-
Επειδή έχουν πονέσει τα μάτια μου με αυτά που έχω διαβάσει εδώ μέσα...
Τι? Δεν είμαι on-topic?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Επειδή έχουν πονέσει τα μάτια μου με αυτά που έχω διαβάσει εδώ μέσα...Τι? Δεν είμαι on-topic?
Είναι μεγαλομεσαίο
-
Ενώ η 4porte και η 5άρα ειναι μικρομεσαία, ε?
Αφού έτσι και αλλιώς είναι ό,τι να 'ναι το θέμα, γιατί μου χαλάς το τρολλάρισμα ρε?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ενώ η 4porte και η 5άρα ειναι μικρομεσαία, ε?Αφού έτσι και αλλιώς είναι ό,τι να 'ναι το θέμα, γιατί μου χαλάς το τρολλάρισμα ρε?
Γιατί μπορώ
-
-
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
toyota carina e 1992MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
εστριβε πολυ καλυτερα απο πολλα σημερινα αυτοκινητα
και ειχε και φρεναρες!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
εστριβε πολυ καλυτερα απο πολλα σημερινα αυτοκινητα
και ειχε και φρεναρες!
Ποιο το Carina
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
θα πεσουν τα μαλλια μας με αυτα που διαβαζουμε!
με βροχη τα καρινα κυκλοφορουσαν;
Τι να τις κανεις τι επιδοσεις απο ενα οντως χαρισματικο κινητηρα αφου στην ουσια δεν μπορεις να τις αξιοποιησεις! -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
εστριβε πολυ καλυτερα απο πολλα σημερινα αυτοκινητα
και ειχε και φρεναρες!
Ποιο το Carina
βαλε οποιο θες απο τα καινουργια ΔΗΘΕΝ καλυτερα αυτοκινητα ενα λαστιχο 185/65/14 και βαλτο να στριψει....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
βαλε οποιο θες απο τα καινουργια ΔΗΘΕΝ καλυτερα αυτοκινητα ενα λαστιχο 185/65/14 και βαλτο να στριψει....Από τα τότε καλύτερα αυτοκίνητα δεν έστριβε καλύτερα πάντως.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
εστριβε πολυ καλυτερα απο πολλα σημερινα αυτοκινητα
και ειχε και φρεναρες!
Ποιο το Carina
βαλε οποιο θες απο τα καινουργια ΔΗΘΕΝ καλυτερα αυτοκινητα ενα λαστιχο 185/65/14 και βαλτο να στριψει....
Ναι οκ.Citroen Xanthia.Αυτή την διάσταση είχε και έστριβε και φρέναρε τρομερά καλύτερα από το Carina.Δεν είχε τόσο δυνατό κινητήρα αλλά η ουσία της ενεργητικής ασφάλειας είναι να στρίβει και να φρενάρει και όταν χρειαστεί να φρενάρεις και να κάνεις ελιγμο και αυτό να γίνει κι όχι επειδή το τουτούνι πετάει να βρεθείς πάνω σε κανένα τοίχο ή μέσα σε τίποτα χωράφια.(χειρότερα μέσα σε κανένα γκρεμο).Και είχε και χώρους και ποιότητα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
βαλε οποιο θες απο τα καινουργια ΔΗΘΕΝ καλυτερα αυτοκινητα ενα λαστιχο 185/65/14 και βαλτο να στριψει....
Από τα τότε καλύτερα αυτοκίνητα δεν έστριβε καλύτερα πάντως.
deal κανεις δεν ειπε το αντιθετο...
ναι επερνε κλισεις και αποθαρρυνε, ναι το τιμονι δεν βοηθουσε, ηταν ομως πολυ ομαλό στις αντιδρασεις του και ακρως προοδευτικό
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
εστριβε πολυ καλυτερα απο πολλα σημερινα αυτοκινητα
και ειχε και φρεναρες!
Ποιο το Carina
βαλε οποιο θες απο τα καινουργια ΔΗΘΕΝ καλυτερα αυτοκινητα ενα λαστιχο 185/65/14 και βαλτο να στριψει....
Ναι οκ.Citroen Xanthia.Αυτή την διάσταση είχε και έστριβε και φρέναρε τρομερά καλύτερα από το Carina.Δεν είχε τόσο δυνατό κινητήρα αλλά η ουσία της ενεργητικής ασφάλειας είναι να στρίβει και να φρενάρει και όταν χρειαστεί να φρενάρεις και να κάνεις ελιγμο και αυτό να γίνει κι όχι επειδή το τουτούνι πετάει να βρεθείς πάνω σε κανένα τοίχο ή μέσα σε τίποτα χωράφια.(χειρότερα μέσα σε κανένα γκρεμο).Και είχε και χώρους και ποιότητα.
μα τι καθεσε και μου λες; για το απολυτο ψοφιμι; ή μηπως για τα φρενα διακοπτη; η μηπως για το χαρβαλο τον επιλογεα ταχυτητων; και οσο ειμαι σε θεση να θυμαμαι (δεν ειμαι 100% σιγουρος), δεν ηταν και οτι πιο αξιοπιστο κυκλοφορουσε...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
εστριβε πολυ καλυτερα απο πολλα σημερινα αυτοκινητα
και ειχε και φρεναρες!
Mια φορα την οδηγησα στο δευτερο ποδι της Χαλκιδικης στροφες ανηφορικες και κατηφορικες.
Εντυπωσεις.
Ελαφρυ τιμονι με μετρια αισθηση,πισω αναρτηση που δεν κραταγε και γενικοτερα σε καθε στροφη μου εδινε την εντυπωση οτι το αμαξι δεν παταει γερα στα ποδια του.
Απο φρενα καλο.
Τελος ,καλος κινητηρας. -
οκ αν είναι χάρβαλο το Xantia (που δεν είναι) συγκρίνουμε όμοια πράγματα καθώς το Carina είναι χρέπι.
-
Συμπεράσματα από οδήγηση της Xantia του ροζούλη;
-
Ο ροζούλης ποιος είναι?
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ο ροζούλης ποιος είναι?Eσύ γράψε σωστά το όνομα του αυτοκινήτου που υπερασπίζεσαι και άσε τον ροζούλη...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ο ροζούλης ποιος είναι?
Eσύ γράψε σωστά το όνομα του αυτοκινήτου που υπερασπίζεσαι και άσε τον ροζούλη...
Καλά νόμιζα το έλεγες σ' εμένα.
Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s