-
Ο χρήστης alexdouker έγραψε:
Aυτα ειναι αρχαια!Κατι ποιο νεο με εικονες και τετοια?μα η αρχή λειτουργίας και το σκεπτικό πίσω από τον κινητήρα (γενικότερα), τη μετάδοση, το turbo (ή και όχι) κτλ είναι γνωστά και σταθερές αξίες.
Αν δεν καταλάβεις τα βασικά, πώς θα καταλάβεις τι κάνει ο FSI και τι βελτίωσε και ΓΙΑΤΙ είναι καλύτερος τρόπος καύσης αλλά όχι σε όλους τους τομείς κτλ-κτλ-κτλ...
Θα σου λέω εγώ ότι 'φίλε σφύξε τη waste gate για να πάρεις ψηλά σε άλογα' κτλ και θα με κοιτάς για το που είναι αυτό το πράγμα, τι κάνει και γιατί σου είπα να τη 'σφύξεις' για να πάρεις ψηλά και όχι χαμηλά ή δεν ξέρω κι εγώ τι.Αν όντως θες να μάθεις σωστά και όχι να πατσατσουλίσεις (απλώς για να πουλάς μούρη πετώντας 5 ορολογίες που ΑΠΛΩΣ ΑΚΟΥΣΕΣ ή πέτυχε το μάτι σου σε κάποιο άρθρο-βιβλίο), τότε πρέπει να μάθεις τα βασικά.
Δεν γίνεται (για να στο πω πιο απλά) να σου μάθω τον πολλαπλασιασμό αν δεν ξέρεις τέλεια την πρόσθεση.
Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. -
Ο χρήστης alexdouker έγραψε:
Aυτα ειναι αρχαια!Κατι ποιο νεο με εικονες και τετοια?
μα η αρχή λειτουργίας και το σκεπτικό πίσω από τον κινητήρα (γενικότερα), τη μετάδοση, το turbo (ή και όχι) κτλ είναι γνωστά και σταθερές αξίες.
Αν δεν καταλάβεις τα βασικά, πώς θα καταλάβεις τι κάνει ο FSI και τι βελτίωσε και ΓΙΑΤΙ είναι καλύτερος τρόπος καύσης αλλά όχι σε όλους τους τομείς κτλ-κτλ-κτλ...
Θα σου λέω εγώ ότι 'φίλε σφύξε τη waste gate για να πάρεις ψηλά σε άλογα' κτλ και θα με κοιτάς για το που είναι αυτό το πράγμα, τι κάνει και γιατί σου είπα να τη 'σφύξεις' για να πάρεις ψηλά και όχι χαμηλά ή δεν ξέρω κι εγώ τι.Αν όντως θες να μάθεις σωστά και όχι να πατσατσουλίσεις (απλώς για να πουλάς μούρη πετώντας 5 ορολογίες που ΑΠΛΩΣ ΑΚΟΥΣΕΣ ή πέτυχε το μάτι σου σε κάποιο άρθρο-βιβλίο), τότε πρέπει να μάθεις τα βασικά.
Δεν γίνεται (για να στο πω πιο απλά) να σου μάθω τον πολλαπλασιασμό αν δεν ξέρεις τέλεια την πρόσθεση.
Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο.Απλως ρε φιλε δεν βρισκω κατι για μηχανολογια σε αυτο το λινκ.Μπορεις να μου δωσεις ενα ακριβες λινκ η να μου πεις που να πατησω?
είμαι στη δουλειά.Θα σου απαντήσω πιο συγκεκριμένα το βραδάκι που θα πάω σπίτι.
Το συγκεκριμένο link κάτω-κάτω έχει βιβλία για τους κινητήρες (την γενικότερη φιλοσοφία τους, πώς σχεδιάζονται και γενικά πώς είναι ένας κινητήρας).
Πρέπει να είναι τα 5 τελευταία βιβλία στο site που έδωσε το 'κόκκινο τέρας' ( ). -
Ο χρήστης alexdouker έγραψε:
ok αν ειναι βοηθα το βραδακι να βρουμε ακρη!Απο τη δουλεια στο ιντερνετ ε??????κουφαλιτσαΣσσσσςςςςς...
-
Ο χρήστης alexdouker έγραψε:
Aυτα ειναι αρχαια!Κατι ποιο νεο με εικονες και τετοια?
Τσάμπα ασχολούμαστε ...
Πόσο είσαι;; Ξεκινά με κανά μαξ παουερ...ρε φιλε δεν το λεω για να σε διξω που πας κατευθειαν να αμυνθεις...απλως τα βιβλια αυτα ειναι παλια και σου ζητησα κατι πιο νεο ας πουμε σαν αυτο:
δεν είπα οτι πας να με θίξεις... η αντίδραση σου είναι πολύ παιδική ... δεν μαθαίνεις μηχαν σε 2 βδομάδες...
οι βασικές αρχές της μηχανολογίας είναι ίδιες αιώνες τώρα... ξεκινάς από τα απλά αλλά καλύτερα να ξεκινήσεις σωστά από βιβλία με ανγνωρισμένη αξία...
αυτό που μου παράθεσες είναι ιστορικά στοιχεία γραμμένα από απόφοιτο λυκείου ... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
είμαι στη δουλειά.Θα σου απαντήσω πιο συγκεκριμένα το βραδάκι που θα πάω σπίτι.
update
Έριξα μία ματιά στα βιβλία που έχω περί μηχανολογίας.Δυστυχώς (δεν το θυμόμουν αυτό) πρέπει να έχεις τουλάχιστον τις βασικές γνώσεις από ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερική Καύσης) για να καταλαβαίνεις τι γράφουν.Όσο για το doc αρχείο που ανέβασες μέσω link, να σου πω ότι προσωπικά το βρίσκω απλώς χαριτωμένο.Δεν μαθαίνεις όμως από αυτό.Αποκτάς απλώς μία...αίσθηση του τι γίνεται* χωρίς να μαθαίνεις όμως.
Θα μου πεις 'σιγά μη σπουδάσω και μηχανικός αυτοκινήτων'. Συμφωνώ αλλά εσύ είπες ότι θες να ξεστραβωθείς και η άποψή μου είναι ότι αφού έχεις το κίνητρο να μάθεις, τουλάχιστον ας το κάνεις σωστά.*και υποθέτω πως ξέρεις πώς λέγεται αυτό έτσι?Ημιμάθεια.
Ποιά είναι τα αρνητικά τωνTurbo?