-
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Έχω συμπληρώσει περίπου 8.500χλμ με LPG τοποθετημένο από τον Μάνθο Σπάθη (Σύστημα Zavolli) και δόξα το Θεό, η μόνη διαφορά που έχω δει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ότι δυσκολεύεται λίγο η μίζα στην εκκίνηση το οποίο θεωρώ ασήμαντο.Το θέμα σταμάτησε να με ενημερώνει για νέες δημοσιεύσεις από αρχή Αυγούστου και έτσι είχα μείνει περίπου στην σελίδα 60 και μπαίνοντας σήμερα βρέθηκα στην 117. Διάβασα περίπου μέχρι την 69 αλλά δεν αντέχω άλλο. Πριν την σελίδα 60 λοιπόν είχα δει κάπου ότι υπάρχουν εγκαταστάτες που ζητούν έξτρα χρήματα για τα πιστοποιητικά του ΚΤΕΟ.
Εχθές πέρασα από τον Μάνθο (κατόπιν συνεννόησης) και πήρα τα χαρτιά του ΚΤΕΟ χωρίς έξτρα χρέωση.
Η συμπεριφορά πάντως όλων εκεί μέσα είναι υποδειγματική.
Ελπίζω και ο φίλος ο dlag να έχει την ίδια άποψη (δεν αντέχω να διαβάσω όλες τις σελίδες από 69 - 117 για να το διαπιστώσω με τα μάτια μου).
Σήμερα σε μία ώρα πέρασα και το τακτικό ΚΤΕΟ (κλείνω 4ετία 26-10-10) και τον έλεγχο για το Υγραέριο, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Τώρα περιμένω το Χαρτί από το υπουργείο ότι έχει εκδοθεί η καινούρια άδεια για να την πάρω και πάω πίσω την παλιά.Μετα από αρκετό διάστημα σε καλοσωριζουμε φιλε Michael 1924. Ειναι αλήθεια οτι και εγω πηρα τα χαρτιά για το ΚΤΕΟ χωρίς χρέωση. Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ότι όταν πήγα να πάρω τα χαρτιά έκαναν τη ρύθμιση των καυσαερίων με χαλασμένο το μηχάνημά τους ( !!!..) όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων διότι στο ΚΤΕΟ μου βρήκαν πάρα πολύ το CO( μου είπαν να το ρυθμίσω και να ξαναπάω ). Ετσι χρειάστηκε να ξαναπάω για ρύθμιση οπότε στο σημείο αυτό ταλαιπωρήθηκα.Τελικά το αυτοκίνητο ρυθμίστηκε εφόσον πρώτα επισκευάστηκε το μηχάνημά τους και πέρασα κανονικά ΚΤΕΟ .Σαφέστατα το φταίξιμο ήταν δικο τους και το παραδέχθηκαν και εκαναν το παν για να επανορθώσουν. Τέλος καλό όλα καλά. Μέχρι τώρα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος , δεν παρουσιάζονται καθόλου προβλήματα ούτε στην εκκίνηση ούτε εν κινήσει. Οι αποδόσεις είναι σχεδόν ίδιες με τη βενζίνη όπως και η κατανάλωση αυξημενη κατα 10%: 10,9L/100Km στην πόλη και 8,3-8,5L/100Km στην εθνική οδό. Φίλε Michael 1924 εσύ είχες προβλήματα με τα καυσαέρια 'η με οτιδήποτε άλλο εκτός από την εκκίνηση;
-
Σε Fiat 500 μπαίνει LPG?
Παντελώς άσχετος με το θέμα. Σκέφτομαι να το αγοράσω και λέω αντί να περιμένω τον καινούργιο κινητήρα twinair που έχει καλύτερη κατανάλωση/ λιγότερα emissions αλλά κάνει 1600 ευρώ περισσότερο να βάλω με τα ίδια περίπου χρήματα LPG. Σωστή σκέψη?
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Σε Fiat 500 μπαίνει LPG?Παντελώς άσχετος με το θέμα. Σκέφτομαι να το αγοράσω και λέω αντί να περιμένω τον καινούργιο κινητήρα twinair που έχει καλύτερη κατανάλωση/ λιγότερα emissions αλλά κάνει 1600 ευρώ περισσότερο να βάλω με τα ίδια περίπου χρήματα LPG. Σωστή σκέψη?
Για ποιο λογο να το κανεις αυτο;Δεν ειναι καλυτερα να εχεις ηδη τον κινητηρα με την χαμηλωτερη καταναλωση και αν θες μετα να βαλεις υγραεριο;
Εγω παντως δεν θα το εκανα.Ποσο φτηνοτερο να σου βγαινει το χλμ; -
Με τον κινητήρα twin air κερδίζω 1000 ευρώ στα 100.000 χλμ. + απαλαγή τελών κυκολοφορίας + φτηνότερο service (χρόνος απόσβεσης 7 έτη τουλάχιστον)
Με το lpg έχω το προαίσθημα ότι θα κερδίζω περισσότερα. (άσχετος, δε το έχω ψάξει καθόλου)Στις ειδήσεις είδα ότι κάπου 1700 ευρώ θέλει το lpg. Τόσο περίπου παραπάνω θα κάνει και ο κινητήρας twinair
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Με τον κινητήρα twin air κερδίζω 1000 ευρώ στα 100.000 χλμ. + απαλαγή τελών κυκολοφορίας + φτηνότερο service (χρόνος απόσβεσης 7 έτη τουλάχιστον)
Με το lpg έχω το προαίσθημα ότι θα κερδίζω περισσότερα. (άσχετος, δε το έχω ψάξει καθόλου)Στις ειδήσεις είδα ότι κάπου 1700 ευρώ θέλει το lpg. Τόσο περίπου παραπάνω θα κάνει και ο κινητήρας twinair
Αν ειναι να το κανεις θα το κανεις σωστα. Περιμενε καλυτερα το 500 TwinAir ή παρηγγειλε καποιο μοντελο της Φιατ με Υγραεριο. Το Καλοκαιρι ειχα διαβασει συγκριτικο τεστακι με τρια μοντελα Panda βενζινη-πετρελαιο-ΦΑ επι ελληνικου εδαφους οποτε δεν χανεις κατι. Μην πεταξεις τα χρηματα ετσι σε καινουργιο αμαξι παρτο εξαρχης
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Με τον κινητήρα twin air κερδίζω 1000 ευρώ στα 100.000 χλμ. + απαλαγή τελών κυκολοφορίας + φτηνότερο service (χρόνος απόσβεσης 7 έτη τουλάχιστον)
Με το lpg έχω το προαίσθημα ότι θα κερδίζω περισσότερα. (άσχετος, δε το έχω ψάξει καθόλου)Στις ειδήσεις είδα ότι κάπου 1700 ευρώ θέλει το lpg. Τόσο περίπου παραπάνω θα κάνει και ο κινητήρας twinair
Αν ειναι να το κανεις θα το κανεις σωστα. Περιμενε καλυτερα το 500 TwinAir ή παρηγγειλε καποιο μοντελο της Φιατ με Υγραεριο. Το Καλοκαιρι ειχα διαβασει συγκριτικο τεστακι με τρια μοντελα Panda βενζινη-πετρελαιο-ΦΑ επι ελληνικου εδαφους οποτε δεν χανεις κατι. Μην πεταξεις τα χρηματα ετσι σε καινουργιο αμαξι παρτο εξαρχης
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Δε σκοπεύω να βάλω το LPG εξ αρχής. Μάλλον θα το έβαζα μετά από τη πάροδο ενός με τριών ετών. Όσο για τον twinair, αν και αρχικά μου άρεσε πολύ, τώρα έχω αμφιβολίες εξαιτίας του θορύβου στις υψηλές στροφές αφού είναι δικύλινδρο. Έτσι σκέφτηκα τώρα να κοιτάξω να μη δώσω 1600 ευρώ για το downsizing του twinair και με αυτά τα χρήματα στο μέλλον να μπορώ να βάλω LPG.Αλήθεια, μπαίνει lpg στο δικύλινδρο twinair?
Σε fiat 500 πάντως κάπου είχα δει μία photo με το ρεζερβουάρ του φ.α. στη θέση της ρεζέρβας στο πορτμπαγκάζ.Και γιατί κολλάς στο να κάνω μετατροπή σε καινούργιο αμάξι? Για την εγγύηση ή στο ότι είναι βάρβαρη η επέμβαση?
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Με τον κινητήρα twin air κερδίζω 1000 ευρώ στα 100.000 χλμ. + απαλαγή τελών κυκολοφορίας + φτηνότερο service (χρόνος απόσβεσης 7 έτη τουλάχιστον)
Με το lpg έχω το προαίσθημα ότι θα κερδίζω περισσότερα. (άσχετος, δε το έχω ψάξει καθόλου)Στις ειδήσεις είδα ότι κάπου 1700 ευρώ θέλει το lpg. Τόσο περίπου παραπάνω θα κάνει και ο κινητήρας twinair
Αν ειναι να το κανεις θα το κανεις σωστα. Περιμενε καλυτερα το 500 TwinAir ή παρηγγειλε καποιο μοντελο της Φιατ με Υγραεριο. Το Καλοκαιρι ειχα διαβασει συγκριτικο τεστακι με τρια μοντελα Panda βενζινη-πετρελαιο-ΦΑ επι ελληνικου εδαφους οποτε δεν χανεις κατι. Μην πεταξεις τα χρηματα ετσι σε καινουργιο αμαξι παρτο εξαρχης
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Δε σκοπεύω να βάλω το LPG εξ αρχής. Μάλλον θα το έβαζα μετά από τη πάροδο ενός με τριών ετών. Όσο για τον twinair, αν και αρχικά μου άρεσε πολύ, τώρα έχω αμφιβολίες εξαιτίας του θορύβου στις υψηλές στροφές αφού είναι δικύλινδρο. Έτσι σκέφτηκα τώρα να κοιτάξω να μη δώσω 1600 ευρώ για το downsizing του twinair και με αυτά τα χρήματα στο μέλλον να μπορώ να βάλω LPG.Σε καινουργιο αμαξι δεν θα βαζα. Αμα εισαι εκτος Αθηνας-Θεσ/νικης δεν κοιτας καλυτερα για ντιζελ? Ποιο οικονομικο θα ερθειΑλήθεια, μπαίνει lpg στο δικύλινδρο twinair?
Σε fiat 500 πάντως κάπου είχα δει μία photo με το ρεζερβουάρ του φ.α. στη θέση της ρεζέρβας στο πορτμπαγκάζ.Και γιατί κολλάς στο να κάνω μετατροπή σε καινούργιο αμάξι? Για την εγγύηση ή στο ότι είναι βάρβαρη η επέμβαση?
-
Γεια χαρα στα παιδια ...... Ημουνα πανω, Κατω Νευροκοπι , Λευκογεια Δραμασ , και ημουνα ετοιμοσ να πεταχτω Βουλγαρια για βολτα και φουλαρισμα Υγραεριου, νομιζω εχει γυρω στα 0,50-0,55, τελικα δεν πηγα , Σπαω πλακα που πανε μερικα παλικαρια και λενε 5 Ευρω γεμισμα στουσ πονηρουσ ! Γουστααααααααρω ! Ακουστε μια ιστορια , Ειμα μια μερα στο πρατηριο του Δερβενιου στην κασα , και ερχεται ενασ γυφτοσ με Datsun xamogelastos και αερατοσ ! λεει εκει στον αλβανο που βαζει καυσιμο στισ αντλιεσ φωναχτα , Καλημερα πατριωτη ! και μετα απο λιγο ερχεται ο αλβανοσ μεσα και δινει στο αφεντικο 3 Ευρω ! Λεει τοτε το αφεντικο καρατσαντισμενοσ , αμα ξαναρθει μην του βαλεισ , αει.....πιπ πιπ .....τον παλιοετσι ! Εγω μετο ζορι κρατηθηκα ! Μου φαινεται αμα δεν αλλαξει μυαλα , εχει να βαλει πολλα τριευρα και πενταευρα ! Θα τα κονομησει χοντρα !
-
Απο το γεγονός και μόνο οτι ήσουν διατεθειμένος να κάνεις γύρω στα 40 χλμ,για να κερδίσεις 6 ευρώ από τη διαφορά του 0,55 με το 0,7 στα 40 λίτρα,εκ των οποίων τα 3 ευρώ θα τα έκαιγες στο πάνε έλα,φαίνεται η μιζέρια σου φίλε μου.Όσο για το αφεντικό στο δερβένι τον ξέρεις; Aλήθεια πώς είναι κοντός,ψηλός;
-
δεν είναι μιζέρια.... είναι καταναλωτική συνείδηση.
-
Ο χρήστης paraskx2 έγραψε:
Απο το γεγονός και μόνο οτι ήσουν διατεθειμένος να κάνεις γύρω στα 40 χλμ,για να κερδίσεις 6 ευρώ από τη διαφορά του 0,55 με το 0,7 στα 40 λίτρα,εκ των οποίων τα 3 ευρώ θα τα έκαιγες στο πάνε έλα,φαίνεται η μιζέρια σου φίλε μου.Όσο για το αφεντικό στο δερβένι τον ξέρεις; Aλήθεια πώς είναι κοντός,ψηλός;O άνθρωπος ήταν σαφής και είπε πως για ΒΟΛΤΑ θα πήγαινε Βουλγαρία και επί της ευκαιρείας θα γέμιζε κιόλας.
Κάτι που το κάνουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ Βορειοελλαδίτες και πολύ καλά κάνουν....και μισό € να γλυτώσει, το θεωρεί κέρδος...Συγγνώμη που δεν σε ρώτησε πριν...δεν θα το ξανακάνει.... -
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Απο το γεγονός και μόνο οτι ήσουν διατεθειμένος να κάνεις γύρω στα 40 χλμ,για να κερδίσεις 6 ευρώ από τη διαφορά του 0,55 με το 0,7 στα 40 λίτρα,εκ των οποίων τα 3 ευρώ θα τα έκαιγες στο πάνε έλα,φαίνεται η μιζέρια σου φίλε μου.Όσο για το αφεντικό στο δερβένι τον ξέρεις; Aλήθεια πώς είναι κοντός,ψηλός;
O άνθρωπος ήταν σαφής και είπε πως για ΒΟΛΤΑ θα πήγαινε Βουλγαρία και επί της ευκαιρείας θα γέμιζε κιόλας.
Κάτι που το κάνουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ Βορειοελλαδίτες και πολύ καλά κάνουν....και μισό € να γλυτώσει, το θεωρεί κέρδος...Συγγνώμη που δεν σε ρώτησε πριν...δεν θα το ξανακάνει....koιτα αν βάλεις και την φθορά του οχήματος νομίζω δε σε συμφέρει για μισό €
ετσι νομίζω εγώ... -
Καταρχην Καλημερα στο πανελ , κατα δευτερον Κατο Νευροκοπι -Συνορα Βουλγαριασ 3 χιλιομετρα , τη μιζερια στην επιστρεφω ! εαν θιγεται καποιοσ εδω μεσα που εχει συμφεροντα η φιλουσ με πρατηρια , απο το να κανει επιθεσεισ καλλιτερα να πεισει τον φιλο του να παιξει πιο ανταγωνιστικεσ τιμεσ , και να μην προσπαθει να μασ δουλευει , γιατι εαν δεν καταλαβεσ ολα τα παλικαρια που μιλαμε για το καρτελ τησ Θεσσαλονικησ δεν νοιαζονται για τα 5 λεπτα , αλλα για την κοροιδια που προσπαθουν καποιοι ετσιθελικα να μασ επιβαλουν , τωρα οσον αφορα για την ποιοτητα καυσιμου που προσπαθεισ να μασ πεισεισ ασε , δεν μασαμε ! Εσυ μιλησεσ για μιζερια , και εβαλεσ ματζαεριο και γραφεισ στο πανελ και το παιζεισ χουβαρντασ και Οσον αφορα την φαση που ειχα περιεγραψει με χιουμορ, περα για περα αληθινη , και το αν τον ξερω ? ουτε και θελω νατον μαθω ......Αυτα ...........
-
Αν ξέρεις πως είναι ρώτησα.περιέγραψες ότι άκουσες μια στοιχομυθία απο το αφεντικό στο δερβένι.Πώς είναι αυτός ρε φίλε μπορείς να τον περιγράψεις;και γω αν βγώ και πώ ότι ο Γιώργος απο κατερίνηedit mod,θα πρέπει να δώσω μια περιγραφή...Αν δεν ξέρεις λοιπόν πως είναι,είσαι αναξιόπιστος φίλε μου και δημιουργείς εντυπώσεις για χάρη του αφεντικού σου.
Τα προσωπικα σας λυστε τα εκτος φορουμ [mod]
-
Oπωσ μπορω να πω οτι και εσυ εχεισ κουτοπονηρη και edit mod αντιδραση ......Το θεμα ειναι οτι εγω και αλλοι τοσοι εδω μεσα κρινομαστε , και το ποιοσ εχει συμφεροντα .....φαινεται .......
Τα προσωπικα σας λυστε τα εκτος φορουμ [mod]
-
Πάλι δεν απαντάς και εκτίθεσαι...Εγώ που απάντησα στον ψεύτικο διάλογο που ανέφερες έχω συμφέροντα(υπέθεσε ότι θέλεις,απ'ότι είμαι εγώ το αφεντικό μέχρι ότι μου κόβει χαρτζηλίκι),εσύ που δεν τεκμηριώνεις τα ψέματα που γράφεις,ποιού τα συμφέροντα εξυπηρετείς;
-
Και επειδή αρκετά το κουράσαμε,δεκτή η διαφήμιση που γίνεται τον τελευταίο καιρό,αλλά όταν συνδυάζεται με δυσφήμιση είναι άλλο πράγμα.Ο καθένας μας έχει την αισθητική του,την άποψή του,την εμπειρία του και γι'αυτό μπαίνουμε εδώ για να τις καταθέτουμε.Η δική μου λοιπόν αισθητική δεν ανέχεται να λέγονται ανακρίβειες για άτομα που ξέρω(οποιοσδήποτε έχει το δικαίωμα να πιστεύει ότι είτε έχω συμφέροντα,είτε ότι είμαι έμμισθος),που μου μίλησαν για το υγραέριο πριν γίνει αυτή η έξαρση(ήδη έχω κάνει την απόσβεσή μου εδω και 2 χρόνια)και που μου εξασφαλίζουν όλο αυτό το διάστημα την ΠΟΙΟΤΗΤΑ των καυσίμων που χρησιμοποιώ.
-
Καλησπέρα παίδες!
Διαβάζω γραμμές και ένα πράμα δεν μου αρέσει καθουλου. Η λέξη μιζέρια εινα πολυ βαριά να την λες σε κάποιον που δεν Ξέρεις καθόλου. Είναι ντροπή και μόνον να την ακούς πόσο μάλλον να την λες. Δεν θα πω τίποτα άλλο Απλά κάποιοι μιλάνε χωρίς πρώτα να σκεφτούν αν αυτό που λένε χτυπάει άσχημα...
Μια εβδομάδα έκανα τεστ μόνο με βενζίνη και κατέληξε ότι τα ψιλορεταρισματα στο σταμάτημα Είναι με το ΥΓΡΑΕΡΙΟ και μόνο. Καλό αυτό γιατί έτσι ξέρω τουλάχιστον ότι δεν χάλασε κάτι απο το υπόλοιπο αυτοκίνητο όπως μπαταρία η κάτι άλλο. Θα το πα. Για μια ρύθμιση ακόμα και δεν θα ξανασχοληθω άλλο αφού ηδη με την 2η ρύθμιση τα σβησιματα καθώς πήγαινα να σταματήσω σε κανένα φανάρι μειώθηκαν στο ελάχιστο. Μια ακόμα όμως επίσκεψη δεν βλάπτει. Και μετά έχει σειρά το μηχανολογικό για την άδεια που τους περνώ τηλέφωνο να μάθω τελικά αν εκεί θα πληρώσω τίποτα και δεν το σηκώνουν!!!!
Σορυ αλλά γράφω απο το iPhone μου.
-
Στη διεύθυνση http://panikidis.com/wp-content/uploads ... 773-99.pdf υπάρχει το ΦΕΚ Α’286/22.12.1999 στο οποίο περιέχονται όλες οι πληροφορίες που (σύμφωνα με το νόμο) απαιτούνται για μία σωστή εγκατάσταση συστήματος υγραερίου και τη διαδικασία ελέγχου στο ΚΤΕΟ, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, κλπ.
Αξίζει να το μελετήσουμε όλοι και κυρίως όσοι έχουν ή προτίθενται να βάλουν σύστημα 4ης γενιάς. Για τα 5ης γενιάς συστήματα, δεν υπήρχε πρόβλεψη και λογικό είναι αφού δεν υπήρχαν τότε. Πιθανόν τώρα με το νέο νόμο να υπάρξουν αλλαγές, αλλά καλό είναι να έχουμε και τον παλιό για σύγκριση... -
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Φίλε Michael 1924 εσύ είχες προβλήματα με τα καυσαέρια 'η με οτιδήποτε άλλο εκτός από την εκκίνηση;Όχι το παραμικρό! Και τα καυσαέρια άψογα μου είπαν στο ΚΤΕΟ! Προσπαθούσα να τους ψαρέψω στο ΚΤΕΟ για το πως τους φαίνεται η εγκατάσταση και μου είπαν ότι είναι πολύ νοικοκυρεμένη δουλειά. Όλοι είναι πολύ εντάξει στην δουλειά τους και στην εγκατάσταση που είναι πολύ βασικό κομμάτι, αλλά ειδικά ο Υιος Σπάθης (Τάκης) που κάνει τις ρυθμίσεις (νομίζω ότι είναι το πιο νευραλγικό κομμάτι για να μην τρέχεις ξανά και ξανά), φαίνεται ότι το κατέχει το άθλημα!
Υγραεριοκίνηση!