-
Άν έβγαινε και ένα 3-θυρο με πιο σφιχτό set-up για τους μη οικογενειάρχες θα ήταν πολύ καλή προσθήκη. Εδώ το sedan τα σπάει σε λευκό και τολμώ να πω πως βγάζει κάτι νεανικό.
-
Στο προφιλ όμορφο είναι. Το πίσω μέρος θα μπορούσε να είναι το ίδιο 'γωνιώδες' σε γραμμές, φωτα κλπ όπως το μπροστά μέρος του Cruze.
Το sedan πάντως μ' αρέσει περισσότερο. Και πρώτη και μόνη επιλογή μου στο λευκό. Πανέμορφο! -
Έχετε ακούσει κάτι για έκδοση στάτιον? αν και ήδη κάτοχος κρουζ πιστεύω οτι το πορτμπαγκάζ είναι λίγο μικρό και θα έπρεπε να βγει μια τέτοια έκδοση για να είναι ολοκληρωμένη οικογενειακή πρόταση το αυτοκίνητο. Επίσης έχει ακουστεί αν θα έρθει στην Ελλάδα ο 'αμερικάνικος' 1.4 τούρμπο ? Με αυτόν το αυτοκίνητο έχει λίγο καλύτερη απόδοση απο ότι με τον 1.8 με πιθανώς λίγο αυξημένη κατανάλωση αλλά με προφανή φορολογικά και ασφαλιστικά οφέλη για το ελληνικό σύστημα.
-
Σε δημοσιευματα στο νετ λένε ότι το SW θα ακολουθήσει μετά το 5θυρο (το οποίο παρουσιάζεται σε λίγες μέρες).
Δεν θα ήταν δύσκολο πάντως να βγάλουν μια SW έκδοση του.Ως προς τον 1,4Τ φαντάζομαι πως σαν value for money προσφορά που είναι το Cruze, η GM (τουλάχιστον προς το παρόν) δεν θα θέλει να κανιβαλίσει το Astra 1,4 Turbo στην Ευρώπη και αφήνει την Chevrolet να τον χρησιμοποιήσει στην Βόρ. Αμερική από το 2011 με το Cruze.
-
Άλλο κοινό αυτό του άστρα με αυτό του κρουζ, μη κοιτάς που εμείς ως σχετικοί γνωρίζουμε οτι μοιράζονται κοινή πλατφόρμα, ταμπλό κτλ και έχουν λίγες διαφορές (στήσιμο, ανάρτηση, ηλεκτρονικά βοηθήματα, πλαστικά). Ο μέσος καταναλωτής το θεωρεί αντι-γκολφ και σχετικά premium μοντέλο το Άστρα ενώ τα σεβρολέ τα θεωρεί μπας κλας. Τες πα το ενδιαφέρον το δικό μου είναι βασικά φιλολογικό αφού έχω ήδη το σεντάν το 1.8 το κρουζ και δεν προβλέπεται με αυτή την κρίση να αλλάξω αυτοκίνητο για καμμιά δεκαετία. Ακόμη παλεύω να απαλαγώ απο το προηγούμενο μου ούτως ή άλλως.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Άλλο κοινό αυτό του άστρα με αυτό του κρουζ, μη κοιτάς που εμείς ως σχετικοί γνωρίζουμε οτι μοιράζονται κοινή πλατφόρμα, ταμπλό κτλ και έχουν λίγες διαφορές (στήσιμο, ανάρτηση, ηλεκτρονικά βοηθήματα, πλαστικά). Ο μέσος καταναλωτής το θεωρεί αντι-γκολφ και σχετικά premium μοντέλο το Άστρα ενώ τα σεβρολέ τα θεωρεί μπας κλας. Τες πα το ενδιαφέρον το δικό μου είναι βασικά φιλολογικό αφού έχω ήδη το σεντάν το 1.8 το κρουζ και δεν προβλέπεται με αυτή την κρίση να αλλάξω αυτοκίνητο για καμμιά δεκαετία. Ακόμη παλεύω να απαλαγώ απο το προηγούμενο μου ούτως ή άλλως.Καλησπερα,
νομιζω οτι κατι λεει το παρακατω video. -
Καλησπερα κ καλως σας βρηκα.
Απορω που τοσο καιρο δεν ειχα ψαξει στον γουγλη για κατι τετοιο,
Εχω το cruze απο 31-7-2009 με 7700χλμ γραμμενα στην φουλ εκδοση των 1600 πλην ηλιοροφης. Υπαρχει και διτροχο κ δευτερο μικρο οποτε τα χλμ που εχουν γινει, καταλαβαινετε γιατι δεν ειναι πολλα.
Διαβασα ολες τις σελλιδες με τα ποστ (προσπερασα τους διαξιφισμους ).
Ως οικογενειαρχης με δυο κουτσουβελα μπορω να πω οτι με ικανοποιει πληρως.
Το βλεπω κ το γουσταρω.
Μπαινω μεσα κ με αγκαλιαζει.
Βγαινω και το χαιδευω ακομα κ τωρα πηγαινοντας προς τα πισω μεχρι κ το πορτμπαγκαζ.
Οταν ταξιδευω με την οικογενεια μου το κοντερ μου θα φτασει μαξιμουμ 140-150 και αυτα στην εθνικη Κορινθου - Αθηνων.
Μονος μου εχω παει μεχρι 190 στον ιδιο δρομο κ αυτο μια φορα απο περιεργεια. Δεν γουσταρω τρελα γκαζια. Θελω να παω κ να ερθω αξιοπρεπως χωρις να νιωσει πολλα πολλα ο κω _ _ ς μου κ η μεση μου.
Αυτο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο κατ εμε ειναι εφικτο.Η μονη προσθηκη που του εκανα ηταν φιμε τζαμι της Λουμαρ νουμερο 2 γιατι το αμαξι ειναι σε ανθρακι χρωμα και ενα νουμερο παραπανω θα ηταν αντιαισθητικο κατ εμε. Σε λευκο ανετα πιστευω πως παιρνει το νουμερο 3.
Το πηρα απο Πατρα. Τα παιδια φαινονταν πολυ καλα στις πρωτες επαφες. Εκανα την πρωτη αλλαγη λαδιων κανονικα (100 γιουρα), ολα κομπλε.
Καποια στιγμη κατα Φεβρουαριο αν θυμαμαι καλα, με πηραν τηλεφωνο για αναβαθμιση της παροχης ρευματος. Πηγα εκει και μου ειπαν πως το αμαξι ειναι ρυθμισμενο οταν πεσει η μπαταρια σε καποια αμπερ να σβηνουν καποια περιφαρειακα που απορροφουν ρευμα οπως ραδιοφωνο, πλαφονιερες κτλ δευτερευοντα. Αν, ξαναλεω αν, θυμαμαι καλα ειχαν αναφερει πως το επιπεδο των αμπερ ηταν ρυθμισμενο στα 3,6 και το αλλαξαν στα 3,4 νομιζω. Συνδεσαν το αμαξι με ενα λαπτοπ που συνδεθηκε με τα κεντρικα, επενεβηκαν στον εγκεφαλο και εκαναν την ρυθμιση. Ολα καλα.
Οταν εκλεισε χρονο το αμαξι με πηραν τηλεφωνο να ενημερωσουν πως το αμαξι χρειαζεται καρτα καυσαεριων χωρις να με υποχρεωσουν την βγαλω εκει. Μου ειπαν πως μπορω να παω οπου θελω. Τες πα πηγα εκει κ ολα καλα.Εντωμεταξυ το τιμονι στην πανω μερια, το δερμα ειχε αρχισει να ξεφλουδιζει. Φανταστειτε το σημειο ξεφλουδισματος σαν 12 ακριβως αν ηταν ρολοι. Περασα λοιπον απο το συνεργειο πριν απο καμια δεκαρια μερες κ ου ειπαν πως ειναι μεσα στην εγγυηση κ χωρις καθολου > παραγγειλαν αμεσως εκεινη την μερα νεο τιμονι κ τωρα περιμενω ποτε θα ερθει να παω να μου το αλλαξουν. Ολα καλα λοιπον.
Οι εμπειριες μου λοιπον μεχρι τωρα ειναι πως ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟλα καλα. Μακαρι να συνεχισω ετσι.
Τωρα εχω αρχισει να κοιταω και σε Ebay για διαφορα καλουδια που ισως θα μπορουσα να βαλω. Εχω βαλει ηδη ενα σκαφακι στον χωρο αποσκευων που πιανει απο ακρη σε ακρη, μπαινει κ βγαινει ανετα για να το καθαριζω κ να το τιναζω και ειναι παντα καθαρο.
Αυτα συνcruzιτες
Ευχομαι σε ολους cruze και μη, καλα, απροβληματιστα και χωρις απροοπτα χιλιομετρα
-
Καλως ηρθες στην παρεα μας φιλε loylas.
Τελικα αυτο το αυτοκινητο εχει τρελανει κοσμο.. -
Ο χρήστης loylas έγραψε:
Εχω βαλει ηδη ενα σκαφακι στον χωρο αποσκευων που πιανει απο ακρη σε ακρη, μπαινει κ βγαινει ανετα για να το καθαριζω κ να το τιναζω και ειναι παντα καθαρο.
Αυτο με ενδιαφερει κ εμενα!
Που μπορω να το βρω? Το εχει η CHEVROLET ή απο το net? -
Παίδες, ξέρει κανείς οι εκδόσεις AT τι αυτόματο κιβώτιο φοράνε; Πλήρως αυτόματο; Δηλαδή με θέσεις P-R-N-D;
-
Επειδή έχω αυτόματο , στο συστήνω ανεπιφύλακτα. Το αυτόματο του είναι 6τάχυτο ενώ το χειροκίνητο 5τάχυτο. Αλλάζει τη συμπεριφορά του ανάλογα του πως πατάς το γκάζι (με λίγο γκάζι κάνει αλλάγές συχνά μέχρι τις 2-2500 χλ στροφές για οικονομία καυσίμου με πολύ γκάζι κρατάει τη ταχύτητα μέσα μέχρι μεσαίες ψηλές στροφές στο κικντάουν μπορεί να πάει και μέχρι τα κόκκινα αν χρειαστεί). Επίσης έχει δυνατότητα χειροκίνητων αλλάγων (σειριακά πάνω κάτω όλες οι ταχύτητες). Έχει τα συνήθη PNRD και είναι ναι κλασσικό αυτόματο, ούτε αργό αυτοματοποιημένο χειροκίνητο όπως του σμαρτ, ούτε αστραπιαίο διπλού συμπλέκτη όπως το DSG,PDK. Πάντως δεν κάνει αργές αλλαγές συγκρίνοντας με τη λιμουζίνα του πατέρα μου που έχει tiptronic by porsche (το αμάξι δεν είναι πόρσε, το κιβώτιο είναι) έχουν παρόμοια ταχύτητα αλλαγών απλώς εκείνο έχει και ειδικά προγράμματα για χιόνι πάγο και για σπορ οδήγηση. Το κρουζάκι μας δεν έχει μεν τέτοια κουμπάκια αλλά απο οτι βλέπω από τη συμπεριφορά του έχει διάφορα προφίλ χρήσης ανάλογα με το τι λαμβάνει από το γκάζι και τους αισθητήρες του ABS/ESP μάλλον (σπάνια λχ έχει κατεβάσει σε γλύστριμα για να βοηθήσει σε φρενάρισμα αλλά δεν ξέρω μήπως ήταν τυχαίο). Και μόνο για τις 6 ταχύτητες την άνεση και την οικονομία καυσίμου σε σχέση με το χειροκίνητο σε πραγματικές συνθήκες εγώ στο προτείνω. Εγώ με 1.8 κινητήρα αυτόματο έχω κατανάλωση μέση περί τα 9.5 εντός Αθήνας και γύρω στα 8.5-8.8 στην Εθνική. Εδώ διαβάζω χειροκίνητα 1.6 με μεγαλύτερες καταναλώσεις, σίγουρα παίζει και το βαρύ πόδι αλλά εγώ ξέρω οτι αλλαγές στις 1500 και στις 2000 με συνεχή ανεβοκατεβάσματα που κάνει λχ το αυτόματο δεν θα τα έκανα με το χέρι απο βαρεμάρα.
-
Καλησπέρα σας, μια διευκρύνηση: το cruze έχω την εντυπωση πως φοράει κλασσικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Αυτού του τύπου τα αυτόματα καίνε περισσότερο απο τα χειροκίνητα, σε αντίθεση με τα διπλού συμπλέκτη τα οποία είναι πράγματι οικονομικότερα!
-
Προτιμώ το κλασσικό πλήρως αυτόματο κιβώτιο, και χαίρομαι που μαθαίνω ότι και το εν λόγω αυτοκίνητο φοράει τέτοιο! Έχουμε στην οικογένεια αυτοκίνητο GM (Opel Corsa) με P-R-N-D-1-2-3 τετρατάχυτο αυτόματο και είμαι ευχαριστημένος!
-
Ξέρει κανείς εάν μπορεί να μπει (ως custom παραγγελία) cruse-control στο 1.6 LS A/T ?
-
Ο χρήστης glko έγραψε:
Εχω βαλει ηδη ενα σκαφακι στον χωρο αποσκευων που πιανει απο ακρη σε ακρη, μπαινει κ βγαινει ανετα για να το καθαριζω κ να το τιναζω και ειναι παντα καθαρο.
Αυτο με ενδιαφερει κ εμενα!
Που μπορω να το βρω? Το εχει η CHEVROLET ή απο το net?To πηρα απο καταστημα με αξεσουαρ στην Πατρα στις αρχες. Αν θυμαμαι καλα περι τα 65 γιουρα.
Στο νετ πλεον υπαρχουν και πιο φθηνα.
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Ξέρει κανείς εάν μπορεί να μπει (ως custom παραγγελία) cruse-control στο 1.6 LS A/T ?Εγω εχω το manual και ειχα ρωτησει αν μπορει να μπει.
Μου ειπαν οχι αλλα θα το δουμε!
Δεν ξαναασχοληθηκα γιατι τις επεμβασεις δεν τις εμπιστευομαι.
Παντως να μην σου κοβω τα φτερα. Ρωτα στην αντιπροσωπεια αν ξερουν και αυτοι! -
Ο χρήστης glko έγραψε:
Ξέρει κανείς εάν μπορεί να μπει (ως custom παραγγελία) cruse-control στο 1.6 LS A/T ?
Εγω εχω το manual και ειχα ρωτησει αν μπορει να μπει.
Μου ειπαν οχι αλλα θα το δουμε!
Δεν ξαναασχοληθηκα γιατι τις επεμβασεις δεν τις εμπιστευομαι.
Παντως να μην σου κοβω τα φτερα. Ρωτα στην αντιπροσωπεια αν ξερουν και αυτοι!Ναι θα το ρωτήσω. Βασικά με ενδιαφέρει εάν μπορεί να έρθει εργοστασιακά έτσι, με παραγγελία. Αν και χλωμό το βλέπω!
-
Εγω που ρωτησα στο δικο μου συνεργειο μου ειπε πως μεσα στο τιμονι υπαρχει ενα δαχτυλιδι που εκει ειναι η ενωση των επαφων χειριστηρίων τιμονιου με τα διαφορα συστηματα.
Θα ρωτουσε λοιπον αν πανω στο δαχτυλιδι αυτο υπαρχει επαφη για το cruze control στα 1600αρια. Αν υπαρχει ειναι ευκολο να γινει. Αν δεν υπαρχει πρεπει να αλλαχτει αυτο το δαχτυλιδι με αλλο κ πως παει ψηλα.
Ρωτηστε κ εσεις ομως να διασταυρωσουμε απαντησεις
-
Εμένα παίδες με ενδιαφέρει (και αυτό θα ρωτήσω) εάν μπορεί να έρθει με παραγγελία έτσι (1.6 + cruse control) από το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ και όχι να μου το περάσουν εδώ στην αντιπροσωπεία!
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλησπέρα σας, μια διευκρύνηση: το cruze έχω την εντυπωση πως φοράει κλασσικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Αυτού του τύπου τα αυτόματα καίνε περισσότερο απο τα χειροκίνητα, σε αντίθεση με τα διπλού συμπλέκτη τα οποία είναι πράγματι οικονομικότερα!Όντως τέτοιο είναι και στις τυποποιημένες μετρήσεις καίει παραπάνω αλλά θεωρώ οτι με το τρόπο που κάνει αλλαγές και επειδή έχει μια σχέση παραπάνω από το χειροκίνητο που φοράει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες θα καίει λιγότερο στην πλειονότητα των περιπτώσεων.
Chevrolet Cruze