-
Το πλαστικο
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Οταν το σπρωχνεις και παει μεσα σημαινει οτι ειναι καλο?Aνάλογα τον ...'φούρνο'!
Μπορεί να είναι φρέσκο , ζουμερό...
Από την άλλη , το να σπρώχνεις και να μην μπαίνει ..μπορεί να σημαίνει αχρηστία ή περιορισμένη διάθεση. -
απ οτι φαινεται μερικοι το προτιμουν μαλακο
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Και οπου δεν μπορουσαν να στησουν σωστα ενα μοντελο (βλεπε περιπτωση στα τελη της δεκαετιας του 90, η Merc A class) το πνιγαν στα ηλεκτρονικα, ωτσι ωστε να γινει ασφαλεστερο στο δρομο....Παρεπιπτοντως οδηγω της κοπελιας μου την Α και καταλαβαινω την γερμανικη εκδοχη της εννοιας ασφαλειας στο δρομο.την Α class τη θεωρεις γενικα αυτοκινητο ? ειναι απλα κατι καλυτερο απο smart , ειδικα η παλια
οσο για τα ηλεκτρονικα θα σου θυμισω 2-3 πραγματα
147 gta εδω και πααααρα πολλα χρονια, οταν τα γερμανικα ηλεκτρονικα εκλειναν (πολλα απο τα οποια ακομα κλεινουν.. ) , συγχρονα fiat , συγχρονες αλφα
ποιος λοιπον πλακωνει το αυτοκινητο του με ηλεκτρονικα?αυτο ειναι ιταλο-γαλλικη μοδα και στη τελικη δεν υπαρχει ουτε ενα ιταλικο με απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα αυτη τη στιγμη, γερμανικα ομως υπαρχουν ακομα ευτυχως πολλα
αρα ακυρη η κακια σου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο ειναι ιταλο-γαλλικη μοδα και στη τελικη δεν υπαρχει ουτε ενα ιταλικο με απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα αυτη τη στιγμη, γερμανικα υπαρχουν ακομα ευτυχως πολλα
-
Σημερα πηγα και ειδα με εναν φιλο μου την Giulietta
Με εντυπωσιασαν οι πισω χωροι της
Μετα μπροστα που εκατσα μπορω να πω ηταν πολυ ανετα. Η ποιοτητα πλαστικων (μετα απο τοσα που διαβασα εδω μεσα) εμενα μου φανηκε πολυ καλη. Λιγο οι διακοπτες αεροπορικου τυπου μου φανηκαν περιεργοι αλλα κατα τα αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι μια χαρα
Α και αν ειχε καμια οθονη μεγαλυτερη για το ηχοσυστημα δεν θα με χαλαγε
Η εκδοση που ειδα ηταν η κορυφαια με τα 170 αλογα και πωλουνταν για 21.700 €
Αρκετα καλη τιμη γι'αυτα που παιρνει καποιος
Πορτ παγκαζ δεν μπορεσα να δω γιατι το ειχαν κλειστο και χωρις ρευμα (ο πωλητης παντως προθυμοποιηθηκε να μου το ανοιξει)
Περιμενω τωρα να δω ποτε θα φερουν αμαξι για test drive (δεν ειχαν)
Με αυτα που ειδα παντως ανετα θα την αγοραζα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Και οπου δεν μπορουσαν να στησουν σωστα ενα μοντελο (βλεπε περιπτωση στα τελη της δεκαετιας του 90, η Merc A class) το πνιγαν στα ηλεκτρονικα, ωτσι ωστε να γινει ασφαλεστερο στο δρομο....Παρεπιπτοντως οδηγω της κοπελιας μου την Α και καταλαβαινω την γερμανικη εκδοχη της εννοιας ασφαλειας στο δρομο.
την Α class τη θεωρεις γενικα αυτοκινητο ? ειναι απλα κατι καλυτερο απο smart , ειδικα η παλια
οσο για τα ηλεκτρονικα θα σου θυμισω 2-3 πραγματα
147 gta εδω και πααααρα πολλα χρονια, οταν τα γερμανικα ηλεκτρονικα εκλειναν (πολλα απο τα οποια ακομα κλεινουν.. ) , συγχρονα fiat , συγχρονες αλφα
ποιος λοιπον πλακωνει το αυτοκινητο του με ηλεκτρονικα?αυτο ειναι ιταλο-γαλλικη μοδα και στη τελικη δεν υπαρχει ουτε ενα ιταλικο με απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα αυτη τη στιγμη, γερμανικα ομως υπαρχουν ακομα ευτυχως πολλα
αρα ακυρη η κακια σου
δεν ειναι καθολου κακια!
Αυτη η μοδα ηλθε εξ γερμανιας....
Θυμιζω οι πρωτες 156 ηταν καλοστημενες χωρις ηλεκτρονικα, μετα στο facelift επειδη ο τυπος την κατεκρινε λογω γερμανικου ανταγωνισμου (υστερουσαν σε στησιμο-υπερτερουσαν σε ηλεκτρονικα γκατζετ-ευκολη φθηνη προσεγγιση του ορου ασφαλεια) βγηκε η 156II, ωστε να ειναι εμπορικη.
Απο τοτε πλεον εγινε θεσμος και κομματι του συγχρονου μαρκετινγκ που επεβαλαν οι γερμανοι στην αγορα και στην συνειδηση των αγοραστων, οπου επιβαλλεται ενα συγχρονο μοντελο να ειναι εφοδιασμενο με ενα σκασμο ηλεκτρονικων.
Στις νεες γενιες αυτοκινητων ειτε γερμανικα, ειτε γαλλικα, ειτε ιταλικα σε αλλα μοντελα ειναι δυνατον να τα θεσεις εκτος λειτουργιας και σε αλλα οχι.
Θα επρεπε να ξερεις οτι πχ στην 159 καθως και σε αλλα νεα ιταλικα ειναι δυνατον να τα θεσεις οff και να λειτουργει το αυτοκινητο με την δυνατοτητα του ηλεκτρονικου μπλοκε διαφορικου (fiat,abarth,alfa). To τελευταιο συμφωνα με τα τεστ του τυπου χαρακτηριστηκε το καλυτερο αυτη στιγμη ηλ. μπλοκε που πλησιαζει την λειτουργια του κανονικου δισκατου μπλοκε!
Και στην τελικη (αν και εγω ειμαι αντιθετος ) οι περισσοτεροι θεωρουν απαραιτητο το σκασμο των ηλεκτρονικων στον βασικο εξοπλισμο. -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Σημερα πηγα και ειδα με εναν φιλο μου την Giulietta
Με εντυπωσιασαν οι πισω χωροι της
Μετα μπροστα που εκατσα μπορω να πω ηταν πολυ ανετα. Η ποιοτητα πλαστικων (μετα απο τοσα που διαβασα εδω μεσα) εμενα μου φανηκε πολυ καλη. Λιγο οι διακοπτες αεροπορικου τυπου μου φανηκαν περιεργοι αλλα κατα τα αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι μια χαρα
Α και αν ειχε καμια οθονη μεγαλυτερη για το ηχοσυστημα δεν θα με χαλαγε
Η εκδοση που ειδα ηταν η κορυφαια με τα 170 αλογα και πωλουνταν για 21.700 €
Αρκετα καλη τιμη γι'αυτα που παιρνει καποιος
Πορτ παγκαζ δεν μπορεσα να δω γιατι το ειχαν κλειστο και χωρις ρευμα (ο πωλητης παντως προθυμοποιηθηκε να μου το ανοιξει)
Περιμενω τωρα να δω ποτε θα φερουν αμαξι για test drive (δεν ειχαν)
Με αυτα που ειδα παντως ανετα θα την αγοραζαμη βιαστεις, να δεις και το Renault Fluence πριν αποφασισεις
-
Οχι ρε το Fluence! Και το Astra θα ηταν μια καλη ιδεα
-
Στις Alfa δεν απενεργοποιουνται ή απενεργοποιούνται εν μέρη γιατί ουτως ή άλλως είναι τα λιγότερο παρεμβατικά και ενεργοποιουνται σε πολύ ακραίες περιπτώσεις. Οχι σαν κάτι αλλα που μπαίνουν με το παραμικρό λόγω αισχρής ανάρτησης/πλάισιο , εξου και η δυνατότητα να απενεργοποιηθουν γιατους εμπειρους ή ριψοκίνδυνους....
-
Μην ξεχάσει το Golf που έχει μαλακά πλαστικά στις πόρτες και είναι και βλαχο-premium.
Η Giulietta τίποτα δεν λέει μπροστά του. -
Συγνωμη αλλα ολη την ωρα διαβαζω δυο λεξεις ( premium και Golf).
Τι ειναι αυτο το premium ; -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
απο οτι καταλαβαινω κατατασεις την G σε επιπεδο ενος μικρομεσαιου οπως πχ το kia ceed.
Για αυτο αναφερεσαι στο οτι δεν πρεπει να χαρακτηριζεται premioum και ουτε σε αυτη την τιμη (20000)!
Τοτε ποιο ειναι primium στην μικρομεσαια κατηγορια;
Και ποσο επρεπε να κοστολογειται η g; στα επιπεδα του ceed; 15000;
Εδω η bmw 1 για να την παρεις με τον εξοπλισμο που εχει η g αλλα χωρις τα υπολοιπα που αυτη εχει (νεο μοντελο,εμφανιση,ποιοτητα,ασφαλεια ενεργητικη-παθητικη, εφαρμοσμενη τεχνολογια, προηγμενος κινητηρας-χαμηλοι ρυποι-καταναλωση-υψηλες επιδοσεις για τα κυβικα της) αποχωριζεσαι απο τον τραπεζικο σου λογαριασμο πανω απο 30000!Αυτο που λεω ειναι πως η τζιουλιεττα ειναι μικρομεσαιο οπως και το σιιντ που ανεφερες εσυ, δεν ειναι ομως της ιδιας αξιας οπως καταλαβαινεις. Αν ειναι πριμιουμ η τζιουλιεττα, θα πρεπει να ειναι κ το γκολφ ετσι δεν ειναι??? Στις ιδιες τιμες προσφερονται. Για μενα δεν ειναι 'της σειρας' ειναι πιο προσεγμενα απο αλλα φθηνοτερα, οχι ομως κατι παραπανω. Τα volvo θεωρουνται semi-premium, οποτε νομιζω το εχεις καταλαβει οτι για κατι ακομα καλυτερο, ναι θα πρεπει να εκταμιευσεις τα 30Κ για μια 1er η A-class.
Δεν ειναι φθηνο το φλουενς, μην τρελαθουμε ρε παιδια!! Ουτε η τζιουλιεττα ειναι κατι το εξωπραγματικο ωστε να μας κανει χαρη που βρισκεται σ'αυτη την κατηγορια κ τιμη. Μικρομεσαιο οικογενειακο ειναι οπως κ να το κανουμε. Για το αν ειναι πριμιουμ δεν το συζητω, εσεις κοροιδευετε το 'πριμιουμ γκολφ' και καλα κανετε, μην πεφτετε ομως στο ιδιο τριπακι επειδη ειναι ωραια εμφανισιακα η G.
Και ναι μια χαρα σχεση μπορει να εχουν οσον αφορα τις επιλογες ενος ατομου ενα 1600αρι οικογενειακο σενταν των 115 ιππων, με ενα ιδιας κατηγοριας 1400αρι χατς των 120 ιππων.
ρωτα οσους πηραν τη G, αν κοιταξαν καθολου το F.
αυτο τα εξηγει ολα.Εγώ απάντησα πριν.Δεν συνεχίζω γιατί δεν θέλω να τσακωθώ για μαμακίες πάλι.
Οχι δε θα τσακωθουμε, θα απαντησω ομως. Λοιπον αυτοι που αρχικα αγορασαν τη G δεν ειδαν ουτε καν το ιδιο το αυτοκινητο!!! απο τον καταλογο το παρηγγειλαν. Περα απο αυτο, ο αγοραστης του συγκεκριμενου αυτοκινητου συμφωνουμε, δε θα εχει κοιταξει καθολου το φλουενς ισως να μην ξερει οτι υπαρχει. Σημαινει κατι αυτο??? Δε νομιζω, ακριβως γιατι υπαρχει κ η αλλη πλερα. Αυτος λοιπον που κοιταζει ενα οικογενειακο σενταν, μπορει να ζαχαρωνει κ τη τζιουλιεττα επειδη του αρεσει εστω κι αν κανει μια μικρη παραχωρηση στην ανεση των πισω η τα λιτρα του χωρου αποσκευων, κι ας δωσει κ κατι παραπανω. Δεν καταλαβαινω γιατι να θεωρειται αυτο παραλογο, εδω υπαρχουν οικογενειες που κυκλοφορουν με 3θυρα σουπερμινι...
-
Ρώτα τους διδασκάλους διότι εγώ άλλα ήξερα αλλά μου τα ξαναμαθαίνουν εδω μέσα.
Premium για εμένα:AUDI,BMW,Mercedεs,Alfa και κάτι άλλες εξοτικές τύπου Aston Martin που βαριέμαι να τις αναφέρω μία μία. -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
απο οτι καταλαβαινω κατατασεις την G σε επιπεδο ενος μικρομεσαιου οπως πχ το kia ceed.
Για αυτο αναφερεσαι στο οτι δεν πρεπει να χαρακτηριζεται premioum και ουτε σε αυτη την τιμη (20000)!
Τοτε ποιο ειναι primium στην μικρομεσαια κατηγορια;
Και ποσο επρεπε να κοστολογειται η g; στα επιπεδα του ceed; 15000;
Εδω η bmw 1 για να την παρεις με τον εξοπλισμο που εχει η g αλλα χωρις τα υπολοιπα που αυτη εχει (νεο μοντελο,εμφανιση,ποιοτητα,ασφαλεια ενεργητικη-παθητικη, εφαρμοσμενη τεχνολογια, προηγμενος κινητηρας-χαμηλοι ρυποι-καταναλωση-υψηλες επιδοσεις για τα κυβικα της) αποχωριζεσαι απο τον τραπεζικο σου λογαριασμο πανω απο 30000!Αυτο που λεω ειναι πως η τζιουλιεττα ειναι μικρομεσαιο οπως και το σιιντ που ανεφερες εσυ, δεν ειναι ομως της ιδιας αξιας οπως καταλαβαινεις. Αν ειναι πριμιουμ η τζιουλιεττα, θα πρεπει να ειναι κ το γκολφ ετσι δεν ειναι??? Στις ιδιες τιμες προσφερονται. Για μενα δεν ειναι 'της σειρας' ειναι πιο προσεγμενα απο αλλα φθηνοτερα, οχι ομως κατι παραπανω. Τα volvo θεωρουνται semi-premium, οποτε νομιζω το εχεις καταλαβει οτι για κατι ακομα καλυτερο, ναι θα πρεπει να εκταμιευσεις τα 30Κ για μια 1er η A-class.
Δεν ειναι φθηνο το φλουενς, μην τρελαθουμε ρε παιδια!! Ουτε η τζιουλιεττα ειναι κατι το εξωπραγματικο ωστε να μας κανει χαρη που βρισκεται σ'αυτη την κατηγορια κ τιμη. Μικρομεσαιο οικογενειακο ειναι οπως κ να το κανουμε. Για το αν ειναι πριμιουμ δεν το συζητω, εσεις κοροιδευετε το 'πριμιουμ γκολφ' και καλα κανετε, μην πεφτετε ομως στο ιδιο τριπακι επειδη ειναι ωραια εμφανισιακα η G.
Και ναι μια χαρα σχεση μπορει να εχουν οσον αφορα τις επιλογες ενος ατομου ενα 1600αρι οικογενειακο σενταν των 115 ιππων, με ενα ιδιας κατηγοριας 1400αρι χατς των 120 ιππων.
ρωτα οσους πηραν τη G, αν κοιταξαν καθολου το F.
αυτο τα εξηγει ολα.Εγώ απάντησα πριν.Δεν συνεχίζω γιατί δεν θέλω να τσακωθώ για μαμακίες πάλι.
Οχι δε θα τσακωθουμε, θα απαντησω ομως. Λοιπον αυτοι που αρχικα αγορασαν τη G δεν ειδαν ουτε καν το ιδιο το αυτοκινητο!!! απο τον καταλογο το παρηγγειλαν. Περα απο αυτο, ο αγοραστης του συγκεκριμενου αυτοκινητου συμφωνουμε, δε θα εχει κοιταξει καθολου το φλουενς ισως να μην ξερει οτι υπαρχει. Σημαινει κατι αυτο??? Δε νομιζω, ακριβως γιατι υπαρχει κ η αλλη πλερα. Αυτος λοιπον που κοιταζει ενα οικογενειακο σενταν, μπορει να ζαχαρωνει κ τη τζιουλιεττα επειδη του αρεσει εστω κι αν κανει μια μικρη παραχωρηση στην ανεση των πισω η τα λιτρα του χωρου αποσκευων, κι ας δωσει κ κατι παραπανω. Δεν καταλαβαινω γιατι να θεωρειται αυτο παραλογο, εδω υπαρχουν οικογενειες που κυκλοφορουν με 3θυρα σουπερμινι...
Με εσένα efthymis συμφωνώ.Δεν τσακώνομαι.(Εξω φρενών είμαι βέβαια αυτή την στιγμή αλλά προς στιγμήν ελέγχεται )
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Συγνωμη αλλα ολη την ωρα διαβαζω δυο λεξεις ( premium και Golf).
Τι ειναι αυτο το premium ;δικιο εχεις, εγω το ανεφερα. Ετσι λεγονται τα αυτοκινητα μεγαλυτερης αξιας + ποιοτητας απο τα αντιστοιχα 'καθημερινα'
Σε περιοδικα λοιπον αναφεροταν συχνα οτι το εσωτερικο του γκολφ σου εδινε μια 'πριμιουμ' αισθηση, πραγμα που ειχε προκαλεσει αντιδρασεις, σωστα κατ'εμε. Βεβαια ισως να εχει κ κοινωνικες προεκτασεις το ζητημα αλλα ας μη βγαινουμε αλλο εκτος θεματος
Με εσένα efthymis συμφωνώ.Δεν τσακώνομαι.(Εξω φρενών είμαι βέβαια αυτή την στιγμή αλλά προς στιγμήν ελέγχεται )
Το καταλαβα φιλε μου αλλα ηρεμησε, κουβεντα κανουμε, οι διαφωνιες -ακομα κ με εντονο τροπο- αναμενομενες ειναι
-
δηλαδή ρε παιδιά με την δημιουργία της η κάθε εταιρία δηλώνει αν θέλει να είναι πρίμιουμ η όχι? μια μη-πρίμιουμ δεν μπορεί μέσα στον χρόνο να γίνει πρίμιουμ? και το αντίστροφο? Τι πάει να πει άλλα ήξερες? Το θέμα είναι αν αυτό που προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής στην παρούσα φάση αξίζει να λέγεται έτσι.. και για μένα σε καμία περίπτωση ούτε η άλφα ούτε η vw το αξίζουν αυτή την στιγμή.. στα μικρά τους μοντέλα τουλάχιστον (κάποια μεγαλύτερα ίσως).. για όνομα δηλαδή.. 20-25 χιλιάρικα είναι, δεν είναι το βραβείο του joker..
-
efthymis ευχαριστω για την βοηθεια.Ο σαλιγκαρος τοτε εχει δικιο .
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
αυτο ειναι ιταλο-γαλλικη μοδα και στη τελικη δεν υπαρχει ουτε ενα ιταλικο με απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα αυτη τη στιγμη, γερμανικα υπαρχουν ακομα ευτυχως πολλα
για οδηγησε ferrari με κλειστα τα ηλεκτρονικα
μετα μπορει να μην εχεις αυτοκινητο, αλλα χωραφι για εξοχικο σιγουρα
βρηκες κι εσυ τη φιρμα που βασιζεται απιστευτα στα ηλεκτρονικα της
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
δεν ειναι καθολου κακια!
Αυτη η μοδα ηλθε εξ γερμανιας....
Θυμιζω οι πρωτες 156 ηταν καλοστημενες χωρις ηλεκτρονικα, μετα στο facelift επειδη ο τυπος την κατεκρινε λογω γερμανικου ανταγωνισμου (υστερουσαν σε στησιμο-υπερτερουσαν σε ηλεκτρονικα γκατζετ-ευκολη φθηνη προσεγγιση του ορου ασφαλεια) βγηκε η 156II, ωστε να ειναι εμπορικη.
Απο τοτε πλεον εγινε θεσμος και κομματι του συγχρονου μαρκετινγκ που επεβαλαν οι γερμανοι στην αγορα και στην συνειδηση των αγοραστων, οπου επιβαλλεται ενα συγχρονο μοντελο να ειναι εφοδιασμενο με ενα σκασμο ηλεκτρονικων.
Στις νεες γενιες αυτοκινητων ειτε γερμανικα, ειτε γαλλικα, ειτε ιταλικα σε αλλα μοντελα ειναι δυνατον να τα θεσεις εκτος λειτουργιας και σε αλλα οχι.
Θα επρεπε να ξερεις οτι πχ στην 159 καθως και σε αλλα νεα ιταλικα ειναι δυνατον να τα θεσεις οff και να λειτουργει το αυτοκινητο με την δυνατοτητα του ηλεκτρονικου μπλοκε διαφορικου (fiat,abarth,alfa). To τελευταιο συμφωνα με τα τεστ του τυπου χαρακτηριστηκε το καλυτερο αυτη στιγμη ηλ. μπλοκε που πλησιαζει την λειτουργια του κανονικου δισκατου μπλοκε!
Και στην τελικη (αν και εγω ειμαι αντιθετος ) οι περισσοτεροι θεωρουν απαραιτητο το σκασμο των ηλεκτρονικων στον βασικο εξοπλισμο.μα τι λες?? μη απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικα πρωτα εβαλαν οι ιταλοι και οι γαλλοι
οι γερμανοι τωρα προσφατα(golf 6 , polo) ακολουθησαν αυτη την απαραδεκτη μοδα
το οτι ειχαν esp απο πολυ παλια δε λεει τιποτα.. το ειχαν, αλλα εκλεινε
η 147 gta εχει αυτο το χαρακτηριστικο εδω και τοσα χρονια , τι συζηταμε..
ΥΓ το ηλεκρονικο μπλοκε ειναι κομματι του esp.. δεν ειναι μπλοκε, ειναι ηλεκτρονικο που απλα σε αφηνει να παιζεις περισσοτερο
Στις Alfa δεν απενεργοποιουνται ή απενεργοποιούνται εν μέρη γιατί ουτως ή άλλως είναι τα λιγότερο παρεμβατικά και ενεργοποιουνται σε πολύ ακραίες περιπτώσεις. Οχι σαν κάτι αλλα που μπαίνουν με το παραμικρό λόγω αισχρής ανάρτησης/πλάισιο , εξου και η δυνατότητα να απενεργοποιηθουν γιατους εμπειρους ή ριψοκίνδυνους....
ε οχι και λιγοτερο παρεμβατικα..
δε σου κανουν το απαισιο φρεναρισμα και κοψιμο του γκαζιου που σου κανουν τα αμπαλα γαλλικα esp, αλλα ολη την ωρα δουλευουν και δουλευουν της πουτανας
απλα δουλευουν πιο καλα απο αλλα, αυτο το παραδεχομαι
Alfa Romeo Giulietta