-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή, με αυτη τη λογική, οι RBR δεν είχαν σκοπο των κατασκευαστών, γι' αυτό δεν έδιναν team orders. Απλά αυτό τους έκατσε.Σαφώς έχει να κάνει με την οπτική του καθενός, αλλά υπάρχει και μία αντικειμενική οπτική που επικρατεί, αυτή της πλειοψηφίας. Όταν οι περισσότεροι που σχολιάζουν εδώ μέσα υποστηρίζουν οτι οι team orders της Φερράρι έχουν να κάνουν με την προτίμησή της στο κατασκευαστών, τότε η επικρατούσα λογική είναι αυτή, πώς να το κάνουμε? Εσύ μπορεί να το βλέπεις αντίθετα και να θες να το εξηγήσεις ανάλογα, δε σημαίνει όμως οτι είναι και σωστό. Να σου το αντιστρέψω αυτό που ισχυρίζεσαι και να σου πω ότι αν έρθει 1ος ο Αλόνσο και 2ος ο Μάσσα ή 1ος ο Μάσσα και 2ος ο Αλόνσο, τους ίδιους πόντους θα πάρει η ομάδα. Γιατί λοιπόν να δώσεις εντολή για αντιστροφή σειράς και όχι για να παραμείνουν ως έχουν, αποφεύγοντας έτσι και ατυχήματα, αλλά και γκρίνιες? Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ένα αρκετά πρώιμο στάδιο του πρωταθλήματος...
Τ οτι η RBR δεν δινει team orders δεν σημαινει οτι δεν θελει το κατασκευαστων. Προφανως και το θελει απλα εχει διαφορετικη φιλοσοφια. Ειδες ομως με την φιλοσοφια αυτη τι εγινε στην Τουρκια...
Σχετικα με τα team orders, τα δινουν γιατι δεν τους ενδιαφερει μονο το κατασκευαστων αλλα και τα δυο! Οποτε αφου η ομαδα μπορει με μια κινηση να ωφελήσει 2 πρωταθληματα γιατι να μην το κανει? Οσο για τις γκρινιες... Ξερεις ποσο χ***ηκαν οι ομαδες οταν καποιος γκρινιαζει για τα team orders... Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι πως θα ωφεληθουν οι ιδιοι!
-
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Είναι άνθρωποι που οδηγούν και όχι μηχανήματα (και ας επιθυμούσε το αντίθετο ο Δίας) και ενδεχόμενα team orders μπορούν να αποβούν μοιραία στην κατάληξη ενός από τα 2 πρωταθλήματων. Πιο τρανό παράδειγμα από την μαμημένη ψυχολογία του Μάσσα μετά το γνωστό συμβάν δε θα μπορούσε να υπάρχει. Και ξαφνικά πάει το κατασκευαστών, επειδή ο 2ος οδηγός δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, εξαιτίας του πεσμένου του ηθικού.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Είναι άνθρωποι που οδηγούν και όχι μηχανήματα (και ας επιθυμούσε το αντίθετο ο Δίας) και ενδεχόμενα team orders μπορούν να αποβούν μοιραία στην κατάληξη ενός από τα 2 πρωταθλήματων. Πιο τρανό παράδειγμα από την μαμημένη ψυχολογία του Μάσσα μετά το γνωστό συμβάν δε θα μπορούσε να υπάρχει. Και ξαφνικά πάει το κατασκευαστών, επειδή ο 2ος οδηγός δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, εξαιτίας του πεσμένου του ηθικού.Τωρα σοβαρα πιστευεις πως ο Massa δεν απεδιδε λογω του team order? Και πριν την Γερμανια ειχε team orders και τα ιδια εκανε με μερικες λαμψεις σε ορισμενους αγωνες κατι που συνεβη και μετα την Γερμανια (πχ Monza και Κορεα). Σιγουρα επηρεαστηκε η ψυχολογια του για μερικες εβδομαδες αλλα πιστευω αυτος ηταν ο τελευταιος λογος που δεν απεδιδε γιατι ειμαι σιγουρος πως μετα καταλαβε οτι δεν ειχε ελπιδες πρακτικα.
-
To αποκλείεις δηλαδή? Στο μυαλό του είσαι?
-
Το κατασκευαστων ειναι σαν το .....στ@ματικο!!! (απο ευχαριστηση)
Το οδηγων ειναι pure sex!!!
καληνυχτα σας!!
-
ΟΚ, το ειμαι σιγουρος ηταν λαθος. Αντικατεστησε το με 'πιστευω' γιατι προφανως και δεν ειμαι στο μυαλο του. Παντως και απο τις σχεσεις του με τον Alonso φαινεται οτι δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα. Τελος παντων...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή, με αυτη τη λογική, οι RBR δεν είχαν σκοπο των κατασκευαστών, γι' αυτό δεν έδιναν team orders. Απλά αυτό τους έκατσε.Tο τι ήθελε η RBR φάνηκε ξεκάθαρα από την απάντηση του Χόρνερ.
Ο κάθε φίλαθλος, μπορεί να πιστεύει ό,τι τον βολεύει, η οπτική των ομάδων όμως είναι πάντα υπέρ των Κατασκευαστών. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος ότι η εταιρεία (γιατί περί εταιρειών πρόκειται) θέλει να κερδίσει το πρωτάθλημα εταιρειών πάνω από όλα και μετά το πρωτάθλημα των υπαλλήλων της.
ΥΓ: Το γιατί απολύθηκε ο Irvine από την Jaguar το γνωρίζετε φαντάζομαι...
-
Η ψηφοφορία έχει να κάνει με το τι ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ οτι ειναι το σπουδαιότερο. Δεν μπορείς να ξέρεις τι προτιμά ο κάθε κατασκευαστής από τη στιγμή που δεν είσαι μέσα.
Ξαναλέω: politics! Το τι ακούς δε σημαίνει οτι είναι και αυτό που πραγματικά πιστεύουν.
Άσε που μερικοί άλλα λένε και άλλα δείχνουν οι πράξεις τους. -
Οι πράξεις νομίζω είναι αρκετά consistent...
-
Αφού είναι έτσι και η πληοψηφία που θέλει το 'οδηγών' ίσως να είναι λάθος αφού δεν είναι στο μυαλό κανενός υπευθυνου.
.....Μωρέ ας έπαιρνα τα λεφτά εγώ και ας μην παίρναμε ούτε πλαστικό κύπελο..... -
Στο τελευταίο δε θα διαφωνήσει κανείς!
-
Σήμερα η Ferrari τα σκάτωσε γιατί δεν την ενδιέφερε το οδηγών.
-
-
Μακάρι του χρόνου να τα κάνουμε 17...
-
17 φάσκελα θέλουν αλλά τέσπα...
-
Με το σχεδιαστικό πλεονέκτημα της Red Bull τα πρωταθλήματα ήταν καταδικασμένα. Οπότε δε βρίσκω λόγο για ανάθεμα σε κανεναν.
-
Μιζερια σημερα στα πιτ της RBR. Μονο ο Φετελ, ο μηχανικος του και ο Μαρκο που τον ξεγεννησε πανηγυριζαν
-
Ίδια πανηγύρια με αυτά της προηγούμενης Κυριακής. So what?
-
Βασικά εγώ διέκρινα 568 γραμμάρια περισσότερους πανηγυρισμούς σήμερα.
Ε, να μην τρολλιάσουμε και εμείς λίγο δηλαδή?
-
Είδαμε πόσο λίγο υπολόγισαν τον τίτλο των οδηγών οι ταύροι. Ολόκληρο πάρτυ έστησαν με το τέλος του αγώνα ενώ μέχρι τη λήξη αυτού δεν μιλιόντουσαν από την αγωνία τους.
Οδηγών ή κατασκευαστών.