-
Όσο κουφό κι αν ακούγεται αυτό ακριβώς συνέβη στο Stilo μου και μάλιστα στα καλά καθούμενα...
Τετάρτη πρωί πηγαίνω από Χαλκίδα Αθήνα.Παρκάρω το αυτοκίνητο κάτω απ'το σπίτι και μετά από μισή ώρα περίπου πηγαίνω να το ξαναπάρω.Στρίβω για να ξεπερκάρω και ακούω ένα έντονο 'γκαπ' από το τιμόνι.Διαπιστώνω ότι το τιμόνι δυσκολεύεται να κινήσει τους τροχούς προς τα αριστερά...
Πηγαίνω πολύ προσεκτικά και με αρκετή δυσκολία στο πλησιέστερο συνεργείο της FIAT και τους αναφέρω το πρόβλημα.Ένας μηχανικός παίρνει το αυτοκίνητο για μια βόλτα για να διαπιστώσει το πρόβλημα παρότι τον είχα προειδοποιήσει ότι το αυτοκίνητο με δυσκολία στρίβει αριστερά.Όταν βέβαια στην πρώτη του απόπειρα να στρίψει αριστερά του έσβησε το αυτοκίνητο επειδή τρόμαξε, καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό και με πολύ δυσκολία(καθώς η κατάσταση του τιμονιού χειροτέρευε όσο κινούνταν) το ανεβάζουν σε μια 'ράμπα' για να το σηκώσουν να δουν μήπως έχει χτυπήσει από κάτω.
Τελικά το αυτοκίνητο από κάτω ήταν μια χαρά και μου λένε πως μάλλον κάτι έχει πάθει ο ηλεκτρομηχανισμός του τιμονιού και ότι μέχρι αύριο θα το έχουν φτιάξει.
Την επόμενη μέρα και ενώ όλη την προηγούμενη σκεφτόμουν τί θα είχε συμβεί αν το συγκεκριμένο περιστατικό μου είχε συμβεί εν κινήσει, πηγαίνω ξανά στο συνεργείο όπου μου λένε ότι τελικά έχει σπάσει η κρεμαγιέρα και ότι πιθανότατα έχει προκληθεί από υπερβολικό χαμήλωμα...
-Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο 3-3,5 πόντους(δεν γνωρίζω ακριβώς καθώς τα ελατήρια χαμηλώματος τοποθετήθηκαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της FIAT πριν παραλάβω το αυτοκίνητο) και 'φοράει' πιο σκληρά αμορτισέρ και μπάρα θόλων.-
Επίσης ο υπεύθυνος του συνεργείου μου απαντά στην ερώτηση αν θα μπορόυσε να μου έχει συμβεί εν κινήσει το εξής: 'Να κάνεις το σταυρό σου που δεν σου έτυχε στο δρόμο...'
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου λένε ότι επειδή η βλάβη προκλήθηκε από παρεμβάσεις που είχα κάνει εγώ στο αυτοκίνητο, θα έπρεπε να επιβαρυνθώ εγώ το κόστος της επισκευής που ούτε λίγο ούτε πολύ έφτανε τα 700 ευρώ...
Τελικά, ευτυχώς η αντιπροσωπεία από όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο ανέλαβε να καλύψει το κόστος της επισκευής(που στην τελική αυτοί το χαμήλωσαν το αμάξι και όχι εγώ και θα έπρεπε τουλαχιστον να με έχουν ενημερώσει για πιθανά προβλήματα που μπορεί να είχα...) και τέλος καλό, όλα καλά.
Είναι έτσι όμως;
Νιώθω πραγματικά πολύ απογοητευμένος απ' αυτό που συνέβη και έχω χάσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη μου απέναντι στο αυτοκίνητο αλλά και γενικότερα απέναντι στην εταιρία γιατί δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι προκλήθηκε κάτι τόσο τραγικό που θα μπορούσε να μου έχει στοιχήσει τη ζωή απλά και μόνο επειδή το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, που στην τελική δεν είναι ούτε το πρώτο αλλά ούτε το τελευταίο χαμηλωμένο αυτοκίνητο στον κόσμο...
Θα ήθελα επίσης αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πως θα μπορούσα να αποφύγω να μου ξανασυμβει αυτό. -
Όσο κουφό κι αν ακούγεται αυτό ακριβώς συνέβη στο Stilo μου και μάλιστα στα καλά καθούμενα...
Τετάρτη πρωί πηγαίνω από Χαλκίδα Αθήνα.Παρκάρω το αυτοκίνητο κάτω απ'το σπίτι και μετά από μισή ώρα περίπου πηγαίνω να το ξαναπάρω.Στρίβω για να ξεπερκάρω και ακούω ένα έντονο 'γκαπ' από το τιμόνι.Διαπιστώνω ότι το τιμόνι δυσκολεύεται να κινήσει τους τροχούς προς τα αριστερά...
Πηγαίνω πολύ προσεκτικά και με αρκετή δυσκολία στο πλησιέστερο συνεργείο της FIAT και τους αναφέρω το πρόβλημα.Ένας μηχανικός παίρνει το αυτοκίνητο για μια βόλτα για να διαπιστώσει το πρόβλημα παρότι τον είχα προειδοποιήσει ότι το αυτοκίνητο με δυσκολία στρίβει αριστερά.Όταν βέβαια στην πρώτη του απόπειρα να στρίψει αριστερά του έσβησε το αυτοκίνητο επειδή τρόμαξε, καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό και με πολύ δυσκολία(καθώς η κατάσταση του τιμονιού χειροτέρευε όσο κινούνταν) το ανεβάζουν σε μια 'ράμπα' για να το σηκώσουν να δουν μήπως έχει χτυπήσει από κάτω.
Τελικά το αυτοκίνητο από κάτω ήταν μια χαρά και μου λένε πως μάλλον κάτι έχει πάθει ο ηλεκτρομηχανισμός του τιμονιού και ότι μέχρι αύριο θα το έχουν φτιάξει.
Την επόμενη μέρα και ενώ όλη την προηγούμενη σκεφτόμουν τί θα είχε συμβεί αν το συγκεκριμένο περιστατικό μου είχε συμβεί εν κινήσει, πηγαίνω ξανά στο συνεργείο όπου μου λένε ότι τελικά έχει σπάσει η κρεμαγιέρα και ότι πιθανότατα έχει προκληθεί από υπερβολικό χαμήλωμα...
-Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο 3-3,5 πόντους(δεν γνωρίζω ακριβώς καθώς τα ελατήρια χαμηλώματος τοποθετήθηκαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της FIAT πριν παραλάβω το αυτοκίνητο) και 'φοράει' πιο σκληρά αμορτισέρ και μπάρα θόλων.-
Επίσης ο υπεύθυνος του συνεργείου μου απαντά στην ερώτηση αν θα μπορόυσε να μου έχει συμβεί εν κινήσει το εξής: 'Να κάνεις το σταυρό σου που δεν σου έτυχε στο δρόμο...'
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου λένε ότι επειδή η βλάβη προκλήθηκε από παρεμβάσεις που είχα κάνει εγώ στο αυτοκίνητο, θα έπρεπε να επιβαρυνθώ εγώ το κόστος της επισκευής που ούτε λίγο ούτε πολύ έφτανε τα 700 ευρώ...
Τελικά, ευτυχώς η αντιπροσωπεία από όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο ανέλαβε να καλύψει το κόστος της επισκευής(που στην τελική αυτοί το χαμήλωσαν το αμάξι και όχι εγώ και θα έπρεπε τουλαχιστον να με έχουν ενημερώσει για πιθανά προβλήματα που μπορεί να είχα...) και τέλος καλό, όλα καλά.
Είναι έτσι όμως;
Νιώθω πραγματικά πολύ απογοητευμένος απ' αυτό που συνέβη και έχω χάσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη μου απέναντι στο αυτοκίνητο αλλά και γενικότερα απέναντι στην εταιρία γιατί δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι προκλήθηκε κάτι τόσο τραγικό που θα μπορούσε να μου έχει στοιχήσει τη ζωή απλά και μόνο επειδή το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, που στην τελική δεν είναι ούτε το πρώτο αλλά ούτε το τελευταίο χαμηλωμένο αυτοκίνητο στον κόσμο...
Θα ήθελα επίσης αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πως θα μπορούσα να αποφύγω να μου ξανασυμβει αυτό. -
Όσο κουφό κι αν ακούγεται αυτό ακριβώς συνέβη στο Stilo μου και μάλιστα στα καλά καθούμενα...
Τετάρτη πρωί πηγαίνω από Χαλκίδα Αθήνα.Παρκάρω το αυτοκίνητο κάτω απ'το σπίτι και μετά από μισή ώρα περίπου πηγαίνω να το ξαναπάρω.Στρίβω για να ξεπερκάρω και ακούω ένα έντονο 'γκαπ' από το τιμόνι.Διαπιστώνω ότι το τιμόνι δυσκολεύεται να κινήσει τους τροχούς προς τα αριστερά...
Πηγαίνω πολύ προσεκτικά και με αρκετή δυσκολία στο πλησιέστερο συνεργείο της FIAT και τους αναφέρω το πρόβλημα.Ένας μηχανικός παίρνει το αυτοκίνητο για μια βόλτα για να διαπιστώσει το πρόβλημα παρότι τον είχα προειδοποιήσει ότι το αυτοκίνητο με δυσκολία στρίβει αριστερά.Όταν βέβαια στην πρώτη του απόπειρα να στρίψει αριστερά του έσβησε το αυτοκίνητο επειδή τρόμαξε, καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό και με πολύ δυσκολία(καθώς η κατάσταση του τιμονιού χειροτέρευε όσο κινούνταν) το ανεβάζουν σε μια 'ράμπα' για να το σηκώσουν να δουν μήπως έχει χτυπήσει από κάτω.
Τελικά το αυτοκίνητο από κάτω ήταν μια χαρά και μου λένε πως μάλλον κάτι έχει πάθει ο ηλεκτρομηχανισμός του τιμονιού και ότι μέχρι αύριο θα το έχουν φτιάξει.
Την επόμενη μέρα και ενώ όλη την προηγούμενη σκεφτόμουν τί θα είχε συμβεί αν το συγκεκριμένο περιστατικό μου είχε συμβεί εν κινήσει, πηγαίνω ξανά στο συνεργείο όπου μου λένε ότι τελικά έχει σπάσει η κρεμαγιέρα και ότι πιθανότατα έχει προκληθεί από υπερβολικό χαμήλωμα...
-Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο 3-3,5 πόντους(δεν γνωρίζω ακριβώς καθώς τα ελατήρια χαμηλώματος τοποθετήθηκαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της FIAT πριν παραλάβω το αυτοκίνητο) και 'φοράει' πιο σκληρά αμορτισέρ και μπάρα θόλων.-
Επίσης ο υπεύθυνος του συνεργείου μου απαντά στην ερώτηση αν θα μπορόυσε να μου έχει συμβεί εν κινήσει το εξής: 'Να κάνεις το σταυρό σου που δεν σου έτυχε στο δρόμο...'
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου λένε ότι επειδή η βλάβη προκλήθηκε από παρεμβάσεις που είχα κάνει εγώ στο αυτοκίνητο, θα έπρεπε να επιβαρυνθώ εγώ το κόστος της επισκευής που ούτε λίγο ούτε πολύ έφτανε τα 700 ευρώ...
Τελικά, ευτυχώς η αντιπροσωπεία από όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο ανέλαβε να καλύψει το κόστος της επισκευής(που στην τελική αυτοί το χαμήλωσαν το αμάξι και όχι εγώ και θα έπρεπε τουλαχιστον να με έχουν ενημερώσει για πιθανά προβλήματα που μπορεί να είχα...) και τέλος καλό, όλα καλά.
Είναι έτσι όμως;
Νιώθω πραγματικά πολύ απογοητευμένος απ' αυτό που συνέβη και έχω χάσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη μου απέναντι στο αυτοκίνητο αλλά και γενικότερα απέναντι στην εταιρία γιατί δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι προκλήθηκε κάτι τόσο τραγικό που θα μπορούσε να μου έχει στοιχήσει τη ζωή απλά και μόνο επειδή το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, που στην τελική δεν είναι ούτε το πρώτο αλλά ούτε το τελευταίο χαμηλωμένο αυτοκίνητο στον κόσμο...
Θα ήθελα επίσης αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πως θα μπορούσα να αποφύγω να μου ξανασυμβει αυτό. -
Äåí íïìßæù üôé Ý÷åé íá êÜíåé ìå ôï ÷áìÞëùìá ...Þ ôçí ìðÜñá èüëùí ..ÌÜëëïí ãéá ÷ôýðçìá ìïõ êÜíåé áõôü
-
3-3.5 πόντοι δεν είναι δα και κάτι τόσο υπερβολικό.Τι να πώ δεν μπορώ να φανταστώ απο τι μπορεί να έσπασε η κρεμαγιέρα σε τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.Ελλατωματικό εξάρτημα??Ψάξε λίγο στο net,για άλλους ιδιοκτήτες και τι προβλήματα μπορεί να έχουν
-
Είναι αυτό που λέμε 'να μην σου τύχει'...
-
΄Κάπου το έχω ξανακούσει, αλλά μου φαίνεται αφορούσε τον σερβομηχανισμό και όχι την κρεμαγέρα... Για τα παλιά Σιβίκ και CRX είχα ακούσει πως αν τα χαμήλωνες διαλυόταν αργά ή γρήγορα η κρεμαγέρα...
Πάντως για τον φόβο σου, σε αυτοκινητόδρομο δεν θα τύχει έτσι απλά, γιατί δεν ζορίζεται η κρεμαγέρα (στρίβεις το τιμόνι σε μκρές γωνίες με μικρή αντίσταση).
Ένας τρόπος να το αποφύγεις είναι να μην ζορίζεις πολύ την κρεμαγιέρα στο παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα. Στα καινούρια αυτοκίνητα με ηλεκτρική κρεμαγιέρα είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις αυτό (πόσο αν ανάψεις το city), αλλά αν πάρεις ένα παλιό αμάξι είναι εμφανές: Στο παρκάρισμα αν είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ ακίνητος θες μπράτσα Σβαρτζενέγκερ! Αν κινείσαι έστω και με μισό μέτρο την ώρα το τιμόνι ελαφραίνει πολύ αισθητά και δεν ζορίζεσαι πλέον. Αντίστοιχα και η κρεμαγέρα δεν ζορίζεται τόσο. Με τα πανάλαφρα τιμόνια σήμερα όμως συνήθως όλοι τείνουμε να στρίβουμε τις ρόδες εντελώς σταματημένοι (κι εγώ το ίδιο... ) πράγμα που και κρεμαγέρα, ακρόμπαρα κλπ φθείρει, και τα λάστιχά μας...
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
3-3.5 πόντοι δεν είναι δα και κάτι τόσο υπερβολικό.Τι να πώ δεν μπορώ να φανταστώ απο τι μπορεί να έσπασε η κρεμαγιέρα σε τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.Ελλατωματικό εξάρτημα??Ψάξε λίγο στο net,για άλλους ιδιοκτήτες και τι προβλήματα μπορεί να έχουνΕίμαι μέλος του stiloclub και έχω αναφέρει κι εκεί το περιστατικό και όπως φαίνεται είναι μοναδική περίπτωση καθώς δεν έχει αναφερθεί πουθενά τέτοιο πρόβλημα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
΄Κάπου το έχω ξανακούσει, αλλά μου φαίνεται αφορούσε τον σερβομηχανισμό και όχι την κρεμαγέρα... Για τα παλιά Σιβίκ και CRX είχα ακούσει πως αν τα χαμήλωνες διαλυόταν αργά ή γρήγορα η κρεμαγέρα...Πάντως για τον φόβο σου, σε αυτοκινητόδρομο δεν θα τύχει έτσι απλά, γιατί δεν ζορίζεται η κρεμαγέρα (στρίβεις το τιμόνι σε μκρές γωνίες με μικρή αντίσταση).
Ένας τρόπος να το αποφύγεις είναι να μην ζορίζεις πολύ την κρεμαγιέρα στο παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα. Στα καινούρια αυτοκίνητα με ηλεκτρική κρεμαγιέρα είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις αυτό (πόσο αν ανάψεις το city), αλλά αν πάρεις ένα παλιό αμάξι είναι εμφανές: Στο παρκάρισμα αν είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ ακίνητος θες μπράτσα Σβαρτζενέγκερ! Αν κινείσαι έστω και με μισό μέτρο την ώρα το τιμόνι ελαφραίνει πολύ αισθητά και δεν ζορίζεσαι πλέον. Αντίστοιχα και η κρεμαγέρα δεν ζορίζεται τόσο. Με τα πανάλαφρα τιμόνια σήμερα όμως συνήθως όλοι τείνουμε να στρίβουμε τις ρόδες εντελώς σταματημένοι (κι εγώ το ίδιο... ) πράγμα που και κρεμαγέρα, ακρόμπαρα κλπ φθείρει, και τα λάστιχά μας...
Συμφωνώ με όλα αυτά που λες αλλά δεν πιστεύω ότι έχει προλάβει να φθαρεί τόσο πολύ η κρεμαγιέρα μέσα σε 22 μήνες και 43000χλμ. με αποτέλεσμα να σπάσει...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Για τα παλιά Σιβίκ και CRX είχα ακούσει πως αν τα χαμήλωνες διαλυόταν αργά ή γρήγορα η κρεμαγέρα...Δόξα το Θεό δλδ που δε το έχω χαμηλώσει!
Σαν βάρκα στρίβει γμτΈνας τρόπος να το αποφύγεις είναι να μην ζορίζεις πολύ την κρεμαγιέρα στο παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα. Στα καινούρια αυτοκίνητα με ηλεκτρική κρεμαγιέρα είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις αυτό (πόσο αν ανάψεις το city), αλλά αν πάρεις ένα παλιό αμάξι είναι εμφανές: Στο παρκάρισμα αν είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ ακίνητος θες μπράτσα Σβαρτζενέγκερ! Αν κινείσαι έστω και με μισό μέτρο την ώρα το τιμόνι ελαφραίνει πολύ αισθητά και δεν ζορίζεσαι πλέον. Αντίστοιχα και η κρεμαγέρα δεν ζορίζεται τόσο. Με τα πανάλαφρα τιμόνια σήμερα όμως συνήθως όλοι τείνουμε να στρίβουμε τις ρόδες εντελώς σταματημένοι (κι εγώ το ίδιο... ) πράγμα που και κρεμαγέρα, ακρόμπαρα κλπ φθείρει, και τα λάστιχά μας...
Καλά που το είπες, δεν είχα ιδέα!
Αυτό με τα μπράτσα πάντως ξαναπέστο.. [/quote]
Σπασμένη κρεμαγιέρα σε Stilo...