-
Καλησπέρα! Έχω ένα swift 1.3 92hp. Σκέφτομαι σύντομα να κάνω κάποιες βελτιώσεις.
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί πολύ και δεν έχω πολλές γνώσεις πάνω στο θέμα τί μου προτείνετε σε μηχανική κι εξωτερική αλλαγή? -
Καλησπέρα! Έχω ένα swift 1.3 92hp. Σκέφτομαι σύντομα να κάνω κάποιες βελτιώσεις.
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί πολύ και δεν έχω πολλές γνώσεις πάνω στο θέμα τί μου προτείνετε σε μηχανική κι εξωτερική αλλαγή? -
Καλησπέρα! Έχω ένα swift 1.3 92hp. Σκέφτομαι σύντομα να κάνω κάποιες βελτιώσεις.
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί πολύ και δεν έχω πολλές γνώσεις πάνω στο θέμα τί μου προτείνετε σε μηχανική κι εξωτερική αλλαγή? -
Μαλλον η ερωτηση ειναι εσυ τι θες να κανεις και ποσα λεφτα θες να διαθεσεις.
-
Σωστός..
Μέχρι 1000-1200 ευρώ. -
Ο χρήστης Panther_SwIfT έγραψε:
Σωστός..
Μέχρι 1000-1200 ευρώ.πούλα το και πάρε κάτι πιο δυνατό...
-
Να είχα τα λεφτά να το έκανα.. Αυτό ούτως η άλλος είναι καινούργιο.
Έχω σκεφτεί να βάλω πρόγραμμα, χταποδι-εξατμιση.. Τι αλλο μπορω να βάλω ωστε να δω μια μικρη έστω βελτίωση..? -
Ο χρήστης Panther_SwIfT έγραψε:
Να είχα τα λεφτά να το έκανα.. Αυτό ούτως η άλλος είναι καινούργιο.
Έχω σκεφτεί να βάλω πρόγραμμα, χταποδι-εξατμιση.. Τι αλλο μπορω να βάλω ωστε να δω μια μικρη έστω βελτίωση..?Η αύξηση της απόδοσης θα είναι της τάξης των 2-3 αλόγων , και το κόστος της τάξης των 1000€...
Τώρα αν ΕΣΥ θεωρείς σημαντική διάφορα τα 2 άλογα στο ανω άκρο του στροφομετρου πάω πάσο ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η αύξηση της απόδοσης θα είναι της τάξης των 2-3 αλόγων , και το κόστος της τάξης των 1000€...
Mιλας συγκεκριμενα για το swift ή γενικα?
Σε αλλα μοντελα (πχ Punto) με εκκεντροφορους (απο αλλο μοντελο), φιλτρο, προγραμμα, ροικη και εξατμιση βλεπεις +15 αλογα...(με κοστος 1000€)
Το θεμα ειναι εαν ο φιλος θεωρει value for money μια τετοια κινηση.
-
Γνωρίζοντας ότι το 1.3 ήδη δίνει αρκετά άλογα (πάνω από 90) θα θεωρούσα δύσκολο να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.
Για ψυχολογικούς λόγους θα έβαζα ένα τελικό καζανάκι εξάτμιση (πάντα επώνυμο universal) και αν είχα όρεξη για καθάρισμα θα έβαζα και ένα φιλτράκι αέρος βελτιωτικό στο φιλτροκούτι. Αυτά κυρίως για ψυχολογικούς λόγους και για λίγο παραπάνω μπάσο ήχο. Κόστος γύρω στα 150euro όλα.
Από αισθητική στο Swift θα έβαζα μεμβράνες (πρώτη κίνηση), μία αεροτομούλα πίσω και 16άρες ζάντες (αν δεν έχει ήδη).
υ.γ. αυτά τα κάνω σχεδόν πάντα σε ότι αυτοκίνητο περάσει από τα χέρια μου...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για ψυχολογικούς λόγους θα έβαζα ένα τελικό καζανάκι εξάτμιση (πάντα επώνυμο universal) και αν είχα όρεξη για καθάρισμα θα έβαζα και ένα φιλτράκι αέρος βελτιωτικό στο φιλτροκούτι. Αυτά κυρίως για ψυχολογικούς λόγους και για λίγο παραπάνω μπάσο ήχο. Κόστος γύρω στα 150euro όλα.
Τα παραπανω χωρις αναπρογραμματισμο ecu δε θα κανουν τιποτα. Καλυτερα να κοντυνει το σασμαν του.
-
Ποσο να το κοντυνει για εναν κινητηρα που δε ροπιαζει κατω απ' τις 4000 μην πω 4500...
Οτι και να κανεις στο 1300 ειναι πεταμενα λεφτα. Το 1600 ειναι αυτο που θες, εκει θα δεις πραγματικη βελτιωση... -
Η καλύτερη βελτίωση ξεκινάει από τον οδηγό. Κι επειδή με ένα χιλιάρικο σε ψυχίατρο δεν θα προλάβεις να ανακαλύψεις τον εαυτό σου πόσο μάλλον να τον αλλάξεις καλύτερα να τα δώσεις σε καμιά πίστα να εκτονωθείς και να μάθεις να πηγαίνεις καλύτερα με το αυτοκίνητο που έχεις που έτσι κι αλλιώς μια χαρά είναι και καθόλου ψοφίμι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η καλύτερη βελτίωση ξεκινάει από τον οδηγό. Κι επειδή με ένα χιλιάρικο σε ψυχίατρο δεν θα προλάβεις να ανακαλύψεις τον εαυτό σου πόσο μάλλον να τον αλλάξεις καλύτερα να τα δώσεις σε καμιά πίστα να εκτονωθείς και να μάθεις να πηγαίνεις καλύτερα με το αυτοκίνητο που έχεις που έτσι κι αλλιώς μια χαρά είναι και καθόλου ψοφίμι.Αν και συμφωνω μαζι σου, αν ηθελε να βελτιωσει το στησιμο θα ρωτουσε αλλα πραματα.
Προφανως θελει κατι πιο γρηγορο αλλα μαλλον δε θα μπει στη διαδικασια. -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
:hmmm: Ποσο να το κοντυνει για εναν κινητηρα που δε ροπιαζει κατω απ' τις 4000 μην πω 4500...
Οτι και να κανεις στο 1300 ειναι πεταμενα λεφτα. Το 1600 ειναι αυτο που θες, εκει θα δεις πραγματικη βελτιωση...Σασμαν απο το 1,6, το εχουν δοκιμασει πολλοι.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Η αύξηση της απόδοσης θα είναι της τάξης των 2-3 αλόγων , και το κόστος της τάξης των 1000€...
Mιλας συγκεκριμενα για το swift ή γενικα?
Σε αλλα μοντελα (πχ Punto) με εκκεντροφορους (απο αλλο μοντελο), φιλτρο, προγραμμα, ροικη και εξατμιση βλεπεις +15 αλογα...(με κοστος 1000€)
Το θεμα ειναι εαν ο φιλος θεωρει value for money μια τετοια κινηση.
μπαίνεις σε πατέντες με άγνωστο ποσοστό επιτυχίας... δεν το κάνεις και εύκολα σε καινούργιο αυτοκίνητο...
-
Eξαρχής λάθος αγορά το swift αν σκεφτόσουν βελτιώσεις, ένα ανταγωνιστικό υπερτροφοδοτούμενο μικρό (clio tce, polo tsi)
με ένα πρόγραμμα που κοστίζει τα μισά απο όσα σκέφτεσαι να δώσεις, θα έδινε 30 άλογα και 4-5 κιλά ροπής παραπάνω. -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Eξαρχής λάθος αγορά το swift αν σκεφτόσουν βελτιώσεις, ένα ανταγωνιστικό υπερτροφοδοτούμενο μικρό (clio tce, polo tsi)
με ένα πρόγραμμα που κοστίζει τα μισά απο όσα σκέφτεσαι να δώσεις, θα έδινε 30 άλογα και 4-5 κιλά ροπής παραπάνω.κόψε κάτι... καμία 20 πραγματικά μάξιμουμ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μπαίνεις σε πατέντες με άγνωστο ποσοστό επιτυχίας... δεν το κάνεις και εύκολα σε καινούργιο αυτοκίνητο...
Kαμμια πατεντα.
Στην ουσια χρησιμοποιεις εργοστασιακα ανταλλακτικα που χρησιμοποιουσε η Fiat στον ιδιο κινητηρα.
Γιατι ο 1.2 8v εβγαζε 75 αλογα και τωρα βγαζει 60?
To ποσοστο επιτυχιας ειναι 100%.Σιγουρα δεν το κανεις ευκολα σε καινουργιο αυτοκινητο, αλλα πιστευω και για το συγκεκριμενο κατι θα υπαρχει.
(πχ επαναπρογραμματισμος, (κοντυτερο) σασμαν απο το 1.5 sport κτλ)
Neo Swift - Βελτιωσεις