-
Σκεφτομαι να παρω το νεο opel astra easytronic με το αυτοματο-σειριακο κιβωτιο,το εχει δοκιμασει καποιος να μας πει την γνωμη του?
-
Σκεφτομαι να παρω το νεο opel astra easytronic με το αυτοματο-σειριακο κιβωτιο,το εχει δοκιμασει καποιος να μας πει την γνωμη του?
-
Σκεφτομαι να παρω το νεο opel astra easytronic με το αυτοματο-σειριακο κιβωτιο,το εχει δοκιμασει καποιος να μας πει την γνωμη του?
-
Δεν το έχω δοκιμάσει, όμως το κανονικό κιβώτιο είναι πολύ καλό. Μην το αγοράσεις πάντως αν δεν το δοκιμάσεις εσύ ο ίδιος και μάλιστα συγκρίνοντας την απόδοση του αυτοκινήτου με άλλο που διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο.
-
Εκανα test drive αλλα οχι με το easytronic(δεν το ειχαν)και οι εντυπωσεις μου ειναι θετικες,απο οτι διαβασα σε περιοδικα και στο internet το easytronic ειναι λιγο ποιο αργο σε σχεσει με το μηχανικο στο 0-100χλμ περιπου 0,7 δευτ.αλλα η τελικη ειναι ακριβως ιδια.
6 χρονια εγγυηση καλυπτει και το easytronic. -
Πήγαινε σε κάποια αντιπροσωπεία που να το έχει διαθέσιμο, κλείσε ραντεβού καλύτερα, γιατί η διαφορά μπορεί να είναι και μεγαλύτερη απ'όσο νομίζεις, έστω και στην αίσθηση. `Αλλωστε η επιλογή δικιά σου είναι, δε θα σου πούμε εμείς τι να πάρεις, αυτό που ΕΣΕΝΑ σε γεμίζει. Τα αμάξια είναι όπως οι γυναίκες για τους άνδρες, ο καθένας τα γούστα του
-
Είμαι κάτοχος του corsa easytronic. Το ότι είναι πιο αργό οφείλεται στο ότι κατά την αλλαγή ταχύτητας το easytronic στις ψηλές στροφές πρώτα μειώνεται τη ροπή, μετά αλλάζει ταχύτητα, και μετά ξανααυξάνει η ροπή. Το πρόβλημα αυτό λύνεται αφήνοντας το γκάζι κατά την αλλαγή ταχυτήτων, όπως γίνεται στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Σ’ αυτήν την περίπτωση η αλλαγή ταχύτητας γίνεται άμεσος χωρίς καμιά καθυστέρηση. Γενικά το easytronic στη σειριακή λειτουργία συνηθίζεις πολύ εύκολα, ενώ στη αυτόματη θα χρειαστείς κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να μάθεις να ελέγχεις τις ταχύτητες όπως θέλεις αποκλειστικά με το γκάζι. Πιστεύω ότι το ημιαυτόματο για την πόλη είναι η καλύτερη επιλογή. Από ‘κει και πέρα είναι θέμα γούστων.
-
Για το easytronic έχουμε:
Πλεονεκτήματα:- Ξεκούραστη οδήγηση! Δεν κουράζεται το αριστερό πόδι με το συμπλέκτη!!!!!!!
- Αν χρειστεί, οποιαδήποτε στιγμή ο οδηγός μπορεί να έχει ένα χέρι ελεύθερο.
- Γρήγορη εκκίνηση, αν κατά λάθος ο οδηγός κοιμηθεί στα φανάρια.
- Πατώντας τέρμα το γκάζι ή κατά φρενάρισμα πανικού, γίνεται αυτόματα η επιλογή ταχύτητας με βέλτιστη επιτάχυνση (και στη σειριακή λειτουργία).
- Οικονομία καυσίμων.
- Η μηχανή δεν σβήνει με τίποτα, παρά μονό με το κλειδί.
- Προστασία λανθασμένης επιλογής ταχύτητας.
Μειονεκτήματα-Κίνδυνοι:
1.Το πεντάλ του φρένου είναι φαρδύ, με αποτέλεσμα η οποιαδήποτε προσπάθεια να πατήσεις το συμπλέκτη έχει ως αποτέλεσμα να γίνεται ο καλύτερος έλεγχος της λειτουργίας του ABS!!! (Προσωπικά εγώ δεν το ’χω κάνει)
2. Σε αυτόματη λειτουργία η απότομη εκκίνηση με σπινάρισμα έχει ως αποτέλεσμα random επιλογή ταχυτήτων. (Η λύση είναι κατάλληλος χειρισμός γκαζιού ή χειροκίνητη-σειριακή λειτουργία)
3. Σε αυτόματη λειτουργία (όχι στη σειριακή) αν ο οδηγός δεν είναι συνηθισμένος στο easytronic, δεν γνωρίζει πώς να χειριστεί σωστά το γκάζι με αποτέλεσμα να μη έχει επιθυμητή συμπεριφορά κιβωτίου.
4. Λίγο αυξημένη τιμή. -
Ο χρήστης kio έγραψε:
Πιστεύω ότι το ημιαυτόματο για την πόλη είναι η καλύτερη επιλογήΑυτόματο θες να πεις, ημιαυτόματο είναι όταν αλλάζεις εσύ με τον επιλογέα ταχύτητες και όχι από μόνο του, και δεν αναφέρομαι στη σειριακή λειτουργία του.
- Οικονομία καυσίμων.
Πειράζει που αμφιβάλλω..; Λιγότερη κατανάλωση πιστεύω υπάρχει αν κατά την αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου, υπάρχει και η σωστή χρήση του, δλδ κατά την κίνηση να είναι στο D(rive) ενώ σε θέση stop να μπαίνει στο N(eutral). Αν είναι καθόλη τη διάρκεια στο D τότε έχω την εντύπωση ότι η κατανάλωση αυξάνεται.
Μειονεκτήματα-Κίνδυνοι:
1.Το πεντάλ του φρένου είναι φαρδύ, με αποτέλεσμα η οποιαδήποτε προσπάθεια να πατήσεις το συμπλέκτη έχει ως αποτέλεσμα να γίνεται ο καλύτερος έλεγχος της λειτουργίας του ABS!!! (Προσωπικά εγώ δεν το ’χω κάνει)Το έχω κάνει εγώ όμως! Ασυναίσθητα μια φορά που ήθελα να φύγω αμέσως επειδή είχα κλείσει το δρόμο, βάζω L στο ημιαυτόματο κιβώτιο (όπου L είναι 1η) και πατάω το φρένο δυνατά με το αριστερό νομίζοντάς το για συμπλέκτη! `Οταν κατάλαβα τι μλκία έκανα, το άφησα κ πάτησα γκαζάκι κανονικά
Μου 'χει λείψει ο συμπλέκτης και το μηχανικό κιβώτιο...
-
Ο χρήστης kio έγραψε:
6. Οικονομία καυσίμων.Αυτόματο/ημιαυτόματο σαζμαν ≠ οικονομία καυσίμων.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
- Οικονομία καυσίμων.
Αυτόματο/ημιαυτόματο σαζμαν ≠ οικονομία καυσίμων.
Χμμμμμμ... Από εμπειρία με αυτόματη (και προσοχή, το κλασσικό αυτόματο, με τον μετατροπέα ροπής) Merc200 3 μηνών, θα διαφωνήσω!!!
Ναι μεν το αυτόματο καταναλώνει περισσότερη ισχύ, αλλά
α) Αλλάζει πάντα ταχύτητα στο σωστό σημείο (= εκεί που ο κινητήρας αποδίδει καλύτερα για δεδομένο πάτημα του γκαζιού) και
β) Όταν πατάς λίγο το γκάζι αυτό αμέσως ανεβάζει ταχύτητα (αν δεν το έχεις στο Sport ή στο 'χειροκίνητο'), πράγμα που δεν το κάνεις πάντα με το χειροκίνητο. Έτσι εξοικονομεί καύσιμο...Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου η Merc έχει μέση κατανάλωση 9,2lt/100km στα περίπου 3,5Κ χλμ που έχει κάνει... Καθόλου άσχημο εάν σκεφτείς ότι ζυγίζει πάνω από 1,5 τόνους, έχει 163 άλογα και ... είναι αυτόματη! . Το δικό μου (χειροκίνητο) 206 έχει 8,62...
Βέβαια, αυτά με τον πατέρα μου στο τιμόνι...
Όταν το παίρνει ο υιός η κατανάλωση αυξάνεται ελαφρώς, αλλά μιλάμε ότι από 9,2, πήγε 9,6... -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
- Οικονομία καυσίμων.
Αυτόματο/ημιαυτόματο σαζμαν ≠ οικονομία καυσίμων.
Αναφερόμουν στο κιβώτιο easytronic και όχι στο κανονικό αυτόματο. Συμφωνά με την OPEL το eazytronic είναι πιο οικονομικό από το χειροκίνητο. Αυτό ισχύει και για τα ανάλογα κιβώτια των άλλων κατασκευαστών με διπλή λειτουργία (full αυτόματη και σειριακή λειτουργία). Για τα κλασικά αυτόματα ισχύει το αντίστροφο.
Πιστεύω ότι το ημιαυτόματο για την πόλη είναι η καλύτερη επιλογή
Αυτόματο θες να πεις, ημιαυτόματο είναι όταν αλλάζεις εσύ με τον επιλογέα ταχύτητες και όχι από μόνο του, και δεν αναφέρομαι στη σειριακή λειτουργία του.
Περίπου. Με το όρο ημιαυτόματο εννοούσα τα κιβώτια με διπλή λειτουργία (full αυτόματη και σειριακή λειτουργία). Γενικά για την πόλη ότι δεν έχει το συμπλέκτη είναι καλύτερο, ακόμη και αν υπάρχει μεγαλύτερη κατανάλωση. Να αλλάζεις ταχύτητες στο σειριακό είναι παιχνιδάκι. Τις περισσότερες φορές χρησιμοποιώ αυτόματη λειτουργία, αλλά μερικές φορές τις ταχύτητες τις αλλάζω χειροκίνητα για πλάκα αφού συνήθως ένα χέρι περισσεύει.
opel astra με easytronic