Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργο πρόβλημα σε πίνακα οργάνων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περίεργο πρόβλημα σε πίνακα οργάνων
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    40
    2523
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dodger last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Φίλος το πρωί μου είπε ότι έκαψε τη μηχανή του XTrail του. Πως; Είχε χαλάσει το καντράν, δεν έδειχνε τίποτα και έχανε λάδια. Λαμπάκι δεν άναψε και.... τσαφ....

      Λαμπακι δεν θα αναβε ουτως ή αλλως σε πορεια,μονο οταν θα εβαζε μπροστα την μηχανη .Οταν λες εχανε λαδια εννοεις ετρεχαν εκτος μηχανης;Δεν τα μυρισε/ειδε;Αν τα εκαιγε η μηχανη δεν ειχε ανοιξει ποτε το καπο να τα ελενξει;

      Προφανώς δε τα έλεγχε, ενώ απ'όσο μου είπε, γνώριζε ότι έκαιγε λάδια το μοτέρ. Τι να πω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • A
        antonis-team last edited by

        «Προφανώς δε τα έλεγχε, ενώ απ'όσο μου είπε, γνώριζε ότι έκαιγε λάδια το μοτέρ. Τι να πω..........»
        ……..ότι η μ@λ@κια, δεν πάει στα βουνά!!!!!!!........ A.

        1 Reply Last reply Reply Quote 12
        • K
          kotetsi last edited by

          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
          η μ@λ@κια, δεν πάει στα βουνά!!!!!!!........ A.

          Πώς δεν πάει! Γνωστός μου κατάφερε να κολλήσει Discovery στα χιόνια στον Όλυμπο και τον τραβούσε Niva για να τον ξεκολλήσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • D
            dodger last edited by

            Καλά, τις δυνατότητες που έχει το Niva δεν τις έχει κανένα τζιπ

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • C
              christos-lappas last edited by

              Καλά, δεν είναι και κανένα μεγάλο κατόρθωμα να κολλήσεις μεγάλο και βαρύ τζιπ στα χιόνια, αν δεν φοράει χιονολάστιχα. Το βλέπουμε συνέχεια.

              Ειλικρινά πάντως απορώ με όσους έχουν θεοποιήσει το Niva. Έχει πολύ μικρότερες δυνατότητες δυνατότητες από ένα Defender για παράδειγμα και τραγική ποιότητα συναρμογής και κύλισης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 13
              • D
                drosxo last edited by

                Για τα λεφτα του εννοειται... (Αν και παλι ειναι χαλια )

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                  Καλά, δεν είναι και κανένα μεγάλο κατόρθωμα να κολλήσεις μεγάλο και βαρύ τζιπ στα χιόνια, αν δεν φοράει χιονολάστιχα. Το βλέπουμε συνέχεια.

                  Ειλικρινά πάντως απορώ με όσους έχουν θεοποιήσει το Niva. Έχει πολύ μικρότερες δυνατότητες δυνατότητες από ένα Defender για παράδειγμα και τραγική ποιότητα συναρμογής και κύλισης.


                  Καλέ μου ΧΡΗΣΤΟ καλό σου απόγευμα. Τα μεγάλα 4Χ4 που κυκλοφορούν, είναι για την πλατεία Κολωνακίου, και τους ‘αγρότες’ την ευρύτερης περιοχής!!!...
                  Συνήθως τα λάστιχα που φοράνε δεν έχουν έμφαση στο MS, μα στην έλλειψη θορύβου. Τώρα η λεπτεπίλεπτη υπάρξει δεν τα αλλάζει λόγω μούρης μα και ασχετοσύνης.
                  Δεύτερον!!!....πούλησα το Niva μου, και πήρα άλλο 4Χ4.
                  Το Νiva το βάστηξα 20 χρόνια και 250000, και ‘άνοιξε’ πολλές ειδικές διαδρομές με λάσπη και πέτρες. Και σίγουρα όλο το χειμώνα στα χιόνια. Παράλληλα σε αυτήν την χρονική περίοδο, μου έδιναν και άλλες μάρκες 4Χ4, για να πιγενω σε αγώνες για ανάγκες της οργάνωσης.
                  Κανένα δεν είχε την αξιοπιστία στον δρόμο του Ρώσου.
                  Στα χιόνια ΠΟΤΕ δεν έβαλα αλυσίδες και ποτέ δεν αγόρασα!!!. Βεβαίως τα λάστιχα που φορούσα πάντοτε ήταν MS RADIAL. Το εκμεταλλεύτηκα πάρα πολύ. Δεν είχα κανένα ατύχημα. Αν έπαιρνα χρήματα για αυτούς που ξεκόλλαγα από άμμους λάσπες και χιόνια, θα μου ερχότανε δωρεάν το καινούργιο!. το πούλησα διότι θα το πλήρωνα άλλη μια φορά σε 5 χρόνια, στα τρωκτικά της εξουσίας.
                  Ήταν το τιμόνι του βαρύ, και μεγάλωσα!. Δεν ήταν άνετο μέσα, και τα κόκαλα μου……!. Έκανε θόρυβο, και ήθελα επί τέλους να ακούω μουσική, όχι σαν Αλβανός…!. Έκαιγε μετά τα 100 χιλιόμετρα, σαν ρουφήχτρα. Μα ήταν παράδοξα μαλακό για 4Χ4, πήγαινε εκεί που το έβαζες, μέχρι 160 χιλιόμετρα, δεν έτρεχε περισσότερο. Τα βοηθητικά του ήταν τα πιο αργά της αγοράς, μα και τα πιο δυνατά αυτής. Ήταν ένα συνεχώς 4Χ4 ένα συνεχές τετρακίνητο αυτοκίνητο, αξιόπιστο και υπάκουο, το πρώτο 4Χ4 συνεχούς εμπλοκής στην αγορά, 1979!!. Εκτός από λάστιχα και φρένα, και τα πράγματα του τακτικού service, δεν άλλαξα τίποτα. Προσέθεσα μόνον ένα δεύτερο βεντιλατέρ, ένα μεγαλύτερο αλτερνεητορ για τα βίτσια μου, και τα σίδερα της μάνας του, καθώς και ένα αμορτισέρ στο μεσαίο διαφορικό, για να μην σπαράζει!!. Ήταν πολύ ‘ακριβότερο’ από την αξία κτίσεις του!!.
                  Καλό απόγευμα.
                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    up!

                    Το τελευταιο διαστημα ο πινακας οργανων σβυνει εντελως, κυριως οταν βαζω μπρος το πρωι. Αργοτερα επανερχεται πληρως, μεχρι το επομενο πρωι ή εαν ακολουθησει ακινησια για καποιες ωρες.

                    Μπαταρια και δυναμο ελεγθηκαν και ειναι οκ. Ψεκασα τις επαφες του καντραν με σπρει επαφων και για περιπου 2βδομαδες ηταν οκ.

                    Αρχισε να το ξανακανει συχνα (καθε φορα που εβαζα μπρος), εντονοτερα τις ημερες που ειχε πολυ κρυο

                    Τις τελευταιες 2 ημερες δεν το εκανε.

                    Να ψαξω ενα μεταχειρισμενο καντραν?

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Αρχικα, τσεκαρε τη φυσα του καντραν, ριξε και λιγο σπρει επαφων για καλο και για κακο.


                    Εάν ήταν η φύσα, δεν θα έσβηναν όλα. Καλό πάντα το σπρέι.
                    Εγώ θα έψαχνα και το φις του σώματος του καντράν.
                    ΑΝΤΩΝΗΣ.

                    Αυτο το φις που βρισκεται?
                    Η γειωση του καντραν που ειναι?
                    Υπαρχει περιπτωση να δημιουργει το καντραν διαρροη ρευματος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • U
                      umaga last edited by

                      Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                      Καλά, τις δυνατότητες που έχει το Niva δεν τις έχει κανένα τζιπ

                      πολυ σωστα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                        up!

                        Το τελευταιο διαστημα ο πινακας οργανων σβυνει εντελως, κυριως οταν βαζω μπρος το πρωι. Αργοτερα επανερχεται πληρως, μεχρι το επομενο πρωι ή εαν ακολουθησει ακινησια για καποιες ωρες.

                        Μπαταρια και δυναμο ελεγθηκαν και ειναι οκ. Ψεκασα τις επαφες του καντραν με σπρει επαφων και για περιπου 2βδομαδες ηταν οκ.

                        Αρχισε να το ξανακανει συχνα (καθε φορα που εβαζα μπρος), εντονοτερα τις ημερες που ειχε πολυ κρυο

                        Τις τελευταιες 2 ημερες δεν το εκανε.

                        Να ψαξω ενα μεταχειρισμενο καντραν?

                        Αρχικα, τσεκαρε τη φυσα του καντραν, ριξε και λιγο σπρει επαφων για καλο και για κακο.


                        Εάν ήταν η φύσα, δεν θα έσβηναν όλα. Καλό πάντα το σπρέι.
                        Εγώ θα έψαχνα και το φις του σώματος του καντράν.
                        ΑΝΤΩΝΗΣ.

                        Αυτο το φις που βρισκεται?
                        Η γειωση του καντραν που ειναι?
                        Υπαρχει περιπτωση να δημιουργει το καντραν διαρροη ρευματος?


                        Ένα καντράν μπορεί να έχει ανεξάρτητο καλώδιο σώματος, που να καταλήγει σε κος βιδωμένο στο σασί.
                        Μπορεί όμως, και κάποια βίδα του, που βιδώνει στο σασί, να δίνει σώμα. Σε αυτές της περιπτώσεις, η τρύπα που περνάει η βίδα, είναι εσωτερικά καλλημένη με χαλκό. Σε αυτές της βίδες όταν της σφίγγουμε δεν βάζουμε loctite, για να μην τους χαλάμε την αγωγιμότητα, και προκαλούμε σπινθηρισμούς και τοπικές υπερθερμάνσεις. Για τον λόγω αυτόν, σπανίως λασκάρουν.
                        Δεν πετάμε το καντράν εάν προηγουμένως δεν εντοπίσουμε την βλάβη.
                        Υπάρχει και περίπτωση τμήμα του τυπωμένου κυκλώματος του καντράν, να έχει υποστεί ζημία. Εκεί εύκολα κολλάμε μια γέφυρα με άλλο καλώδιο.
                        Όλα αυτά με την προϋπόθεση, ότι μπορείς να πάρεις αγκαλιά το καντράν χωρίς να το χαλάσεις!!!...
                        ΑΝΤΩΝΗΣ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Σημερα αγορασα ενα μεταχειρισμενο καντραν με 33000χλμ και δουλεψε κανονικα. Παρατηρησα πως εχει 2πλασια φωτεινοτητα και δεν τρεμοπαιζει αναλογα με το γκαζι οπως συνεβαινε με το παλιο, που απο οσο καταλαβαινω ειχε γενικο προβλημα στα ρευματα του...

                          Το θεμα ειναι οτι πρεπει να βρω τροπο να αυξησω τα χλμ γιατι κανονικα εχω 115000χλμ και το καντραν γραφει 33000χλμ.
                          Καμμια προταση? Ποσο θα στοιχισει κατι τετοιο?

                          (εκτος αν βαλω αγγελια του στυλ 'πωλειται φιατ πουντο μοντ2001 με μονο 33000χλμ, 4ο αμαξι γυναικας γιατρου που κυκλοφορουσε μονο ηλιολουστες Τριτες' κτλ )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                            Σημερα αγορασα ενα μεταχειρισμενο καντραν με 33000χλμ και δουλεψε κανονικα. Παρατηρησα πως εχει 2πλασια φωτεινοτητα και δεν τρεμοπαιζει αναλογα με το γκαζι οπως συνεβαινε με το παλιο, που απο οσο καταλαβαινω ειχε γενικο προβλημα στα ρευματα του...

                            Το θεμα ειναι οτι πρεπει να βρω τροπο να αυξησω τα χλμ γιατι κανονικα εχω 115000χλμ και το καντραν γραφει 33000χλμ.
                            Καμμια προταση? Ποσο θα στοιχισει κατι τετοιο?

                            (εκτος αν βαλω αγγελια του στυλ 'πωλειται φιατ πουντο μοντ2001 με μονο 33000χλμ, 4ο αμαξι γυναικας γιατρου που κυκλοφορουσε μονο ηλιολουστες Τριτες' κτλ )

                            Στο δικο σου μαλλον οι ψυχρες κολλησεις ειχαν ξεκολλησει ή λεπτυνει .

                            Σε φιατ με το τεστερ δεν μπορουν να το ρυθμισουν;Και φυσικα εκεινοι που τα κατεβαζουν θα μπορουν και να το ανεβασουν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              Σε φιατ με το τεστερ δεν μπορουν να το ρυθμισουν;Και φυσικα εκεινοι που τα κατεβαζουν θα μπορουν και να το ανεβασουν

                              Η Fiat σιγουρα θα μπορει να επεμβει αλλα φοβαμαι την τιμη...
                              Πως λεγονται οι εταιριες που αναλαμβανουν τετοιες εργασιες ωστε να ψαξω καμμια στη Θεσσαλονικη?
                              Πχ αυτοι που ασχολουνται με ταχογραφους κτλ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 12
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                Σε φιατ με το τεστερ δεν μπορουν να το ρυθμισουν;Και φυσικα εκεινοι που τα κατεβαζουν θα μπορουν και να το ανεβασουν

                                Η Fiat σιγουρα θα μπορει να επεμβει αλλα φοβαμαι την τιμη...
                                Πως λεγονται οι εταιριες που αναλαμβανουν τετοιες εργασιες ωστε να ψαξω καμμια στη Θεσσαλονικη?
                                Πχ αυτοι που ασχολουνται με ταχογραφους κτλ?

                                Αυτοι ξερουν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                  Σε φιατ με το τεστερ δεν μπορουν να το ρυθμισουν;Και φυσικα εκεινοι που τα κατεβαζουν θα μπορουν και να το ανεβασουν

                                  Η Fiat σιγουρα θα μπορει να επεμβει αλλα φοβαμαι την τιμη...
                                  Πως λεγονται οι εταιριες που αναλαμβανουν τετοιες εργασιες ωστε να ψαξω καμμια στη Θεσσαλονικη?
                                  Πχ αυτοι που ασχολουνται με ταχογραφους κτλ?


                                  Στα αυτοκίνητα μετά το 2002, τα ολικά χιλιόμετρα τα ‘κρατά’ ο εγκέφαλος. Όταν λοιπόν με το τεστερ, ζητήσεις επαναπρογραμματισμό καντράν, σε δέκατα του δευτερολέπτου, θα διαβάσεις της μέχρι τουδε μετρήσεις!!.
                                  Φέρνουν πελάτες μου αυτοκίνητα ‘ευκαιρία’, 8 ετών πχ με 40000. και μου λένε service. Δεν έχουν βιβλιαράκι…..και με ζώνουν τα φίδια. Βάζω το τεστερ και αρχίζει το κλάμα……
                                  Εάν δεν έχεις τέτοιο προγραμματισμό, και μένεις Αθήνα, υπάρχει ένας που με 20ε σου βάζει όσα χιλιόμετρα θέλεις. Είναι αλήθεια ότι δεν τον ‘πάω’ διότι σβήνει χιλιόμετρα κυρίως, και το θεωρώ απάτη.
                                  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
                                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Σημερα εκανα μερικα τηλεφωνα σχετικα με το θεμα του καντραν:

                                    Σε επισημη αντιπροσωπεια μου ζητησαν 27€, σε αλλη αντιπροσωπεια μου ειπαν πως δεν γινετε τετοια ρυθμιση ( ), αλλος μου ζητησε 50€ ( ), ενω καποιος μου ειπε 'δεν ξερω. φερτο απο εδω και βλεπουμε' ( )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • A
                                      axel12p last edited by

                                      Το δικό μου το ξαναεμφάνισε το πρόβλημα ένα πρωί -έσβησαν όλα τα όργανα και επανήλθαν- αλλά από τότε τίποτα οπότε και εγώ δε το ψάχνω. Αν συνεχίσει βλέπουμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • S
                                        saxon_747 last edited by

                                        Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                        Το δικό μου το ξαναεμφάνισε το πρόβλημα ένα πρωί -έσβησαν όλα τα όργανα και επανήλθαν- αλλά από τότε τίποτα οπότε και εγώ δε το ψάχνω. Αν συνεχίσει βλέπουμε...

                                        Ε, δε θα βλεπεις για πολυ...
                                        Αλλα μπορεις να βρεις ολοκληρο καντραν με 40-50€

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                          Το δικό μου το ξαναεμφάνισε το πρόβλημα ένα πρωί -έσβησαν όλα τα όργανα και επανήλθαν- αλλά από τότε τίποτα οπότε και εγώ δε το ψάχνω. Αν συνεχίσει βλέπουμε...

                                          Ε, δε θα βλεπεις για πολυ...
                                          Αλλα μπορεις να βρεις ολοκληρο καντραν με 40-50€


                                          ….μάλιστα να φροντίσει να έχει και τα χιλιόμετρα που έχει κάνει ο ίδιος!!!………
                                          ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
                                          ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                                            Σημερα εκανα μερικα τηλεφωνα σχετικα με το θεμα του καντραν:

                                            Σε επισημη αντιπροσωπεια μου ζητησαν 27€, σε αλλη αντιπροσωπεια μου ειπαν πως δεν γινετε τετοια ρυθμιση ( ), αλλος μου ζητησε 50€ ( ), ενω καποιος μου ειπε 'δεν ξερω. φερτο απο εδω και βλεπουμε' ( )

                                            Χθες εγινε η ρυθμιση στον Σφακιανακη.
                                            Η μοναδικη αντιπροσωπεια απο τις 3 στη Θεσσαλονικη που ηξερε τη διαδικασια
                                            Σε 10' εγινε proxy alignment μεσω της obd, κοστος 27€ οπως ακριβως με ειχαν ενημερωσει τηλεφωνικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • S
                                              sakists @saxon_747 last edited by

                                              Καλησπερα πες μας που σε παρακαλω

                                              saxon_747':13mbavud wrote:

                                              Σημερα εκανα μερικα τηλεφωνα σχετικα με το θεμα του καντραν:
                                              Σε επισημη αντιπροσωπεια μου ζητησαν 27€, σε αλλη αντιπροσωπεια μου ειπαν πως δεν γινετε τετοια ρυθμιση ( ), αλλος μου ζητησε 50€ ( ), ενω καποιος μου ειπε 'δεν ξερω. φερτο απο εδω και βλεπουμε' ( )

                                              Χθες εγινε η ρυθμιση στον Σφακιανακη.
                                              Η μοναδικη αντιπροσωπεια απο τις 3 στη Θεσσαλονικη που ηξερε τη διαδικασια
                                              Σε 10' εγινε proxy alignment μεσω της obd, κοστος 27€ οπως ακριβως με ειχαν ενημερωσει τηλεφωνικα.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 2 / 2
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr