραφικό με το τι ώρα περνάνε σε κάθε κόμβο της ΕΟ ώστε να τσεκάρεται από την τροχαία αν τηρούν τα όρια.
Στην Ελλάδα όπως λες και εσύ από τα 16 κάποια παιδιά πιάνουν τιμόνι σε φορτηγά και λεωφορεία λες και είναι μαγκια.
Στα Τέμπη 17 χρονος τούμπαρε το πούλμαν με τους ΠΑΟΚΤΖΗΔΕςΛυπάμαι αλλα δεν έχω καλή γνώμη για το συνάφι... λίγες οι εξαιρέσεις
εγώ θα σού πρότινα νά καθήσεις σέ φορτηγό καί νά γευτείς τίς προσπεράσεις τόν οχημάτον ..θά δείς καί μόνος σου πώς προσπερνούν τά λεωφορεία καί τά ΙΧ ετσι θά καταλάβης πολλά ,οσο για τό 81χλμ πρόσεξες καλά τούς ταχογράφους ? πμόρεσες να διακρίνης τό 117 τού λεωφορείου σε μεγάλη απόσταση ?ποιο φορτηγό πηγαίνει τόσο? τό πολυ πολύ νά πάνε μέ 90 άλλωστε 89χιλ ειναι νόμιμο ,μόνο στήν Ελλάδα τό εχουν 80 οσο γιά την απόδειξη πού αναφέρεις δέν ισχύει τό ιδιο γιά τό λεωφορείο ? ας προσκομίσει καί αυτός τί ωρα πέρασε τά διόδια βγαίνοντας απο Άθήνα .Οσο γιά τα Τέμπη πόσοι 17 ρηδες τό κάναν αυτό ? καθαρή βλακεία σέ επαγγελματικό οχημα μηπως νά πούμε καί για τα 15 χρονα μέ τά ΙΧ ξεφεύγουμε από τό θέμα.δεν σού έκανε εντύπωση ή φωτογραφεία της ρυμούλκας μέ της ρόδες στόν αέρα ? αν δίπλωσε (γύρισε) ή καρότσα πώς βρέθηκε ενομένη μέ τό λεωφορείο ? πρόσεξες τό σχεδιάγραμα τής τροχαίας ? ουτε αυτό ευσταθή,γιατί αν δίπλωνε η καρότσα δεν θά ήταν έτσι καί σέ χτυπήματα καί σε τελική φάση, μήπως έχω λάθος ? η δίκαιο στην σκεψη μου . καί αντε νά '' δίπλωσε**''** οπως είπαν τό χτύπημα αυτό πώς εγεινε ? http://3.bp.blogspot.com/_yFzXvS--uA4/SaQTuwatLfI/AAAAAAAAAC0/W0nn9WagPDI/s1600-h/ΑΡΙΣΤΕΡΗ+ΠΛΕΥΡΑ.jpg
-
Ο χρήστης apanti έγραψε:
Μπορεί εσύ να διαφωνείς αλλά εγώ που οδηγώ συνέχεια σε ΕΟ δεν έχω πετύχει ποτέ νταλίκα και λεωφορείο να πηγαίνει με το όριο.
Αν θέλεις μπορείς και να το δοκιμάσεις. Κάτσε με το όριο για φορτηγα και λεωφορεία στην δεξια λωριδα και οι προσπεράσεις που θα φας μετά γαλλικών από επαγγελματίες δεν θα έχουν προηγούμενο.
Τώρα για το αν πήγαινε με 81χλμ ας προσκομίσει την απόδειξη με το τι ώρα πέρασε από τα διόδια και το τι ώρα δέχθηκε κλήση η Τροχαία για το ατύχημα για να δούμε αν όντως έπρεπε να είναι στο σημείο.Δεν είδα τους 'επαγγελματίες' σε αυτή την χώρα να ζητάνε να μπει καταγραφικό με το τι ώρα περνάνε σε κάθε κόμβο της ΕΟ ώστε να τσεκάρεται από την τροχαία αν τηρούν τα όρια.
Στην Ελλάδα όπως λες και εσύ από τα 16 κάποια παιδιά πιάνουν τιμόνι σε φορτηγά και λεωφορεία λες και είναι μαγκια.
Στα Τέμπη 17 χρονος τούμπαρε το πούλμαν με τους ΠΑΟΚΤΖΗΔΕςΛυπάμαι αλλα δεν έχω καλή γνώμη για το συνάφι... λίγες οι εξαιρέσεις
εγώ θα σού πρότινα νά καθήσεις σέ φορτηγό καί νά γευτείς τίς προσπεράσεις τόν οχημάτον ..θά δείς καί μόνος σου πώς προσπερνούν τά λεωφορεία καί τά ΙΧ ετσι θά καταλάβης πολλά ,οσο για τό 81χλμ πρόσεξες καλά τούς ταχογράφους ? πμόρεσες να διακρίνης τό 117 τού λεωφορείου σε μεγάλη απόσταση ?ποιο φορτηγό πηγαίνει τόσο? τό πολυ πολύ νά πάνε μέ 90 άλλωστε 89χιλ ειναι νόμιμο ,μόνο στήν Ελλάδα τό εχουν 80 οσο γιά την απόδειξη πού αναφέρεις δέν ισχύει τό ιδιο γιά τό λεωφορείο ? ας προσκομίσει καί αυτός τί ωρα πέρασε τά διόδια βγαίνοντας απο Άθήνα .Οσο γιά τα Τέμπη πόσοι 17 ρηδες τό κάναν αυτό ? καθαρή βλακεία σέ επαγγελματικό οχημα μηπως νά πούμε καί για τα 15 χρονα μέ τά ΙΧ ξεφεύγουμε από τό θέμα.δεν σού έκανε εντύπωση ή φωτογραφεία της ρυμούλκας μέ της ρόδες στόν αέρα ? αν δίπλωσε (γύρισε) ή καρότσα πώς βρέθηκε ενομένη μέ τό λεωφορείο ? πρόσεξες τό σχεδιάγραμα τής τροχαίας ? ουτε αυτό ευσταθή,γιατί αν δίπλωνε η καρότσα δεν θά ήταν έτσι καί σέ χτυπήματα καί σε τελική φάση, μήπως έχω λάθος ? η δίκαιο στην σκεψη μου . καί αντε νά '' δίπλωσε**''** οπως είπαν τό χτύπημα αυτό πώς εγεινε ? http://3.bp.blogspot.com/_yFzXvS--uA4/SaQTuwatLfI/AAAAAAAAAC0/W0nn9WagPDI/s1600-h/ΑΡΙΣΤΕΡΗ+ΠΛΕΥΡΑ.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=gwkN_ZDvWM4&NR=1 μηπως νά τού αφαιρεθεί τό δίπλωμα καί νά περάση από γιατρό???
http://www.youtube.com/watch?v=SIDO27B- ... _embedded#! αν είμαι πίσω του να τόν προσπεράσω ?? οταν οδηγούν ετσι στής 3 λωριδες φαντάσου τι γινετε στήν 1 -
Ο χρήστης apanti έγραψε:
Μπορεί εσύ να διαφωνείς αλλά εγώ που οδηγώ συνέχεια σε ΕΟ δεν έχω πετύχει ποτέ νταλίκα και λεωφορείο να πηγαίνει με το όριο.
Αν θέλεις μπορείς και να το δοκιμάσεις. Κάτσε με το όριο για φορτηγα και λεωφορεία στην δεξια λωριδα και οι προσπεράσεις που θα φας μετά γαλλικών από επαγγελματίες δεν θα έχουν προηγούμενο.
Τώρα για το αν πήγαινε με 81χλμ ας προσκομίσει την απόδειξη με το τι ώρα πέρασε από τα διόδια και το τι ώρα δέχθηκε κλήση η Τροχαία για το ατύχημα για να δούμε αν όντως έπρεπε να είναι στο σημείο.Δεν είδα τους 'επαγγελματίες' σε αυτή την χώρα να ζητάνε να μπει καταγραφικό με το τι ώρα περνάνε σε κάθε κόμβο της ΕΟ ώστε να τσεκάρεται από την τροχαία αν τηρούν τα όρια.
Στην Ελλάδα όπως λες και εσύ από τα 16 κάποια παιδιά πιάνουν τιμόνι σε φορτηγά και λεωφορεία λες και είναι μαγκια.
Στα Τέμπη 17 χρονος τούμπαρε το πούλμαν με τους ΠΑΟΚΤΖΗΔΕςΛυπάμαι αλλα δεν έχω καλή γνώμη για το συνάφι... λίγες οι εξαιρέσεις
εγώ θα σού πρότινα νά καθήσεις σέ φορτηγό καί νά γευτείς τίς προσπεράσεις τόν οχημάτον ..θά δείς καί μόνος σου πώς προσπερνούν τά λεωφορεία καί τά ΙΧ ετσι θά καταλάβης πολλά ,οσο για τό 81χλμ πρόσεξες καλά τούς ταχογράφους ? πμόρεσες να διακρίνης τό 117 τού λεωφορείου σε μεγάλη απόσταση ?ποιο φορτηγό πηγαίνει τόσο? τό πολυ πολύ νά πάνε μέ 90 άλλωστε 89χιλ ειναι νόμιμο ,μόνο στήν Ελλάδα τό εχουν 80 οσο γιά την απόδειξη πού αναφέρεις δέν ισχύει τό ιδιο γιά τό λεωφορείο ? ας προσκομίσει καί αυτός τί ωρα πέρασσε τά διόδια βγαίνοντας απο Άθήνα .Οσο γιά τα Τέμπη πόσοι 17 ρηδες τό κάναν αυτό ? καθαρή βλακεία σέ επαγγελματικό οχημα μηπως νά πούμε καί για τα 15 χρονα μέ τά ΙΧ ξεφεύγουμε από τό θέμα.δεν σού έκανε εντύπωση ή φωτογραφεία της ρυμούλκας μέ της ρόδες στόν αέρα ? αν δίπλωσε (γύρισε) ή καρότσα πώς βρέθηκε ενωμένη μέ τό λεωφορείο ? πρόσεξες τό σχεδιάγραμα τής τροχαίας ? ουτε αυτό ευσταθή,γιατί αν δίπλωνε η καρότσα δεν θά ήταν έτσι καί σέ χτυπήματα καί σε τελική φάση, μήπως έχω λάθος ? η δίκαιο στην σκεψη μου . καί αντε νά '' δίπλωσε**''** οπως είπαν τό χτύπημα αυτό πώς εγεινε ? http://3.bp.blogspot.com/_yFzXvS--uA4/SaQTuwatLfI/AAAAAAAAAC0/W0nn9WagPDI/s1600-h/ΑΡΙΣΤΕΡΗ+ΠΛΕΥΡΑ.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=gwkN_ZDvWM4&NR=1 μηπως νά τού αφαιρεθεί τό δίπλωμα καί νά περάση από γιατρό???
http://www.youtube.com/watch?v=SIDO27B- ... _embedded#! αν είμαι πίσω του να τόν προσπεράσω ?? οταν οδηγούν ετσι στής 3 λωριδες φαντάσου τι γινετε στήν 1http://www.youtube.com/watch?v=Liw1rirS ... _embedded#! πόσες λάθος ειδήσεις σά προσφέρουν ? πόσες ανακρίβειες
-
Ο χρήστης apanti έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=SIDO27B-tfQ&feature=player_embedded#! αν είμαι πίσω του να τόν προσπεράσω ?? οταν οδηγούν ετσι στής 3 λωριδες φαντάσου τι γινετε στήν 1Ποιος άλλος οδηγεί έτσι στην Ελλάδα να του σφίξω το χέρι;
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ