-
Παρακολουθώ σχετικά συστηματικά f1 από το 1998. Από τότε εώς και σήμερα τα προσπεράσματα στους αγώνες επιδιώκονται λίγες φορές και πετυχαίνονται ακόμα λιγότερες.
Λέγεται ότι παλίοτερα οι αγώνες είχαν πολύ περισσότερα προσπεράσματα. Από τα στιγμιότυπα παλιών αγώνων δεν μπορώ να βγάλω άκρη γιατί είναι απλά highligts το μόνο που βλέπω είναι ότι παλίοτερα τα αυτοκίνητα μπορούσαν να πηγαίνουν κολλημένα για πολύ περισσότερο χρόνο από ότι τώρα.
Ισχύει στατιστικά ότι τα προσπεράσματα έχουν μειωθεί; Και αν ναί πότε άρχισε να συμβαίνει αυτό και γιατί κατά τη γνώμη σας;* Ανεφοδιασμός και στρατηγική; (φέτος καταργήθηκε δε βλέπω τραγική διαφορά) * Αεροδυναμική; * Νοοτροπία νέων οδηγών; * Φρένα; * Κάτι άλλο;
-
Παρακολουθώ σχετικά συστηματικά f1 από το 1998. Από τότε εώς και σήμερα τα προσπεράσματα στους αγώνες επιδιώκονται λίγες φορές και πετυχαίνονται ακόμα λιγότερες.
Λέγεται ότι παλίοτερα οι αγώνες είχαν πολύ περισσότερα προσπεράσματα. Από τα στιγμιότυπα παλιών αγώνων δεν μπορώ να βγάλω άκρη γιατί είναι απλά highligts το μόνο που βλέπω είναι ότι παλίοτερα τα αυτοκίνητα μπορούσαν να πηγαίνουν κολλημένα για πολύ περισσότερο χρόνο από ότι τώρα.
Ισχύει στατιστικά ότι τα προσπεράσματα έχουν μειωθεί; Και αν ναί πότε άρχισε να συμβαίνει αυτό και γιατί κατά τη γνώμη σας;* Ανεφοδιασμός και στρατηγική; (φέτος καταργήθηκε δε βλέπω τραγική διαφορά) * Αεροδυναμική; * Νοοτροπία νέων οδηγών; * Φρένα; * Κάτι άλλο;
-
Παρακολουθώ σχετικά συστηματικά f1 από το 1998. Από τότε εώς και σήμερα τα προσπεράσματα στους αγώνες επιδιώκονται λίγες φορές και πετυχαίνονται ακόμα λιγότερες.
Λέγεται ότι παλίοτερα οι αγώνες είχαν πολύ περισσότερα προσπεράσματα. Από τα στιγμιότυπα παλιών αγώνων δεν μπορώ να βγάλω άκρη γιατί είναι απλά highligts το μόνο που βλέπω είναι ότι παλίοτερα τα αυτοκίνητα μπορούσαν να πηγαίνουν κολλημένα για πολύ περισσότερο χρόνο από ότι τώρα.
Ισχύει στατιστικά ότι τα προσπεράσματα έχουν μειωθεί; Και αν ναί πότε άρχισε να συμβαίνει αυτό και γιατί κατά τη γνώμη σας;* Ανεφοδιασμός και στρατηγική; (φέτος καταργήθηκε δε βλέπω τραγική διαφορά) * Αεροδυναμική; * Νοοτροπία νέων οδηγών; * Φρένα; * Κάτι άλλο;
-
Κυρίως αεροδυναμική και φρένα. Αλλά η F1 δεν ήταν ποτέ η αποθέωση της προσπέρασης και καλά κάνει κατά τη γνώμη μου. Δείτε Nascar ή IRC αν θέλετε κυριολεχτικά να βαρεθείτε τα προσπεράσματα...
-
Αυτο ειναι θεμα ' χειμωνα '...
Σημερα ολη η προσοχη μας ειναι στον τελικο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυρίως αεροδυναμική και φρένα. Αλλά η F1 δεν ήταν ποτέ η αποθέωση της προσπέρασης και καλά κάνει κατά τη γνώμη μου. Δείτε Nascar ή IRC αν θέλετε κυριολεχτικά να βαρεθείτε τα προσπεράσματα...Σωστος. Αυτα τα δυο ειναι ουσιαστικα. Απο τοτε που καταργηθηκε το ground effect, που μεγαλωσαν οι αεροτομες και που περασαμε στους κεραμικους δισκους εχουν χαλασει τα πραγματα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυρίως αεροδυναμική και φρένα. Αλλά η F1 δεν ήταν ποτέ η αποθέωση της προσπέρασης και καλά κάνει κατά τη γνώμη μου. Δείτε Nascar ή IRC αν θέλετε κυριολεχτικά να βαρεθείτε τα προσπεράσματα...Αυτό θα ήθελα να το αναλύσεις πιο εμπεριστατωμένα...
-
Είναι απλό, καταντάει κουραστικό το να περνάνε συνέχεια ο ένας τον άλλον 10 φορές στο γύρο. Η ουσία της F1 είναι στην τεχνολογία, στο μονοθέσιο και στην στρατηγική.
-
Ε?
Εμπεριστατωμένα είπα, αλλά τεσπα... δεν εχει νόημα.
-
Να σου αποδείξω την άποψή μου με διαφορικό λογισμό δηλαδή;
-
Το 'καταντάει κουραστικό το να περνάνε συνέχεια ο ένας τον άλλον 10 φορές στο γύρο' δεν είναι κάτι εμπεριστατωμένο πάντως, παρά μόνο αποτέλεσμα της δικής σου στρεβλής λογικής. Θες να βάλω άλλη μία ψηφοφορία και το 70% να γίνει 99%?
-
Μάλλον η φράση 'κατά την άποψή μου' είναι πολύ πολύπλοκη για να την επεξεργαστείς. Αν θες να δεις προσπεράσεις δες Nascar να χορτάσεις. Δεν χρειάζεται να κουράζεσαι κιόλας σκεπτόμενος ενδεχόμενα και στρατηγικές.
-
Θα τρίζουν τα κόκκαλα όσων έχουν χάσει τη ζωή τους στα motorsports και ιδιαίτερα στη f1 μ' αυτά που λες. Ήδη ακούω τον Σέννα να αλλάζει πλευρό.
-
Prost uber alles.
-
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Αυτο ειναι θεμα ' χειμωνα '...Σημερα ολη η προσοχη μας ειναι στον τελικο
Είδες που τελικα σε μεγάλο βαθμό κρίθηκε εκεί ο τελικός; Για μισό αγώνα ο Alonso με προφανώς ταχύτερο μονοθέσιο δεν μπορούσε να περάσει τον Petrov. Και δεν τρέχανε στο Μονακο...
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας αν και δε βγαίνει εύκολα συμπέρασμα. Για παράδειγμα το ground effect ίσχυσε μόνο από το 79 εώς και το 82 ενώ η πίσω αεροτομή φέτος και πέρυσι είναι μικρότερη από ποτέ.
Αυτό που βλέπω από παλιά βιντεάκια είναι ότι πρέπει να υπήρξε μια ορατή μείωση μετά το 95. Η μόνη διαφορά που μπορώ να δώ στα μονοθέσια από το 96 και μετά είναι ότι πλέον οι περισσότεροι υιοθετούν το (πολύ) υπερυψωμένο ρύγχος. Δεν ξέρω αν και ποιο ρόλο μπορεί να έπαιξε αυτό στην αεροδυναμική σε σχέση με το προσπέρασμα. -
Η πίστα του Αμπου Νταμπι μάλλον είναι χειρότερη ακόμη και αυτής του Μονακό...Πολύ λίγες ευκαιρίες για προσπέρασμα, κάτι που φάνηκε άλλωστε σε όλο τον αγώνα.
Κατά τη γνώμη μου η αεροδυναμική είναι συντριπτικά υπεύθυνη για όλο αυτό. Όταν η πρόσφυση εξαρτάται από τις πτέρυγες, είναι λιγες οι εναλλακτικές για έναν οδηγό και πολύ εύκολο για τον προπορευόμενο να κλείσει τις πόρτες. Αντίθετα η μείωση της αεροδυναμικής πρόσφυσης και η αύξηση της αντίστοιχης μηχανικής, σε συνδυασμό με λιγότερο αποδοτικά φρένα, πιστεύω οτι θα έλυνε το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό.
Από κει και πέρα οι οδηγοί σε γενικές γραμμές έχουν γίνει από ολίγον 'φλώροι' μέχρι αρκετά υπολογιστές και δε ρισκάρουν, όμως υπάρχουν αρκετοί στο γκριντ που δεν χαμπαριάζουν! Συνεπώς δε θεωρώ οτι είναι θέμα οδηγών ιδιαίτερα.
Επίσης ρόλο έχει παίξει η σε γενικές γραμμές στασιμότητα των κανονισμών: τα μονοθέσια πρακτικά εξελίσσονται κάθε χρόνο και έχουν φτάσει σε πολύ υψηλούς δείκτες απόδοσης. Μια ριζική αναδιοργάνωση των κανονισμών σε διαστάσεις, βάρη και λοιπά μεγέθη, θα ανάγκαζε τους σχεδιαστές να σχεδιάσουν σχεδόν από μηδενική βάση, κάτι που ενδεχομένως να είχε ανακατατάξεις. Θα μπορούσε πχ η ΜακΛαρεν να υστερούσε σε κάποιο τομέα, λόγω μέτριου σχεδιασμού. Τώρα όλες οι εταιρείες έχουν μοντελοποιήσει όλους τους δείκτες απόδοσης.
Το πάγωμα των κινητήρων έχει κι αυτό μερίδιο ευθύνης: οι κινητήρες έχουν αμελητέες διαφορές και δεν δίνεται έτσι η δυνατότητα στις ομάδες να ποντάρουν πάνω σε αυτούς. Κινούνται όλες οι ομάδες λοιπόν σε στάνταρ σχεδίασης.
Τέλος θεωρώ οτι ρόλο παίζουν και οι σύγχρονες πίστες. Αν δούμε κλασικά σιρκουί (Βέλγιο, Μονζα, Ιμολα, Καναδάς, Αυστρία κάποτε), τα προσπεράσματα γίνονται ακόμη και τώρα. Μειωμένα μεν, αλλά γίνονται. Σε αυτά τα άνοστα σιρκουί με τις τεράστιες καμπές δεν είναι εύκολο να δούμε προσπεράσματα.
-
εντάξει στο NASCAR επειδή παρακολουθώ όλους τους α΄γωνες φέτος κουράζουνε εντελώς !!! οι κίτρινες σημαίες επειδή έπεσε ενα σκουπιδάκι στη πίστα
βεβάια είναι λογικό και σεβαστό για λόγους ασφαλείας
αλλα βαρεθηκα βρε παιδί μου κάθε 10 λεπτά να βλέπω διαφημίσεις από χαμπουργκερ και απο χαπάκια τύπου βιάγκρα έλεος.
Με τόσες κίτρινες σημαίες, τα προσπεράσματα γίνονται ακριβως στην επανεκίνηση του αγώνα και άμα αυτό γίνεται 10-12 φορές σε 4 ώρες !!! που διαρκει ο αγώνας εεεε έλεος !!!! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είναι απλό, καταντάει κουραστικό το να περνάνε συνέχεια ο ένας τον άλλον 10 φορές στο γύρο.Πραγματικά, δεν ξαναβλέπω αγώνα MotoGP, είναι πάρα πολύ κουραστικό!!
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ