-
Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum. Έχω ένα Fiat Tipo 1.4 μοντέλο '92 και εδώ και 5-6 μήνες έχω ένα πρόβλημα.....καίω λάδια!!! Έντάξυ, το αυτοκίνητο είναι παλιό, έχει και πολλά χιλιόμετρα....(220.000). Το θέμα είναι ότι δεν οτι η απώλεια δεν είναι τραγική (~0.5 λίτρο στα 5000 χλμ) και δεν θέλω να δώσω λεφτά να το φτιάξω ....όμως....επειδή με κουράζει να ελέγχω κάθε λίγο και λιγάκι τη στάθμη του λαδιού και να συμπληρώνω , ρωτάω το εξής :
ένα 'οργανάκι' μέτρησης πίεσης λαδιού (ξέρετε, αυτά που βάζουν στην κολόνα της πόρτας) θα μου έδειχνε την πτώση πίεσης λόγω απώλειας λαδιού, ώστε να γνωρίζω πότε πρέπει να συμπληρώσω λάδι? Το 'οργανάκι' αυτό πως συνδέεται στον κινητήρα και πόσο αξιόπιστο είναι?
Σας ευχαριστώ πολύ
-
Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum. Έχω ένα Fiat Tipo 1.4 μοντέλο '92 και εδώ και 5-6 μήνες έχω ένα πρόβλημα.....καίω λάδια!!! Έντάξυ, το αυτοκίνητο είναι παλιό, έχει και πολλά χιλιόμετρα....(220.000). Το θέμα είναι ότι δεν οτι η απώλεια δεν είναι τραγική (~0.5 λίτρο στα 5000 χλμ) και δεν θέλω να δώσω λεφτά να το φτιάξω ....όμως....επειδή με κουράζει να ελέγχω κάθε λίγο και λιγάκι τη στάθμη του λαδιού και να συμπληρώνω , ρωτάω το εξής :
ένα 'οργανάκι' μέτρησης πίεσης λαδιού (ξέρετε, αυτά που βάζουν στην κολόνα της πόρτας) θα μου έδειχνε την πτώση πίεσης λόγω απώλειας λαδιού, ώστε να γνωρίζω πότε πρέπει να συμπληρώσω λάδι? Το 'οργανάκι' αυτό πως συνδέεται στον κινητήρα και πόσο αξιόπιστο είναι?
Σας ευχαριστώ πολύ
-
Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum. Έχω ένα Fiat Tipo 1.4 μοντέλο '92 και εδώ και 5-6 μήνες έχω ένα πρόβλημα.....καίω λάδια!!! Έντάξυ, το αυτοκίνητο είναι παλιό, έχει και πολλά χιλιόμετρα....(220.000). Το θέμα είναι ότι δεν οτι η απώλεια δεν είναι τραγική (~0.5 λίτρο στα 5000 χλμ) και δεν θέλω να δώσω λεφτά να το φτιάξω ....όμως....επειδή με κουράζει να ελέγχω κάθε λίγο και λιγάκι τη στάθμη του λαδιού και να συμπληρώνω , ρωτάω το εξής :
ένα 'οργανάκι' μέτρησης πίεσης λαδιού (ξέρετε, αυτά που βάζουν στην κολόνα της πόρτας) θα μου έδειχνε την πτώση πίεσης λόγω απώλειας λαδιού, ώστε να γνωρίζω πότε πρέπει να συμπληρώσω λάδι? Το 'οργανάκι' αυτό πως συνδέεται στον κινητήρα και πόσο αξιόπιστο είναι?
Σας ευχαριστώ πολύ
-
Καλώς ήρθες
Αδικα θα ξοδέψεις τα λεφτά σου , το καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιήσεις κάποιο λάδι high mileage όπως της Castrol , Texaco . Είναι ειδικά για κινητήρες που έχουν κάνει πολλά χλμ. και βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης λαδιού. -
500 γραμμάρια κάθε 5000 χιλιόμετρα;
ΛΙΓΟ είναι!!! Μήπως εννοείς κάθε 500 χιλιόμετρα;Το Ίμπιζα πρέπει να μου καίει τόσο κάθε ΧΙΛΙΑ, και η ΣΕΑΤ δεν βρίσκει πρόβλημα ή διαρροή (διαρροή όντως δεν έχει, θα το έβλεπα στο πάτωμα του γκαράζ μου).
-
Βασίλη :
Εγώ χρησιμοποιώ τα Selenia HPX (που υποτίθεται πως είναι κατάλληλα για κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα). Μπορείς να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τα Texaco και τα Castrol?
GeorgeTabs :
Το νούμερο που έγραψα είναι μία μέση τιμή...έχω δει και κατανάλωση 1.5 λίτρο στα 5000 χλμ .....απλά αρχίζω και ανησυχώ διότι το Φιατάκι δεν είχε σπουδαία προβλήματα αλλά τώρα αρχίζει και γερνάει , οπότε πρέπει να είμαι περισσότερο προσεκτικός
Με το οργανάκι τι γίνεται? Πως συνδέεται στον κινητήρα και πόσο ασφαλές είναι?
-
Τίποτα δεν είναι, εδώ πολλά καινούρια αυτοκίνητα δικαιολογούν κατανάλωση 1 lt λάδι ανά... 1000χλμ.! (σύμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή)
Ουσιαστικά δεν αλλάζεις ποτέ λάδια, απλώς σε κάθε 4 γεμίσματα του 1 lt, αλλάζεις και το φιλτράκι
-
Ο χρήστης maxx έγραψε:
Βασίλη :Εγώ χρησιμοποιώ τα Selenia HPX (που υποτίθεται πως είναι κατάλληλα για κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα). Μπορείς να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τα Texaco και τα Castrol?
GeorgeTabs :
Το νούμερο που έγραψα είναι μία μέση τιμή...έχω δει και κατανάλωση 1.5 λίτρο στα 5000 χλμ .....απλά αρχίζω και ανησυχώ διότι το Φιατάκι δεν είχε σπουδαία προβλήματα αλλά τώρα αρχίζει και γερνάει , οπότε πρέπει να είμαι περισσότερο προσεκτικός
Με το οργανάκι τι γίνεται? Πως συνδέεται στον κινητήρα και πόσο ασφαλές είναι?
To Selenia HPX είναι αντίστοιχο των Castrol και Texaco οπότε δεν έχει νόημα να τα αλλάξεις. Ρίξε και μια ματιά και για διαρροές λαδιού ...
Πληροφοριακά το λαμπάκι λαδιου του Tipo ανάβει στα 0.3 bar.Ο ένας τρόπος είναι να αλλάξεις τον εργοστασιακό σένσορα πίεσης του λαδιού (που σου ανάβει το λαμπάκι ) με έναν διπλό , που έχει και έξοδο για το όργανο. Οποιο όργανο αγοράσεις θα έχει και τον σένσορα του , όμως τα περισσότερα απαιτούν τοποθέτηση που δεν είναι και τόσο εύκολη (ειδικά αυτά που χρησιμοποιούν Τ για σύνδεση)
Πληροφορίες στα http://www.omorimeter.co.jp
και http://www.autometer.comAν είναι να το βάλεις γι αυτό το λόγο πάντως , επιμένω ότι τσάμπα θα χαλάσεις λεφτά.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις....
-
Ο χρήστης maxx έγραψε:
GeorgeTabs :
Το νούμερο που έγραψα είναι μία μέση τιμή...έχω δει και κατανάλωση 1.5 λίτρο στα 5000 χλμ .....απλά αρχίζω και ανησυχώ διότι το Φιατάκι δεν είχε σπουδαία προβλήματα αλλά τώρα αρχίζει και γερνάει , οπότε πρέπει να είμαι περισσότερο προσεκτικόςΤίποτα δεν είναι, εδώ πολλά καινούρια αυτοκίνητα δικαιολογούν κατανάλωση 1 lt λάδι ανά... 1000χλμ.! (σύμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή)
Έτσι είναι!
Τα Τίπο 1600 που είχαμε (και σε 3Θυρο και σε 5Θυρο) ανάμεσα στα 4 Τίπο που περάσαν από τα χέρια μας ( ) σύμφωνα με την ΕΜΙΚΟ δικαιολογείτο να καίνε μέχρι κάπου στα 900 γραμμάρια κάθε 1000 χιλιόμετρα!!!
Φυσικά μου φάνηκε εξωφρενικό, αλλά έτσι μου είπαν... Τελικά εγώ έχανα από το φίλτρο λαδιού, που είχε χτυπήσει κάπου όπως φαίνεται και μετατοπιστεί με αποτέλεσμα διαρροή, αλλά έτσι μου είπαν...Πάντως τα μέχρι 300 γραμμάρια στα 1000 που σου καίει δεν είναι πολλά για αμάξι με τόσα χιλιόμετρα... Απλά έλεγχέ τα συχνά.
Πάντως να αλλάζεις τα λάδια και όχι μόνο να προσθέτεις, γιατί μαζεύεται βρωμιά στον κινητήρα... (άνοιξα κολλημένο κινητήρα Λάντα στο εργαστήριο του ΤΕΙ που ο καθηγητής που τον είχε μόνο προσέθετε και άλλαζε φίλτρα και ήταν για λύπηση μέσα... **ΤΟ **πουρί...)
-
Σ'αυτές τις περιπτώσεις απλά πάς ένα κλίκ πιό πάνω σε δείκτη ιξώδους.
Αν δηλ. χρησιμοποιούσες 10W40 πρέπει να πας στο 15W40 , αν 15W40 τότε 15W50 ,αν 15W50 τότε 20W50(αρκεί εκεί που μένεις να μην κατεβαίνει πολύ κάτω από το μηδέν το χειμώνα.)
Τώρα αν σου καίει τα 20W50...πας για ρεκτιφιέ. -
Λοιπον ακου να δεις φιλε.Επειδη τυχαινει να εχει να εχει και η μανα μου το ιδιο μοντελο το γνωριζω καλα αυτο το αμαξι.
Η μανα μου ειχε και αυτη πριν απο κανα εξαμηνο προβλημα με τα λαδια του αυτοκινητου,και ετσι αναγκαζομουνα καθε λιγο και λιγακι να τις τα αλλαζω,μιλαμε τωρα για δυο φορες την εβδομαδα!
Ομως εκεινη την εποχη ρωτησα εναν φιλο μου που ειναι μηχανικος αυτοκινητων και μου συστησε αντι για Selenia να βαζω ΒΡ!
Συγκεκριμενα λεγεται ΒΡ Energol HD και τωρα αλλαζω λαδια στο FIΑΤ μια φορα το μηνα,χωρις να εχω πειραξει τιποτα αλλο στο αμαξι! -
Συγκεκριμενα λεγεται ΒΡ Energol HD και τωρα αλλαζω λαδια στο FIΑΤ μια φορα το μηνα,χωρις να εχω πειραξει τιποτα αλλο στο αμαξι!
αυτα χρησιμοποιω και εγω στο παλιο μου nissan αλλα τα καιει και αυτα.
καθε 5000 χλμ 1 λιτρο.αν αρχισει να καιει λαδια αστο.θελει χειρουργειο. -
Βασικά, εμένα τα πολλά λάδια τα καίει όταν το 'τσιτώνω' Οταν πηγαίνω χαλαρά, τότε η κατανάλωση λαδιού είναι χαμηλότερη. Το ΒΡ το ξέρω, το χρησιμοποίησα κάποια δόση αλλά το καλύτερο αποτέλεσμα το είδα με τα ΗΡΧ.....κρίμα, γιατί το αυτοκίνητο με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε πολλές περιπτώσεις αλλά απ'ότι φαίνεται, τα έφαγε τα ψωμιά του....
Τα περίφημα "οργανάκια"....