-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Άσε ρε που θες και δίπλωμα μηχανής. Δε φτανει που εισαι κουλάδι στο αυτοκίνητο.
Rataplan-ούκο!!!
-
Εγώ λέω όχι...
-
Χαιρετω ολους.Εχω μια απορια που με απασχολει εδω και καιρο και θα ηθελα να με βοηθησει οποιος ειτε λογω επαγγελματος ειτε ως γνωστης ξερει την απαντηση.Εχω βγαλει εδω και 6 μηνες διπλωμα για μηχανη μεχρι 250cc.Σε 2 χρονια οπως ξερουμε γινεται απεριοριστων.Το θεμα μας ειναι οτι θα ηθελα να προχωρησω στην αγορα μιας μηχανης που δεν την 'καλυπτει' το διπλωμα.(1000cc.)Αν παραβλεψουμε το προστιμο που ισως να επιβληθει σε ελεγχο της τροχαιας(αληθεια γνωριζουμε το ακριβες ποσο?) οσον αφορα την ασφαλεια τι 'παιζει'?Γινεται κανονικα ασφαλεια στο ονομα μου κτλ?ή οχι?Σε περιπτωση ατυχηματος απ' οτι μπορω να φανταστω ακομα και αν δεν ειμαι υπαιτιος δεν θα υπαρχει καμια καλυψη,σωστα?
ευχαριστω για τον χρονο σας -
Γεια σου φίλε νυχτοπερπατητή
Λοιπόν καλό θα είναι να περιμένεις να κάνεις την επέκταση και μετά να αγοράσεις την 1000άρα.Γιατί: 1) αν σε πιάσουν χωρίς δίπλωμα οκ μέχρι να γίνει το δικαστήριο θα κάνεις την επέκταση και θα αθωωθείς ΑΛΛΑ 2) αν μακρυά από εμάς εμπλακείς σε ατύχημα για το οποίο ευθύνεσαι, η ασφαλιστική σου ναι μεν θα πληρώσει τον τρίτο που έχει υποστεί τη ζημία αλλά μετά θα στραφεί εναντίον σου και θα ζητήσει να της καταβάλεις έντοκα όσα κατέβαλε στον ζημιωθέντα.
-
Δε νομίζω χωρίς το δίπλωμα να σε ασφαλίσει κάποια εταιρεία. Πάντως θα συμφωνήσω ότι πρέπει να περιμένεις να γίνει η επέκταση. Ο διάολος έχει πολλά ποδάρια
-
γκουχ γκουχ
δίπλωμα στα 26
μιας και θα χιονίσει σε λίγο εδώ, την άνοιξη ξεκινάμε προς άγραν (και αγοράν) on off μονοκύλινδρης κυρίας, βαυαβαρικής προελεύσεως.
πιστεύω πως μια f650 του 02 (με abs δλδ) θα την βρω κάτω απ' τα 3Κ.
ωραία η αίσθηση της βόλτας με τη μηχανή, ακόμα και σε ταχύτητες σαλίγκαρου
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
γκουχ γκουχδίπλωμα στα 26
μιας και θα χιονίσει σε λίγο εδώ, την άνοιξη ξεκινάμε προς άγραν (και αγοράν) on off μονοκύλινδρης κυρίας, βαυαβαρικής προελεύσεως.
πιστεύω πως μια f650 του 02 (με abs δλδ) θα την βρω κάτω απ' τα 3Κ.
ωραία η αίσθηση της βόλτας με τη μηχανή, ακόμα και σε ταχύτητες σαλίγκαρου
Καλοταξιδος βρε!!
-
-
και σιδεροκέφαλος, γιατί αυτά τα διαόλια πέφτουν
ρε, πόσο γκάζι μπορεί να χει το fazer 600 δεν πρέπει να ανέβηκα πάνω απ τις 4.000 στροφές, ήτοι περίπου στο 1/4 του στροφόμετρου. μαμά.
πολύ αναζωογονητικό το ελαφρύ αίσθημα φόβου όταν οδηγάς, είχα καλομάθει με το αυτοκίνητο
-
το γκάζι έχει 1 σοβαρότατο πρόβλημα, συνηθίζεται και μάλιστα εύκολα.
ο μόνος λόγος που σταματάω στα ~120 είναι ο θόρυβος του αέρα στο κράνος (μεγάλη σπασ@ρχιδια btw) και οτι δεν προλαβαίνεις να δεις το γύρω κόσμο(που είναι και ο βασικός λόγος να προτιμήσεις μηχανή για μετακίνηση). η επιτάχυνση απο την άλλη δεν μου κάνει καμία αίσθηση πλέον.πάντα όρθιος
-
γουοναμπί, εσύ πόσο καιρό οδηγάς μηχανή; είχες επαφή από παλιότερα;
-
τα έχουμε ξαναπει
οδήγησα όταν την πήρα
επαφή μόνο κάτι ξεγυρισμένες σαβούρες που είχα-έχω- και μάλλον θα συνεχίσω να τρώω με το ποδήλατο.
μην φανταστείς όμως οτι είμαι οδηγάρα κ ετσ τώρα. με το ζόρι στο μ.ο. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Έχω κουραστει να ακούω για 18χρονα, 20χρονα που σκοτώνονται στους δρόμους.
Θα μου πείτε, ένας σωρό κόσμος καβαλάει μηχανές χωρίς δίπλωμα στο όριο ηλικίας θα κολλήσουμε?
Δε ξέρω σας βρίσκει σύμφωνους να ανέβει το όριο?Τα νέα παιδιά, δεν έχουν ωριμάσει αρκετά για να χειριστούν δίτροχα.
Κάθε μέρα ακούμε για τροχαία, από παιδιά που θα έπρεπε να φοιτούν στο πανεπιστήμιο, σε κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή να κάνουν τη θητεία τους. Τι δουλειά έχουν με τις μοτοσικλέτες;
Συνεπώς προτείνω την αύξηση της ηλικίας στα 30, για όλες τις μηχανές, ανεξαρτήτου ιπποδύναμης, δηλαδή ακόμα και 50άρι παπί μόνο στα 30.
Προσωπικά, έκανα το λάθος και οδηγούσα κανονικά παπί από τα 13 μου, καθώς και ΧΤ από τα 15 μου. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα, αλλά αν συνέβαινε κάτι; Επιπλέον, ίσως να ήταν και ο λόγος που αμέλησα το κατηχητικό στο Λύκειο, με αποτέλεσμα να μου κάνουν επίπληξη για τη μειωμένη μου επίδοση.
Τέλος φανταστείτε ένα πλούσιο νέο, στα 22, με μια μηχανή 1000cc supersport (σχεδιασμένη για το κυνήγι της ηδονής). Πως θα αισθάνονται όλοι οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου, όταν αντιμετωπίζουν ένα νεανία με υπερβολικά γρήγορο όχημα; Δε θα νιώθουν λίγοι; Σε αυτό το πρόβλημα θα βοηθούσε ο περιορισμός της ιπποδύναμης των μηχανών στα 70 άλογα.
-
Mπορείς και καλύτερα...
-
Ο χρήστης worshipper_jesus έγραψε:
Επιπλέον, ίσως να ήταν και ο λόγος που αμέλησα το κατηχητικό στο Λύκειο, με αποτέλεσμα να μου κάνουν επίπληξη για τη μειωμένη μου επίδοση.Τέλος φανταστείτε ένα πλούσιο νέο, στα 22, με μια μηχανή 1000cc supersport (σχεδιασμένη για το κυνήγι της ηδονής). Πως θα αισθάνονται όλοι οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου, όταν αντιμετωπίζουν ένα νεανία με υπερβολικά γρήγορο όχημα; Δε θα νιώθουν λίγοι; Σε αυτό το πρόβλημα θα βοηθούσε ο περιορισμός της ιπποδύναμης των μηχανών στα 70 άλογα.
Βρε μπας και είναι 2ος λογαριασμός του skye?
-
Έχω σκεφτεί και τα εξής κριτήρια για την έκδοση διπλώματος μηχανής:
Θετικά θα μετρούν τα εξής:
-Θρησκεία Χ.Ο.
-Μακροχρόνιος γάμος
-Σεμνή εμφάνισηΑρνητικά θα μετρούν τα εξής:
-Διαζύγιο (δείγμα ότι δε μπορεί να συγκρατήσει τις σεξουαλικές ορμές του)
-Μεγάλο βάρος (αν δε μπορεί να συγκρατηθεί στο φαγητό, πως θα συγκρατηθεί στο γκάζι; ) -
Ο χρήστης worshipper_jesus έγραψε:
-Διαζύγιο (δείγμα ότι δε μπορεί να συγκρατήσει τις σεξουαλικές ορμές του)A φίλε τώρα μου τα χαλάς Και εμείς πώς θα ζήσουμε μου λες?
-
Ο σωστός γάμος 'παιδεύει' το ζευγάρι, οδηγώντας το στο δρόμο της αρετής.
Τα διαζύγια είναι νεοταξική εφεύρεση που οδηγούν στο κυνήγι της ηδονής.
-
Σε όλον τον κόσμο είναι ίδια, του από πάνω σπάει καρύδια.
-
Δεν ξερω τι λετε για τα ορια ηλικιας,εγω θυμαμαι ομως οταν πηγαινα λυκειο μου ειχαν παρει εναν Δουκα για να πηγαινοερχομαι σχολειο-κατηχητικο-φροντιστηριο.Με τις εξατμισουλες του,με τα ολα του.. Τωρα αν καποιος αλλος χρηστης του δρομου ενιωθε αβολα,δεν ξερω,δεν προλαβα ποτε να δω κανεναν..Φυσικα,επειδη δεν ειχα διπλωμα ειχα περασει απο τον παπα της ενοριας μου να μου δωσει την ευχη του για να μην συμβει τπτ κακο,διοτι χωρις διπλωμα θα ημουν υπαιτιος σε ο,τιδηποτε..
Στα 23 για το δίπλωμα μηχανής