-
τι διαδρομη θα κανεις κυριως?
-
Κυρίως σπίτι-πόλη (το σπίτι μου είναι 3-4 χλμ από το κέντρο) αλλά και τις διάφορες ανάγκες για μετακίνηση μέσα στη πόλη θα τις κάνω με το μηχανάκι. Επίσης θα με έψηνε χαλαρή εκδρομή σε επαρχιακές διαδρομές με φίλους, αλλά αυτό έρχεται σε δεύτερη φάση, πρέπει να βρώ τη παρέα γι αυτό, όλοι είναι αμαξόβιοι δυστυχώς!
Η βεσπα δεν θα είναι πιο αξιόπιστη απ τα συχγρονα 4χρονα σκούτερ ή κάνω λάθος; -
Εγω ειχα Βεσπα, εχω σκουτερ αυτοματο, εχω Lambretta παλια (που ειναι σαν τις Βεσπα), εχω και μηχανη μεγαλου κυβισμου
Το πιο ανετο στην οδήγηση είναι το αυτοματο σκουτερ. Αρκει να ειναι 4χρονο και να εχει μεγαλους τροχους
Εχω Aprilia Sportcity 125
το πηρα το 2006 και το πουλησα χθες
εκανα 43.000χλμ και εμεινα τοσο ευχαριστημενος που ξαναπαρηγγειλα το νεο μοντελο (παλι σε 125κεκ)125 ειναι αρκετα. εχει τελικη 110χαω που ειναι ικανοποιητικη νομιζω
Εχει δισκους μπρος πισω και κανει 2900
Αν σ ενδιαφερει μπορω να κοιταξω να σου πω τι παιζει με εκπτωση (Εγω το πηρα πιο φτηνα)
Οι τροχοι ειναι 15' και δεν μασανε σε λακουβες
το κρατημα ειναι αψογοοι βεσπα ειναι για χαβαλε
τις προτιμω απο ενα παπι λογω της ποδιας και της προστασιας απο την βροχη
αλλα οι ροδες ειναι 10' και σε καθε λακουβα θα πρεπει να προσεχειςη LML δεν ειναι ιδια με την PIAGGIO
η μια ειναι Ινδικη η αλλη ειναι Ιταλικη
Για 20% διαφορα στην τιμη παρε την Ιταλικη
θα τα εχεις τα λεφτα απο την αξια μεταπωλησηςεγω στη θεση σου θα επαιρνα το Sportcity Cube 125 (αυτο εκανα δηλαδη και για μενα )
θα κινεισαι με ασφαλεια και χωρις αγχος
αξιοπιστια πολυ καλη
σερβις φτηνα
ασφαλεια πρωτη -
Σ ευχαριστώ για τις συμβουλες σου Το Liberty το σκεφτόμουν λόγω τιμής κυρίως (1965ε) Τώρα για τη βέσπα, πιστεύω η 125 θα μην ξεφεύγει σε τιμή από τα 2500ε. Αν είναι έτσι, εννοείται θα προτιμήσω την βέσπα από την LML. Μέχρι τότε όμως θα πρέπει να οδηγήσω μια βέσπα να δω πως είναι.
Η διαφορά στη συμπεριφορά είναι μόνο λόγω τροχών ή και επειδή η βέσπα έχει στα δεξιά το μοτέρ; (έχω ακούσει ότι τραβάει δεξιά, είναι αλήθεια ή ραδιο αρβύλα; )
Επίσης, τι διαφορά υπάρχε στη συντήρηση ενός κινητήρα 2Τ και 4Τ;
Για το απρίλια, αν μάθεις πόσο βγαίνει με την έκπτωση, θα το εκτιμούσα δεόντως. Και τέλος, κάθε πόσα χλμ θέλει σερβις το aprilia και κάθε πότε ήθελε η βέσπα σου;
-
την βεσπα την πουλησα γρηγορα
δεν τη γουσταρα που υστερουσε σε ευσταθια
και λογω μικρων τροχων και λογο κινητηρα στα πλαγιατο liberty δεν ειναι τυχαια τοσο φτηνο
υστερει σε κρατημα και σταθεροτητα μπροστα στο sportcity
ειναι πιο ασφαλες ομως απο μια βεσπα κι ενα παπιβασικα ισχυει κι εδω το ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ
-
Vespa οδηγώ και μια παλιά ('80+) και μια πιο νέα (2000+).
Η παλιά είναι απλά απαράδεκτη, η νέα είναι ωραία να τη βλέπεις.
-
-
Θελεις οπωσδηποτε σκουτερ??? Εαν οχι, υπαρχει κι αυτο στις 2,5 χιλιαδες http://www.honda-motorcycles.gr/inner2. ... _year=2010 εχω διαβασει εξαιρετικα σχολια απο τη συμπεριφορα του στο δρομο, κυριως απο χρηστες
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
@ausfahrt.
Όταν λες απαράδεκτη; Σε ποιόν τομέα; Σε όλους; Πες μου κανα σχόλιο/ εντύπωση απ'την παλιά για να μαθαίνω κι εγώΔιάλεξε έναν οποιονδήποτε
-
@ Ευθύμης
Πολύ ωραίο αλλά κολλάω σε 2 σημεία:
- ίσως επειδή θα είμαι κυρίως πόλη να είναι πιο δύσχρηστο (ίσως λέω δε ξέρω) αν και φαντάζομαι θα είναι πιο ωραίο στην οδήγηση και μ αρέσει να οδηγάω
2, φοβαμαι ότι ο πατέρας μου αν το δει θα το περάσει για μεγάλη μοτοσυκλέτα και θα φωνάζει (είναι κατά των μηχανών, στα σκούτερ συμφωνεί σαν μέσο μετακίνησης και μόνο)
εεε, δε ξέρω! Πες μου για προβλήματα, πες μου για συντήρηση, και το πως συμπεριφέρεται στο δρόμο
γενίκα πες μου εσύ ότι νομίζεις ότι θα με κάνει να την απορρίψω
- ίσως επειδή θα είμαι κυρίως πόλη να είναι πιο δύσχρηστο (ίσως λέω δε ξέρω) αν και φαντάζομαι θα είναι πιο ωραίο στην οδήγηση και μ αρέσει να οδηγάω
-
Πιο δυσχρηστο απο την αποψη οτι δε θα εχεις ποδιά, αποθηκευτικους χωρους και θα χρειαζεται να καβαλας για να ανεβεις σιγουρα!
Παντως ειναι μοτοσυκλετα αλλα με κινητηρα σκουτερ. Παρεχει καλυτερο 'πατημα' στο δρομο και αρα ενεργητικη ασφαλεια (το σκουτερ υπερτερει στην παθητικη). Αυτα που λες, σαν ιδεα το εριξα να εχεις μια ακομα εναλλακτικη
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Αυτα που λες, σαν ιδεα το εριξα να εχεις μια ακομα εναλλακτικηΝαι, ναι καλά έκανες και ευχαριστώ
Αντε για να ακούσουμε και καμια επιπλέον γνώμη για τις βέσπες
-
Όταν έψαχνα για σκουτεριά πήγα και στην κλασσική Piaggio/Vespa αλλά και στην SYM.
Κάποια μοντέλα τους έμοιαζαν πολύ με τα κλασσικά vespa.
Π.χ. http://www.gorgolis.gr/fiddle.htmΑνέβηκα σε όλα. Και όλα χωρίς καν να τα οδηγήσω αποκλείστηκαν.
Η αίσθηση πάνω στην σέλα, με το περίεργο τιμόνι με χάλασαν ιδιαίτερα. Καθόμουν και αισθανόμουν ότι μπροστά μου δεν είχα μηχανή αλλά απ'ευθείας το οδόστρωμα.Η αίσθηση αυτή για κάποιο λόγο δεν υπήρξε όταν ανέβηκα σε σκουτεριές με το φως στο κορμό. Π.χ. Agility ή σαν το Aprillia
Η επιλογή του Kymco ήταν 1000% επιτυχημένη. Με έχει καλύψει και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Όταν έψαχνα για σκουτεριά πήγα και στην κλασσική Piaggio/Vespa αλλά και στην SYM.Κάποια μοντέλα τους έμοιαζαν πολύ με τα κλασσικά vespa.
Ενδιαφέροντα όλα αυτά αλλά αν πάω σε βέσπα θα πάω μόνο στην κλασσική με το συμπλέκτη και τις ταχύτητες στο χέρι, αλλιως θα πάω σε σκούτερ με μεγάλους τροχούς
-
Μάλλον νωρίτερα δεν ήμουν αρκετά πειστικός:
Μ Η Ν Τ Ο Κ Α Ν Ε Ι Σ
Εκτός βέβαια και εάν θα είναι το 2ο-3ο σου μηχανάκι και δε σε ενδιαφέρει και πολύ εάν θα μείνει στα πιτς για τον οποιοδήποτε λόγο και βέβαια να το βγάζεις για χαλαρές βολτούλες.
-
Οι βεσπες οι οριτζιναλ δεν μενουν στα πιτς για κανενα λογο. Τα πραγματα που μπορουν να χαλασουν ειναι ελαχιστα, γνωστα και αντιμετωπιζονται σχεδον απο τον καθενα με τα εργαλεια της. Τα μονα εξτρα που πρεπει να κουβαλας ειναι 1 μπουζι και καμια ντιζα. Επιπλεον με τον διχρονο κινητηρα να δουλευει στο 1/3 των δυνατοτητων του πρεπει να το προσπαθησεις πολυ για να το κολλησεις.
Εγω φιλε σου λεω καντο. -
Η άποψη μου -και η τελική επιλογή μου- για σκούτερ ήταν οποιοδήποτε με μεγάλες ρόδες. Δυστυχώς πέρα απο την εμφάνιση υπάρχει και η λειτουργικότητα.
Αν πιστευεις ότι σε καλύπτει, πάρτην. Είναι ότι καλύτερο σε εμφάνιση και στυλ.
Αρνητική η εικόνα μου -από προσωπική πολύχρονη εμπειρία- στο aftersales της Piaggio.
Το καλοκαίρι που έψαχνα αντικαταστάτη για το δικό μου scooter άκουσα εν τέλει τον πωλητή που μου είπε 'Vespa για βόλτες και για χαλάρωση, για καθημερινότητα πάρε ότι άλλο θέλεις!' Δεν είχε λόγο εξάλλου να μου προτείνει κάποιο φτηνότερο (Liberty) ως το πιο ιδανικό.
Εγώ εξαιτίας της θα 'ανέβαινα' και σε δίπλωμα αλλά προτίμησα καθαρά για χρηστικούς λόγους άλλο με μεγάλες ρόδες. -
Αν μου έλεγαν τόσοι άνθρωποι μην την πάρεις θα προβληματιζόμουν. Πάρε ένα 4χρονο σκούτερ με μεγάλες ρόδες να είσαι άνετος, ασφαλής και ξέγνοιαστος. Τώρα αν σου έχει καρφωθεί τόσο στο μυαλό, άδικα άνοιξες το thread
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Όταν έψαχνα για σκουτεριά πήγα και στην κλασσική Piaggio/Vespa αλλά και στην SYM.
Κάποια μοντέλα τους έμοιαζαν πολύ με τα κλασσικά vespa.
Ενδιαφέροντα όλα αυτά αλλά αν πάω σε βέσπα θα πάω μόνο στην κλασσική με το συμπλέκτη και τις ταχύτητες στο χέρι, αλλιως θα πάω σε σκούτερ με μεγάλους τροχούς
Δεν αντιλέγω. Αν εσένα σου αρέσει η αίσθηση και γενικότερα καλύπτει αυτά που θέλεις, τότε οι υπόλοιποι περισσεύουμε.
υ.γ. α! θα συμφωνήσω με τον cosneo για το δίκτυο Piaggio/Vespa. Αρνητικό και χάλια το δίκτυο πωλήσεων και τα συνεργεία. Προσωπικά παραλίγο να πλακωθώ στις σφαλιάρες στην εμπορία της περιοχής μου. Απαράδεκτοι, είρωνες, καμιά επαφή με πωλήσεις. Ψιλικατζίδικο.
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Οι βεσπες οι οριτζιναλ δεν μενουν στα πιτς για κανενα λογο. Τα πραγματα που μπορουν να χαλασουν ειναι ελαχιστα, γνωστα και αντιμετωπιζονται σχεδον απο τον καθενα με τα εργαλεια της. Τα μονα εξτρα που πρεπει να κουβαλας ειναι 1 μπουζι και καμια ντιζα. Επιπλεον με τον διχρονο κινητηρα να δουλευει στο 1/3 των δυνατοτητων του πρεπει να το προσπαθησεις πολυ για να το κολλησεις.
Εγω φιλε σου λεω καντο.Είχε βγει και βιβλίο για τέτοιες καταστάσεις: link
Σκέψεις περί αγοράς Vespa