Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή Ελαστικών σε Grand Vitara 1.6 3door
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αλλαγή Ελαστικών σε Grand Vitara 1.6 3door
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    12
    999
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jeep-akias last edited by

      Θα ήθελα την βοήθεια των σχετικών και έμπειρων με το θέμα της αλλαγής OEM ελαστικών με άλλα διαφορετικού μεγέθους.
      Συσγκεκριμένα το GV 1.6 3πορτο έχει ελαστικα 215/65 σε R16 σιδερένιες.
      Θέλω να αλλάξω τις ζαντες με αλουμινίου και τα ελαστικά με κάτι φαρδύτερο ΧΩΡΙΣ όμως να αλλάξω το profil τους. Θέλω την γνώμη σας για την διάσταση 225/65 η διαφορά στο profil έιναι ελάχιστα μεγαλύτερη αλλα΄δεδόμενης και της φαρδύτερης ζάντας αλουμινίου (απο 6J θα πάω σε 7J) νομίζω πως δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα. Ζητώ την δική σας γνώμη διότι πιστευω πως θα είναι αμερόληπτη μια και ο εμπορος τις πιο πολλές φορές θα μου πεί ότι θα ήθελα να ακουσω προκειμένου να παρεί μερικα ψωρο-euro.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους μπούν στον κόπο να μου απαντήσουν

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jeep-akias last edited by

        Θα ήθελα την βοήθεια των σχετικών και έμπειρων με το θέμα της αλλαγής OEM ελαστικών με άλλα διαφορετικού μεγέθους.
        Συσγκεκριμένα το GV 1.6 3πορτο έχει ελαστικα 215/65 σε R16 σιδερένιες.
        Θέλω να αλλάξω τις ζαντες με αλουμινίου και τα ελαστικά με κάτι φαρδύτερο ΧΩΡΙΣ όμως να αλλάξω το profil τους. Θέλω την γνώμη σας για την διάσταση 225/65 η διαφορά στο profil έιναι ελάχιστα μεγαλύτερη αλλα΄δεδόμενης και της φαρδύτερης ζάντας αλουμινίου (απο 6J θα πάω σε 7J) νομίζω πως δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα. Ζητώ την δική σας γνώμη διότι πιστευω πως θα είναι αμερόληπτη μια και ο εμπορος τις πιο πολλές φορές θα μου πεί ότι θα ήθελα να ακουσω προκειμένου να παρεί μερικα ψωρο-euro.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους μπούν στον κόπο να μου απαντήσουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jeep-akias last edited by

          Θα ήθελα την βοήθεια των σχετικών και έμπειρων με το θέμα της αλλαγής OEM ελαστικών με άλλα διαφορετικού μεγέθους.
          Συσγκεκριμένα το GV 1.6 3πορτο έχει ελαστικα 215/65 σε R16 σιδερένιες.
          Θέλω να αλλάξω τις ζαντες με αλουμινίου και τα ελαστικά με κάτι φαρδύτερο ΧΩΡΙΣ όμως να αλλάξω το profil τους. Θέλω την γνώμη σας για την διάσταση 225/65 η διαφορά στο profil έιναι ελάχιστα μεγαλύτερη αλλα΄δεδόμενης και της φαρδύτερης ζάντας αλουμινίου (απο 6J θα πάω σε 7J) νομίζω πως δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα. Ζητώ την δική σας γνώμη διότι πιστευω πως θα είναι αμερόληπτη μια και ο εμπορος τις πιο πολλές φορές θα μου πεί ότι θα ήθελα να ακουσω προκειμένου να παρεί μερικα ψωρο-euro.

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους μπούν στον κόπο να μου απαντήσουν

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bts last edited by

            Πιστεύω πως λάστιχα 225 είναι υπερβολικά για ένα 1.6. Αν το κάνεις, να ξέρεις ότι θα πέσουν ελαφρώς οι επιδόσεις, θα ανέβει η κατανάλωση (λόγω έξτρα τριβής και αεροδυναμικής αντίστασης ) και θα βαρύνει λίγο το τιμόνι. Επίσης, λόγω του ψηλότερου προφίλ, θα αυξηθεί λίγο το βήμα, με αποτέλεσμα πιο αργή επιτάχυνση.Εκτός αν βάζεις φαρδύτερα λάστιχα μόνο για το οπτικό αποτέλεσμα. Πάντως πιστεύω πως η εργοστασιακή διάσταση 215/65/16 είναι καταλληλότερη. Να φανταστείς ότι το δίλιτρο Rocky που οδηγώ έχει 195άρια λάστιχα και πάει μια χαρά.

            Μην ακούς κανέναν που σου συνιστά να ρίξεις το προφίλ βάζοντας φαρδύτερη ζάντα. Με αυτόν τον τρόπο, παραμορφώνεται το 'μάγουλο' του ελαστικού και δεν δουλεύει όπως πρέπει. Κάθε ελαστικό 'απαιτεί' και το κατάλληλο φάρδος ζάντας , και ο 'λαστιχάς' πιστεύω σε αυτό το θέμα θα σε καθοδηγήσει σωστά αν ζητήσεις τη γνώμη του.

            Το παν είναι να αποφεύγεις τις υπερβολές. Α, πολύ σημαντικό, να επιμείνεις οι αλουμινένιες ζάντες που θα βάλεις να έχουν το ίδιο offset με τις εργοστασιακές, αλλιώς θα αλλοιωθεί η γεωμετρία της ανάρτησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • B
              bts last edited by

              Αν πάντως θες οπωσδήποτε να πας σε πιο φαρδιά λάστιχα, ρίξε μια ματιά σε αυτό το site. Εισάγεις τις διαστάσεις των ελαστικών που έχεις και αυτών που θέλεις να βάλεις και σου εμφανίζει τα πάντα, από την διαφορά στο προφίλ μέχρι το πόσο θα 'κλέβει' το κοντέρ σου.

              http://www.c5-corvette.com/tirecalc.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • J
                jeep-akias last edited by

                Ο χρήστης BTS έγραψε:

                Μην ακούς κανέναν που σου συνιστά να ρίξεις το προφίλ βάζοντας φαρδύτερη ζάντα. Με αυτόν τον τρόπο, παραμορφώνεται το 'μάγουλο' του ελαστικού και δεν δουλεύει όπως πρέπει. Κάθε ελαστικό 'απαιτεί' και το κατάλληλο φάρδος ζάντας , και ο 'λαστιχάς' πιστεύω σε αυτό το θέμα θα σε καθοδηγήσει σωστά αν ζητήσεις τη γνώμη του.

                Το παν είναι να αποφεύγεις τις υπερβολές. Α, πολύ σημαντικό, να επιμείνεις οι αλουμινένιες ζάντες που θα βάλεις να έχουν το ίδιο offset με τις εργοστασιακές, αλλιώς θα αλλοιωθεί η γεωμετρία της ανάρτησης.

                Γεια χαρά Φίλε μου.
                Σε ευχαριστώ για την άμεση όσο και κατατοπιστική απάντηση σου.
                Θα ήθελα να μου διευκρινίσεις λίγο το θέμα του offset μίλας μήπως για το zero negative possotive offset ?
                Έχεις κάποιο καλό λαστιχά να μου προτίνεις (εάν βεβαια μένεις Αθήνα).
                Ακόμα μια ερώτηση ...Εάν έχω ζάντα 6JJ και πάω σε αλουμινίου 7JJ με την ίδια διάσταση ελαστικών υπάρχει περίπτωση να μειωθεί το ύψος του αυτοκινήτου και άρα το ground clearance ? Βασικά είναι αυτό ακριβώς που προσπαθώ να αποφύγω και θέλω να πάω σε μεγαλύτερη διάσταση ελαστικού. (η άποψή σου για 215/70 ?)

                Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  bts last edited by

                  Παρακαλώ, χαρά μου να μιλάω για θέματα στησίματος.

                  Λέγοντας offset εννοώ την απόσταση από τον 'αφαλό' της ζάντας (εκεί που βρίσκονται τα μπουλόνια) ως το εξωτερικό της στεφάνι. Αν η ζάντα που θα τοποθετήσεις έχει π.χ. μεγαλύτερο offset, δηλαδή ο 'αφαλός' βρίσκεται πιο βαθιά μέσα, θα παρατηρήσεις ότι το αυτοκίνητο θα φαρδύνει. Επίσης θα παρατηρήσεις αστάθεια στο φρενάρισμα, άλλη αίσθηση στο τιμόνι και άλλα αρνητικά επακόλουθα, επειδή η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για τις εργοστασιακές ζάντες. Παράδειγμα υπερβολικού offset συναντάμε σε κάποια 'φτιαγμένα' αυτοκίνητα που εξέχουν λίγο οι τροχοί τους από τους θόλους.

                  Καλή εμπειρία από λάστιχα για τζιπ έχω από τα BF Good....ας μην κάνουμε διαφήμιση. Βέβαια τα συγκεκριμένα έχουν λίγο άγριο πέλμα, για χωμάτινη χρήση, και το δικό σου αυτοκίνητο ίσως να χρειάζεται κάτι πιο ήρεμο. Κάνεις συχνά χωματόδρομο, ή σχεδόν πάντα κινείσαι στην άσφαλτο; Αυτό είναι το σημαντικότερο κριτήριο για την επιλογή ελαστικού.

                  Από ότι κατάλαβα, δεν βρίσκεις αλουμινένια ζάντα 16χ6 και θέλεις να βάλεις 16χ7.

                  Δεν πρόκειται να χάσεις από ύψος, όσο θα χάσεις από κράτημα αν το λάστιχο δεν κάθεται όπως πρέπει στη ζάντα.Σε κάθε ελαστικό αντιστοιχεί μία 'ζώνη' ΄πλατών ζάντας, πχ για το δικό σου μπορεί να είναι από 6-7.5 ίντσες. Η γνώμη μου είναι πως ήδη φοράς την πιο στενή ζάντα που μπορείς για τα συγκεκριμένα λάστιχα, οπότε με τις 7άρες δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Αυτό μπορεί να στο επιβεβαιώσει και ο λαστιχάς σου. Η διαφορά στο ύψος θα είναι αμελητέα. Αν βάλεις 215/70/16 θα ψηλώσει 2-3 εκατοστά το αυτοκίνητο, άσε που θα μακρύνει πολύ το βήμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    meco last edited by

                    Agaphte Jeep-akia, o BTS sou dinei swstes symboules. Gia to 8ema tou offset mhn anhsyxeis. O ka8e lastixas pou sebetai ton eayto tou kai tous pelates tou, dinei prosoxh se tetoa 8emata. Allwste, ta prospektous pou tous dinoun, anaferoun se poia aytokinhta tairiazei, h ka8e zanta.
                    Pera apo th katanalwsh kai ta ypoloipa meionekthmata pou 8a antimetwpiseis me fardytero lastixo, synypologise oti, stis ektos dromou ejormhseis sou, mono sthn ammo 8a eisai kerdismenos. Se lasph/xioni 8a xeiroterepsei to krathma tou aytokinhtou. Bebaia epeidh epilegeis molis ena noumero megalytero lastixo den 8a einai tragika ta pragmata. 8a elega oti 8a einai amelhtees oi diafores pou 8a deis se katanalwsh, sto poso bary 8a ginei to timoni k.l.p. H apofash einai dikh sou. Ekeino pou prepei na prosejeis einai h diametros tou elastikou pou 8a baleis, na mhn exei diaforetikh diametro apo thn hdh yparxousa, giati 8a allajei h telikh sxesh metadoshs kai to 'counter' sou 8a exei apoklish apo tis pragmatikes times, toso ths taxythtas oso kai twn diany8entwn xiliometrwn. Synh8ws einai apodekth, mia apoklish ths tajhs tou 5%.
                    Kleinontas na pros8esw oti sth periptwsh pou odhgeis to Vitara sou syxna se kakous, .h. se merh pou den yparxoun kan dromoi, kalo einai na mhn baleis zantes alouminiou wste na apofygeis ta ejoda apo mia strabwmenh zanta...
                    Elpizw na se boh8hsa kai na me sygxwreite oi ypoloipoi gia to megalo post.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jeep-akias last edited by

                      Αγαπητέ BTS
                      Θα ήΘελα να σε ευχαριστήσω και πάλι για τον χρόνο που αφιερώνεις στο ερώτημα μου που να είσαι σίγουρος δεν το κάνουν οι επαγγελματίες του χώρου.
                      Έκανα σήμερα μια βόλτα σε μερικα καταστήματα υποτίθεται εξειδικευμένα στα ελαστικά και οι απαντήσεις που πήρα ήταν οι εξής.
                      Ζάντες αλουμινίου δεν θα μπορέσω να βρώ ή δύσκολα θα βρω σε 16χ7 οι περισσότερες ξεκινούν απο 16χ7.5.
                      Μου προτίνουν όλοι λάστιχο μεγαλύτερο ή μικρότερο παρόλο που επανήλημένα τους είπα πως δεν θέλω να χάσω ούτε χιλιοστό σε ύψος (ground clearance) αλλά ούτε και να αλιώσω χαρακτηρηστικά κρίσημα για το στήσιμο του αυτοκινήτου. Έδειξαν να αγνούν την έννοια offset κα τους είπα με απλά ελληνικά τί είναι για να το καταλάβουν. Ένας ο οποίος έχει και 2 Grand Vitara στην κατοχή του μου πρότεινε 225/75 !!! λέγοντας μου πως δεν θα αλλάξει κανένα χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. (Μπορεί και να αναφερόταν σε 15' ζάντες αλλά το θεωρώ απίθανο).
                      Υπάρχει κάπιος τρόπος να μετρήσω τις απώλειες σε ύψος απο την χρήση 16χ7.5 και ελαστικού 215/65 ?
                      Σκέφτομαι και την περίπτωση να πάω στα ελαστικά του μεγαλύτερου Vitara που ειναι στα 235/60R16 σε ζάντα αλουμινίου 16χ7.5.... η γνώμη σας ?
                      Παραθέτω χαρακτηριστικά της μίας και της άλλης επιλογής.

                      215/65R16 = 68.70 cm (Συνολική διάμετρος).
                      235/60R16 = 68.95 cm >>
                      215/70R16 = 70.86 cm >>

                      Θέλω να διευκρινήσω ότι το αυτοκίνητο κινείται ώς επί το πλήστον (κατά 95%) σε άσφαλτο (την γνωστή ασφαλτο των ελληνικώ δρόμων).

                      Τέλος να ζητήσω την πολύτιμη γνώμη σας και για κάτι άλλο σχετικά με το αυτοκινητό μου.
                      Έχω αλλάξει την εξατμιση απο τους καταλύτες και μετά με άλλη πιο ελευθερη χειροποίητη. Επίσης έχω αλλάξει το φίλτρο αερα με επίσης πιο ελεύθερης ροής της K&N. Επίσης στη είσοδο άερα μετά το φίλτρο και πρίν τους σένσορες οξυγόνου και θερμοκρασίας (νομίζω ότι είναι τέτιοι) υπήρχε ένα πλαστικό πλέγμα σαν δίχτυ το οποίο και έβγαλα ελπίζω πώς μόνο προστατευτικό ρόλο ειχε εκεί και επίσης ότι εμπόδιζε την πιό ελευθερη ρόη του αέρα. Υπάρχει κάτι ακόμα που θα μπορούσα να κάνω ώστε να πάρω και άλλη απο την ανεκμετάλευτη ισχύ του κινητήρα μου ?
                      Τέλος ...τί μπορώ να κάνω για να σιγάσω την εξάτμιση την οποία την ζήτησα εξ αρχής έτσι ώστε να μην κάνει θόρυβο αλλα δυστυχός όταν ελευθερώνεις μια εξάτμιση απο τα υλικά που επίτιδες έχει για να μην κάνει θόρυβο έιναι λίγο δύσκολο να αποφύγεις τελείος τον θόρυβο.

                      Αυχαριστώ και πάλι και συγνώμη για το μεγάλο post μου αλλά όπως προείπα είναι δύσκολο να βρείς ανθρώπους να σε βοήθησουν και πάνω από ολα έμπειρους γνώστες του αντικειμένου τους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jeep-akias last edited by

                        Αγαπητέ Meco
                        Ευχαριστώ κι εσένα για τον χρόνο σου και τις απαντήσεις σου ....
                        Το post μου που προηγείται απευθύνεται και σε εσένα.
                        Οποιαδήποτε άποψη σου επι του θέματος ευπροσδεκτη.

                        Να 'σαι καλα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bts last edited by

                          Φίλε Jeep-akias, έριξα μια ματιά σε έναν πίνακα ταιριάσματος ελαστικών και ζαντών που συμβουλεύομαι όποτε αλλάζω λάστιχα, και είδα ότι για τα 215/65/16 το επιτρεπόμενο φάρδος ζάντας είναι 6-7.5 ίντσες. Συνεπώς με αλουμινένιες 16χ7.5 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
                          Γνώμη μου είναι να μην βάλεις φαρδύτερο ελαστικό γιατί θα μειωθούν οι επιδόσεις που τόσο ενδιαφέρεσαι να βελτιώσεις.

                          Όσο για την άγνοια των εμπόρων που αναφέρεις, την έχω συναντήσει και εγώ. Τι να πεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jeep-akias last edited by

                            Ο χρήστης BTS έγραψε:
                            Φίλε Jeep-akias, έριξα μια ματιά σε έναν πίνακα ταιριάσματος ελαστικών και ζαντών που συμβουλεύομαι όποτε αλλάζω λάστιχα, και είδα ότι για τα 215/65/16 το επιτρεπόμενο φάρδος ζάντας είναι 6-7.5 ίντσες. Συνεπώς με αλουμινένιες 16χ7.5 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
                            Γνώμη μου είναι να μην βάλεις φαρδύτερο ελαστικό γιατί θα μειωθούν οι επιδόσεις που τόσο ενδιαφέρεσαι να βελτιώσεις.

                            Όσο για την άγνοια των εμπόρων που αναφέρεις, την έχω συναντήσει και εγώ. Τι να πεις...

                            Σε ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια σου φίλε BTS.
                            Όπως θα είδες και στο άλλο Post μου τελικά επέλεξα αυτές της Suzuki (5άκτινες) που είναι 16x7 οπότε σύμφωνα και με αυτά που μου λές τώρα είμαι OK! Απλά θα ήθελα να αναφέρω (διότι τους αξίζει) τα άτομα που με ώθησαν σε αυτό και ήταν οι ιδιοκτήτες του **club 585 **στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής οι οποιοί παρόλο που είχαν ζάντες να μου πουλήσουν με τα χαρακτηρηστικα που ζητούσα με προέτρεψαν να πάρω αυτές της suzuki.

                            Τους αξίζει λοιπόν η αναφορά μου διότι είναι απο τους λίγους πραγματικούς επαγγελματίες και αυτό φαινεται και απο την ποιότητα της δουλείας τους.

                            Τέλος ...μήπως θα σου ήταν εύκολο να μου πείς ποθ μπορώ να βρώ κι εγώ αυτό τον συμβουλευτικό πίνακα αλλαγής ελαστικών και ζαντών ?

                            Σε ευχαριστώ για αλλη μια φορά για την πολύτιμη βοήθειά σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • B
                              bts last edited by

                              Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                              Φίλε Jeep-akias, έριξα μια ματιά σε έναν πίνακα ταιριάσματος ελαστικών και ζαντών που συμβουλεύομαι όποτε αλλάζω λάστιχα, και είδα ότι για τα 215/65/16 το επιτρεπόμενο φάρδος ζάντας είναι 6-7.5 ίντσες. Συνεπώς με αλουμινένιες 16χ7.5 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
                              Γνώμη μου είναι να μην βάλεις φαρδύτερο ελαστικό γιατί θα μειωθούν οι επιδόσεις που τόσο ενδιαφέρεσαι να βελτιώσεις.

                              Όσο για την άγνοια των εμπόρων που αναφέρεις, την έχω συναντήσει και εγώ. Τι να πεις...

                              Σε ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια σου φίλε BTS.
                              Όπως θα είδες και στο άλλο Post μου τελικά επέλεξα αυτές της Suzuki (5άκτινες) που είναι 16x7 οπότε σύμφωνα και με αυτά που μου λές τώρα είμαι OK! Απλά θα ήθελα να αναφέρω (διότι τους αξίζει) τα άτομα που με ώθησαν σε αυτό και ήταν οι ιδιοκτήτες του **club 585 **στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής οι οποιοί παρόλο που είχαν ζάντες να μου πουλήσουν με τα χαρακτηρηστικα που ζητούσα με προέτρεψαν να πάρω αυτές της suzuki.

                              Τους αξίζει λοιπόν η αναφορά μου διότι είναι απο τους λίγους πραγματικούς επαγγελματίες και αυτό φαινεται και απο την ποιότητα της δουλείας τους.

                              Τέλος ...μήπως θα σου ήταν εύκολο να μου πείς ποθ μπορώ να βρώ κι εγώ αυτό τον συμβουλευτικό πίνακα αλλαγής ελαστικών και ζαντών ?

                              Σε ευχαριστώ για αλλη μια φορά για την πολύτιμη βοήθειά σου.

                              Ήταν σε ένα διαφημιστικό περιοδικό με τίτλο auto accessories catalog αν θυμάμαι καλά που το εκδίδει μια-δυο φορές το χρόνο το γνωστό περιοδικό AMS. Το είχα πάρει Δεκέμβριο του 2000, οπότε είναι λίγο δύσκολο να το βρεις. Δεν έχω και scanner για να στο στείλω.Πάντως αν κοιτάξεις παλιότερα τεύχη Power Technics με αφιέρωμα στα ελαστικά, θα τον βρεις. Επίσης τον ίδιο πίνακα έχω δει σε αφιερώματα περιοδικών αυτοκινήτου στα ελαστικά, αλλά δεν τα έχω στην κατοχή μου για να σε κατευθύνω. Αν δεν βιάζεσαι μπορώ να στον στείλω σε μερικές εβδομάδες, που θα πάρω scanner!

                              Μπράβο στο club585 που σέβεται τους πελάτες του!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr