Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    34
    146
    825
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      van last edited by

      **edit

      Αν επιμείνεις, την επόμενη φορά θα δεχτείς αποκλεισμό από το φόρουμ. [mod]**

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apr last edited by

        edit [mod]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miz last edited by

          Είναι δικαίωμά σου να νομίζεις ότι θέλεις και υποχρέωσή σου να σέβεσαι τον κανονισμό. Διεγράφη [Mod]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miz last edited by

            [Mod]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              van last edited by

              ** [Mod]**

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fontasierrars500 last edited by

                Θα αναλωθουμε σε λ@λακιες και το οδοστρωμα θα παραμεινει το ιδιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Εγώ θα ήθελα αν κάποιος ξέρει να μας πει τι υλικό χρησιμοποιούν στην Ιταλία για τα λάδια σε πίστες και αναβάσεις που λένε ότι είναι πολύ καλύτερο από το τσιμέντο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fontasierrars500 last edited by

                    Ston axladokampo λεγανε οτι χρησιμοποιησε η εθεα ενα νεο υλικο για τα λαδια και οτι πετυχε...τωρα!????????????!!!!!!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      van last edited by

                      Ο χρήστης fontasierraRS500 έγραψε:
                      Θα αναλωθουμε σε λ@λακιες και το οδοστρωμα θα παραμεινει το ιδιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      Δεν πρόκειτε να αλλάξει το οδόστρωμα καμίας πιτίτσας και κανενός αλλου πράγματος, εφόσον υπάρχουν ατομα κατευθυνόμενα ή ατομα περιορισμένης ολίσθησης...Κατάλαβες? Γι'αυτό οι λέσχες βρίσκουν και τα κάνουν, γιάυτό και οι αγώνες πάνε κατα διαόλου, γιάυτό και θα συμβαίνουν τέτοια συμβάντα και θα παρακαλάμε τον καλό θεούλη πάντα, να μην εμφανιστεί κανένας Δέγλερης και κανένας αλλος που να πατάει το πόδι του στο γκάζι, μπας και δεν πατήσουν τα τσιμεντωμένα λάδια ή δεν πέσουν πάνω στις ανθρωπομπαριέρες... Κατάλαβες?

                      Διεγράφη [Mod]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        van last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Εγώ θα ήθελα αν κάποιος ξέρει να μας πει τι υλικό χρησιμοποιούν στην Ιταλία για τα λάδια σε πίστες και αναβάσεις που λένε ότι είναι πολύ καλύτερο από το τσιμέντο

                        Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι, αλλα το είχε φέρει ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ στον ΣΟΑΑ, κάποτε, και το είχα δει...
                        πάντως εκείνο που ξέρω είναι οτι ήταν λίγο πιο ακριβό απο το τσιμέντο!
                        Η δουλειά του ομως είναι απίστευτη. Επινε γρήγορα τα υγρά και σκουπιζόταν ευκολοτατα, χωρίς να αφήνει ιχνος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Αν είναι έτσι και εμείς μένουμε ακόμα στο τσιμέντο είμαστε για
                          (Βέβαια μπορεί να μην είναι θέμα τιμής αλλά διαθεσιμότητας, πχ. να μην υπάρχει στην Ελλάδα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sp0 last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Αν είναι έτσι και εμείς μένουμε ακόμα στο τσιμέντο είμαστε για
                            (Βέβαια μπορεί να μην είναι θέμα τιμής αλλά διαθεσιμότητας, πχ. να μην υπάρχει στην Ελλάδα)

                            Ναι βρε Νάσσο....Το πρώτο πράγμα που θα γίνει εισαγωγή στην Ελλάδα θα είναι; ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fontasierrars500 last edited by

                              Aυτο φοβαμαι μπιλ........ τρωνε τοσα λιγμενα που το βλεπουν της πιτιτσας τον ταπητα.....ΜΟΝΑΚΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                van last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Αν είναι έτσι και εμείς μένουμε ακόμα στο τσιμέντο είμαστε για
                                (Βέβαια μπορεί να μην είναι θέμα τιμής αλλά διαθεσιμότητας, πχ. να μην υπάρχει στην Ελλάδα)

                                Απο οτι θυμάμαι τότε που το είχε παρουσιάσει στην ΕΘΕΑ, οταν ακούσανε την τιμή του σε σχέση με την τιμή του Τσιμέντου, το είχαν απορρείψει...Νομίζω επι εποχής Μανιατόπουλου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                                  Αν είναι έτσι και εμείς μένουμε ακόμα στο τσιμέντο είμαστε για
                                  (Βέβαια μπορεί να μην είναι θέμα τιμής αλλά διαθεσιμότητας, πχ. να μην υπάρχει στην Ελλάδα)

                                  Ναι βρε Νάσσο....Το πρώτο πράγμα που θα γίνει εισαγωγή στην Ελλάδα θα είναι; ....

                                  Οχι φυσικά αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι απαιτούμενες ποσότητες θα έκαναν μια τέτοια εισαγωγή συμφέρουσα... (διότι δεν θα το εισάγει η ΕΘΕΑ αλλά κάποιος έμπορος)
                                  (Από την άλλη δε νομίζω να είναι κάτι τόσο εξωτικό, ίσως σε εξοπλισμούς συνεργείων ή βιομηχανικών χώρων να το βρίσκει κανείς)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fontasierrars500 last edited by

                                    Εννοειται ετσι οτι την μη κατασκευη νεου οδωστροματος στο πλατανι θα την ριξουν στο ΔΝΤ και οτι χρωστανε σε δανεια εκατομμυρια η νομαρχια πατρων.........!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης fontasierraRS500 έγραψε:
                                      Aυτο φοβαμαι μπιλ........ τρωνε τοσα λιγμενα που το βλεπουν της πιτιτσας τον ταπητα.....ΜΟΝΑΚΟ

                                      Κοίτα, ο APR έχει δίκιο: οι αναβάσεις είναι αγώνες ταχύτητας. Και ως τέτοιο θα πρέπει να έχουν κατά προτίμηση άψογο τάπητα (αν όχι πίστας, τουλάχιστον επιπέδου ξένων αναβάσεων, δες στο YouTube, ή ειδικών του ράλι Καταλωνίας) -αν δε γίνεται αυτό, το σημαντικό είναι να μην αλλάζει ο τάπητας στη διάρκεια του αγώνα, δηλ. απαγορεύονται χαλίκια, τσιμέντα, σκουπίδια κτλ. (ευθύνη των κριτών και φυσικά και των θεατών). Δεν μπορεί να φρενάρεις οριακά στις 10 στροφές μιας ανάβασης και στη μία από αυτές να βρεις χώματα, έχεις καταστραφεί. Ενώ στα ράλι αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        van last edited by

                                        Τελικά, ωραία είναι αυτά που γράφουμε, αλλα μια οργάνωση της προκοπής θα υπάρξει?
                                        Μια οργάνωση που δεν θα είναι τέλεια, διοτι στην Ελλάδα σίγουρα δεν είναι εφικτό αυτο, αλλα μια οργάνωση που μετά τον αγώνα να κάνει απολογισμό.Να μιλήσει για τις επιτυχίες που είχε, να επισημανει τα σημεία που είχε αποτυχία, να ζητήσει γι αυτά συγνώμη στους οδηγούς και να υποσχεθεί οτι την επόμενη χρονιά θα βάλει τα δυνατά της να βελτιώσει και άλλο τις υπηρεσίες της...Αυτό ζητάει ο Ελληνας οδηγός αγώνων. Απολογισμό αγώνα, απολογισμό προβλημάτων και σοβαρή υπόσχεση για την επόμενη χρονιά.Μονο ετσι λειτουργεί το σύστημα...!
                                        Αντίθετα με αυτό, ο κάθε οργανωτής θεωρεί απο τέλεια εως επιπέδου F1 την οργάνωσή του και μαζί με τους 5,10 κόλακες που εχει, ευλογάν τα γένια τους και κορδώνονται για την οργανωσάρα που είχαν... Αν δε, τους πεί και κανενας ΄Κύρκος ή Βωβός συγχαρητήρια....ΩΩΩΩΩΩ αστα να πάνε τότε...Ζήτω που καήκαμε...Θα το σκεφτούνε πάρα πολύ να μας μιλήσουν κιολας: 'Τι Εκλεκστοουν και μ@λα@κίες τώρα...εδώ ειμαστε ετοιμοι να Οργανώσουμε WRC στο Αρη...!' Το ίδιο κάνει και ο ΑΟΠ!
                                        Και αντί να σκεφτεί την θέση απο την οποία προέρχεται και να φανεί ανώτερος και πολλά υποσχόμενος, βγάζει ανακοινώσεις και επιστολές... Και δεν μιλάω μόνο για την Πιτίτσα... Ακόμα και για το περυσινό PICK...EEE πως να το κάνουμε! Πολύ καλό, μάλιστα, αλλα οχι και το τέλειο οργανωτικά ετσι οπως το παρουσιάζουν...Υπάρχουν απειρα βίντεο στο κομμάτι με τα νερά και τα jersey που γίνετε πανικός και χαμός...Σεμνά και ταπεινά λοιπόν...Για να πάμε μπροστά κάποτε!

                                        Και για να μην θεωρηθώ εμπαθείς πάλι, είδαμε ολοι τι επαθε η ΑΛΑ. Αγώνας στην ΑΤΤΙΚΗ και δεν κατάφερε να μαζέψει συμμετοχές αντιστοιχες ενος σπριντ. Τι εφτεξε? Δεν είναι η κρίση σίγουρα...Είναι ο υπεροπτισμός της λέσχης, το καβάλημα του καλαμιού, που λόγω της Ριτσώνας εγινε μεγαλύτερο και απο το μαγικό σκουπόξυλο του Harry Potter. Οπως και το φασιστικό ταμπεραμέντο που εχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια... Ρωτήστε πόσοι θα ετρεχαν και λόγω των ανακοινώσεων περι αριθμού συμμετοχών και τέλεσης αγώνα τσαντίστηκαν και δεν δήλωσαν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimos last edited by

                                          Ο χρήστης van έγραψε:
                                          Τελικά, ωραία είναι αυτά που γράφουμε, αλλα μια οργάνωση της προκοπής θα υπάρξει?
                                          Μια οργάνωση που δεν θα είναι τέλεια, διοτι στην Ελλάδα σίγουρα δεν είναι εφικτό αυτο, αλλα μια οργάνωση που μετά τον αγώνα να κάνει απολογισμό.Να μιλήσει για τις επιτυχίες που είχε, να επισημανει τα σημεία που είχε αποτυχία, να ζητήσει γι αυτά συγνώμη στους οδηγούς και να υποσχεθεί οτι την επόμενη χρονιά θα βάλει τα δυνατά της να βελτιώσει και άλλο τις υπηρεσίες της...Αυτό ζητάει ο Ελληνας οδηγός αγώνων. Απολογισμό αγώνα, απολογισμό προβλημάτων και σοβαρή υπόσχεση για την επόμενη χρονιά.Μονο ετσι λειτουργεί το σύστημα...!
                                          Αντίθετα με αυτό, ο κάθε οργανωτής θεωρεί απο τέλεια εως επιπέδου F1 την οργάνωσή του και μαζί με τους 5,10 κόλακες που εχει, ευλογάν τα γένια τους και κορδώνονται για την οργανωσάρα που είχαν... Αν δε, τους πεί και κανενας ΄Κύρκος ή Βωβός συγχαρητήρια....ΩΩΩΩΩΩ αστα να πάνε τότε...Ζήτω που καήκαμε...Θα το σκεφτούνε πάρα πολύ να μας μιλήσουν κιολας: 'Τι Εκλεκστοουν και μ@λα@κίες τώρα...εδώ ειμαστε ετοιμοι να Οργανώσουμε WRC στο Αρη...!' Το ίδιο κάνει και ο ΑΟΠ!
                                          Και αντί να σκεφτεί την θέση απο την οποία προέρχεται και να φανεί ανώτερος και πολλά υποσχόμενος, βγάζει ανακοινώσεις και επιστολές... Και δεν μιλάω μόνο για την Πιτίτσα... Ακόμα και για το περυσινό PICK...EEE πως να το κάνουμε! Πολύ καλό, μάλιστα, αλλα οχι και το τέλειο οργανωτικά ετσι οπως το παρουσιάζουν...Υπάρχουν απειρα βίντεο στο κομμάτι με τα νερά και τα jersey που γίνετε πανικός και χαμός...Σεμνά και ταπεινά λοιπόν...Για να πάμε μπροστά κάποτε!

                                          ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theo13 last edited by

                                            Ο χρήστης van έγραψε:

                                            Θα αναλωθουμε σε λ@λακιες και το οδοστρωμα θα παραμεινει το ιδιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            Δεν πρόκειτε να αλλάξει το οδόστρωμα καμίας πιτίτσας και κανενός αλλου πράγματος, εφόσον υπάρχουν ατομα κατευθυνόμενα ή ατομα περιορισμένης ολίσθησης...Κατάλαβες? Γι'αυτό οι λέσχες βρίσκουν και τα κάνουν, γιάυτό και οι αγώνες πάνε κατα διαόλου, γιάυτό και θα συμβαίνουν τέτοια συμβάντα και θα παρακαλάμε τον καλό θεούλη πάντα, να μην εμφανιστεί κανένας Δέγλερης και κανένας αλλος που να πατάει το πόδι του στο γκάζι, μπας και δεν πατήσουν τα τσιμεντωμένα λάδια ή δεν πέσουν πάνω στις ανθρωπομπαριέρες... Κατάλαβες?

                                            Διεγράφη [Mod]

                                            fonta εισαι αγχολυτικος σε παω με 1000
                                            κυριε van η παραξηγηση (αν υπηρξε κατι τετοιο δηλαδη ) απο μερους μου λυθηκε μαλλον χωρις λογο αρπαχτηκαμε αφου στα λεγομενα σσς συμφωνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr