Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο κίνησης ή πετρέλαιο... καύσης!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πετρέλαιο κίνησης ή πετρέλαιο... καύσης!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    13
    118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Καποιος γνωστος μου εχει ενα Mitsubishi L200 4x4 2.5 diesel και τις προαλλες που συζητουσαμε για την καταναλωση των αυτοκινητων μας μας ειπε οτι το δικο του καει 13δρχ! Του λεω: 'Αδυνατον! Σε ποιο πρατηριο βρηκες τοσο φτηνο diesel;' και μου απανταει: 'Στο καλοριφερ μου!'. Αντι δηλαδη να βαζει Πετρέλαιο κίνησης βαζει πετρέλαιο... καύσης στο αυτοκινητο του! Αυτη η κινηση του ειναι σωστη ή θα εχει αργοτερα καποιο προβλημα. Αν ειναι ετσι να παρω και εγω diesel!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        enginekiller last edited by

        Καποιος γνωστος μου εχει ενα Mitsubishi L200 4x4 2.5 diesel και τις προαλλες που συζητουσαμε για την καταναλωση των αυτοκινητων μας μας ειπε οτι το δικο του καει 13δρχ! Του λεω: 'Αδυνατον! Σε ποιο πρατηριο βρηκες τοσο φτηνο diesel;' και μου απανταει: 'Στο καλοριφερ μου!'. Αντι δηλαδη να βαζει Πετρέλαιο κίνησης βαζει πετρέλαιο... καύσης στο αυτοκινητο του! Αυτη η κινηση του ειναι σωστη ή θα εχει αργοτερα καποιο προβλημα. Αν ειναι ετσι να παρω και εγω diesel!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          Καποιος γνωστος μου εχει ενα Mitsubishi L200 4x4 2.5 diesel και τις προαλλες που συζητουσαμε για την καταναλωση των αυτοκινητων μας μας ειπε οτι το δικο του καει 13δρχ! Του λεω: 'Αδυνατον! Σε ποιο πρατηριο βρηκες τοσο φτηνο diesel;' και μου απανταει: 'Στο καλοριφερ μου!'. Αντι δηλαδη να βαζει Πετρέλαιο κίνησης βαζει πετρέλαιο... καύσης στο αυτοκινητο του! Αυτη η κινηση του ειναι σωστη ή θα εχει αργοτερα καποιο προβλημα. Αν ειναι ετσι να παρω και εγω diesel!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spiros last edited by

            καλα πλακα κανεις?
            εδω τα μισα ΤΑΞΙ στην επαρχια το ιδιο κανουν!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manosk last edited by

              Το πετρέλαιο θέρμανσης δεν αφήνει περισσότερα κατάλοιπα από το κίνησης όταν καίγεται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                mdvq last edited by

                Αγαπητοι φιλοι ενημερωστε(αν και νιμιζω οτι το γνωριζουν) τους γνωστους σας που το κανουν αυτο οτι αμα τους πιασουν θα πανε μεχρι και φυλακη!!!
                Το ενα πετρελαιο με το αλλο εχουν διαφορετικο χρωμα και ειναι ευκολη υποθεση η αναγνωριση τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  μα το ξερουν οτι ειναι παρανομο! Απλα το κανουν για λογους κοστους!!! Και φυσικα επειδη ξερουν οτι κανενας δε θα τους κανει ελεγχο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lkar last edited by

                    Στα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα/μηχανήματα αυτό συμβαίνει κατά κόρον. Υπολογίζουν τα έξοδα συντήρησης της μηχανικής αντλίας σε σχέση με αυτά που κερδίζουν από τη συνεχή χρήση πετρελαίου κίνησης και βλέπουν ότι τους συμφέρει -και έτσι είναι στην πραγματικότητα- Ακόμα και αντλία να αλλάζουν μία φορά το χρόνο, δεν κοστίζει περισσότερο από 1000-1.500 ευρώ (μηχανική πάντα)

                    αν δοκιμάσουν να το κάνουν αυτό σε common rail σε κάθε γέμισμα με πετρέλαιο κίνησης θα θέλουν και από μία αντλία

                    Εννοείται ότι κανείς δεν θα τους κάνει έλεγχο για καυσαέρια, ειδικά στην επαρχία

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      Εννοείται ότι κανείς δεν θα τους κάνει έλεγχο για καυσαέρια, ειδικά στην επαρχία

                      Eδω δεν κανουν ελεγχους στα πρατηρια, θα κανουν στα αυτοκινητα???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hunter last edited by

                        Tυχερός είναι,γιατί τό L200 δέν είναι τεχνολογίας common rail.
                        Παρ'όλα αυτά όμως,έχει πίεση στά μπέκ 1050 μπάρ,πού σημαίνει ότι οι τρυπούλες (εγχυτήρες) τών μπέκ θά είναι πολύ-πολύ μικρές.
                        Τέλος πάντων,σέ κάποια στιγμή,μάλλον θά τού βουλώσουνε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          demetriades last edited by

                          Παιδία κανένα προβλήμα δεν θα έχει ο φίλος με το L200. Το πετρέλαιο καύσης δεν εχει καμία διαφόρα απο το κίνησης παρα μόνο στο χρώμα. Και τα δύο περνανε έλεγχο euro4 δηλαδή πρέπει να εχουν ποσοστο θειου μεχρι 0,035%, απλά βαφεταί το ενα μέσα στα βυτία μεταφορας. Κανονικα ουτε στις common rail αντλιες δεν θα κανει ζημιά.

                          Φιλέ Hunter το L200 δουλέυει με πίεση στα μπέκ 180 bar και οχι 1050.

                          Πάντα φιλικά
                          Λουκάς

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kacey last edited by

                            Και εγω παιδια αυτο που ηξερα ειναι οτι τα δυο diesel ειναι ακριβως τα ιδια με μονη διαφορα τοχρωμα τους, που υποδηλωνει ως τι ειδους πετρελαιο εχουν φορολογηθει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
                              Παιδία κανένα προβλήμα δεν θα έχει ο φίλος με το L200. Το πετρέλαιο καύσης δεν εχει καμία διαφόρα απο το κίνησης παρα μόνο στο χρώμα. Και τα δύο περνανε έλεγχο euro4 δηλαδή πρέπει να εχουν ποσοστο θειου μεχρι 0,035%, απλά βαφεταί το ενα μέσα στα βυτία μεταφορας. Κανονικα ουτε στις common rail αντλιες δεν θα κανει ζημιά.

                              Φιλέ Hunter το L200 δουλέυει με πίεση στα μπέκ 180 bar και οχι 1050.

                              Πάντα φιλικά
                              Λουκάς

                              Το πετρέλαιο θέρμανσης δεν έχει τις λιπαντικές ουσίες που έχει το κίνησης. Οι ουσίες αυτές είναι απαραίτητες για τη λίπανση των στρεφόμενων και κινούμενων μερών της αντλίας.

                              Τα 180 bar είναι η NOP (Nozzle Opening Pressure) η πίεση δηλαδή που ανοίγουν τα ακροφύσια για την αρχική καύση. Με μόλις 180 bar πίεση λειτουργίας θα είχαμε ελάχιστη απόδοση. Τα 1050 είναι η μέγιστη πίεση λειτουργίας στο μέγιστο ρυθμό περιστροφής της αντλίας, το μισό των στροφών του κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                hiluxboy last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                αν δοκιμάσουν να το κάνουν αυτό σε common rail σε κάθε γέμισμα με πετρέλαιο κίνησης θα θέλουν και από μία αντλία

                                Μη το λες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr