-
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
wannabe εδώ φαίνεται καλλίτερα...
.....Βλεπω και γκομενακια
Αφού ποστάρει ο Kon5 .....
-
Κάπου ειχα δει ένα βίντεο της baja (σπορ σκάφη) με μαζεμένα πολλά σκάφη γεμάτα αμερικάνες βυζ@ρούδες
@ dbekos αδυναμίες είναι αυτές
-
http://www.youtube.com/watch?v=Cq7bJ7tN ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=o8rqrYuY ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=TKxs2eby ... re=related
Bill πάμε???
http://www.youtube.com/watch?v=HOtBkC_E ... re=related
Αυτά είναι πλεούμενα πάρτυ
Έτη φωτός μπροστά. Λογικό βέβαια. -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
@ dbekos αδυναμίες είναι αυτέςΣτα σκάφη εννοείς προφανώς ....
Και για να επανέλθω στο θέμα (των σκαφών εννοώ... ) 2 φορές που πήγα σε ναυτικό σαλόνι στην Ελλάδα , τα σκάφη της Βayliner ήταν αυτά που το 'ανευ πείρας ' μάτι μου χαλβάδιαζε, μιά και απο κολύμπι είμαστε πολύ καλοί, απο ναυτική τέχνη όμως, μόνο στο τράβηγμα κουπιού ....
-
Βαζω την Αννα για υπνο και ερχομαι να σε παρω.Θα σου κορναρω!!!!
-
Φίλε, τα bayliner είναι αμερικάνικα σκάφη, ανήκουν στο γκρουπ της Brunswick που έχει και τα searay, baja , quicksilver καθώς και τις μηχανές mariner, mercury, mercruiser, mercruiser - cummins diesel κλπ.
Σχετικά φθηνά σκάφη, αρκετά ποιοτικά (όχι top κατηγορία βέβαια). Κοντολογίς μια χαρά για εμάς.
-
Εξω τα μεγαλα.... σκαφη ποιοτικα με εντυπωσιασαν τα αυθεντικα ChrisCraft.... made in Usa.... εχουμε στην παρεα στο νησι ενα και ειναι φοβερο στις λεπτομεριες.....
Κατι σαν και αυτο....... Φυσικα και τα μικρα Riva ειναι εκτος συναγωνισμου σε ποιοτητα...
http://www.chriscraft.com/index.php?src ... filmstrip=
http://www.classicboat.com/classic-29Ri ... uarama.htm
-
Πράγματι τα ChrisCraft είναι ωραία σκαφάκια
Το άσχημο είναι ότι με την κρίση θα βλέπουμε στις θάλασσές μας όλο και λιγότερα πλεούμενα.
Και βέβαια να τα βράσω τα πλεούμενα όταν ο κόσμος δεν έχει να καλύψει βασικές βιοτικές του ανάγκες.
Όμως σε πιάνει το παράπονο όταν η πατρίδα μας κάποτε όργωνε τις θάλασσες του πλανήτη και τώρα αντί να στηρίζεται η οικονομία και σε αυτόν τον τομέα τον έχουμε παραμελημένο. -
Μα εχουν κλεισει και τα Ναυτικα Γυμνασια - Λυκεια.... ωστε να υπαρχουν εκπαιδευμενοι σε αυτο τον τομεα...
-
Είδα corsair και θυμήθηκα μια διαφήμιση για ένα πολύ βολικό σκάφος που είδα. Εύκολα μπαίνει στη θάλασσα, φορτώνεται σε τρέιλερ και βγαίνει στην αμμουδιά (δεν έχει καρίνα).
http://www.corsairmarine.com/models/corsair-dash-750-24 -
Τριμαράν.
-
καλησπερα, ζηταω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας ενδιαφερομαι για αγορα ενος φουσκωτου εως 6.50 μετρα
τι εχετε να προτεινετε απο εταιριες κατασκευης και εξωλεμβια..? -
yamaha, suzuki, honda για μηχανή.
Από φουσκωτά δεν κατέχω φίλε μου, υπάρχουν όμως παδιά που γνωρίζουν εδώ μέσα και θα σε βοηθήσουν
Καλή αγορά και να το χαρείς
edit: εξ'όσων λίγων γνωρίζω αν θέλεις καλή πλεύση και ταχύτητα πας σε στενή γάστρα. Αν θέλεις άνετους χώρους σε πλατιά.
-
Εγω θα συμπληρώσω και Tohatsu στις μηχανές (αρα και Mercury) και γενικως αυτες που φτιάχνονται Ιαπωνια.
-
μου εχουν πει πολλα ατομα την ιδια φραση yamaha και αν θες ποιο μεγαλη mercury ..
επισης μερικα απο σκαφη που μου εχουν προτεινει ειναι τα sea quest , oceanic και olympic -
Για τις εξωλέμβιες υπάρχουν διάφορες σχολές με φανατικούς οπαδούς. Εμένα φίλος μου λέει για κάποιες που είναι μαζί νομίζω OMC, Johnson, και κάτι άλλο... Προσωπικά δεν ξέρω.
Στενό σημαίνει ταχύτητα αλλά λιγότερους χώρους. Βαθύ σημαίνει μικρότερες ταχύτητες οπότε θέλει μεγαλύτερη μηχανή αλλά καλύτερη πλεύση σε καιρό. Όλοι προσπαθούν να τα συνδυάσουν όλα όσο μπορούνε καλύτερα, λίγοι το καταφέρνουν (άσχετα αν όταν στο πουλάνε στο εμφανίζουν σαν τον τέλειο συνδυασμό). Καλό θα ήταν να μπορούσες να το δοκιμάσεις στη θάλασσα και με κάποιον που να ξέρει.
Εκτός από τα καλά ξένα (πχ ιταλικά Marlin) και τα μέτρια ξένα υπάρχουν και πολλά ελληνικά. Αρκεί να βρεις καλό ελληνικό (νομίζω τα oceanic είναι τέτοια) γιατί πάρα πολλοί έχουν ανοίξει βιοτεχνιούλα για φουσκωτά αλλά δεν είναι όλοι το ίδιο. Οι πιο καλές περιπτώσεις είναι αντιγραφές μιας καλής γάστρας ξένου και η δουλειά και τα υλικά είναι πολύ καλά. Και σε αντοχή βγαίνουν καλύτερα από τα ξένα αν και λίγο βαριά. Συνήθως υστερούν σε φινίρισμα σε σχέση με τα εργοστασιακά αλλά αν το δείς σαν εργαλείο δεν πρέπει να σε χαλάσει, άλλωστε μετά τα πρώτα αλάτια οι διαφορές μικραίνουν και η εμφάνιση δεν συμβαδίζει με την αντοχή.
Εκτός από το ίδιο το σκάφος και τη μηχανή υπάρχει μεγάλο επιπλέον κόστος για εξοπλισμό που καλό είναι να μελετήσεις και να υπολογίσεις.
Τα φουσκωτά χάνουν πολύ την αξία τους και ίσως αξίζει να δεις για μτχ 1-2 καλοκαιριών που συνήθως παίρνεις κάτι ετοιμοπόλεμο και εξοπλισμένο με λίγα λεφτά. Και από τώρα μέχρι την άνοιξη είναι καλή εποχή για αγορά. -
Εχω φουσκωτο απο το 1984 (Bombard συμβατικο) και μετα πηγα σε Marshall 4,5 μετρα...με καρινα. Τωρα εχω ενα μαιμου!!?? με τα μπαλονια του marshall και γαστρα απο το OCEANIC. Μηχανη παντα ειχα Envirude 902 cc, 60hp. Οι καινουριες Envirude, 2χρονες εχουν καυσαερια σαν τετραχρονες.... με λιγωτερο κοστος στο ετησιο σερβις.... θα τις προτιμουσα... Θεωρω τις τετραχρονες πολυ πολυπλοκες για τη θαλασσα και τα αλατια.. ενα μηκος μεχρι 6 -6,5 ειναι οτι πρεπει για μια παρεα - οικογενεια... να υπολογησεις και που θα το φυλας το χειμωνα... και το οχημα που θα το κουβαλαει....
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
καλησπερα, ζηταω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας ενδιαφερομαι για αγορα ενος φουσκωτου εως 6.50 μετρα
τι εχετε να προτεινετε απο εταιριες κατασκευης και εξωλεμβια..?http://www.technohull.gr/profile.php?id=3&subID=3
οτι καλυτερο κατα την προσωπικη μου αποψη! Eιναι βεβαια λιγο μεγαλυτερο απο 6,5μετρα ( 7,1 ) αλλα αξιζει!
Μηχανες αγοραζα σημερα θα προτιμουσα τις νεες Yamaha που ειναι και πιο lightweight Και πιο οικονομικες απο τις Verado
Πλεούμενα (πολυεστερικά, φουσκωτά, ιστιοφόρα, καϊκια κλπ).