-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εκτός αν το ix35 δεν είναι και αυτό ένα Hyundai ...Hyundai είναι, αλλά μακρινός συγγενής με το Getz, Accent που σάρωσαν την Ελλάδα!
Η Hyundai σαν εταιρία προχώρησε, απλώς εισαγωγέας, αντιπρόσωποι, πελάτες, ελληνικές νοοτροπίες έμειναν πίσω ... και δεν φαίνεται να βιάζονται να την φτάσουν!
Έτσι στον υπόλοιπο κόσμο θα υπάρχουν ανταγωνιστικά αιχμής Sonata, Avante, ix35, ix55, Genesis sedan & coupe και εμείς κάθε χρόνο σε κάποιο παραθεριστικό θέρετρο θα βρισκόμαστε για καλοκαιρινό carspotting! Στην Χαλκιδική είδα το SantaFe f/l με ουγκρικές πινακίδες, στο Ελ. Βενιζέλος το ix35 με γερμανικές, στη Κύπρο το Sportage με -νομίζω- ιταλικές και το Sorento με ντόπιες!Νομίζω το ... 'πιστοληπτικη δυνατοτητα' που γραφηκε παραπάνω από τον dinoaka ίσως είναι η αιτία. Με τους 3 και 4 μήνες που θα υπήρχε το 2λιτρο μόνο διαθέσιμο δεν θα το βαριόταν ο κόσμος, ούτε θα το απέρριπτε ως πρόταση.
-
Εγώ επιμένω ότι ο υποψήφιος πελάτης (σε αυτή τη χώρα) ενός τέτοιου αυτοκινήτου Made In Korea πρέπει να είναι ιδιαίτερα συνειδητοποιημένος ώστε να σπαταλήσει ένα καλό χρηματικό ποσό για να το αποκτήσει.
Και αυτό δεν αφορά μόνο το ix35 αλλά και άλλα αυτοκίνητα που ξεφεύγουν κάπως σε τιμή.
Η ιστορία έχει δείξει ότι τα 'ακριβά' Κορεάτικα δεν πουλούσαν ιδιαίτερα (στη χώρα μας).
Και από ότι βλέπω δεν έχει αλλάξει κάτι. Ακόμη και εδώ μέσα που ασχολούμαστε με την αυτοκίνηση η ειρωνεία για τα Κορεάτικα πάει και έρχεται καθημερινά...Μπορεί ένας σημαντικός αριθμός υποψήφιων πελατών να περάσουν να δούνε και να πούνε 'τα καλά τα λόγια' για το ix35, αλλά οι περισσότεροι θα αποκτήσουν κάποιο Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό που μπορεί να προσφέρει λιγότερα, αλλά δεν θα είναι Made In Korea...
Και θα το ξαναπώ. Είναι πολύ λίγοι οι συνειδητοποιημένοι πελάτες που θα θέλουν αποκτήσουν το ix35.
Πιθανώς να μην αξίζει η εισαγωγή του για μικρό πελατολόγιο.Τα ίδια ισχύουν και για άλλα Κορεάτικα που ξαφνικά 'κόπηκαν' ή θα 'κοπούν' ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ επιμένω ότι ο υποψήφιος πελάτης (σε αυτή τη χώρα) ενός τέτοιου αυτοκινήτου Made In Korea πρέπει να είναι ιδιαίτερα συνειδητοποιημένος ώστε να σπαταλήσει ένα καλό χρηματικό ποσό για να το αποκτήσει.Και αυτό δεν αφορά μόνο το ix35 αλλά και άλλα αυτοκίνητα που ξεφεύγουν κάπως σε τιμή.
Η ιστορία έχει δείξει ότι τα 'ακριβά' Κορεάτικα δεν πουλούσαν ιδιαίτερα (στη χώρα μας).
Και από ότι βλέπω δεν έχει αλλάξει κάτι. Ακόμη και εδώ μέσα που ασχολούμαστε με την αυτοκίνηση η ειρωνεία για τα Κορεάτικα πάει και έρχεται καθημερινά...Μπορεί ένας σημαντικός αριθμός υποψήφιων πελατών να περάσουν να δούνε και να πούνε 'τα καλά τα λόγια' για το ix35, αλλά οι περισσότεροι θα αποκτήσουν κάποιο Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό που μπορεί να προσφέρει λιγότερα, αλλά δεν θα είναι Made In Korea...
Και θα το ξαναπώ. Είναι πολύ λίγοι οι συνειδητοποιημένοι πελάτες που θα θέλουν αποκτήσουν το ix35.
Πιθανώς να μην αξίζει η εισαγωγή του για μικρό πελατολόγιο.Τα ίδια ισχύουν και για άλλα Κορεάτικα που ξαφνικά 'κόπηκαν' ή θα 'κοπούν' ...
δεν καταλαβα γιατι πρεπει να ειναι ''ιδιαιτερα συνειδητοποιημένος''.πιστευετε ακομη οτι τα hyundai δεν ειναι καλα και αξιοπιστα αμαξια?εχεις να πεις κατι για το tucson και τις πωλησεις του?
-
λοιπον μολις γυρισα απο τη μαρινα του Φλοισβου και δεν θα το πιστεψετε................ω ναι παρκαρισμενο ενα καταλευκο ix35 με ελληνικοτατες πινακιδες απο Αθηνα!!!!!!!τι παιζει τελικα;αυτος που το βρηκε;απο που το εφερε;σαν να παρατραβηξε το αστειο δεν νομιζετε;
-
Ο δαβαρης θελει να σε τρολλαρει
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν ήμουν ο Δάβαρης δεν θα το έφερνα καθόλου...
Θα καθόμουν στα αυγά μου με τα μικρά εμπορικά μοντελάκια μέχρι τα 1400κυβικά... που απευθύνονται και σε κόσμο που προσπερνά τις μάρκες και τα brandnames...
Εκτός αν το ix35 δεν είναι και αυτό ένα Hyundai ...Άλλωστε ο Δάβαρης, πολλά μοντέλα (εμπορικά) έχει κόψει εδώ και αρκετά χρόνια. Κάτι ξέρει παραπάνω...
Σαν τα Sportage & Tucsson Νίκο ε ; 2λιτρα suv-λάκια δεν ήταν κ αυτά ; εγώ γιατί είδα να πουλάνε μια χαρά τα προηγούμενα χρόνια ; (+ Jimny, Niva, Terios κτλ να συμπληρώσω που ήταν κ φτηνότερα των πρώτων 2)
-
Ο χρήστης varesanovits2 έγραψε:
...δεν καταλαβα γιατι πρεπει να ειναι ''ιδιαιτερα συνειδητοποιημένος''.πιστευετε ακομη οτι τα hyundai δεν ειναι καλα και αξιοπιστα αμαξια?εχεις να πεις κατι για το tucson και τις πωλησεις του?Τα Hyundai/ΚΙΑ είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα, επιβεβαιωμένο.
Αυτό όμως δεν έχει να κάνει σχέση με τις πωλήσεις.
Η πλειοψηφία του αγοραστικού (και μη) κοινού έχει κατατάξει την Hyundai/KIA (και κάποιες ακόμα εταιρείες) στις φτηνές αυτοκινητοβιομηχανίες. Από αυτές τις εταιρείες περιμένεις πραγματικά καλές τιμές.Όταν οι τιμές τους ξεφεύγουν (που ήδη έχουν ξεφύγει) τότε ο υποψήφιος πελάτης απλά 'στρίβει στην γωνία'.
Που σημαίνει ότι το ix35 δεν θα έρθει σε τιμές που θα προσελκύσουν κόσμο.
Αλλά με τιμές που θα βάλουν το κόσμο σε σκέψεις...Σαν τα Sportage & Tucsson Νίκο ε ; 2λιτρα suv-λάκια δεν ήταν κ αυτά ; εγώ γιατί είδα να πουλάνε μια χαρά τα προηγούμενα χρόνια ; (+ Jimny, Niva, Terios κτλ να συμπληρώσω που ήταν κ φτηνότερα των πρώτων 2)
Ανάλογα πως το βλέπεις. Εγώ τα Sportage & Tucsson τα έβλεπα με βάση τον 2λιτρο ανταγωνισμό. Και εκεί ήταν ιδιαίτερα 'φτηνά' (ειδικά όταν έβγαιναν σε προσφορές).
Ωστόσο στο δίλιτρο ανταγωνισμό δεν είδα να σαρώνουν.Η άποψή μου; ... Qahsqai, ASX, Yeti, Grand Vitara κλπ... ανταγωνισμός πολύ δυνατός σε παραπλήσιες ή και ποιο χαμηλές τιμές. Και για όποιον κοιτά τα κοστολόγια Dacia Duster.
-
Νίκο εννοώ ότι ο έλληνας δεν έχει κόλλημα με τις κορεάτικες. Αλλωστε η Hyundai-Kia πουλάνε αρκετά στην Ελλάδα και τα σουβ της μια χαρά τα πήγαν ειδικά με 2λιτρο κινητήρα (υψηλά τέλη κυκλ.) Εκεί πάει το επάνω ποστ μου. Σκέψου αν το Τουσόν είχε 1600αρη τι θα γίνονταν.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πλακα κανει!Νομιζω δλδ
Ασφαλως πλάκα κάνω...
-
Παντως βλέπω το topic του ix35 εχει παρει 'φωτια' τις τελευταιες μερες, πραγμα που σημαινει πως υπαρχει και ενδιαφερον για το αυτοκινητο...
Οσο για την αξια των 'κορεατικων' (στην πραγματικοτητα ή στη συνειδηση του Ελληνα), σιγουρα εχει αναβαθμιστει τελευταια και συνεχως βελτιωνεται.
Και αυτο γιατι παρουσιαζονται προιοντα αξιολογα και ανταγωνιστικα και οχι μονο σε επιπεδο τιμης. Οι κορεατες εξαλλου ειναι οι νεοι Ιαπωνες και ακολουθουν αναλογη πορεια (τωρα αν τους προλαβουν και τους δυο στην στροφη οι κινεζοι, δεν ξερω!!!)Ομως οταν αυτα τα αξιολογα προιοντα (οπως το ix35) η αντιπροσωπεια δεν τα προωθει και δε τα στηριζει οπως πρεπει, τοτε δημιουργειται προβλημα και χαλαει η εικονα της εταιριας. Και δε νομιζω πως δεν υπαρχει χωρος στην αγορα ή δεν προκειται τελικα να ερθει το ix35. Απλα καθυστερει αδικαιολογητα εξαιτιας των ερασιτεχνισμων της αντιπροσωπειας(οπως εχω γραψει αρκετες φορες).
Για παραδειγμα προσεξατε ποτε ηρθε το ASX (που νομιζω παρουσιαστηκε στην παγκοσμια αγορα αρκετα αργοτερα απο το ix35) και μαλιστα πρωτα στην εντελως αντιεμπορικη(λογω απαγορευσης!) πετρελαιοκινητη εκδοση.
Και στη hyundai ακομα δεν ξερουν... Για αλλη μια φορα κριμα... -
Όταν ενα εργοστάσιο έχει και το απαιτούμενο προσωπικό και την τεχνογνωσία και τα μέσα για να βγάλει στην παραγωγή ενα προιόν,και παρόλα αυτά ΔΕΝ το βγάζει ποιός φταίει;
Ο προιστάμενος παραγωγής μήπως;
Ο προιστάμενος λογιστηρίου ίσως;
Το εργατικό δυναμικό;
Η μήπως ο εργοστασιάρχης,που ενω βλέπει οτι χάνει μερίδιο αγοράς άρα χρήμα και χρόνο κρατάει στη θέση τους όλους τους παραπάνω;
Γι' αυτό λοιπόν και στην περιπτωση μας εγω δεν ρίχνω το φταίξιμο στον αντιπρόσωπο-εισαγωγέα αλλά αποκλειστικά και μόνο στη μαμά εταιρεία,που ενω ξέρει και βλέπει πολύ καλά,δεν κάνει τίποτα
Εκτός αν παίζει κάτι που δεν ξέρουμε -
Μα το ix35 παραγεται κανονικα και πωλειται κανονικοτατα στις αλλες χωρες.
Για αυτο λεμε πως φταιει ο αντιπροσωπος που δε το φερνει, ειτε προκειται για συνειδητη επιλογη του και απλα κατι(?) περιμενει, ειτε δεν εχει την πιστοληπτικη δυνατοτητα να φερει και να προωθησει ενα καινουργιο μοντελο εν μεσω κρισης(λεγεται πως τα εργοστασια δεν κανουν πιστωση πια στις ελληνικες αντιπροσωπειες και απαιτουν χρηματα 'μετρητα' για παραγγελιες, καθως φοβουνται χρεωκοπια κλπ).
Οπως και να' ναι δεν ειναι προβλημα του καταναλωτη αλλα προβλημα της αντιπροσωπειας που ή απλα αδιαφορει ή δεν μπορει...
Ο καταναλωτης απλα χανει προς το παρον αλλη μια καλή (πιστευω πως το ix35 ειναι οντως καλο) εναλλακτικη στις επιλογές του και ισως πρεπει να προβληματιστει για την πολιτικη της εν λογω αντιπροσωπειας και στο μελλον.Edit: Μολις διαβασα πιο προσεκτικα το παραπανω μηνυμα και προφανως ο aris07 εννοει πως μαλλον η 'μαμα' hyundai θα επρεπε να αλλαξει αντιπροσωπο στην Ελλαδα ή εστω να του 'τραβηξει το αυτι'¨. Οποτε τα παραπανω ισως ειναι και λιγο περιττα... Σορρυ φιλε aris07 αλλα τα εγραψες λιγο μπερδεμενα! (ειδικα επειδη αρχιζεις λεγοντας οτι ενα εργοστασιο ΔΕΝ βγαζει στη παραγωγη ενα προιον...)
-
Ο χρήστης thanosanesthetist έγραψε:
Πλακα κανει!
Νομιζω δλδΑσφαλως πλάκα κάνω...
Βαζε φίλε μου και κανένα emoticon να καταλάβουμε! Πίστεψα στα 'διαπλεκόμενα'!
Ο καταναλωτης απλα χανει προς το παρον αλλη μια καλή (πιστευω πως το ix35 ειναι οντως καλο) εναλλακτικη στις επιλογές του και ισως πρεπει να προβληματιστει για την πολιτικη της εν λογω αντιπροσωπειας και στο μελλον.
Ακριβώς σ' αυτό το σημείο βρέθηκα εγώ πριν λίγες μέρες. Λυπήθηκα που ενώ το ix35 και ιδίως το Sportage μου φαινόντουσαν πολύ καλές προτάσεις δεν είχα καν την κοντινή οπτική ευκαιρία πριν την τελική μου επιλογή. Και φυσικά δεν μετανιώνω για την επιλογή μου αλλά θα ήθελα να τα δώ και αυτά όπως είδα το Yeti, το Asx κλπ για να βγάλω ένα τελικό συμπέρασμα.
-
Νομίζω ότι αυτή τη περίοδο ο φίλτατος Δάβαρης μελετά αν μπορεί να χτυπήσει την Ελληνική αγορά με πραγματικά ανταγωνιστικές τιμές. Αν το πόρισμα βγει αρνητικό τότε δεν πρόκειται να φέρει τίποτα...
Και αυτό αφορά και άλλα αυτοκίνητα της Hyundai/KIA... -
Ούτε κατόπιν παραγγελίας ;
-
Μπλέξιμο το σενάριο περί μεμονωμένων παραγγελιών...
Δεν ήξεραν για ποιο απλά πράγματα.
(βλ. i30/1600 που το έχουν βγάλει από τους τιμοκαταλόγους και από τα διαθέσιμα μοντέλα)... -
δεν πιστευω να γινει αυτη η μεγιστη μαλακια και να μην φερουν καθολου το ix35.το αμαξι ειναι τρομερο και με μια καλη τιμη θα σαρωσει.εξαλλου υπαρχει(εστω και με μια απλη φωτογραφια ) στο ελληνικο site της hyundai...
θελουμε το ix 35 ρεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!! -
Ας ελπίσουμε να το φέρει και όχι μόνο αυτό αλλά και τα υπόλοιπα μελλοντικά...
-
Παιδια απλα το ix35 ... δεν υπαρχει!!
Πως λεει η διαφημιση για την τιμη του i30 πως δεν υπαρχει?
Για το ix35 η 'διαφημιση' ειναι πως **δεν υπαρχει ** το ιδιο!!!
-
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Μα το ix35 παραγεται κανονικα και πωλειται κανονικοτατα στις αλλες χωρες.Για αυτο λεμε πως φταιει ο αντιπροσωπος που δε το φερνει, ειτε προκειται για συνειδητη επιλογη του και απλα κατι(?) περιμενει, ειτε δεν εχει την πιστοληπτικη δυνατοτητα να φερει και να προωθησει ενα καινουργιο μοντελο εν μεσω κρισης(λεγεται πως τα εργοστασια δεν κανουν πιστωση πια στις ελληνικες αντιπροσωπειες και απαιτουν χρηματα 'μετρητα' για παραγγελιες, καθως φοβουνται χρεωκοπια κλπ).
Οπως και να' ναι δεν ειναι προβλημα του καταναλωτη αλλα προβλημα της αντιπροσωπειας που ή απλα αδιαφορει ή δεν μπορει...
Ο καταναλωτης απλα χανει προς το παρον αλλη μια καλή (πιστευω πως το ix35 ειναι οντως καλο) εναλλακτικη στις επιλογές του και ισως πρεπει να προβληματιστει για την πολιτικη της εν λογω αντιπροσωπειας και στο μελλον.Edit: Μολις διαβασα πιο προσεκτικα το παραπανω μηνυμα και προφανως ο aris07 εννοει πως μαλλον η 'μαμα' hyundai θα επρεπε να αλλαξει αντιπροσωπο στην Ελλαδα ή εστω να του 'τραβηξει το αυτι'¨. Οποτε τα παραπανω ισως ειναι και λιγο περιττα... Σορρυ φιλε aris07 αλλα τα εγραψες λιγο μπερδεμενα! (ειδικα επειδη αρχιζεις λεγοντας οτι ενα εργοστασιο ΔΕΝ βγαζει στη παραγωγη ενα προιον...)
Ναι αυτό ακριβώς εννοούσα,οτι δηλαδή αφού βλέπεις οτι έχεις ενα ανταγωνιστικό προιόν και δεν το πουλάς στην Ελλάδα,επειδή ο αντιπρόσωπος δεν μπορεί για τους χ λόγους να το προωθήσει,ή κάνεις κάποια συμφωνία μαζί του,ή του λες άντε γειά και βρίσκεις κάποιον άλλο που μπορεί
Hyundai ix35 2011