Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16]
    • 1
    • 2
    • 449
    • 450
    • 451
    • 452
    • 453
    • 690
    • 691
    • 451 / 691
    Αντίλογος
    250
    13801
    48000
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Το σημαντικο ειναι ποσες μερες δεν θα το εχεις και οχι που θα το επισκευασουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        3 ημέρες για σοφτ είναι πολλές....όπως και να το κάνεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          peterpan last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:

          άκουσον, άκουσον...

          το service της σόνυ εδράζεται στη Γερμανία κ στην Αγγλία.
          Οπότε το λάπτοπ της οικογένειας θα κάνει ταξίδι σε χώρες μακρινές...

          Για γέλια η sony...

          Απεναντίας το hp μου προ 6μήνου διορθώθηκε σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα στη Θεσ/νίκη...

          Σου δώσανε χρονοδιάγραμμα για την διάρκεια της επισκευής; Θα το παραλάβουν από το σπίτι σου και θα στο επιστρέψουν επίσης; Θα επιβαρυνθείς με τα έξοδα αποστολής;

          είναι του αδερφού μου, οπότε από αυτά που άκουσα ξέρω τα εξής:
          έχει πρόβλημα η κάμερα με τη ρύθμιση φωτεινότητας. εντελώς ξαφνικά.
          μίλησε 2-3 φορές με έναν τεχνικό σε Ελλάδα για να κάνει κάποιες ρυθμίσεις στο λάπτοπ. Απεγκατέστησε-εγκατέστησε τους drivers μέσω επικοινωνίας με τον τεχνικό. Έκανε restore από dvds που είχε, αλλά πάλι τίποτα. Ο τεχνικός της Ελλάδας του είπε περί μεταφοράς κ πως σε περίπτωση βλάβης με δική μας ευθύνη θα επιβαρυνθούμε κανένα 150άρι την αποστολή κ τον έλεγχο στο εξωτερικό (άκου τί είπε ο τεχνικός!... το λάπτοπ εδράζεται στο σπίτι. πολύ σπάνια, 4-5 φορές, έχει βγει εκτός σπιτιού μιας κ είναι 6μήνου με διακοπές το καλοκαίρι κτλ.... νομίζουν ότι είματε κορόιδα???? ) εφόσον είναι ελάττωμα δε θα δεχτώ να πληρώσω... θα πέσει κυνήγι έως εσχάτων...
          Μίλησε χθες με έναν Έλληνα τεχνικό από Ιρλανδία. Θα έρθει κούριερ με ειδικό κουτί, θα το συσκευάσει, θα κρατήσει τα στοιχεία αποστολής, και σε κανένα μήνα θα έχει νεότερα... Επεσήμανε πως αν δεν έχει ο κούριερ το ειδικό κουτί, να μην το παραδώσουμε...

          τρέχα γύρευε...

          πάρε σόνυ επειδή είναι καλύτερα σου λέει μετά... όλα ίδια είναι... για να πω την αλήθεια, hp και ξερό ψωμί... Σε 3-4 εργάσιμες μέρες το είχα πίσω με αλλαγμένο σκληρό κ νέο λογισμικό... κ μου έστελναν στο κιν για κάθε ενέργεια που έκαναν: πχ παραγγελία ανταλλακτικού, εγκατάστασή του, παραλαβή κτλ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Lippi έγραψε:
            3 ημέρες για σοφτ είναι πολλές....όπως και να το κάνεις

            Αν πηγαινει Αγγλια ή Γερμανια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              3 ημέρες για σοφτ είναι πολλές....όπως και να το κάνεις

              Αν πηγαινει Αγγλια ή Γερμανια;

              Επειδή το Σονυ πηγαίνει βόρεια, δεν είναι πολλές. Αλλά αν το σκεφτείς είναι πολλές για backup και επανεγκατάσταση λογισμικού που έκαναν στον συνάδελφο. Αν το σέρβις ήταν εδώ σίγουρα δεν θα ήταν 3 ημέρες. Τεσπά είναι μια επιλογή που ξέρεις εξαρχής όταν αγοράζεις σονυ λαπτοπ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                άκουσον, άκουσον...

                το service της σόνυ εδράζεται στη Γερμανία κ στην Αγγλία.
                Οπότε το λάπτοπ της οικογένειας θα κάνει ταξίδι σε χώρες μακρινές...

                Για γέλια η sony...

                Απεναντίας το hp μου προ 6μήνου διορθώθηκε σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα στη Θεσ/νίκη...

                Σου δώσανε χρονοδιάγραμμα για την διάρκεια της επισκευής; Θα το παραλάβουν από το σπίτι σου και θα στο επιστρέψουν επίσης; Θα επιβαρυνθείς με τα έξοδα αποστολής;

                είναι του αδερφού μου, οπότε από αυτά που άκουσα ξέρω τα εξής:
                έχει πρόβλημα η κάμερα με τη ρύθμιση φωτεινότητας. εντελώς ξαφνικά.
                μίλησε 2-3 φορές με έναν τεχνικό σε Ελλάδα για να κάνει κάποιες ρυθμίσεις στο λάπτοπ. Απεγκατέστησε-εγκατέστησε τους drivers μέσω επικοινωνίας με τον τεχνικό. Έκανε restore από dvds που είχε, αλλά πάλι τίποτα. Ο τεχνικός της Ελλάδας του είπε περί μεταφοράς κ πως σε περίπτωση βλάβης με δική μας ευθύνη θα επιβαρυνθούμε κανένα 150άρι την αποστολή κ τον έλεγχο στο εξωτερικό (άκου τί είπε ο τεχνικός!... το λάπτοπ εδράζεται στο σπίτι. πολύ σπάνια, 4-5 φορές, έχει βγει εκτός σπιτιού μιας κ είναι 6μήνου με διακοπές το καλοκαίρι κτλ.... νομίζουν ότι είματε κορόιδα???? )
                Μίλησε χθες με έναν Έλληνα τεχνικό από Ιρλανδία. Θα έρθει κούριερ με ειδικό κουτί, θα το συσκευάσει, θα κρατήσει τα στοιχεία αποστολής, και σε κανένα μήνα θα έχει νεότερα... Επεσήμανε πως αν δεν έχει ο κούριερ το ειδικό κουτί, να μην το παραδώσουμε...

                τρέχα γύρευε...

                O τεχνικός σου εξήγησε πως έχουν τα πράγματα δεν βλέπω τον λόγο να εξανίστασε. Αν το χαλάσατε φυσικά θα επιβαρυνθείτε. Ο μήνας είναι το μάξιμουμ χρονικό διάστημα μπορεί να κάνει και λιγότερο. Κατα τα άλλα η διαδικασία έχει όπως σας την περιέγραψε και γίνεται για δική σας εξυπηρέτηση και από όσο κατάλαβα εξακολουθεί να είναι και με δωρεάν μεταφορικά.
                Υ.Γ. Επισκευές μπορούν να κρατήσουν και ένα μήνα ακόμα κι αν το service είναι κάτω από το σπίτι σου Έχω πολλές ιστορίες τρόμου στο μυαλό μου 2 απο τις οποίες με αφορούν προσωπικά. Στην μια δε επιβαρύνθηκα και 35 ευρώ για μεταφορικά στην Αθήνα...Ολα αυτά εντός εγγύησης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Lippi έγραψε:

                  3 ημέρες για σοφτ είναι πολλές....όπως και να το κάνεις

                  Αν πηγαινει Αγγλια ή Γερμανια;

                  Επειδή το Σονυ πηγαίνει βόρεια, δεν είναι πολλές. Αλλά αν το σκεφτείς είναι πολλές για backup και επανεγκατάσταση λογισμικού που έκαναν στον συνάδελφο. Αν το σέρβις ήταν εδώ σίγουρα δεν θα ήταν 3 ημέρες. Τεσπά είναι μια επιλογή που ξέρεις εξαρχής όταν αγοράζεις σονυ λαπτοπ

                  Να πω την αληθεια δεν μου εχει τυχει με δικο μου μηχανημα να χρειαστω σερβις σε εγγυηση ,μονο μια φορα ανακατεύτηκα για λογαριασμο φιλου που ειχε μια αγνωστη μαρκα λαπτοπ http://www.emachines.com/ και χαλασε στους δυο μηνες η μητρικη.Μου εδωσαν ενα τηλεφωνο για το σερβις,τους το εστειλα με κουριερ και μετα απο 15 μερες το εστειλαν πισω φτιαγμενο.Ελληνικη εταιρια ηταν το σερβις ,νομιζω η http://www.cpiservice.gr/ .Χρεωθηκαμε ομως τα εξοδα αποστολης προς αυτους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    a-viper7 last edited by

                    Να σας πω εγώ ιστορία για το 'service' των NEC.

                    Είχε η κοπέλα μου ένα laptop από την εν λόγω εταιρεία. Πάνω στο 3μηνο-4μηνο σταμάτησε να λειτουργεί (μητρική;). Το πήγαμε στο service της NEC στα Οινόφυτα ( ), το αφήσαμε με την θήκη του σε ένα συγκεκριμένο ράφι και μας είπαν να καλέσουμε από βδομάδα για να μας πουν νεότερα. Ανά βδομάδα τους έπαιρνε η κοπέλα μου τηλέφωνο και αυτοί της έλεγαν να πάρει την επόμενη. Αυτό κράτησε 4!!!! μήνες!

                    Κάποια στιγμή αποφασίσαμε να πάμε από εκεί να δούμε τι παίζει. Το laptop ήταν ακόμα στη θήκη του, στο ίδιο ράφι και κατά 99% δεν είχαν ασχοληθεί καν μαζί του. Τελικά, μετά από καμιά ώρα υπομονή, μας έδωσαν ένα καινούργιο και φύγαμε.

                    Χάλασε και αυτό στο 2μηνο, έφαγε σουτ απ' το μπαλκόνι κατευθείαν στον κάδο και ησυχάσαμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      peterpan last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                      άκουσον, άκουσον...

                      το service της σόνυ εδράζεται στη Γερμανία κ στην Αγγλία.
                      Οπότε το λάπτοπ της οικογένειας θα κάνει ταξίδι σε χώρες μακρινές...

                      Για γέλια η sony...

                      Απεναντίας το hp μου προ 6μήνου διορθώθηκε σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα στη Θεσ/νίκη...

                      Σου δώσανε χρονοδιάγραμμα για την διάρκεια της επισκευής; Θα το παραλάβουν από το σπίτι σου και θα στο επιστρέψουν επίσης; Θα επιβαρυνθείς με τα έξοδα αποστολής;

                      είναι του αδερφού μου, οπότε από αυτά που άκουσα ξέρω τα εξής:
                      έχει πρόβλημα η κάμερα με τη ρύθμιση φωτεινότητας. εντελώς ξαφνικά.
                      μίλησε 2-3 φορές με έναν τεχνικό σε Ελλάδα για να κάνει κάποιες ρυθμίσεις στο λάπτοπ. Απεγκατέστησε-εγκατέστησε τους drivers μέσω επικοινωνίας με τον τεχνικό. Έκανε restore από dvds που είχε, αλλά πάλι τίποτα. Ο τεχνικός της Ελλάδας του είπε περί μεταφοράς κ πως σε περίπτωση βλάβης με δική μας ευθύνη θα επιβαρυνθούμε κανένα 150άρι την αποστολή κ τον έλεγχο στο εξωτερικό (άκου τί είπε ο τεχνικός!... το λάπτοπ εδράζεται στο σπίτι. πολύ σπάνια, 4-5 φορές, έχει βγει εκτός σπιτιού μιας κ είναι 6μήνου με διακοπές το καλοκαίρι κτλ.... νομίζουν ότι είματε κορόιδα???? )
                      Μίλησε χθες με έναν Έλληνα τεχνικό από Ιρλανδία. Θα έρθει κούριερ με ειδικό κουτί, θα το συσκευάσει, θα κρατήσει τα στοιχεία αποστολής, και σε κανένα μήνα θα έχει νεότερα... Επεσήμανε πως αν δεν έχει ο κούριερ το ειδικό κουτί, να μην το παραδώσουμε...

                      τρέχα γύρευε...

                      O τεχνικός σου εξήγησε πως έχουν τα πράγματα δεν βλέπω τον λόγο να εξανίστασε. Αν το χαλάσατε φυσικά θα επιβαρυνθείτε. Ο μήνας είναι το μάξιμουμ χρονικό διάστημα μπορεί να κάνει και λιγότερο. Κατα τα άλλα η διαδικασία έχει όπως σας την περιέγραψε και γίνεται για δική σας εξυπηρέτηση και από όσο κατάλαβα εξακολουθεί να είναι και με δωρεάν μεταφορικά.
                      Υ.Γ. Επισκευές μπορούν να κρατήσουν και ένα μήνα ακόμα κι αν το service είναι κάτω από το σπίτι σου Έχω πολλές ιστορίες τρόμου στο μυαλό μου 2 απο τις οποίες με αφορούν προσωπικά. Στην μια δε επιβαρύνθηκα και 35 ευρώ για μεταφορικά στην Αθήνα...Ολα αυτά εντός εγγύησης

                      νομίζω πως είναι δωρεάν.
                      δεν καταλαβαίνω το λόγο για τον οποίο θα πληρώσω. το λάπτοπ έχει εγγύηση, είναι ΑΓΡΑΤΖΟΥΝΙΣΤΟ, είμαστε ψείρες στη χρήση, κ ισχύει η εγγύηση. Θέλω πολύ να δω τους όρους τηε εγγύησης, όπως επίσης και όσα αναφέρει ο συνήγορος του καταναλωτή για τέτοιες περιπτώσεις. Για να είμαι ειλικρινής, θα έπρεπε να μου δώσουν κ αντικατάσταση για όσο διάστημα το έχουν.

                      Για τη διαδικασία δεν έχω να πω τίποτα. Αυτή είναι. ΟΚ. Απλώς για τον ίδιο απλώς λόγο-για σέρβις σε υπολογιστή- η hp ήταν έτη φωτός γρηγορότερη. Ούτε αποστολή σε εξωτερικό, ούτε τίποτα... Χέρι με χέρι (χωρίς τον Καρατζαχέρη )

                      Πριν μερικές μέρες παρέθεσα την εμπειρία από φίλο με iphone 4. πήγε στην Αγγλία σε κατάστημα της αππλε, τους είπε τα προβλήματα που συναντούσε, το πέρασαν σε υπολογιστή, τα παραδέχτηκαν κ του έδωσαν επί τόπου ένα καινούριο. Υπόψη πως ήταν αγορασμένο από Ελλάδα. Δεν ξέρω καν αν είχε την απόδειξη μαζί...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        peterpan last edited by

                        Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                        Να σας πω εγώ ιστορία για το 'service' των NEC.

                        Είχε η κοπέλα μου ένα laptop από την εν λόγω εταιρεία. Πάνω στο 3μηνο-4μηνο σταμάτησε να λειτουργεί (μητρική;). Το πήγαμε στο service της NEC στα Οινόφυτα ( ), το αφήσαμε με την θήκη του σε ένα συγκεκριμένο ράφι και μας είπαν να καλέσουμε από βδομάδα για να μας πουν νεότερα. Ανά βδομάδα τους έπαιρνε η κοπέλα μου τηλέφωνο και αυτοί της έλεγαν να πάρει την επόμενη. Αυτό κράτησε 4!!!! μήνες!

                        Κάποια στιγμή αποφασίσαμε να πάμε από εκεί να δούμε τι παίζει. Το laptop ήταν ακόμα στη θήκη του, στο ίδιο ράφι και κατά 99% δεν είχαν ασχοληθεί καν μαζί του. Τελικά, μετά από καμιά ώρα υπομονή, μας έδωσαν ένα καινούργιο και φύγαμε.

                        Χάλασε και αυτό στο 2μηνο, έφαγε σουτ απ' το μπαλκόνι κατευθείαν στον κάδο και ησυχάσαμε...

                        συγγνώμη που γελώ, αλλά είναι πολύ παραστατική η περιγραφή σου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Η http://www.ideal.gr/ για τα τοσιμπα τι λεει ;Ετσι να εχω μια αποψη,αχρειαστη να ειναι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            a-viper7 last edited by

                            Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                            Να σας πω εγώ ιστορία για το 'service' των NEC.

                            Είχε η κοπέλα μου ένα laptop από την εν λόγω εταιρεία. Πάνω στο 3μηνο-4μηνο σταμάτησε να λειτουργεί (μητρική;). Το πήγαμε στο service της NEC στα Οινόφυτα ( ), το αφήσαμε με την θήκη του σε ένα συγκεκριμένο ράφι και μας είπαν να καλέσουμε από βδομάδα για να μας πουν νεότερα. Ανά βδομάδα τους έπαιρνε η κοπέλα μου τηλέφωνο και αυτοί της έλεγαν να πάρει την επόμενη. Αυτό κράτησε 4!!!! μήνες!

                            Κάποια στιγμή αποφασίσαμε να πάμε από εκεί να δούμε τι παίζει. Το laptop ήταν ακόμα στη θήκη του, στο ίδιο ράφι και κατά 99% δεν είχαν ασχοληθεί καν μαζί του. Τελικά, μετά από καμιά ώρα υπομονή, μας έδωσαν ένα καινούργιο και φύγαμε.

                            Χάλασε και αυτό στο 2μηνο, έφαγε σουτ απ' το μπαλκόνι κατευθείαν στον κάδο και ησυχάσαμε...

                            συγγνώμη που γελώ, αλλά είναι πολύ παραστατική η περιγραφή σου

                            Μαμησέ τα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                              δεν καταλαβαίνω το λόγο για τον οποίο θα πληρώσω. το λάπτοπ έχει εγγύηση, είναι ΑΓΡΑΤΖΟΥΝΙΣΤΟ, είμαστε ψείρες στη χρήση, κ ισχύει η εγγύηση. Θέλω πολύ να δω τους όρους τηε εγγύησης, όπως επίσης και όσα αναφέρει ο συνήγορος του καταναλωτή για τέτοιες περιπτώσεις. Για να είμαι ειλικρινής, θα έπρεπε να μου δώσουν κ αντικατάσταση για όσο διάστημα το έχουν.

                              Αν το προέβλεπε το συμβόλαιο ναι αλλιώς γιατί να σου δώσουν αντικατάσταση. Κατα τα αλλά θα το ξαναπώ..Σου ειπε πως ΑΝ το χαλάσατε εσείς θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επισκεύης. Άσε τους συνήγορους του καταναλωτή ήσυχους και κάνε λίγο υπομονή
                              Υ.Γ. Που να είχες μπλέξει με την Intersys ή με την Fujitsu Siemens και άλλα τέτοια χαρούμενα χέρι με χέρι. Για την ιστορία φίλος με Vaio είχε πρόβλημα με το CD driver. Σε 3 μέρες είχε αβάδιστα το λαπτοπ του επισκευασμένο σπίτι του

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                archi last edited by

                                είχε συζητηθεί παλαιότερα εδώ, το 'ηθικόν' της χρήσης μιας ξεκλείδωτης wifi σύνδεσης, υπάρχουν επιχειρήματα & από τις δύο πλευρές και δεν είναι της παρούσης να καταλήξουμε κάπου.
                                Όμως το να βγαίνουν δημόσια στην εκπομπή τους, Λυριτζής Οικονόμου, και να συμφωνούν μεταξύ τους ότι δεν τρέχει μία αν μπαίνεις σε κάποιο από τα 15 ξεκλείδωτα που πιάνεις, το βρίσκω κάπως φάουλ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  http://www.engadget.com/2010/10/15/ctl-2gopad-sl10-review/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stavrosg last edited by

                                    Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                    http://www.engadget.com/2010/10/15/ctl-2gopad-sl10-review/

                                    ...με άλλα λόγια 'πάρε iPad'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-lappas last edited by

                                      Όχι. Μπορείς να περιμένεις μέχρι να βγάλει ο ανταγωνισμός κάτι καλύτερο, ή μπορεί να μην χρειάζεσαι καν tablet.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dmitspan last edited by

                                        σας τρώει η τσέπη σας μου φαίνεται

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-lappas last edited by

                                          Όντως καλοβλέπω την ιδέα ενός tablet γιατί -θεωρητικά- είναι ότι πρέπει για την δουλειά μου. Απλά επειδή είμαστε στο μέσο της ζωής του τρέχοντος iPad είμαι κάπως χλιαρός στην ιδέα να το πάρω με το που θα υποστηρίξει τα Ελληνικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stavrosg last edited by

                                            Προσωπικά καλοβλέπω το Kindle (αν βεβαιωθώ ότι υποστηρίζει ελληνικά).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 451
                                            • 452
                                            • 453
                                            • 690
                                            • 691
                                            • 451 / 691
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr