Μετα απο 3.500 χλμ με τα Motul Eco-clean C2 5w30 ειπα να γραψω εντυπωσεις.
Εχοντας χρησιμοποιησει τα Mobil 1 ESP 5w30 και Amsoil ASL 5w30 στο παρελθον παρατηρησα καλυτερο στροφαρισμα απο τα ESP αλλα χειροτερο απο τα ASL (λογικο : Α5/Β5 τα Motul και ASl, Α3/Β3/Β4 τα ESP). Επισης με κρυα εκκινηση και με τα ESP και με τα Motul παρατηρησα το χαρακτηριστικο κομπιασμα του κινητηρα κατα τις αλλαγες ταχυτητων, λογω της πιο παχυρευστης καταστασης του λιπαντικου, ενω με τα ASL ηταν πραγματικα ελαχιστο.
Μια αλλη παρατηρηση ειναι πως με τα Motul μετα απο σκληρη χρηση μου φαινεται πως υπαρχει πτωση στην αποδοση τους ενω με την ιδια ή και σκληροτερη χρηση τα ASL δεν εδειξαν σημαδια κοπωσης ακομη και μετα απο 10.000χλμ.
Για επομενα σκεφτομαι να δοκιμασω καποιο αλλο Α5/Β5 5w30 μηπως και παρατηρησω διαφορες ( οχι οτι υπαρχουν και πολλα Α5/Β5 5w30 στην Ελλαδα αλλα κουβεντα να κανουμε.).
Υ.Γ.: Αμα τα Amsoil ASL ειχαν πιστοποιηση για να μην εχω προβλημα με την αντιπροσωπια δεν θα τα αλλαξα με τιποτα. Ισως, με τα Amsoil SSO
Υ.Γ.2: Βγηκαν τα νεα Amsoil Xl 5w30 A5/B5 που εχουν πιστοποιηση(αναγκαιες τυπικοτητες). Αμα τα εχει φερει ο επισημος αντιπροσωπος και δεν του εχουν ξεμεινει τα παλια θα τα δοκιμασω.