-
Καποιος γνωστος μου εχει ενα Mitsubishi L200 4x4 2.5 diesel και τις προαλλες που συζητουσαμε για την καταναλωση των αυτοκινητων μας μας ειπε οτι το δικο του καει 13δρχ! Του λεω: 'Αδυνατον! Σε ποιο πρατηριο βρηκες τοσο φτηνο diesel;' και μου απανταει: 'Στο καλοριφερ μου!'. Αντι δηλαδη να βαζει Πετρέλαιο κίνησης βαζει πετρέλαιο... καύσης στο αυτοκινητο του! Αυτη η κινηση του ειναι σωστη ή θα εχει αργοτερα καποιο προβλημα. Αν ειναι ετσι να παρω και εγω diesel!
-
Καποιος γνωστος μου εχει ενα Mitsubishi L200 4x4 2.5 diesel και τις προαλλες που συζητουσαμε για την καταναλωση των αυτοκινητων μας μας ειπε οτι το δικο του καει 13δρχ! Του λεω: 'Αδυνατον! Σε ποιο πρατηριο βρηκες τοσο φτηνο diesel;' και μου απανταει: 'Στο καλοριφερ μου!'. Αντι δηλαδη να βαζει Πετρέλαιο κίνησης βαζει πετρέλαιο... καύσης στο αυτοκινητο του! Αυτη η κινηση του ειναι σωστη ή θα εχει αργοτερα καποιο προβλημα. Αν ειναι ετσι να παρω και εγω diesel!
-
Καποιος γνωστος μου εχει ενα Mitsubishi L200 4x4 2.5 diesel και τις προαλλες που συζητουσαμε για την καταναλωση των αυτοκινητων μας μας ειπε οτι το δικο του καει 13δρχ! Του λεω: 'Αδυνατον! Σε ποιο πρατηριο βρηκες τοσο φτηνο diesel;' και μου απανταει: 'Στο καλοριφερ μου!'. Αντι δηλαδη να βαζει Πετρέλαιο κίνησης βαζει πετρέλαιο... καύσης στο αυτοκινητο του! Αυτη η κινηση του ειναι σωστη ή θα εχει αργοτερα καποιο προβλημα. Αν ειναι ετσι να παρω και εγω diesel!
-
καλα πλακα κανεις?
εδω τα μισα ΤΑΞΙ στην επαρχια το ιδιο κανουν!!! -
Το πετρέλαιο θέρμανσης δεν αφήνει περισσότερα κατάλοιπα από το κίνησης όταν καίγεται;
-
Αγαπητοι φιλοι ενημερωστε(αν και νιμιζω οτι το γνωριζουν) τους γνωστους σας που το κανουν αυτο οτι αμα τους πιασουν θα πανε μεχρι και φυλακη!!!
Το ενα πετρελαιο με το αλλο εχουν διαφορετικο χρωμα και ειναι ευκολη υποθεση η αναγνωριση τους -
μα το ξερουν οτι ειναι παρανομο! Απλα το κανουν για λογους κοστους!!! Και φυσικα επειδη ξερουν οτι κανενας δε θα τους κανει ελεγχο!
-
Στα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα/μηχανήματα αυτό συμβαίνει κατά κόρον. Υπολογίζουν τα έξοδα συντήρησης της μηχανικής αντλίας σε σχέση με αυτά που κερδίζουν από τη συνεχή χρήση πετρελαίου κίνησης και βλέπουν ότι τους συμφέρει -και έτσι είναι στην πραγματικότητα- Ακόμα και αντλία να αλλάζουν μία φορά το χρόνο, δεν κοστίζει περισσότερο από 1000-1.500 ευρώ (μηχανική πάντα)
αν δοκιμάσουν να το κάνουν αυτό σε common rail σε κάθε γέμισμα με πετρέλαιο κίνησης θα θέλουν και από μία αντλία
Εννοείται ότι κανείς δεν θα τους κάνει έλεγχο για καυσαέρια, ειδικά στην επαρχία
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εννοείται ότι κανείς δεν θα τους κάνει έλεγχο για καυσαέρια, ειδικά στην επαρχίαEδω δεν κανουν ελεγχους στα πρατηρια, θα κανουν στα αυτοκινητα???
-
Tυχερός είναι,γιατί τό L200 δέν είναι τεχνολογίας common rail.
Παρ'όλα αυτά όμως,έχει πίεση στά μπέκ 1050 μπάρ,πού σημαίνει ότι οι τρυπούλες (εγχυτήρες) τών μπέκ θά είναι πολύ-πολύ μικρές.
Τέλος πάντων,σέ κάποια στιγμή,μάλλον θά τού βουλώσουνε. -
Παιδία κανένα προβλήμα δεν θα έχει ο φίλος με το L200. Το πετρέλαιο καύσης δεν εχει καμία διαφόρα απο το κίνησης παρα μόνο στο χρώμα. Και τα δύο περνανε έλεγχο euro4 δηλαδή πρέπει να εχουν ποσοστο θειου μεχρι 0,035%, απλά βαφεταί το ενα μέσα στα βυτία μεταφορας. Κανονικα ουτε στις common rail αντλιες δεν θα κανει ζημιά.
Φιλέ Hunter το L200 δουλέυει με πίεση στα μπέκ 180 bar και οχι 1050.
Πάντα φιλικά
Λουκάς -
Και εγω παιδια αυτο που ηξερα ειναι οτι τα δυο diesel ειναι ακριβως τα ιδια με μονη διαφορα τοχρωμα τους, που υποδηλωνει ως τι ειδους πετρελαιο εχουν φορολογηθει.
-
Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Παιδία κανένα προβλήμα δεν θα έχει ο φίλος με το L200. Το πετρέλαιο καύσης δεν εχει καμία διαφόρα απο το κίνησης παρα μόνο στο χρώμα. Και τα δύο περνανε έλεγχο euro4 δηλαδή πρέπει να εχουν ποσοστο θειου μεχρι 0,035%, απλά βαφεταί το ενα μέσα στα βυτία μεταφορας. Κανονικα ουτε στις common rail αντλιες δεν θα κανει ζημιά.Φιλέ Hunter το L200 δουλέυει με πίεση στα μπέκ 180 bar και οχι 1050.
Πάντα φιλικά
ΛουκάςΤο πετρέλαιο θέρμανσης δεν έχει τις λιπαντικές ουσίες που έχει το κίνησης. Οι ουσίες αυτές είναι απαραίτητες για τη λίπανση των στρεφόμενων και κινούμενων μερών της αντλίας.
Τα 180 bar είναι η NOP (Nozzle Opening Pressure) η πίεση δηλαδή που ανοίγουν τα ακροφύσια για την αρχική καύση. Με μόλις 180 bar πίεση λειτουργίας θα είχαμε ελάχιστη απόδοση. Τα 1050 είναι η μέγιστη πίεση λειτουργίας στο μέγιστο ρυθμό περιστροφής της αντλίας, το μισό των στροφών του κινητήρα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αν δοκιμάσουν να το κάνουν αυτό σε common rail σε κάθε γέμισμα με πετρέλαιο κίνησης θα θέλουν και από μία αντλίαΜη το λες...
Πετρέλαιο κίνησης ή πετρέλαιο... καύσης!!!