-
οσο για τον realzeus σε καταλαβενω.....μολις ειπες και για λαντσια παει σε καταλαβα τελος!!!μαζι σου ειμαι και γω μονο ιταλικες κατασκευες μονο!!!υποστiριζω κ οδηγαω!
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
οσο για τον realzeus σε καταλαβενω.....μολις ειπες και για λαντσια παει σε καταλαβα τελος!!!μαζι σου ειμαι και γω μονο ιταλικες κατασκευες μονο!!!υποστυριζω κ οδηγαω!I feel sorry for you.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
οσο για τον realzeus σε καταλαβενω.....μολις ειπες και για λαντσια παει σε καταλαβα τελος!!!μαζι σου ειμαι και γω μονο ιταλικες κατασκευες μονο!!!υποστυριζω κ οδηγαω!
I feel sorry for you.
δεν παιρνω χαμπαρι και μην λυπασαι καθολου...στα τοσα χρονια συμβιωσεις με ιταλικα αυτοκινητα μονο χαρουμενος ειμαι και ευχαριστημενος!!!οσο για τις ιταλικες κατασκευες που παιρνουν μερος σε αγωνες με χουν κανει τα περισοτερα χρονια να χαιρομαι οποτε δεν χρειαζεται καμια λυπηση
-
Πφφφ... ούτε πλάκα δεν μπορεί να κάνει κανεις πια, οι ιταλίστι έχουν χάσει τελείως το χιούμορ τους.
-
οι πιο ομορφες κατασκευες ειναι οι ιταλιδες...
απο εκει και περα σε λαμαρινα απο 100κ και πανω...
απο εκει και κατω μονο Tedeschi...εγω ,για να γυρισω on topic, ειμαι σιγουρος πως το εχει σηκωσει ο Αλονσο.
Τωρα αυτο δεν ποναει την Φερραρι αλλα του χρονου αν κανει παλι τα ιδια ο Μπειμπυς ,και παρει παλι πρωταθλημα ο Αλονσακος χωρις κατασκευαστων, θα πεσει γελιο εδω στην Εμιλια...παντως ο,τι και να λεω οσο και αν δεν τον υποστηριζω(στην Μακλαρεν τον υποστηριζα... μεχρ4ι να κανει τα καγκουριλικια) πρεπει να παραδεχτω οτι ειναι οδηγος με τσαγανο.
Προφανως οι αλλοι δυο κανουν μονο για αναψυκτικα και ,οπως σωστα ειπαν,ο Χαμιλτον εμεινε πισω ενω δεν εφταιγε.Αρα ,καταληγω,αν βγει αξιος θα ειναι...
Για να μαθουν και οι Ταυροι οτι το πολυ μπλα μπλα και το 1῎2 καποτε κατανταει και φλυαρια αν δεν εισαι σωστος και μαχητικος...αυτα απο μενα...
ΥΓ.καλα ειμαι αν αναρωτιεστε
-
εβαλα smile δεν το ειδες???
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Να διατυπώσω και γω το σενάριο μου για τον επόμενο αγώνα :- Χάμιλτον
-
ελπιζω του χρονου να ειμαστε απ την αρχη ανταγωνιστηκοι και να μην τρεχουμε οπως τωρα σε μαγισσες και χαρτοριχτες βουντου ταρο κ.α
(κατι μου λεει η μακ λαρεν θα ειναι ετοιμη για τα καλα του χρονου και μεις κυνηγοντας το πρωταθλημα μεχρι τελους να μενουμε λιγο πισω) βλεπουμε ασ το σηκωσει ομως τωρα ο αλονσο να μας τρελανει -
αυτος θα ειναι ο πρωταθλητης μαγκες....
-
ναι...
για να μην ξεχνιομαστε...
ειπαμε ικανος μαγκας και καραμπουζουκλης....αλλα παρθενα δεν ειναι κανεις...
γελοια πραγματα...ridiculous
Και του χρονου παλι Αλονσο θελω πρωταθλητη και τη φοραδα 3η να δουμε μετα αν θα πεφτουν team οrders... -
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Αυτό ήταν φοβερό προσπέρασμα, μπράβο στον παππού http://www.youtube.com/watch?v=WaCba4tFdygΑρχίσανε τα άπειρα σενάρια! Η αλήθεια είναι ότι επί μια σεζόν κανείς δεν μπόρεσε να προβλέψει ποια πίστα ευνοεί ποιο μονοθέσιο (πλην εξαιρέσεων τύπου Ουγγαρίας). Ακόμα και στη Monza που περιμέναμε McLaren δαγκωτό, ήρθαν τα πάνω-κάτω. Στο Άμπου Ντάμπι κρατάω ότι αρκεί στον Alonso η δεύτερη θέση για να πάρει πρωτάθλημα. **Και σε στεγνές συνθήκες **δεν το βλέπω πολύ δύσκολο. Πάντα στους τελευταίους αγώνες οι διεκδικητές τα δίνουν όλα για όλα. Και όταν στη Red Bull δεν έχει ξεκαθαρίσει το πράμα (και κυνηγάνε και οι δύο τον Alonso στη βαθμολογία) βλέπω τις πιθανότητες υπέρ μας.
Φοβερός πάντως ο Ισπανός στη μάχη με τον Hamilton. Σου εμπνέει και μια σιγουριά ρε παιδί μου, τόσες χρονιές που πήρε ή που κόντεψε να πάρει πρωταθλήματα... Άξιος πιλότος Ferrari, ασχέτως του τελικού αποτελέσματος.
Prosekse ligo to bold. X8es ebrexe meta apo 6,5 mhnes poy eixe na breksei....
-
Ο χρήστης washcloud έγραψε:
Άλλο το 08...και ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο το 10!
...μόνο που -στην ηλικία του τουλάχιστο- η οδηγική ικανότητα του Μπέημπη δεν παίζει να άλλαξε και τόσο.
Αν μ' εννοείς.Παίζουν δύο πράγματα.
Το πρώτο είναι ότι έχει θέμα κι αυτός με το μονοθέσιο και τα μπροστά ελαστικά. Και το δεύτερο ότι μετά το ατύχημα, έχει αλλάξει ΠΑΡΑ πολύ.
Είναι σαν να βλέπεις δύο διαφορετικούς οδηγούς.
-
Κατ' αρχάς τη θεωρία των συνεπειών του ατυχήματος δεν την πολυπιστεύω. Ο Webber είχε πρόπερσι πολύ πιο επικίνδυνο ατύχημα (άσχετα που δεν ήταν επί μονοθεσίου), κι ορίστε που είναι φέτος. Κι ας είναι μάλιστα πιο μεγάλος. Κι ας 'κόντεψε' εδώ που τα λέμε, ΚΑΙ φέτος να γίνει αγγελάκι - έστω κι αν βγήκε αγρατζούνιστος απ' την πτήση που έκανε...πάνω απ' τον Κοβαλάινεν. Θέλω να πω, αυτοί οι άνθρωποι δε μασάνε (ο Λάουντα είχε κοντάψει να καεί ζωντανός, και πάλι εκεί...Για να μην πω για τον Ζανάρντι, και, και). Ούτε καν κι ας λέγεται Μάσσα ο εν λόγω.
Για 'μένα, μεγαλύτερο χτύπημα ήταν για τον Φελίπε η μεταγραφή του Αλόνσο, παρά το ελατήριο του Μπαρικέλο : σήμαινε ξεκάθαρα πως και πάλι η ομάδα θα τον είχε για να καθαρίζει τον πάγκο. Πόσο μάλλον που ξέρουμε πως δεν τον αγαπάει κι ιδιαίτερα. Κι ότι γενικώς ο Ισπανός είναι το μαύρο πρόβατο της F1, κτλ. ...Aν λοιπόν κάπου έφταιγε ο Μπέημπης για φέτο, ήταν για την ψυχολογία που επιφέρει το ότι τον θέλουν να βγάζει τη βρώμικη δουλειά - γιατί κακά τα ψέμματα, Φεράρι=ΕΝΑΣ είναι ο οδηγός μας (που σημαίνει πρακτικά όλη μας η στήριξη σ' αυτόν). Πώς όμως να τον κατηγορήσει κανείς γι' αυτό;
Το 'τελειωτικό' χτύπημα πιστεύω ήταν που εκεί που πήρε να πάρει τα πάνω του, μεσούσης της χρονιάς στη Γερμανία, του μήνυσαν ότι ο άλλος ήταν 'πιο γρήγορος', και του κόψανε τα πόδια, μαζί με τη νίκη. Η κουβέντα του Σμέντλεϊ, παίζει να βγάζει λεξάριθμο 11-8-88, γι' αυτό και δε νομίζω πως ήταν τυχαίο το 'I'm sorry' που ακολούθησε. Δε λέγονται αυτά. Αντικατοπτρίστηκε όλη η πίκρα της 'ομάδας Μάσσα' σ' αυτή την κουβέντα, και ειδικά του οδηγού.
Ο Μάσσα έδειξε ότι μπορεί να χάνει, αν είναι για να κερδίσει η ομάδα, αλλά όχι χωρίς εντός του απώλειες.Ήτανε στραβό το κλίμα - το 'φαγε κι ο γάιδαρος με λιγότερα λόγια.
-
Ας ηταν καλυτερος πριν την Γερμανια για να μην χρειαζοταν να δωθει εντολη..Σε αυστραλια και μαλαισια (νομιζω) που ηταν στην αρχη ακομα το πρωταθλημα ο Αλονσο εγκλωβιστηκε πισω του και φυσικα καμια εντολη δεν δωθηκε.
Στην κινα για να μην γινει το ιδιο τον περασε πανω στην εισοδο των πιτς..
Αν εχει ψυχολογικα, να παει σε ψυχολογο και να μην κατεβαζει μουτσουνα σε νικες του Αλονσο!!!Στην τελικη δεν τον κραταει κανεις με το ζορι!!Αν θελει να παει αλλου να κανει την τυχη του!!Να δουμε ποιος θα τον πρωτοπαρει!!
-
Ο χρήστης washcloud έγραψε:
Κατ' αρχάς τη θεωρία των συνεπειών του ατυχήματος δεν την πολυπιστεύω. Ο Webber είχε πρόπερσι πολύ πιο επικίνδυνο ατύχημα (άσχετα που δεν ήταν επί μονοθεσίου), κι ορίστε που είναι φέτος. Κι ας είναι μάλιστα πιο μεγάλος. Κι ας 'κόντεψε' εδώ που τα λέμε, ΚΑΙ φέτος να γίνει αγγελάκι - έστω κι αν βγήκε αγρατζούνιστος απ' την πτήση που έκανε...πάνω απ' τον Κοβαλάινεν. Θέλω να πω, αυτοί οι άνθρωποι δε μασάνε (ο Λάουντα είχε κοντάψει να καεί ζωντανός, και πάλι εκεί...Για να μην πω για τον Ζανάρντι, και, και). Ούτε καν κι ας λέγεται Μάσσα ο εν λόγω.
Για 'μένα, μεγαλύτερο χτύπημα ήταν για τον Φελίπε η μεταγραφή του Αλόνσο, παρά το ελατήριο του Μπαρικέλο : σήμαινε ξεκάθαρα πως και πάλι η ομάδα θα τον είχε για να καθαρίζει τον πάγκο. Πόσο μάλλον που ξέρουμε πως δεν τον αγαπάει κι ιδιαίτερα. Κι ότι γενικώς ο Ισπανός είναι το μαύρο πρόβατο της F1, κτλ. ...Aν λοιπόν κάπου έφταιγε ο Μπέημπης για φέτο, ήταν για την ψυχολογία που επιφέρει το ότι τον θέλουν να βγάζει τη βρώμικη δουλειά - γιατί κακά τα ψέμματα, Φεράρι=ΕΝΑΣ είναι ο οδηγός μας (που σημαίνει πρακτικά όλη μας η στήριξη σ' αυτόν). Πώς όμως να τον κατηγορήσει κανείς γι' αυτό;
Το 'τελειωτικό' χτύπημα πιστεύω ήταν που εκεί που πήρε να πάρει τα πάνω του, μεσούσης της χρονιάς στη Γερμανία, του μήνυσαν ότι ο άλλος ήταν 'πιο γρήγορος', και του κόψανε τα πόδια, μαζί με τη νίκη. Η κουβέντα του Σμέντλεϊ, παίζει να βγάζει λεξάριθμο 11-8-88, γι' αυτό και δε νομίζω πως ήταν τυχαίο το 'I'm sorry' που ακολούθησε. Δε λέγονται αυτά. Αντικατοπτρίστηκε όλη η πίκρα της 'ομάδας Μάσσα' σ' αυτή την κουβέντα, και ειδικά του οδηγού.
Ο Μάσσα έδειξε ότι μπορεί να χάνει, αν είναι για να κερδίσει η ομάδα, αλλά όχι χωρίς εντός του απώλειες.Ήτανε στραβό το κλίμα - το 'φαγε κι ο γάιδαρος με λιγότερα λόγια.
+10000
τεσπα δεν πειραζει παμε για το 2011 τωρα...
ειπαμε...τελειωσε το πρωταθλημα... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα είχε πλάκα πάντως αν το ανάγουμε σε άλλα αθλήματα. Να υποστηρίζαμε π.χ. ποδοσφαιρική ομάδα βάσει του γκολτζή της. Εγώ πάντως είμαι Maradona.Όντως θα χε πλάκα.
Φαντάσου στο τένις ας πούμε (τυχαίο παράδειγμα ) να υπόστηριζες την ΝΙΚΕ που φέτος 'ντύνει' τον Φέντερερ. Tου χρόνου που ο Ελβετός θα είχε χορηγό την Adidas και η NIKE θα έπαιρνε τον Τζόκοβιτς, θα υποστήριζες τον Σέρβο κ.ο.κ...
Η Φ1 ΔΕΝ είναι ποδόσφαιρο!Σαφώς και για τους alfisti έχει μεγάλη σημασία το κατασκευαστών, αλλά μη πηγαίνουμε στο άλλο άκρο (καλή ώρα) με εκφράσεις 'τελείωσε το πρωτάθλημα για μένα, δεν ξανασχολούμε' κλπ γιατί ο οδηγός ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ θα το σηκώσει (αν το σηκώσει). Θα είναι το πρωτάθλημα του Αλόνσο ΜΕ ΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ.
-
washcloud αστειο ποστ. Και συγνωμην κιολας. Τι ακριβως εχετε περασει την (καθε) Φερραρι ολοι σας; Ασυλο ανιατων; Με διαφορες ευτυχεις συγκυρίες ο Μασσα βρεθηκε στα 3/4 πρωτα GP μπροστα απο τον Αλονσο. Το μονο που καταφερε ειναι να κατακτησει το βραβειο Χάιντφελντ 2010 που απονεμεται σε οποιον μπλοκαρει τον Αλονσο πιο αποτελεσματικα. Ειδικα στην Αυστραλια εφαγε μετα χαρας προσπερασμα απο ολο το γκριντ. Σε κανεναν αγωνα δεν μπορεσε να κρατησει την διαφορα του απο τον Αλονσο ειτε αυτος ηταν μπροστα ειτε πισω. Εκανε ΕΝΑΝ καλο αγωνα στους 17, στον οποιον και παλι Fernando was faster than him και επαιξε αμυνα στα ορια του πεταγομαστε και οι 2 εξω αν σου γουσταρει και περιμενεις μετα απο αυτο η ομαδα να βασιστει πανω του; Με ποια λογικη;
Πραγματικα μονο εσυ και ο εισαγγελεας του Σαο Παολο πρεπει να πιστευετε οτι υπηρχε καποια συνομωσια πισω απο την κατα κρατος ηττα του Μαθθα φετος
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
παιδια οσοι απο αθηνα κ οσοι και απ εξω θελετε να μαζευτουμε καπου να δουμε ολοι μαζι τον αγωνα?Ενδιαφέρον!
Αλλά που και πόσοι? -
Το πιο λογικό πιστεύω που μπορεί να γίνει στον ''τελικό'' είναι ότι έγινε στη Βραζιλία αλλά με πρώτο τον Αυστραλό .Πίστεύω ότι ο Webber σωστά δεν ρίσκαρε το τέρμα του (γιατί μην κρυβόμαστε ,δεν το έκανε) στον τελαυταίο αγώνα και θα τα δώσει όλα στον τελικό.Έχει ενα απο τα δύο ταχύτερα μονοθέσια ,έχει την εμπειρία απο πέρυσι ,οπότε η ομάδα θα παίξει το ρόλο της.
Προβλέπω αν ξεκινήσει πρώτος να μένει εκεί ως το τέλος .Διαθέτει και την ψυχραιμία και την τύχη να το κάνει.Αν ξεκινήσει δεύτερος και είναι τρίτος ο Αλόνσο αναγκαστικά μετα τα μέσα του αγώνα θα δωθεί ''συνθηματική'' εντολή για αλλαγή θέσεων.
Ο Βέττελ και το αφεντικό του δεν μπορεί να είναι τόσο βλάκες να του στερήσουν το πρωτάθλημα.
Επιμένω πως ο Αλόνσο θα παλέψει μεν αλλά αν δεν έχουν ατυχίες οι RB και είναι άπλά σε καλή μέρα ,ας ανάψουν λαμπάδες στο Βατικανό οι Ιταλοί.
Σε άλλη περίπτωση λάθους του Ισπανού ή της ομάδας του, ο βεττελ με τις ευλογίες του καράφλα της ομάδας θα γράψει στα ''κατάστιχά του'' τον Webber (αν είναι δεύτερος) και θα πει ''just don't cause an accident ...... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ναι...για να μην ξεχνιομαστε...
ειπαμε ικανος μαγκας και καραμπουζουκλης....αλλα παρθενα δεν ειναι κανεις...
γελοια πραγματα...ridiculous
Και του χρονου παλι Αλονσο θελω πρωταθλητη και τη φοραδα 3η να δουμε μετα αν θα πεφτουν team οrders...Πολύ καλά τα τρία βίντεο! 'What more I have to do???' Πρέπει να το παραδεχτούμε ότι το team radio του Alonso γενικά είναι όλα τα λεφτά. Και του Χάμιλτον πολύ καλό με τα καραεγγλέζικα.
Αλήθεια του Χάμιλτον ποιος του μιλάει στο team radio? Αυτό είναι για εκπομπή στο ραδιόφωνο.
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010