-
Τι εννοείς δε μπορώ να απαντήσω λάθος
Μου αρέσει περισσότερο το CBF600 αν και γενικά στην αίσθηση οδήγησης λένε ότι είναι για παππούδες. Και εγώ που το οδηγούσα για τα μαθήματα είχα περισσότερο την αίσθηση ότι οδηγούσα αυτοκίνητο παρά μηχανή. Λες και στις στροφές ισορροπία κράταγε μόνο του
Οι πιο βασικές διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα δύο πέρα από τον κινητήρα ποιες είναι;
Επίσης θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτήσει στα ετήσια έξοδα 600αρας vs 250αρας. Συντήρηση-τελη-ασφάλειες
-
οσο καλη κ αν ειναι μια μηχανη που δεν θεωρω οτι ειναι κιολας σαυτη την τιμη εγω για μηχανη που δεν εισαγεται πλεον κ δεν πουλησε σχεδον τπτ δεν θα εμπλεκα με τον σαρακακη.
ψαξε για cbf 500 πουναι κ συγχρονο κ θα το βρεις κ με abs και ειναι πολυ καλυτερη επιλογη για πρωτη μηχανη.
(κ εγω για τετοιο ψαχνω ) -
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
νομίζω οτι το δίλημμα v-strom ή cbf 600 είναι πολύ ευχάριστο και δεν μπορείς να απαντήσεις λάθος.
Τι εννοείς δε μπορώ να απαντήσω λάθος
Μου αρέσει περισσότερο το CBF600 αν και γενικά στην αίσθηση οδήγησης λένε ότι είναι για παππούδες. Και εγώ που το οδηγούσα για τα μαθήματα είχα περισσότερο την αίσθηση ότι οδηγούσα αυτοκίνητο παρά μηχανή. Λες και στις στροφές ισορροπία κράταγε μόνο του
Οι πιο βασικές διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα δύο πέρα από τον κινητήρα ποιες είναι;
Επίσης θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτήσει στα ετήσια έξοδα 600αρας vs 250αρας. Συντήρηση-τελη-ασφάλειες
H αλήθεια ειναι οτι οι CΒ (κρίνοντας από τη δικη μου hornet που δε διαφερει και τόσο πολύ) έχουν κάπως 'αργή' γεωμετρία, που δε σου επιτρέπει να τις 'ρίξεις' κάτω με τη σκέψη. Αν το καλοσκεφτείς αυτό δεν είναι μειονέκτημα για έναν πρωτάρη, καθώς έτσι ειναι λιγότερο νευρικές σε ανοιχτές-γρήγορες καμπές.
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
οσο καλη κ αν ειναι μια μηχανη που δεν θεωρω οτι ειναι κιολας σαυτη την τιμη εγω για μηχανη που δεν εισαγεται πλεον κ δεν πουλησε σχεδον τπτ δεν θα εμπλεκα με τον σαρακακη.
ψαξε για cbf 500 πουναι κ συγχρονο κ θα το βρεις κ με abs και ειναι πολυ καλυτερη επιλογη για πρωτη μηχανη.
(κ εγω για τετοιο ψαχνω )Μα δεν έχω σκοπό να μπλέξω με Σαρακάκη
Οτιδήποτε χρειάζεται θα έρχεται από το εξωτερικό. Έχω κάνει το λάθος και εμπιστεύτηκα 2 φορές αντιπροσωπεία Honda για το αυτοκίνητο. Δε την ξαναπατάω
Ναι δε θα ήθελα αργή γεωμετρία για αυτό και μου αρέσει περισσότερο το vtr. Το V-STROM στο θέμα γεωμετρία να φανταστώ είναι ακόμα πιο αργό από το CBF; Γενικά με ενδιαφέρει πολύ η συμπεριφορά στις στροφές. Το CBF δε ξέρω αν έχει αργή γεωμετρία αλλά το λένε φιλικό και προβλέψιμο
PS: Αυτά που βλέπω τώρα δεν είναι για πρώτη μηχανή. Ότι πάρω με τόσα λεφτά έχω σκοπό να το κρατήσω
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
νομίζω οτι το δίλημμα v-strom ή cbf 600 είναι πολύ ευχάριστο και δεν μπορείς να απαντήσεις λάθος.
Τι εννοείς δε μπορώ να απαντήσω λάθος
εννοώ οτι είσαι ανάμεσα σε δυο δοκιμασμένες και καταξιωμένες μηχανές που έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία και απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη πολλών χρηστών. π.χ. για το Vstrom (που έχω) δεν είναι μονο στην Ελλάδα τεράστια επιτυχία, έχει εξαιρετικά μεγάλη αναγνώριση και στις ΗΠΑ.
απο αυτά που λες οτι ζητάς μάλλον για cbf είσαι.
-
Επίσης θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτήσει στα ετήσια έξοδα 600αρας vs 250αρας. Συντήρηση-τελη-ασφάλειες
Σε αυτό το θέμα μπορεί να με διαφωτίσει κανείς; Για 10-15 χιλ. χλμ το χρόνο
-
Μμμ, θα σου πω ψέμματα για το πόση ειναι η διαφορά και δε θέλω. Υπάρχει μια διαφορά πάντως, την οποία δεν μπορώ να υπολογίσω, πάνε 3 χρόνια που έκανα τη μετάβαση από τα 250 στα 600. Απόκλιση θα δεις στην κατανάλωση σίγουρα και οπωσδήποτε στα λάστιχα, όταν έρθει η ώρα της αλλαγής.
-
Πιο πολύ με ενδιαφέρει για όλα τα άλλα αλυσίδες, γρανάζια, service κινητήρα, ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας. Πόσο μεγάλες διαφορές υπάρχουν;
Κατανάλωση λογικό και αναμενόμενο. Οι λίστες εδώ ισχύουν; Για inline 4 λίγο φαίνονται
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Άμα θέλει 4-4,5 λτ/100km θα είμαι μια χαρά (επαρχιακό δίκτυο). Από όσο έχω δει και τα περισσότερα 250ρια ρουφάνε τόσο και όσο να ναι 95κιλά γομάρι στις ανηφόρες που έχουμε θα θέλουν πιο πολύ πίεση από 600άραΣτα λάστιχα η διαφορά ανά 2-3 χρόνια που θα τα αλλάζω δε νομίζω να είναι πάνω από 100€
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Ναι δε θα ήθελα αργή γεωμετρία για αυτό και μου αρέσει περισσότερο το vtr. Το V-STROM στο θέμα γεωμετρία να φανταστώ είναι ακόμα πιο αργό από το CBF; Γενικά με ενδιαφέρει πολύ η συμπεριφορά στις στροφές. Το CBF δε ξέρω αν έχει αργή γεωμετρία αλλά το λένε φιλικό και προβλέψιμοΚαι τα 2 είναι υπέραρκετά στριφτερά για πρώτη μηχανή, μην ανησυχείς.
Όσον αφορά το κόστος χρήσης, υπολόγισε για ελαστικά 250-300€ κάθε 10-15Κ χλμ. Ασφάλιστρα κοίτα στο asfalistra.gr (μαζί με επασφάλιστρο νέου οδηγού). Αλυσίδα-γρανάζια ~150€ κάθε ~25-30Κ χλμ. Τέλη κυκλοφορίας 46€ και για τα 2 μέχρι τώρα. Η κατανάλωση που είδες αφορά το ψεκαστό CBF! Το παλιότερο μοντέλο με καρμπυρατέρ απεναντίας καίει πολύ. (πχ. Θεσσαλονίκη-Αθήνα χρειάζεται 2 στάσεις για καύσιμα). Το V-Strom πάντως καίει πολύ λίγο.
-
Με κάλυψες! CBF για ψεκαστό κοίταζα έτσι κι αλλιώς. Ευχαριστώ
-
για v-strom
είναι 5λ/100 για λογική χρήση. δηλ 100αρες σε επαρχιακό 120-140 σε ΕΟ και που και που 160-170. πάντα στο κοντέρ.
λάστιχα με 240 βάζεις καλά και κρατάνε σίγουρα 15κ. αλυσίδα γρανάζια με σχολαστικό λάδωμα κάθε 500χλμ είσαι στα 40κ μπορεί και παραπάνω. -
Η κατανάλωση σαφώς κατά πρώτο λόγο εξαρτάται από τον οδηγό. Το θέμα είναι πόσο καίει όταν δεν την πιέζεις. Γενικά πάντως οι μηχανές αν σκεφτείς το βάρος, την αεροδυναμική τους αντίσταση και το μέγεθος του κινητήρα τους ρουφάνε πολύ σε σχέση με το αυτοκίνητο. 7 λτ/100χλμ κάνω με το SUV που είναι και 10 χρονών
Από ασφάλεια για 600άρες εσείς πόσα πληρώνετε; Έχει κάποιος ασφάλεια που να καλύπτει σε κάποιο βαθμό και τον αναβάτη;
Wannabe αλήθεια δε μ' αρέσει το avatar σου!
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Από ασφάλεια για 600άρες εσείς πόσα πληρώνετε; Έχει κάποιος ασφάλεια που να καλύπτει σε κάποιο βαθμό και τον αναβάτη;Υπάρχει χωριστή κάλυψη γι αυτό και ονομάζεται 'προσωπικό ατύχημα'.
Wannabe αλήθεια δε μ' αρέσει το avatar σου!
Τώρα το συνειδητοποίησα!
-
φίλε μπορείς να πάρεις ότι θέλεις
εγώ έχω crotch rocket -
Μπίτ Μπίτ!
-
ΞΕΘΑΨΙΜΟΟΟΟΟΟΟ!
Μιας και φτιάχνει ο καιρός σιγά σιγά, αρχίζουμε το ψάξιμο.
Νέος αναβάτης (όχι σε ηλικία, πάμε για 27 πιά ), παντελώς άπειρος.
Ψάχνει on off ευκολοδήγητο, με κάποιες σχετικές ικανότητες και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Πάνω απ' όλα θέλει φιλική συμπεριφορά, καθ ότι νιούφης, για γκάζια κλπ έχουμε καιρό. Αρχικά θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για ψυχαγωγικές βόλτες, αργότερα μάλλον και στην πόλη και αρκετά αργότερα ίσως να κάνει και καμιά διαδρομή 60χλμ πάνε+60 έλα (δουλειά και πίσω). Προτιμούμε και abs, καθώς και αξιοπιστία και ευκολία συντήρησης. Το budget καλό θα ταν να μην ξεπεράσει τα 3.500 αργύρια, γιατί χρειάζεται και όλος ο εξοπλισμός (κράνος, μπουφαν κλπ).Έχετε κάτι καλύτερο να προτείνετε από μια bmw f650 gs; Βρίσκω σε αγγελίες του 03-04 με abs κάπου στα λεφτά που ψάχνω.
Για κράνος λέω shoei xr1100, αν μου κάτσει στο κεφάλι. Για μπουφάν δεν ξέρω, θέλω κάτι που να παίρνει προστασία πλάτης, φοβάμαι.
-
Το μονοκύλινδρο F650 είναι πολύ καλή περίπτωση. Χώρια που ο συνδυασμός γιατρός+BMW κάνει τα γκομενάκια να λιώνουν!
Στα ίδια λεφτά μπορείς να βρεις επίσης Στρωματέξ 6,5 (V-Strom ντε) με ABS, κάμποσα Transalp 650 (αλλά ABS έχει μόνο το 700 που είναι ακόμα ακριβό), ίσως κανένα Versys με ABS. Αυτά είναι δικύλινδρα, με fairing, σχετικά άνετα για μεγαλύτερες αποστάσεις (αν και για 60Km δεν τίθεται θέμα). Αλλιώς για μονοκύλινδρο, υπάρχει το ΧΤΧ660.
Για κράνη, δες κι αυτό: http://sharp.direct.gov.uk/
Τα περισσότερα μπουφάν έχουν τσέπη για προστατευτικό πλάτης, οπότε παίρνεις ένα EN 1621-2, σαν αυτό:
και το βάζεις. Το μέγεθος δεν ταιριάζει πάντα όμως.Υπάρχουν και σκληρά προστατευτικά, που φοριούνται από μέσα, σαν γιλέκο. Ασφαλέστερα αλλά λιγότερο πρακτικά.
Να πάρεις οπωσδήποτε και γάντια.-
-
3500 για strom με ABS? δεν έχω δει τιμές πρόσφατα αλλά μου φαίνονται λίγα. πρόσεχε τι θα πάρεις. εάν θέλει λάστιχα και αλυσίδα πας +500 με το καλημέρα.
σε κάθε περίπτωση θεωρώ το v strom (σούπα btw μάλλον δεν ταιριάζει με το υψηλό προφίλ του δόκτωρα) απείρως καλύτερο απο BMW μονο-για όνομα του θεού δλδ-κύλινδρη.
καλό και το versys αλλά έχει περπατήσει πολύ λιγότερο οπότε μάλλον πιο δύσκολο να βρεις καλο μτχ.το προστατευτικό πλάτης όντως δεν είναι πάντα το σωστό μέγεθος ούτε κάθεται στο σωστό μέρος αν είναι για θέση του μπουφάν. καλύτερα να το δοκιμάσεις ο ίδιος. εκτός απο αυτά σαν γιλέκα υπάρχουν και προστασίες που είναι σαν τσάντα πλάτης.
. έχω ένα τέτοιο και το χρησιμοποιώ συνήθως άμα κάνω μεγαλύτερες διαδρομές.
τώρα πάρε κατευθείαν καλοκαιρινό μπουφάν. και βλέπεις σε προσφορές και τσιμπάς χειμωνιάτικο σούπερ σε καλή τιμή αργότερα.προσωπικά σου συστήνω να κοιτάξεις και προς honda 600 cbf μεριά (σαν στυλ μηχανής). πάντα με ABS.
και προς θεού μην λαμβάνεις υπόψιν συμβουλές αγοράς tm. -
Ο χρήστης gansan έγραψε:
1st postKawasaki Versys '08 ABS πήρα τελικά. Τίποτα από αυτά που λέγαμε. Μου αρέσει που έχω σταθερά γούστα
Κάνα μήνα το χω τώρα και μπορώ να με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο από κάθε άποψη. Θα προτιμούσα για αρχή καλύτερα κάνα 250 ώστε να είναι πιο κοντά οι δυνατότητές μας και να μην φοβάμαι τόσο το γκάζι της αλλά anywayz
-
Ωραίος! Σιδεροκέφαλος και πάντα πάνω στη σέλα!
Πρώτη μηχανή;