-
easykart, δεν το σκεφτεσαι?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
easykart, δεν το σκεφτεσαι?αρχικά το σκεφτόμουνα...
μου το έκοψε ο Βασίλης...
-
ο λογος?
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
H τρόμπα νερού λογικά θέλει τσιμούχες. Δεν είναι τίποτα, απλά κανόνισε με τον Κωνσταντίνο να στις αλλάξει. Οι διακοπές μπορεί να είναι είτε από μπουζί είτε από το καλώδιο του πολλαπλασιαστή αφού δεν είχε περάσει κανένα σκουπιδάκι στο καρμπ.Σχετικά με τη τρόμπα νερού...τις τσιμούχες τις άλλαξα πριν κάνα δίμηνο ρε γμτ...αλλά λογικά αυτό είναι.
Σχετικά με τις διακοπές, λογικά αυτό είναι. Γιατί αν ήταν από βενζίνη λάθος αναμεμειγμένη θα είχε κολλήσει κι αν ήταν από σκουπιδάκι θα είχε φύγει. Θα το δει σήμερα ο Κωσταντίνος. Τους το άφησα να μου το πλύνουν κιόλας.
Μην ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ να αλλάξεις θέση στο κάθισμα για να βολευτείς περισσότερο.
Δε το έγραψα σωστά πριν. Όταν λέω δε βολεύομαι εννοώ ότι το τιμόνι ακουμπάει στα πόδια μου που κάνουν πολύ γωνία και το κάτω μέρος του μπουτιού μου δεν ακουπάει στο κάθισμα, αλλά είναι στον αέρα. Νιώθω δηλαδή ότι είμαι ΠΟΛΥ μπροστά και δε μπορώ να πιάσω σωστά το τιμόνι. Θα μου το πάνε λίγο πίσω τα παιδιά στη πίστα να είναι πιο τεντωμένα τα πόδια μου.
@dimgster ...το έχω το καρτ στη πίστα και ποτέ δεν είχα πρόβλημα με κλοπές. Το κλουβί μου το έχω πάντα κλειδωμένο.
-
εγω οταν ημουν μικρουλης, το μονο μοτερ που ηθελε 2% λαδακι ηταν το ροταξ.. ολα τα υπολοιπα ηθελαν απο 5% και πανω.. γι αυτο ειπα και 'παλια'
Θύμησε μου πόσο κοστίζει το λαδάκι του ρόταξ και πόσο των υπολοίπων...
αυτο συνεπαγοταν και συχνοτερα σερβις για τα αλλα μοτερ, αλλα αυτο σημαινε και ακριβοτερα σερβις για τον ροταξ, λογο νικασιλ
ακριβως γι αυτη την ευκολια, ειχε κερδισει τους περισσοτερους απο τους χομπιστες..Και τα τρία TAG έχουν, από πάντα σέρβις στις 50 ώρες.
αυτα οταν ασχολιομουν ενεργα.. δεν νομιζω να εχουν αλλαξει πολλα πραγματα απο τοτε μεχρι τωρα και αν εχουν αλλαξει, τοτε φανταζομαι πως εχουν αλλαξει επειδη οι αλλοι αντιγραφουν την ροταξ
Ναι γιατί ως γνωστόν, η ρόταξ ανακάλυψε τον τροχό...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δε το έγραψα σωστά πριν. Όταν λέω δε βολεύομαι εννοώ ότι το τιμόνι ακουμπάει στα πόδια μου που κάνουν πολύ γωνία και το κάτω μέρος του μπουτιού μου δεν ακουπάει στο κάθισμα, αλλά είναι στον αέρα. Νιώθω δηλαδή ότι είμαι ΠΟΛΥ μπροστά και δε μπορώ να πιάσω σωστά το τιμόνι.** Θα μου το πάνε λίγο πίσω** τα παιδιά στη πίστα να είναι πιο τεντωμένα τα πόδια μου.To κάθισμα;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Δε το έγραψα σωστά πριν. Όταν λέω δε βολεύομαι εννοώ ότι το τιμόνι ακουμπάει στα πόδια μου που κάνουν πολύ γωνία και το κάτω μέρος του μπουτιού μου δεν ακουπάει στο κάθισμα, αλλά είναι στον αέρα. Νιώθω δηλαδή ότι είμαι ΠΟΛΥ μπροστά και δε μπορώ να πιάσω σωστά το τιμόνι.** Θα μου το πάνε λίγο πίσω** τα παιδιά στη πίστα να είναι πιο τεντωμένα τα πόδια μου.
To κάθισμα;
Ναι.
Πήγα από εκεί σήμερα το πρωί στα κλεφτά από το γραφείο και μίλησα με τα παιδιά.
Βασικά αυτοί μου το είπαν χθες...δε το πρόσεξα πόσο πολύ με ενοχλούσε και τελικά όταν έκατσα αλλού βολευόμουν πολύ περισσότερο.
Είμαι ψηλό παιδί ρε γμτ
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δε το έγραψα σωστά πριν. Όταν λέω δε βολεύομαι εννοώ ότι το τιμόνι ακουμπάει στα πόδια μου που κάνουν πολύ γωνία και το κάτω μέρος του μπουτιού μου δεν ακουπάει στο κάθισμα, αλλά είναι στον αέρα. Νιώθω δηλαδή ότι είμαι ΠΟΛΥ μπροστά και δε μπορώ να πιάσω σωστά το τιμόνι.** Θα μου το πάνε λίγο πίσω** τα παιδιά στη πίστα να είναι πιο τεντωμένα τα πόδια μου.
To κάθισμα;
Ναι.
Πήγα από εκεί σήμερα το πρωί στα κλεφτά από το γραφείο και μίλησα με τα παιδιά.
Βασικά αυτοί μου το είπαν χθες...δε το πρόσεξα πόσο πολύ με ενοχλούσε και τελικά όταν έκατσα αλλού βολευόμουν πολύ περισσότερο.
Είμαι ψηλό παιδί ρε γμτ
Λ Α Θ Ο Σ
Πες τους να σου πάνε τα πεντάλ πιο μπροστά.
-
Το είδαμε...δε πάνε.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το είδαμε...δε πάνε.Αφού θέλεις ντε και καλά να αλλάξεις το κάθισμα, ετοιμάσου για ΑΛΛΟ καρτ...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Το είδαμε...δε πάνε.
Αφού θέλεις ντε και καλά να αλλάξεις το κάθισμα, ετοιμάσου για ΑΛΛΟ καρτ...
Αφού δε χωράω βρε...τι να κάνω?
Τι εννοείς άλλο καρτ?
Με τι καλή ή τη κακή έννοια, για να ξέρω τι να περιμένω.
Λογικά δε θα γλιστράει λιγότερο το πίσω μέρος καθώς θα μεταφερθεί το βάρος προς τα πίσω?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το είδαμε...δε πάνε.
Αφού θέλεις ντε και καλά να αλλάξεις το κάθισμα, ετοιμάσου για ΑΛΛΟ καρτ...
Αφού δε χωράω βρε...τι να κάνω?
Τι εννοείς άλλο καρτ?
Με τι καλή ή τη κακή έννοια, για να ξέρω τι να περιμένω.
Λογικά δε θα γλιστράει λιγότερο το πίσω μέρος καθώς θα μεταφερθεί το βάρος προς τα πίσω?
Κόψε τα πόδια από τα γόνατα και κάτω...
Το αν θα είναι καλύτερο ή χειρότερο είναι άγνωστο. Μόνο η πίστα θα μας το δείξει...
-
Τη Δευτέρα θα δείξει
Ελπίζω να έχει ΠΟΛΥ γόμα!
Θα είμαι εκεί!
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
εγω οταν ημουν μικρουλης, το μονο μοτερ που ηθελε 2% λαδακι ηταν το ροταξ.. ολα τα υπολοιπα ηθελαν απο 5% και πανω.. γι αυτο ειπα και 'παλια'
Θύμησε μου πόσο κοστίζει το λαδάκι του ρόταξ και πόσο των υπολοίπων...
ρε μπιλυ, εχεις επιχειρηματα 10χρονου...
ψαξε βρες στο τοπικο ποσο παιρναμε απο λαδαδες το λαδι της motul (ειδικη φορμουλα για καρτ - kart grand prix full esther ηταν) και υστερα πες μου...
το επομενο επιχειρημα ειναι να μου πεις οτι τα μοτουλ ηταν τηγανολαδα...
επισης πες μου ποση διαφορα τιμης πρεπει να εχει για να βαζεις στα ιαμε 4 - 6 %αυτα οταν ασχολιομουν ενεργα.. δεν νομιζω να εχουν αλλαξει πολλα πραγματα απο τοτε μεχρι τωρα και αν εχουν αλλαξει, τοτε φανταζομαι πως εχουν αλλαξει επειδη οι αλλοι αντιγραφουν την ροταξ
Ναι γιατί ως γνωστόν, η ρόταξ ανακάλυψε τον τροχό...
πες μου υστερα απο ποσα χρονια μπορεσαν να βαλουν οι αλλες μαρκες παουερβαλβ, π.χ.
-
Εγώ στο iame πάντως βάζω 6%.
Μου αρέσει μοτεράκι...ξυρίζει τρελά ψηλά...δεν υπάρχει
...βεβαίως δεν έχω οδηγήσει άλλο μοτέρ για να δω διαφορές
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
πες μου υστερα απο ποσα χρονια μπορεσαν να βαλουν οι αλλες μαρκες παουερβαλβ, π.χ.Άγνωστο, γιατί rok και Iame x30 δεν έχουν καν. Σιγά την τρελή τεχνολογία βρε τριαντάφυλλε... Να μου πεις για το νικασίλ να το καταλάβω.
Και αν είναι να διαλέγουμε κινητήρα βάση του λαδιού, ζήτω που καήκαμε. Ασχολούμαστε με το αν το 6% των 9€ είναι ακριβότερο από το 2% των 20-25.
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι οτι οποιοδήποτε από τα 3 TaG είναι καλό._ Και με τα τρία θα κάνεις φθηνό και πολύ καρτ. Το να λέμε ότι το Rotax είναι καλύτερο μου φαίνεται τουλάχιστον υπερβολή. Όλα τα μοτέρ έχουν τα πλην τους. Και σίγουρα το Rotax δεν είναι πιο user-friendly από το Rok ή το ΙΑΜΕ...
-
Ας πεταχτώ κι εγώ σαν σφήνα να πω για όποιον ενδιαφέρεται για ενιαίο eayskart, ότι τα ΙΑΜΕ τρέχουν για μία χρόνια ακόμη (2011). Από 2012 και μετά αποκλειστικά BMB κινητήρες.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ας πεταχτώ κι εγώ σαν σφήνα να πω για όποιον ενδιαφέρεται για ενιαίο eayskart, ότι τα ΙΑΜΕ τρέχουν για μία χρόνια ακόμη (2011). Από 2012 και μετά αποκλειστικά BMB κινητήρες.Ποιός τους αντιπροσωπεύει εδώ τους ΒΜΒ?
-
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Καλησπέρα κύριοιΤην γνώμη σας γι΄αυτό
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/541613/
Ευχαριστώ
Η γνώμη μου είναι ότι δε χρειάζεσαι μπροστινά φρένα, ειδικά αν αυτά δουλεύονται με το χέρι.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ