-
Καταρχήν καλό χειμώνα, η αρχή της εξεταστικής βάζει τέλος στις διακοπές!
Στο νόημα τώρα, θέλω να πάρω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση, μικρό (3,7-3,8μ), οικονομικό (να καίει λίγα, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας-ασφάλιστρα), μοντέλο γύρω στο 96, χωρίς σημαντική στούκα και το σημαντικότερο με 2500-2800Ε, άντε 3000Ε.
Ζητάω πολλά για τα λεφτά που διαθέτω?Από αυτά που κυκλοφορούσαν εκείνη την περίοδο, ψήνομαι για 106 1.1, Saxo 1.1, Clio 1.2, Corsa 1.0.
Είναι αυτά τα αυτοκίνητα μέσα στα λεφτά μου?Και το πιο σημαντικό, μπορώ να το έχω στο όνομα μου χωρίς προβλήματα με την εφορία? (είμαι φοιτητής και δεν κάνω δήλωση)
Αυτά για αρχή...
-
Καταρχήν καλό χειμώνα, η αρχή της εξεταστικής βάζει τέλος στις διακοπές!
Στο νόημα τώρα, θέλω να πάρω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση, μικρό (3,7-3,8μ), οικονομικό (να καίει λίγα, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας-ασφάλιστρα), μοντέλο γύρω στο 96, χωρίς σημαντική στούκα και το σημαντικότερο με 2500-2800Ε, άντε 3000Ε.
Ζητάω πολλά για τα λεφτά που διαθέτω?Από αυτά που κυκλοφορούσαν εκείνη την περίοδο, ψήνομαι για 106 1.1, Saxo 1.1, Clio 1.2, Corsa 1.0.
Είναι αυτά τα αυτοκίνητα μέσα στα λεφτά μου?Και το πιο σημαντικό, μπορώ να το έχω στο όνομα μου χωρίς προβλήματα με την εφορία? (είμαι φοιτητής και δεν κάνω δήλωση)
Αυτά για αρχή...
-
Καταρχήν καλό χειμώνα, η αρχή της εξεταστικής βάζει τέλος στις διακοπές!
Στο νόημα τώρα, θέλω να πάρω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση, μικρό (3,7-3,8μ), οικονομικό (να καίει λίγα, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας-ασφάλιστρα), μοντέλο γύρω στο 96, χωρίς σημαντική στούκα και το σημαντικότερο με 2500-2800Ε, άντε 3000Ε.
Ζητάω πολλά για τα λεφτά που διαθέτω?Από αυτά που κυκλοφορούσαν εκείνη την περίοδο, ψήνομαι για 106 1.1, Saxo 1.1, Clio 1.2, Corsa 1.0.
Είναι αυτά τα αυτοκίνητα μέσα στα λεφτά μου?Και το πιο σημαντικό, μπορώ να το έχω στο όνομα μου χωρίς προβλήματα με την εφορία? (είμαι φοιτητής και δεν κάνω δήλωση)
Αυτά για αρχή...
-
Τα μοντέλα που αναφέρεις αρχίζουν απο 4500-5000 ευρώ.Σαν επιλογές,σύμφωνα με τα κριτίρια σου,είναι πολύ καλές.Πάντως με τα λεφτά που διαθέτεις μπορείς,στην μικρή κατηγορία,να βρείς κάποιο απο τα πρώτα 106,uno.Για το τελευταίο δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς
-
Πάντως αν ειναι να παρεις καποιο με ~5.000 τελικα, βαλε και αλλα 2.000 σε δοσεις, και παρε ενα ΚΙΑ πικάντο, να εισαι σιγουρος... αλλο καινουργιο και αλλο μεταχειρισμενο...
Εχει και προγραμμα με 72 δοσεις το πικάντο, βγαινει καπου 70 ευρω το μηνα... -
Θα πρεπει να αντιμετωπισεις το ποθεν έσχες.
Αγοράζοντας ενα μικρο με σχετικα μικρή προκαταβολή και πολλες δόσεις ξεπερνας αυτο το προβλημα,αφου το ποθεν εσχες κοιτάζει πόσα ξοδεύεις ανα έτος.Ομως αγοράζοντας και ένα με 2.500 ειναι το ίδιο πραγμα λογικά.
Πολλές φορές οι νεαροί το αγοράζουν στο όνομα ενός γονέα για να το ξεπεράσουν αυτό.
Αν δεν απατωμαι,το corsa ειναι το πιο απροβλημάτιστο,και το πιο ψόφιο σε επιδόσεις. -
Ο χρήστης meng έγραψε:
Και το πιο σημαντικό, μπορώ να το έχω στο όνομα μου χωρίς προβλήματα με την εφορία? (είμαι φοιτητής και δεν κάνω δήλωση)Εκ πείρας σε αυτό, αφού το 2000 αγόρασα χιλιάρι (καινούριο) σαν φοιτητής...
-
Φορολογική δήλωση θα πρέπει να κάνεις υποχρεωτικά πλέον, με μηδενικό εισόδημα και περιουσιακό στοιχείο το αυτοκίνητο.
-
Με το τεκμήριο διαβίωσης δεν έχεις πρόβλημα σε αυτά τα κυβικά, γιατί πλέον έχει καταργηθεί, αλλά και να επαναφερθεί είναι τόσο χαμηλό, που δεν πληρώνεις φόρο ακόμα και αν δηλώνεις μηδενικό εισόδημα.
-
Αυτό που θα πρέπει να δικαιολογήσεις είναι το 'πόθεν έσχες', το τεκμήριο αγοράς του αυτοκινήτου. Πώς δηλαδή βρήκες αυτά τα 3.000 ευρώ να το αγοράσεις; Βέβαια πρέπει να δικαιολογήσεις το ποσόν που γράφεται στην απόδειξη και όχι αυτό που πραγματικά πλήρωσες (που σε μεταχειρισμένα είναι πολλές φορές μικρότερο το ποσόν της απόδειξης από το ποσόν αγοράς...)
Επίσης αν είσαι στα 3.000 ευρώ ίσως και να μην το πολυψάξουν (έλεγα τα κάλαντα από 3 χρονών παιδί, μάζεψα τα λεφτά και τώρα παίρνω αμάξι... )
Προσωπικά όταν πήρα το αμάξι έπρεπε να δικαιολογήσω περίπου 3,5 εκ δρχ. (αγορά και τεκμήριο χρήσης που τότε υπήρχε. Αν θυμάμαι καλά δικαιολόγησα τα 2,5-3 περίπου (τότε έκανα την πρακτική μου και έβαλα όλους τους μισθούς, κάτι τόκους από τράπεζες που ακόμα υπήρχαν, κάτι ομόλογα του δημοσίου που πέρναγε ολόκληρο το ποσόν, και κάτι μετοχές που πρόλαβα να πουλήσω με κέρδος). Για τα υπόλοιπα φορολογήθηκα (κάπου 20 ευρώ ), αλλά δεν με προβλημάτισαν παραπάνω.
Πάντως όπως είπαν και οι φίλοι παραπάνω σκέψου το καινούριο... Η εγγύηση είναι μεγάλη υπόθεση, ιδίως όταν δεν έχεις στάνταρ εισόδημα...
Βέβαια κοίτα κιόλας αν βγαίνεις φυσικά οικονομικά και φορολογικά. -
-
Βρήκα Saxo 1.1 '99 54.000χλμ με AC, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, ραδιοκασετόφωνο σε άριστη κατάσταση, στην πένα, 4000Ε από ιδιώτη.
Δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα χάνουν 8-10% της αξίας κάθε χρόνο, πόσο να κάνει ένα μοντέλο 96 χωρίς AC και λοιπά extra!?
Και στο κάτω κάτω θυμάμαι κάτι καλοκαιρινές προσφορές της CITROEN με δώρα AC κλπ 2.500.000 σε δρχ..., πόσο να έχει αυτό τώρα? -
Ο χρήστης meng έγραψε:
Βρήκα Saxo 1.1 '99 54.000χλμ με AC, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, ραδιοκασετόφωνο σε άριστη κατάσταση, στην πένα, 4000Ε από ιδιώτη.
Δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα χάνουν 8-10% της αξίας κάθε χρόνο, πόσο να κάνει ένα μοντέλο 96 χωρίς AC και λοιπά extra!?
Και στο κάτω κάτω θυμάμαι κάτι καλοκαιρινές προσφορές της CITROEN με δώρα AC κλπ 2.500.000 σε δρχ..., πόσο να έχει αυτό τώρα?Το 1997 πήραμε το σαξο που έχω τώρα με ac γύρω στα 3150000δρχ.Στα 2500000 δεν έπεσε ποτέ το 1.1 σαξο.Μεχρι 28000000.Το δικό μου σαν μεταχειρισμένο αξίζει γυρω στα 4500 ευρώ.Πάντως απο αυτά τα μοντέλα,κοίτα να βρείς ένα σάξο.Δεν πρόκειται να καταλάβεις οτι είναι 1100(πηγαίνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ)είναι οικονομικότητα,σοβαρά προβήματα δεν έχει και είναι και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με πολυ καλό κράτημα.Οτι πρέπει δηλαδή για αυτή την ηλικία
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Βρήκα Saxo 1.1 '99 54.000χλμ με AC, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, ραδιοκασετόφωνο σε άριστη κατάσταση, στην πένα, 4000Ε από ιδιώτη.
....πόσο να έχει αυτό τώρα?Χμμμ...
Εμένα με προβληματίζει, γιατί μου φαίνεται ευκαιρία για τα χαρακτηριστικά του. Εγώ θα το περίμενα πάνω από 4500-5000. Μήπως είχε κανα σοβαρό πρόβλημα ο τύπος και το σκοτώνει? Ψάξ'το καλά... -
Τι να πω? Κι εμένα μου φάνηκε πολύ καλή η τιμή...
Για μένα κριτήριο αποτελεί η κατάσταση της μπροστινής πινακίδας, του συγκεκριμένου ήταν λες και είχε βγει μόλις από το υπουργείο.Πάντως τα μεταχειρισμένα είναι πολύ ακριβά στην Ελλάδα μου φαίνεται...
Δηλαδή το 406 του πατέρα μου το οποίο ΔΕΝ έχει ABS, έχει μόνο ένα αερόσακο και AC, είναι μοντέλο 96, είναι μόνο 1.6, το αγόρασε 6.350.000, αλλά είναι σε άριστη-πραγματικά άριστη κατάσταση, πόσο το πουλάει σήμερα?
Εγώ πιστεύω πολύ λίγο... -
Οντως ειναι πολυ ακριβα... γιαυτο και εγω σου ειπα αγορασε ενα καινουργιο με δοσεις να ξενιασεις...
Παντως αυτο που αναφερεις με την πινακιδα ειναι λαθος...
Και στο αμαξι μου αλλα και στου πατερα μου, η πινακιδα ειναι αθλια, χωρις να εχει τρακαρει ποτε κανεις απο τους 2 μας...
Υποθετω οτι εχει στραβωσει σε ακουμπηματα στα παρκαρισματα... -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Βρήκα Saxo 1.1 '99 54.000χλμ με AC, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, ραδιοκασετόφωνο σε άριστη κατάσταση, στην πένα, 4000Ε από ιδιώτη.
....πόσο να έχει αυτό τώρα?Χμμμ...
Εμένα με προβληματίζει, γιατί μου φαίνεται ευκαιρία για τα χαρακτηριστικά του. Εγώ θα το περίμενα πάνω από 4500-5000. Μήπως είχε κανα σοβαρό πρόβλημα ο τύπος και το σκοτώνει? Ψάξ'το καλά...Oντως είναι πολύ λίγα για μοντέλο 99.Το δικό μου που είναι 97 πιάνει τουλάχιστον 4500ε
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Τι να πω? Κι εμένα μου φάνηκε πολύ καλή η τιμή...
Για μένα κριτήριο αποτελεί η κατάσταση της μπροστινής πινακίδας, του συγκεκριμένου ήταν λες και είχε βγει μόλις από το υπουργείο.Και η δική μου πινακίδα είναι χάλια. Μάλλον την είχε πάρει παραμάζωμα κάποιο μηχανάκι που πέρασε κάθετα μπροστά μου ενώ το αμάξι ήταν παρκαρισμένο και όταν την επανέφερα έμεινε τσαλακωμένη.
-
Καλά, δεν το χρησιμοποιώ σαν απόλυτο κριτήριο... Γενικά πιστεύω όμως ότι ισχύει, έχω δει πινακίδα τρακαρισμένη 4 φορές στην οποία δεν ξεχωρίζουν τα γράμματα!
10% να χάνει κάθε χρόνο πάνω στην τιμή αγοράς το αυτοκίνητο του πατέρα μου, πάνω στα 8 χρόνια έχει φτάσει 8000Ε, τη στιγμή που με άλλα τόσα παίρνεις καινούριο μες τους αερόσακους, τα ηλεκτρονικά, τους αυτόματους κλιματισμούς κλπ κλπ και με άπειρες άτοκες δόσεις...
Τα αυτοκίνητα δεν είναι όπως τα ακίνητα, μάλλον όπως οι υπολογιστές είναι...Για να χαμηλώσω τις απαιτήσεις μου, Clio δεκαετίας παίρνω?
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Καλά, δεν το χρησιμοποιώ σαν απόλυτο κριτήριο... Γενικά πιστεύω όμως ότι ισχύει, έχω δει πινακίδα τρακαρισμένη 4 φορές στην οποία δεν ξεχωρίζουν τα γράμματα!10% να χάνει κάθε χρόνο πάνω στην τιμή αγοράς το αυτοκίνητο του πατέρα μου, πάνω στα 8 χρόνια έχει φτάσει 8000Ε, τη στιγμή που με άλλα τόσα παίρνεις καινούριο μες τους αερόσακους, τα ηλεκτρονικά, τους αυτόματους κλιματισμούς κλπ κλπ και με άπειρες άτοκες δόσεις...
Τα αυτοκίνητα δεν είναι όπως τα ακίνητα, μάλλον όπως οι υπολογιστές είναι...Για να χαμηλώσω τις απαιτήσεις μου, Clio δεκαετίας παίρνω?
Βέβαια clio μπορείς να βρείς και μάλιστα 1.4.Αφού ψάχνεσε όμως ρίξε μία ματιά εδώhttp://www.autotriti.gr/aggelies/auto/searchengine/QueryForm/default.asp
-
Thnx για την ανταπόκριση έτσι κι αλλιώς...
-
Κι εγώ όταν πούλησα το δικό μου αυτοκίνητο σχεδόν το σκότωσα,μπορούσα να παρω 500 ευρά παραπάνω χαλαρά αν όχι 1000,αλλά ήθελα να το ξεφορτωθώ γρήγορα κι όχι να με ζαλίζει ο κάθε παπάρας και να με ρωτάει γιατί ειναι λίγα τα χιλιόμετρα,γιατί η κεραία είναι στραβή και γιατί εχει σήμερα συννεφιά .
Το παληκάρι που το πήρε κατάλαβε αμέσως ότι είναι ευκαιρία, δεν μου έκανε παζάρι ούτε ένα ευρώ και όποτε με βλέπει στον δρόμο μου λέει ευχαριστώ!
Φυσικά υπαρχουν μεταχειρισμένα και μεταχειρισμένα αλλά υπάρχουν και ευκαιρίες,δεν χρειάζεται να αντιμετωπίζουμε τον κάθε πωλητή ως κατά τεκμήριο απατεώνα. -
Πρεπει να υπολογισεις οτι αν παρεις ενα μεταχ/νο με πολυ λιγα λεφτα, αν σε 3-4 χρονια αποφασισεις να του πουλησεις, τοτε δε θα παρεις σχεδον τιποτα πισω!
Ισως ειναι καλυτερα να δωσεις κατι παραπανω, ωστε καποια στιγμη να παρεις και καποια χρηματα πισω.
-
Τι? Δεν θα σου πάρει αυτοκίνητο ο μπαμπάς? Θα σε αφήσει να κυκλοφορείς με σαράβαλο?
...
Θέλω αυτοκίνητο μεταχειρισμένο